Προς το περιεχόμενο

Καμένο πιξελ Lg


PraetorianGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Απλα ειχε ακουστει παλιοτερα σε μερικους που τους ειχαν φερει επισκευασμενη, οτι ειχε οπτικα σημαδια εξωτερικα και δεν θελαν το επισκευασμενο μοντελο. Τριχες εαν θες την γνωμη μου, ειναι δυσκολο να υπαρχει οντως σοβαρο προβλημα και να μην ειναι κολημα του ιδιοκτητη.

 

Το ελληνικο ερωτηματικο ειναι το συμβολο ; το αγγλικο ερωτηματικο ειναι το συμβολο ?

 

Επισης η σωστη λεξη ειναι "κολλημα" και οχι "κολημα" αφου σου αρεσουν τοσο τα σωστα ελληνικα :-D :-D :-D

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Επισης η σωστη λεξη ειναι "κολλημα" και οχι "κολημα" αφου σου αρεσουν τοσο τα σωστα ελληνικα :-D :-D :-D

 

Δεν στο εγραψα για να σε προσβαλλω. Σε ευχαριστω για την διορθωση σου.

Δημοσ.

Eγω προχθες παρατηρησα καμενο (κολλημενο ) pixel κατω δεξια στην samsung .Εχει χρωμα κοκκινο ,μαλλον για subpixel το κανω .Βεβαια ουτε που το καταλαβαινεις αλλα εννοειται πως κατι τετοιες στιγμες σκεφτεσαι ποσο χρησιμη ειναι η εγγυηση 0 καμενων pixel.Aν και για να ειμαι ειλικρινης δεν ξερω κατα ποσο θα με ικανοποιουσε να δωσω μια οθονη που αγορασα στο κουτι για να μου δωσουν κατι μεταχειρισμενο που στην τελικη μπορει και σε αυτο να καει κενενα Pixel .

Δημοσ.

Επειδη δουλευω χρονια με τιςε lg και ως πωλητης αλλα και ως χρηστης τους, στο θεμα του service τους μεσα στα 3 χρονια της εγγυησης ειναι απλα αψογοι.

Συνηθως τα καταστηματα δεν ασχολουνται καν με το θεμα αυτο και σε παραπεμπουν κατευθειαν στην lg ελλαδας.

Τους παιρνεις ενα τηλεφωνο, συννενοεισαι μαζι τους για το προβλημα και το μοντελο, στελνεις με ενα φαξ την αποδειξη αγορας, και σου ερχεται κουριερ με την καινουρια. Αν εχεις κουτι συσκευαζεις την παλια, την δινεις πισω στον κουριερ και τελος, αν δεν εχεις κουτι, ανοιγετε το νεο, βαζετε μεσα την παλια, και ολα οκ.

Με τις επισκευασμενες, ειναι ενα μικρο θεματακι, αλλα ειναι καθαρα θεμα οπτικης και μονο, μην εχει οντως καμμια μεγαλη γρατσουνια η ειναι πολυκαιρισμενη απο καμμια βιτρινα κι εχει χασει το πλαστικο το χρωμα. Εμενα το μονο που μου εχει τυχει ηταν 2-3 πολυ μικρες γρατσουνιες σε καποια που αλλαξα, αλλα μου εχει τυχει κιολας να μην υπαρχει σε καποιο μου μοντελο ουτε ουτε επισκευασμενη, αλλα ουτε καινουρια (ειχε αποσυρθει το μοντελο), οποτε αυτη που πηρα ηταν και νεο μοντελο, και του κουτιου.

Μεχρι τωρα καμμια αλλαγη που εκανα δεν με αναγκασε να την ξανακανω αλλαγη (να ηταν δηλαδη κακοφτιαγμενη οποτε να χρειαζοταν και η νεα αλλαγη).

Δημοσ.

Τηλεφώνησα στο πλαίσιο και μετά μ έδωσαν τηλ της lg.Έδωσα όνομα,κινητό και σειριακό αριθμό της οθόνης.Απομένει να τους στείλω fax με τα στοιχεια ώστε να επικοινωνήσω με το σέρβις.

Δημοσ.
Τηλεφώνησα στο πλαίσιο και μετά μ έδωσαν τηλ της lg.Έδωσα όνομα,κινητό και σειριακό αριθμό της οθόνης.Απομένει να τους στείλω fax με τα στοιχεια ώστε να επικοινωνήσω με το σέρβις.

 

same here. ιδια διαδικασια, αλλα το συγκεκριμενο μοντελο που πηρα εγω (2361) δεν υπαρχει διαθεσιμο και μου ειπαν θα περιμενω λιγο καιρο.

Δημοσ.

Παιδια αν ειναι να μην ειναι διαθεσιμο το μοντελο, πιεστε για καποιο παραπλησιο (συνηθως με καλυτερα χαρακτηριστικα).

Δημοσ.

Σορρυ λαθος διατυπωση. Ηθελα να πω, αν ειναι για μοντελο που εχει σταματησει η παραγωγη του, (και οχι νεο μεν αλλα οχι αμεσα διαθεσιμο).

Δημοσ.

οκ γιατι αν μοιραζει ετσι απλα οθονες η LG θα ηθελα μια καλυτερη. παντως εχω περιεργια να δω ποσο καιρο θα παρει για την αντικατασταση.

Δημοσ.

Έχω μια τηλεόραση LG την οποία χρισιμοποιώ και σαν οθόνη για τον υπολογιστή. Πήρα τηλέφωνο στη Saturn απ όπου την αγόρασα για ένα καμμένο pixel και μου παν πως η εταιρεία επισκευάζει από 3 και πάνω.. Ισχύει?

  • Super Moderators
Δημοσ.

αν είναι πάνω από 24 ίντσες λογικό ακούγεται...

 

μέχρι και τις 24 ίντσες έχουν 0 dead pixel warranty

Δημοσ.

μόλις αντικατέστησα την καινούργια μου LG που είχε καμένο pixel.

 

Επειδή δεν υπήρχε το ίδιο μοντέλο πήρα παραπλήσιο επισκευασμένο (μου το είχαν ξεκαθαρίσει τηλεφωνικά και είχα δεχθεί). Η οθόνη είχε συμπληρώσει 2 ώρες λειτουργίας πριν την πάρω στα χέρια μου σύμφωνα με το μενού της συσκευής.

 

Ως τώρα όλα μια χαρά, κανένα πρόβλημα.

 

Τα παιδιά του σέρβις της LG κάνουν πολύ καλή δουλειά και είναι εξυπηρετικότατοι. Είναι 2η φορά που χρειάστηκαν και όλα καλά. Στο παρελθόν είχε παρουσιαστεί σοβαρό πρόβλημα σε λαπτοπ lg το οποίο παρέλαβαν από το χώρο μου και επέστρεψαν σε 5 ημέρες επισκευασμένο.

 

Τα καλά να λέγονται... να τα βλέπουν άλλοι και να παραδειγματίζονται...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...