Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε αυτο το θεμα θα ηθελα να γραψετε την περιπετεια που ειχατε με το λαπτοπ η το νετμπουκ το οποιο χαλασε και το τι ακολουθησε στο σερβις η στο μαγαζι που απευθυνθηκατε. Σκοπος να δουμε τι παιζει τωρα στην αγορα για να μαθαινουν και οσοι ετοιμαζονται να παρουν λαπτοπ η οσοι εχουν ηδη αγορασει για να δουν αν κατι δεν παει καλα με το μοντελο που αγορασαν.

Αν μπορειτε να γραφετε μοντελο ημερομηνια αγορας και το καταστημα απο το οποιο το αγορασατε συνοπτικα το προβλημα διαρκεια επισκευης και ποια ηταν η εμπειρια σας απο την εξυπηρετηση.

Δημοσ.

Πολυ καλο thread

ελπιζω να βγουν καλα συμπερασματα

καταρχας να πω φυσικα πως δεν εχω καμια εμπαθεια σε καμια εταιρεια, αυτο πρεπει να ειναι αυτονοητο πιστευω...

λοιπον θα μιλησω για μενα και για τον αδερφο που γνωριζω πολυ καλα και οχι για φιλους, γνωστους κτλ...

 

1)Νοεμβριος 2006 αγορασα fs amilo 1556 απο το Multirama

για ενα χρονο ολα καλα (τοσο ηταν και η εγγυηση) πανω στον εναμιση χρονο μου εβγαλε και το πρωτο προβλημα (δυστυχως δεν γνωριζω τι προβληματα ειχε καθε φορα γιατι οταν ρωτουσα την υπαλληλο η ιδια δεν γνωριζε τιποτα.... :mad:) για να μην τα πολυλεω στα 2,5 χρονια που τον κρατησα συνολικα μου χαλασε 5 φορες και ολες στον τελευταιο 1,5 χρονο που δεν καλυπτοταν απο την εγγυηση, την προτελευταια φορα απο σκληρο δισκο και την τελευταια απο καρτα γραφικων οπου και δεν το επισκευασα γιατι ζητουσαν 350ε :-(...

η εξυπηρετηση ηταν καλη σε τοπικο αντιπροσωπο στην Κρητη, λιγο τσουχτερη στις τιμες και μεσος χρονος επισκευης 2 εβδομαδες

 

2) Απριλιος 2008 αγορασε ο αδερφος μου Asus δυστυχως δεν θυμαμαι το μοντελο σιγουρα παντως δεν κυκλοφορει ακομα αλλα ηταν high end 1400€+, το πηραμε απο τοπικο μαγαζι

του χαλασε μια μολις φορα τον Αυγουστο του 2009 (προβλημα με μητρικη)

το laptop σταλθηκε στην Ιταλια, δεν γνωριζω το λογο και εκαναν κοντα 3 μηνες να το ξαναστειλουν πισω... χρονος απλα απαραδεκτος :mad: κατα τα αλλα ολα καλα

 

3)Μαιος 2009 αγορασα Acer 6930g απο e-shop

Στους 4 μηνες που το ειχα καταστραφηκε ο σκληρος δισκος

Το εστειλα με δικα μου εξοδα Αθηνα :mad: και μου το επεστρεψαν σε 21 μερες ακριβως με δικα τους εξοδα, εξυπηρετηση-συμπεριφορα απο Alman καλη, χρονος αναμονης ετσι και ετσι

 

Αυτα, σορυ για το μεγεθος

Δημοσ.

Εμπειρία 1.

Πριν 2 χρόνια είχα πρόβλημα με φορητό dell (εντός εγγύησης), την επόμενη ημέρα ήρθε ο τεχνικός στον χώρο μου και άλλαξε την μητρική χωρίς πολλά-πολλά.

Εμπειρία 2.

Πριν 9 μήνες είχα πρόβλημα με πληκτρολόγιο σε toshiba λαπτοπ (εκτός εγγύησης) το παρήγγειλα από αντιπροσωπία σε τρεις ημέρες έφτασε.

 

Μάλλον ανήκω στους τυχερούς της υπόθεσης που δεν ταλαιπωρήθηκα με τηλέφωνα ή αποστολές στο εξωτερικό...

  • Like 1
Δημοσ.

Vaio πριν 3 και κατι χρονια δεν αναβε η οθονη ,τον ειχα ηδη 2 χρονια και ειχα παρει και επεκταση εγγυησης (ευτυχως) τηλεφωνο στην sony στο Βελγιο αφου μιλησα με Ελληνα και μου ειπε καποια πραγματα να κανω και συνεχιζε να μην αναβει η οθονη ανοιξε φακελο μου εδωσε τον αριθμο φακελου την επομενη ηρθε η DHL με ειδικη συσκευασια το παρελαβε και σε 8 μερες ηταν πισω παλι στο σπιτι μου με DHL επισκευασμενος και με αλλαγμενα 2 κουμπια που ειχαν ξεβαψει .Αψογο service

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμπειρία 1 (IDEAL- TOSHIBA)

Είχε χαλάσει το DVD drive. Τους το πήγα πρωΐ, το πήρα μεσημέρι χωρίς να το επισκευάσουν, περίμενα 1-2 εβδομάδες για να φέρουν ανταλλακτικό, τους το ξαναπήγα πρωΐ και το ξαναπήρα με καινούργιο drive την επόμενη ημέρα.

 

Εμπειρία 2 (Asus)

Είχα ένα netbook (Asus 1000H) το οποίο μετά από ενημέρωση bios χάλασε. Τους ειδοποίησα, στείλανε κάποιον να το παραλάβει την επόμενη ημέρα και να το στείλει στην Ιταλία, μετά δε 3-4 εργάσιμες μέρες (+ΣΒ) μου επιστράφηκε με καινούργια μητρική.

 

Εμπειρία 3 (DELL)

Είχε χαλάσει το σύστημα ψύξης ενός dell studio 15 μίας φίλης (συνεχεία λειτουργούσε στο full). Τους ενημέρωσα αργά το απόγευμα. Ήρθε το επόμενο πρωΐ στο σπίτι μου τεχνικός τους ο οποίος αφού έκανε διάγνωση επιτόπου μου άλλαξε το σύστημα ψύξης με άλλο καινούργιο και έφυγε με μένα να αναρωτιέμαι τι βλάκας που ήμουν και δεν είχα αγοράσει μέχρι τότε DELL (έχω την εντύπωση ότι δεν πολυδιαφημίζουν την συγκεκριμένη υπηρεσία που άλλοι υπερχρεώνουν).

 

Εμπειρία 4 (IDEAL- TOSHIBA) - σε εξέλιξη

Ο φορητός της υπογραφής μου παρουσίασε ένα μικρό πρόβλημα. Όταν ανοίγω την οθόνη σε κλίση μεγαλύτερη των 90-100 μοιρών η εικόνα χάνεται και επανέρχεται μόλις την επαναφέρω σε ορθή γωνία. Όλοι όσοι γνωρίζουν λίγο από hardware θα πρέπει να υποψιάζονται ότι κάποιο καλωδιακι δεν κάνει χωστά επαφή ή κάτι τέτοιο. Πάντως σοβαρό πρόβλημα hardware δεν φαίνεται να είναι (π.χ χαλασμένη μητρική, κάρτα γραφικών κ.α). Αφού τους τον πήγα και τους εξήγησα τα παραπάνω μου είπαν ότι θέλουν 3-4 εργασιμες ημέρες μόνο για να το ελέγξουν!!!!!!. Η εμπιστοσύνη μου αρχίζει να κλονίζεται σοβαρά απέναντι τους πλέον. Και ενώ είναι περίοδος αγοράς νέου φορητού τείνω προς DELL (ίσως και TURBOX τα καινούργια με Ci5) λόγω κυρίως του άμεσου και αποτελεσματικού after sales support (για το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν έχω εμπειρία αλλά γενικά από αυτά που ακούω και από το γεγονός ότι αυτοί να συναρμολογούν και προφανώς δεν χρειάζεται να τα στέλνουν στο εξωτερικό ή έχουν απόθεμα ανταλλακτικών και είναι εύκολα προσβάσιμοι, ιδίως στις μεγάλες πόλεις)

 

---------- Προσθήκη στις 12:11 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:02 ----------

 

1)Νοεμβριος 2006 αγορασα fs amilo 1556 απο το Multirama

για ενα χρονο ολα καλα (τοσο ηταν και η εγγυηση) πανω στον εναμιση χρονο μου εβγαλε και το πρωτο προβλημα (δυστυχως δεν γνωριζω τι προβληματα ειχε καθε φορα γιατι οταν ρωτουσα την υπαλληλο η ιδια δεν γνωριζε τιποτα.... ) για να μην τα πολυλεω στα 2,5 χρονια που τον κρατησα συνολικα μου χαλασε 5 φορες και ολες στον τελευταιο 1,5 χρονο που δεν καλυπτοταν απο την εγγυηση, την προτελευταια φορα απο σκληρο δισκο και την τελευταια απο καρτα γραφικων οπου και δεν το επισκευασα γιατι ζητουσαν 350ε ...

η εξυπηρετηση ηταν καλη σε τοπικο αντιπροσωπο στην Κρητη, λιγο τσουχτερη στις τιμες και μεσος χρονος επισκευης 2 εβδομαδες

 

2) Απριλιος 2008 αγορασε ο αδερφος μου Asus δυστυχως δεν θυμαμαι το μοντελο σιγουρα παντως δεν κυκλοφορει ακομα αλλα ηταν high end 1400€+, το πηραμε απο τοπικο μαγαζι

του χαλασε μια μολις φορα τον Αυγουστο του 2009 (προβλημα με μητρικη)

το laptop σταλθηκε στην Ιταλια, δεν γνωριζω το λογο και εκαναν κοντα 3 μηνες να το ξαναστειλουν πισω... χρονος απλα απαραδεκτος κατα τα αλλα ολα καλα

 

3)Μαιος 2009 αγορασα Acer 6930g απο e-shop

Στους 4 μηνες που το ειχα καταστραφηκε ο σκληρος δισκος

Το εστειλα με δικα μου εξοδα Αθηνα και μου το επεστρεψαν σε 21 μερες ακριβως με δικα τους εξοδα, εξυπηρετηση-συμπεριφορα απο Alman καλη, χρονος αναμονης ετσι και ετσι

 

 

Συγνώμη φίλε μου αλλά χρόνοι επισκευής 14 και 21 ημερών για κάποιον που χρησιμοποιεί τον φορητό στην δουλειά του είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ και για μένα είναι λόγοι για τους οποίους πρέπει να αποφύγεις την αγορά αυτών των φορητών. Τώρα αν ο πρώτος λόγος αγοράς είναι η ψυχαγωγία αλλάζει το πράγμα.

 

ΠΡΟΣΘΗΚΗ (Εμπειρία4 11/1/2010)==> τελικά με ενημέρωσαν σήμερα (12:30) ότι το έφτιαξαν και μπορώ να το παραλάβω (το πρόβλημα ήταν αυτό που περιέγραψα παραπάνω) Επομένως με χρόνο επισκευής 1-2 εργάσιμες ημέρες η IDEAL και η TOSHIBA απέδειξαν (σε μένα τουλάχιστον) ότι έχουν επάξια την φήμη για ένα από τα καλύτερα after sales support και ίσως ο επόμενος φορητός μου να είναι και πάλι TOSHIBA (ο τρίτος κατά σειρά).

Επεξ/σία από irahara
Νεότερες εξελίξεις - ενημέρωση
Δημοσ.

Η περιπτωση μου αν και ακρως εξοργιστικη ειχε ευτυχη καταληξη. ηταν σχετικα με την Acer και το eshop

 

Στις 12/10/2009 και ωρα 20.02 αγόρασα από το κατάστημα E-Shop Γαλατσίου ένα καινούργιο φορητό υπολογιστή ACER Aspire Timeline 3810T-354G32N.

 

Μετά από 1 ώρα χρήσης διαπίστωσα ότι υπήρχε ένα σχετικό πρόβλημα με την θερμοκρασία στην αριστερή πλευρά του υπολογιστή στην κάτω επιφάνεια αλλά δεν το θεώρησα σημαντικό καθώς δεν ήταν μόνιμο.

 

Την επομένη 13/10/2009 ανακοινώνεται στον ιστότοπο http://customercare.acer-euro.com/cu...GRE&IType=JM31 πρόγραμμα εθελοντικης ανάκλησης του συγκεκριμένου μοντέλου από την κατασκευάστρια εταιρία λόγω σχεδιαστικού σφάλματος στην τοποθέτηση του καλωδίου σύνδεσης του μικροφώνου. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: "Η Acer δημιούργησε ένα εθελοντικό πρόγραμμα για την αντικατάστασης του καλώδιο του μικροφώνου στις μονάδες που έχουν επηρεασθεί προκειμένου να εξαλειφτεί οποιοσδήποτε κίνδυνος υπερθέρμανσης".

 

"Έχει υποπέσει στην προσοχή μας ότι ορισμένοι Φορητοί υπολογιστές Acer Aspire μπορεί να υπερθερμανθούν κάτω συγκεκριμένες συνθήκες. Για αυτό το λόγο η Acer εθελοντικά ενημερώνει για το κίνδυνο και αναλαμβάνει μέσω ενός προγράμματος την αντικατάσταση του υλικού για αυτά τα προϊόντα.

 

Οι μονάδες που επηρεάζονται είναι τα μοντέλα Acer Aspire AS3410, AS3810T, AS3810TG, AS3810TZ και AS3810TZG που έχουν κατασκευαστεί πριν από τις 15 Σεπτεμβρίου 2009. Στις εν λόγο μονάδες το καλώδιο του μικροφώνου μπορεί να υπερθερμανθεί. Κατά συνέπεια, το περίβλημα της μονάδας μπορεί να παραμορφωθεί και ενδέχεται να προκληθεί δυσλειτουργία στο σύστημα".

 

Αφού καταχώρησα τα απαιτούμενα στοιχεία διαπίστωσα ότι ο υπολογιστής ανήκει στην συγκεκριμένη παρτίδα. Οδηγήθηκα σε άλλη ιστοσελίδα που ανέφερε τα εξής:

 

Έχετε ήδη υποβάλει αίτηση για την επισκευή της μονάδας ή να έρθει σε επαφή μαζί σας ένας εκπρόσωπος του τηλεφωνικού κέντρου της Acer.

Σε περίπτωση που δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας, παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

 

Με Εκτίμηση

Acer.

 

Όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου τελικά.

 

Επικοινώνησα αρχικά τηλεφωνικά (15 και 19/10/2009) με το κατάστημα e-shop (τμήμα service) γαλατσίου για να επιστρέψω το προιόν καθώς σύμφωνα με την πολιτική του καταστήματος που αναφέρεται ξεκάθαρα στον ιστότοπο http://www.e-shop.gr/support.phtml#2y (Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.), την κοινοτική νομοθεσία (Ευρωπαϊκή Οδηγία (44/1999)) και την ελληνική νομοθεσία (Αστικός Κώδικας άρθρα 535-543) είχα κάθε δικαίωμα να προβώ σε αυτή την ενέργεια. Ο υπάλληλος αρνήθηκε οποιαδήποτε ευθύνη της εταιρίας E-shop, αρνήθηκε να αναφέρει τα στοιχεία του και αρνήθηκε να με συνδέσει με κάποιο ανώτερο του για να ρωτήσω γιατί αρνούνται τα όσα υπόσχονται και είναι υποχρεωμένοι από την νομοθεσία να παρέχουν.

 

Αργότερα την ίδια μέρα μετά από επίσκεψη στο κατάστημα και σε αναφορά που έγινε στον υπάλληλο με τον οποίο συνομίλησα στην υποτιθέμενη διετή εγγύηση που υπόσχεται το κατάστημα στους φορητούς υπολογιστές, όπως αυτή περιγράφεται στην ανωτέρω ιστοσελίδα (Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

 

* Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

 

* Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

 

* Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδοθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ)) ειπώθηκε ότι δεν γίνεται άμεσος έλεγχος από την εταιρία E-shop αλλά μεταβιβάζονται στην (διαβόητη για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών της) Alman Hellas για τεχνικό έλεγχο και σε ορισμένες περιπτώσεις και για την επισκευή του υπολογιστή αν η βλάβη είναι μικρής έκτασης, σε αντίθεση με τα όσα ψευδώς δηλώνει το κατάστημα.

 

 

Παρόλη λοιπόν την πολιτική DOA που δηλώνουν στον παραπάνω ιστότοπο, τελικά δεν καλύφθηκα όπως το κατάστημα υπόσχεται.

 

 

 

Αργότερα, ελπίζοντας σε καλύτερη αντιμετώπιση, επικοινώνησα τηλεφωνικά με την ACER HELLAS (στις 19/10/2009) και αφού μου έδωσαν κωδικό αιτήματος επισκευής μου υπέδειξαν να αποστείλω τον υπολογιστή με ταχυμεταφορέα στην εταιρία CPI. Τελικά (λόγω προβλήματος υγείας) παρέδωσα στις 05/11/2009 ιδιοχείρως τον φορητό υπολογιστή στον προτεινόμενο από την Acer HELLAS παροχέα service (CPI στον Ταύρο).

 

Ο τεχνικός στον οποίο παρέδωσα τον φορητό υπολογιστή με ενημέρωσε ότι θα γίνει τεχνικός έλεγχος στις επόμενες 2-3 ημέρες και η επισκευή θα πραγματοποιηθεί μετά την παραλαβή των ανταλλακτικών από την CPI. Επίσης με ενημέρωσαν για την ιστοσελίδα της CPI όπου μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της επισκευής ανά πάσα στιγμή. Τέλος με ενημέρωσαν ότι μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα μου αποσταλεί γραπτό μήνυμα που θα με ειδοποιεί για την παραλαβή του επισκευασμένου υπολογιστή.

 

Τηλεφωνώντας μετά από 13 ημέρες στην εταιρία CPI (παρακολουθώντας καθημερινά την στάσιμη κατάσταση επισκευής στην ιστοσελίδα της CPI) για την πορεία της επισκευής, με έκπληξη ενημερώνομαι ότι o υπολογιστής δεν είχε επισκευαστεί ακόμη γιατί τα ανταλλακτικά τα οποία έχουν παραγγελθεί ακόμη αναμένονται (υποτίθεται άμεσα όπως ψευδώς με είχαν διαβεβαιώσει από την Acer Hellas μιας και πρόκειται για βλάβη σε καινούργιο μηχάνημα με γνωστή υπαιτιότητα της κατασκευάστριας εταιρίας για την οποία δεν είχαν κάνει τα στοιχειώδη όπως χρηματική αποζημίωση ή αντικατάσταση με νέο υπολογιστή άμεσα).

 

Tετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009, έχουν περάσει 28 ημέρες (20 εργάσιμες) και ακόμη αναμένονται τα ανταλλακτικά από την εταιρία Acer για να παραληφθούν από τον παροχέα service CPI.

 

Όπως είναι λογικό το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι υπαιτιότητα της CPI καθώς και σε άλλες χώρες όπως αναφέρεται σε πολυάριθμα ευρωπαϊκά fora είναι παροιμιώδης η καθυστέρηση στην επισκευή του προβλήματος αυτού από την εταιρία.

 

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009, σε νέα τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπάλληλο της CPI μου πρότεινε να επικοινωνήσω με την Acer, πράγμα το οποίο και έγινε άμεσα και η απάντηση από την ACER HELLAS ήταν αν επιθυμώ να στείλω email στην διεύθυνση [email protected] στο οποίο δηλώνω ότι αρνούμαι την εκτέλεση της επισκευής εάν θέλω να παραλάβω τον υπολογιστή άμεσα για να μην περιμένω άλλο αυτή την ανούσια αναμονή λόγω της ανικανότητας της Acer με ότι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία της συσκευής.

 

Αυτή την απάντηση μου έδωσαν οι κύριοι τις ACER και απλά μου ανέφεραν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο και απλά να περιμένω αν επιθυμώ να επισκευαστεί το πρόβλημα το οποίο έχει ήδη παραδεχθεί ότι είναι κατασκευαστικό ελάττωμα.

 

Το λαπτοπ λειτουργουσε κανονικοτατα. και πριν το αγορασω ειχα ακουσει τα καλυτερα και ειχα δει απο κοντα για πολλες ωρες τα 4810 και 5810 που ειναι μια χαρα λαπτοπ.

η εταιρια εβγαλε την ανακληση για προληπτικη επισκευη σχεδιαστικου σφαλματος. την οποια προφανως ηταν ανικανη να παρεχει.

στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν φταιει η εταιρια που κανει επισκευες αλλα η ACER που δεν παρεχει ανταλλακτικα η παρεχει προβληματικα parts.

Απο τα παραπανω φαινεται και η απαραδεκτη σταση του eshop που υποσχεται λαγους με πετραχειλια.

 

Οπως ευτυχως διαπιστωσα η Γ.Γ. Καταναλωτη εχει νομικη ισχυ για τετοια θεματα. Αυτοι με βοηθησαν και εβγαλα ακρη.

 

Μετα απο καταγγελια και προωθηση του κειμενου στην acer hellas και στο eshop ελαβα το παρακάτω mail αρχικα απο την acer

 

Aξιότιμε Πελάτη

 

σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer, σας ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση στην ανταπόκριση μας, αναλύοντας την κατάσταση σας θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε την πρόθεση μας να αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή σας AS3810T με σειριακό αριθμό : LXPCR0______________ με το παρακάτω υπολογιστή AS3810T με Part Number :LX.PE602.037 [AS3810TZ-414G32I LX.PE602.037 ULV PDC SU4100 2 x 2048 Mb 320 GB Intel® GMA 4500MHD HD Webcam (1 MPixel) Batteria 6 Celle 5.6 με Windows7 Home Premium] και με κωδικό RMA :4003389SD σε περίπτωση που αποδέχεστε την αντικατάσταση του υπολογιστή σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο ώστε να ολοκληρώσουμε την διαδικασία

 

Με Εκτίμηση

Support Greece

 

και αυτο

 

 

Επίσης με βάση τον τύπο του παραστατικό που μας στείλατε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο υπολογιστή σας καλύπτετε από 2 χρόνια εγγύησης, για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση είμαστε στη διάθεση σας

 

Με Εκτίμηση

Support Greece

 

και σειρα καθημερινων τηλεφωνηματων απο τα κεντρικα του eshop και απο τον υπευθυνο του καταστηματος του γαλατσιου λεγοντας μου οτι επιθυμουν να προχωρήσουν σε αντικατασταση και ζητωντας συγνωμη και λεγοντας διαφορα εμετικα οτι η εταιρια τους ειναι μεγαλη και εντιμη και με ονομα.

Βεβαια το χειροτερο ειναι οτι μου ζητησαν να παω στο καταστημα να "δωσω" τον υπαλληλο με τον οποιο μιλησα τηλεφωνικα και κατ ιδιαν γεγονος το οποίο με εξόργισε πραγματικα...στην τελικη που να θυμαμαι ποιος ηταν μετα απο μηνες. δεν μπορουν να βρουν αυτον που μιλησα τηλεφωνικα αφου λενε οτι ολα τα καταγραφουν για την καλυτερη εξυπηρετηση;;;;

και επεμεναν να μου λενε οτι ειναι απαραδεκτο και οτι ηταν αμελεια του υπαλληλου γεγονος για το οποιο δεν πειθομαι καθολου...δηλαδη η το eshop προσλαμβανει αμπαλους η τους δασκαλευει να κοροιδευουν κοσμο. και τα δυο ειναι ανεπιτρεπτα (οπως και αυτο http://topatsiouri.blogspot.com/2009/07/e-shopgr.html).

 

την τεταρτη 9 Δεκεμβριου με ενημερωσαν οτι μετα απο 35 μερες αναμονη οτι το λαπτοπ ειναι ετοιμο και να το παραλαβω αν θελω μεχρι να ερθει το λαπτοπ αντικαταστασης...ελεος...νωρις τα καταφεραν για ενα τοσο απλο υποτιθεται θεμα...

 

Πεμπτη 10 Δεκεμβριου 2009 το πρωι παρελαβα το 3810ΤΖ το οποιο λογω διπυρηνου και WIN7 64 bit πεταει, εχει πολυ καλυτερης ποιοτητας πλαστικα απο το 3810Τ, το επιμαχο σημειο οπου περναει το καλωδιο του μικροφωνου ειναι πολυ πιο δροσερο η οθονη ειναι αρκετα καλυτερη και τελος ο σκληρος δισκος δεν ακουγεται ενω στο παλιο ακουγοταν σαν δευτερος ανεμιστηρας. ομως ακομα και αυτο που μου εδωσαν για αντικατασταση οταν ειναι στην μπαταρια τρεμοπαιζει το backlit της οθονης κα ακουγεται ενας θορυβος αραια και που οπως κανει ενα αυτοκινητο οταν το σβησεις και κρυωνει σιγα σιγα.

 

Το καλύτερο της ιστοριας ειναι οτι μετα απο δικη μου καταγγελια και αλλων 8 ατομων όπως ενημερωθηκα απο την Γ.Γ. Καταναλωτη η Acer αναγκαστηκε να αποσυρει τα ελαττωματικα λαπτοπ (594) απο την αγορα και να ανακοινωσει ξανα την ανακληση στην Ελλαδα αυτη την φορα σε μεγαλυτερη κλιμακα και να ειδοποιησει τους κατοχους των ηδη αγορασμενων για αμεση επισκευη (677).

 

ειχα διαβασει και διαφορα και για τις δυο εταιριες και πιστευα οτι δεν ειναι ο κανονας και αν παει κατι στραβα θα την βρω την ακρη.

κατι τελικα την βρηκα.

και εφταιγαν αυτες οι εταιριες για οτι εγινε που παρανομουν συστηματικα για το κερδος. τωρα πχ αν acer ηταν τυπικη ουτε καταγγελια θα χε γινει ουτε θα αναγκαζοταν να προχωρησει σε αντικατασταση ουτε θα επρεπε να τα αποσυρει απο την αγορα φανερα τουλαχιστον ουτε να ξεφτιλιστει για αλλη μια φορα το ονομα της...

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν καλημέρα σε όλους .

Αυτό είναι το πρώτο ποστ που κάνω ,ελπίζω τα επόμενα να είναι για πιο ευχάριστα θέματα .

Λοιπόν από ότι καταλάβατε είμαι και εγώ ένας χάροκαμμένος αγοραστής γιατην ακρίβεια πριν 11 μέρες πήρα ένα νέο laptop από το πλαίσιο μάρκας αcer και αξίας 899 ευρώ ,

Το πρόβλημα βγήκε λίγες ώρες μετά το πρώτο άνοιγμα επειδή όμως έπεφτε κυριακή την επόμενη το πηγα μετά από 2 μέρες πίσω στο πλαίσιο την δευτέρα.

Το πρόβλημα που είχα ήταν το εξής στην αρχή έβγαζε κόκκινα τετράγωνακια στην οθόνη και μετά έσβησε η οθόνη και δεν άναβε με τίποτα επίσης όταν διπλόνα το laptop δεν έμπαινε σε αναμονή ,τέλος το συνδεσα με την hdmi στην τηλεόραση αλλά πάλι τίποτα.

Συνεχίζω από εκεί που έμεινα το πηγα λοιπόν την Δευτέρα και το αφίσα στο service .

Την επόμενη και αφού περίμενα μέχρι αργά το απόγευμα μήπως με πάρουν αυτοί αλλά που τους πήρα εγώ και μου είπαν ότι αυτοί δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα και ότι ίσως φταίει το λειτουργικό το οποίο και ξαναπερασαν καλού καλού .

Το παίρνω και εγώ όλο χαρά και παω σπίτη και δυστηχώς λίγο αργότερα μου βγάζει το ίδιο πρόβλημα ΌΧΙ ΑΛΛΆ ΤΟ ΊΔΙΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ.

Την επόμενη το ξαναπάω και το αφήνω πάλι στο service και την άλλη μέρα μου είπαν πάλι τα ίδια ,

Επικοινωνο με την προστασία καταναλωτή και μου λένε να ζητήσω αλλαγή πράγμα που τους το ζητάω και αυτή αρνούνται επειδή λέει δεν δέχετε η αcer και δεν κάνει αντικατάστασης .

Τεσπα για να μην σας κουράζω το laptop είναι στο service εδώ και 4 μέρες δηλαδή από 11 μέρες από την μέσα της αγοράς της 6 είναι στο service.

Αύριο λοιπόν θα παω πάλι στο πλαίσιο να ζητήσω αλλαγή και αν δεν δεκτούν θα κάνω καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή και αν χρειάστη ίσως κάνω και μύνηση .

 

Υ.Γ

1) Ευχαριστώ το παλικάρι που είχε το πρόβλημα με το αcer και το eshοp και αναφέρθηκε στο σχετικό άρθρο μου άνοιξε πραγματικά τα μάτια.

2)Τελικά από ότι κατάλαβα τι πλαίσιο τι multirama τι eshop όλα τα ίδια χάλια είναι .

3)Συγνώμη γιατα ορθογραφικά και ελπίζω να μην μου γίνει καμία μύνηση για πρόβλημα στα μάτια σας μετά την ανάγνωση του κειμένου :P

Επεξ/σία από REDODIN7
Δημοσ.
και καποιοι λεγανε οτι ευτυχως που πηρε το service της acer το πλαισιο... :rolleyes:

καλο κουραγιο...

 

ρε παιδια δεν πηρε κανενα service ρωτησα στο συνταγμα τους τεχνικους και μου ειπαν οτι παει στο service αν ειναι κατι που δεν λυνεται ευκολα η αν χρειαζεται ανταλλακτικο. αυτοι αναλαμβανουν το πηγαινε ελα. και στην τελικη σε τι θα πρωτοβαλουν χερι. στα δικα τους που εχουν απολυσει ενα καρο κοσμο απο το service; η στα laptop που λενε οτι επισκευαζουν.

http://www.plaisio.gr/Campaign/0907_Service.htm

Ολα πανε στο καταστημα Μαγουλας και παραγγελνουν ανταλλακτικα απο την εκαστοτε εταιρια. συγκεκριμενα στο site της acer δεν υπαρχει πουθενα το καταστημα πλαισιο σαν παροχεας υπηρεσιων επισκευης. http://www.acer.gr/acer/service.do;jsessionid=BA89676846A58C02E089164441ABAB80.public_a_14a?LanguageISOCtxParam=el&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=562&sp=page15e&ctx2.c2att1=19&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=562&CountryISOCtxParam=GR&ctx1.att21k=1&CRC=2896419741

για την HP αναφερεται στο site οτι το πλαισιο ειναι επισημος επισκευαστης http://h40094.www4.hp.com/support/tech.html

 

καλα για την acer οποιος και να την παρει κονομησε. αμα ειναι μηχανηματα πολυ κατωτερης ποιοτητας (οποιος εχει ανοιξει acer ξερει) και τα ανταλλακτικα κανουν μια αιωνιοτητα και μια μερα τοτε τι να κανει. επισης αν εχει την τραγικη πολιτικη να μην κανει σε καμμια περιπτωση αντικατασταση (εκτος αν τους σκισεις στην καταγγελια και στον εξευτελισμο :devil: ) τοτε περιμενεις προκοπη;

και στην τελικη αν εχει 100-200 ευρω λιγοτερο απο dell η toshiba τι να το κανω αν μου τα φανε μετα με τρελες αναμονες στο service με βλαβες εκτος εγγυησης και ταλαιπωρια με τελικο αποτελεσμα να μην εχω λαπτοπ και να μην μπορω να δουλεψω. κανονικα ετσι χαλια που ειναι επρεπε να τα πουλανε στην μιση τιμη απο τα κανονικα λαπτοπ.

 

---------- Προσθήκη στις 09:17 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:06 ----------

 

Καταρχήν καλημέρα σε όλους .

Αυτό είναι το πρώτο ποστ που κάνω ,ελπίζω τα επόμενα να είναι για πιο ευχάριστα θέματα .

Λοιπόν από ότι καταλάβατε είμαι και εγώ ένας χάροκαμμένος αγοραστής γιατην ακρίβεια πριν 11 μέρες πήρα ένα νέο laptop από το πλαίσιο μάρκας αcer και αξίας 899 ευρώ ,

Το πρόβλημα βγήκε λίγες ώρες μετά το πρώτο άνοιγμα επειδή όμως έπεφτε κυριακή την επόμενη το πηγα μετά από 2 μέρες πίσω στο πλαίσιο την δευτέρα.

Το πρόβλημα που είχα ήταν το εξής στην αρχή έβγαζε κόκκινα τετράγωνακια στην οθόνη και μετά έσβησε η οθόνη και δεν άναβε με τίποτα επίσης όταν διπλόνα το laptop δεν έμπαινε σε αναμονή ,τέλος το συνδεσα με την hdmi στην τηλεόραση αλλά πάλι τίποτα.

Συνεχίζω από εκεί που έμεινα το πηγα λοιπόν την Δευτέρα και το αφίσα στο service .

Την επόμενη και αφού περίμενα μέχρι αργά το απόγευμα μήπως με πάρουν αυτοί αλλά που τους πήρα εγώ και μου είπαν ότι αυτοί δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα και ότι ίσως φταίει το λειτουργικό το οποίο και ξαναπερασαν καλού καλού .

Το παίρνω και εγώ όλο χαρά και παω σπίτη και δυστηχώς λίγο αργότερα μου βγάζει το ίδιο πρόβλημα ΌΧΙ ΑΛΛΆ ΤΟ ΊΔΙΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ.

Την επόμενη το ξαναπάω και το αφήνω πάλι στο service και την άλλη μέρα μου είπαν πάλι τα ίδια ,

Επικοινωνο με την προστασία καταναλωτή και μου λένε να ζητήσω αλλαγή πράγμα που τους το ζητάω και αυτή αρνούνται επειδή λέει δεν δέχετε η αcer και δεν κάνει αντικατάστασης .

Τεσπα για να μην σας κουράζω το laptop είναι στο service εδώ και 4 μέρες δηλαδή από 11 μέρες από την μέσα της αγοράς της 6 είναι στο service.

Αύριο λοιπόν θα παω πάλι στο πλαίσιο να ζητήσω αλλαγή και αν δεν δεκτούν θα κάνω καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή και αν χρειάστη ίσως κάνω και μύνηση .

 

Υ.Γ

1) Ευχαριστώ το παλικάρι που είχε το πρόβλημα με το αcer και το eshοp και αναφέρθηκε στο σχετικό άρθρο μου άνοιξε πραγματικά τα μάτια.

2)Τελικά από ότι κατάλαβα τι πλαίσιο τι multirama τι eshop όλα τα ίδια χάλια είναι .

3)Συγνώμη γιατα ορθογραφικά και ελπίζω να μην μου γίνει καμία μύνηση για πρόβλημα στα μάτια σας μετά την ανάγνωση του κειμένου :P

 

θα πας και θα τους πεις οτι ο νομος λεει 10 μερες για αντικατασταση εχει προβλημα κοψτε το λαιμο σας θελω πιστωτικο να τελειωνουμε γιατι με καθυστερουσατε στο service με εικονικες αναμονες (αφου τελικα δεν λυθηκε το προβλημα)

διαβασε και αυτα και τριψτα στην μουρη τους http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/el.pdf

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=234955

 

http://www.efpolis.gr/el/enimerotiko-iliko.html

Δημοσ.

Πριν λίγο γύρισα από το πλαίσιο και αφού τους είπα γιατί σχετική διάταξη του άρθρου του αστικού κώδικα δεκτήκαν μεν να μου κάνουν αλλαγή αλλά μου είπαν ότι θα πρέπει να υπογράψω κάποιο χαρτί πως δεν θα εχω περιτερο απαίτησης από αυτούς άμα δεν βρίσκουν κάποιο πρόβλημα hardware όπως τώρα (δηλαδή με λίγα λόγια μου κάνουν χάρη τώρα αφού κατά αυτούς το laptop είναι μια χαρά ) που το θεωρο ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ και αν επιμένουν και το απόγευμα που θα παω τότε αύριο το πρωί θα τους κάνω και ωραιότατη καταγγελία.

Δημοσ.

Εμπειρία με Sony Vaio...

 

Αγοράζει η αδελφή μου ένα Sony Vaio 15" με τιμή τότε 733 ευρώ, μετά από 5-6 μήνες κάτι βαρύ πρέπει να ακούμπησε πάνω από το Laptop και σπάει η οθόνη (ο φορητός όμως δεν είχε ούτε γρατζουνιά.)

Μετά από ώρες επικοινωνίας με την Sony, αποφάσισαν ότι η βλάβη δεν καλύπτεται από εγγύηση (και σωστά μέχρι εδώ) και της ζήτησαν 800 ευρώ για την αντικατάσταση της οθόνης !?!?! Δηλαδή περισσότερα απ' όσο κάνει το ίδιο το laptop.

 

Αποτέλεσμα: Οθόνη από EBay (ακριβώς η ίδια) με 80 ευρώ και άλλαξα εγώ την οθόνη.

 

Ήθελα να ήξερα δεν ντρέπονται λίγο...

Δημοσ.
Το ακούσαμε κι αυτό, μάλιστα, γιατί μας περνάνε;

 

Νομίζουν πως είμαστε ζώα και δεν ξέρουμε τα δικαιώματα μας , δυστηχώς για αυτούς υπάρχει το ίντερνετ και πολλά ωραία και χρήσιμα forum όπως το το insomnia :) που και ενημερώνουν .

Ας το πάρουν χαμπάρι μερικοί μερικοί ότι τα ζώα ξύπνησαν !!!!!!

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Παιδιά ξεθάβω το θέμα μιας και πιστεύω είναι ιδιαίτερα χρήσιμο 

 

1)Fujitsu Siemens Amilo pro v3505 αγορά Νοέμβριος 2006 με υποτιθέμενη εγγύηση 2 χρόνων

 

Το λάπτοπ ξαφνικά χάλασε ,δεν έπαιρνε εμπρός (βλάβη στην υποδοχή βύσματος,εσωτ. τροφοδοτικό) παίρνω τηλέφωνο στην PC systems (service της fs) και μου λένε πως δεν είναι σε εγγύηση αν και είχε περάσει μόνο 1.5 χρόνος ,τι είχαν κάνει τα τζιμάνια αν και έδιναν σε όλα τα επαγγελματικά μοντέλα 2 χρόνια αποφάσισαν όλα τα λαπτοπ να τα έχουν μόνο με 1 χρόνο και μάλιστα το μέτρο είχε περάσει και στα λάπτοπ που είχαν αγοραστεί πριν το μέτρο αυτό.Καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή και πήρα τα @@δια μου ,όπως περίμενα τελικά το πήγα σε έναν άνθρωπο και μου το έφτιαξε και από τότε δεν ξαναπαρουσίασε κανένα πρόβλημα.

 

2)Fujitsu Siemens Amilo Pi 1536v αγορά τέλη Δεκ. 2006 από multirama

To λάπτοπ χτυπάει σκληρό δίσκο ή κάρτα γραφικών στους 9 μήνες (εγώ πιστεύω το πρώτο αλλά μου είπαν το 2ο) δηλαδή είχε αλλοιωμένα γραφικά (γραμμές στα μοντέλα των χαρακτήρων) το πάω στη pc systems και τους λέω ότι θέλω να κρατήσω τα δεδομένα μου και μου λένε πως πρέπει να δώσω 80 ευρώ ,τελικά αγοράζω επιτόπου ένα σκληρό δίσκο εξωτερικό και τα παίρνω μόνος μου.Μετά από περίπου 20 μέρες μου το επιστρέφουν φτιαγμένο. Πρίν 2 χρόνια χαλάει και το πληκτρολόγιο (βραχυκυκλώνει) και αν ζεσταθεί πολύ κλείνει αμέσως.Γενικά μια από τις χειρότερες αγορές και τα πιο ελαττωματικά μοντέλα της εταιρείας

 

3)Toshiba Satelite L655-121   αγορά Οκτώβριος 2010 από Κωτσόβολος (σε εξέλιξη)

Το λάπτοπ μέσα στο μήνα χαλάνε το ένα ηχείο ,το πάω στην ideal  και μετά από 10 μέρες παραλαμβάνω το ηχείο επισκευασμένο αλλά όχι αλλαγμένο αφού απλά είναι πολύ λιγότερο τσηρικτό. Γενικά τα ηχεία του είναι πολύ χαμηλής ποιότητας,.Μετά απο 2 χρόνια από την αγορά διαπιστώνω ότι η vga θύρα είναι ελαττωματική αφού μόλις το συνδέσω κάνει σκιές στην οθόνη και τρεμοπαίζει η οθόνη που το συνδέω το πάω στην ideal και μετά από περίπου 10 ημέρες το ξαναπαραλαμβάνω με την  ένδειξη πως δεν διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα το ξανασυνδέω κάνει πάλι τα ίδια   ,επειδή το χρειάζομαι το λάπτοπ δεν έχω κάνει τίποτα αλλά μέσα σε αυτό τον μήνα ή τον επόμενο θα το ξαναπάω και αν μου πούνε ξανά τα ίδια θα φάνε καταγγελία και email στην Toshiba,υποτίθεται πως έδωσα κάτι παραπάνω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο όχι για να τρέχω συνέχεια στα service .

Δημοσ.

εμπειρια 1

netbook acer aspire one(Με atom N280)αγορασμενο απο πλαισιο

Μετα απο περιπου 8 μηνες χρησης το ανεμιστηρακι εκανε σαν τρακτερ.Το παω πλαισιο,το βλεπουν και με ενημερωνουν μετα απο 1 μερα οτι ειναι στα κεντρικα τους και περιμενουν ανταλλακτικο απο acer.Σε 10 εργασιμες το ειχα στα χερια μου.

 

Εμπειρια 2

Dell Alienware M15X με προβλημα στο recorder.

τηλεφωνω στην dell και ερχεται τεχνικος την επομενη μερα και οχι μονο αλλαξε το recorder αλλα διεγνωσε και προβλημα στο συστημα ψυξης της καρτας γραφικων το οποιο και αντικατεστησε(νεες θερμοαγωγιμες παστες,αλλαγη fan και δεν συμμαζευεται)

 

Εμπειρια 3

Dell Inspiron Q15R 8173(της υπογραφης)

Προβλημα με τα ηχεια(τριζουν στις ψιλες)

τηλεφωνακι dell,ερχεται τεχνικος μετα απο 2 μερες(δυστυχως)και χωρις να διαπιστωσει αν οντως εχουν προβλημα η οχι,λυνει το λαπτοπ σε δευτερολεπτα και αλλαζει τα ηχεια.Χωρις να εχω πει εγω το οτιδηποτε τον βλεπω να βγαζει πινελακι και πιεστικο αερα και μου καθαρισε το ανεμιστηρακι απο κατι ελαχιστες σκονες που ειχε.Τελος,υστερα απο δικη μου υποδειξη μου εσφιξε τους αρμους που στηριζουν την οθονη του λαπτοπ με το σασι γιατι κουναγε λιγο η οθονη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...