Προς το περιεχόμενο

Fujitsu Siemens απο eshop


ata1983

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά η 2ετής εγγύηση αντικατάστασης ισχύει ή είναι παραμύθια? Το λέω γιατί είδα ένα FS που μου άρεσε πολύ σε καλή τιμή και δεν ξέρω τι παίζει. Σαν μάρκα η F-S έχω αούσει ότι έχει φτιάξει πολύ ποιοτικά, ισχύει?

Δημοσ.
Παιδιά η 2ετής εγγύηση αντικατάστασης ισχύει ή είναι παραμύθια? Το λέω γιατί είδα ένα FS που μου άρεσε πολύ σε καλή τιμή και δεν ξέρω τι παίζει. Σαν μάρκα η F-S έχω αούσει ότι έχει φτιάξει πολύ ποιοτικά, ισχύει?

 

για την εγγυηση δεν γνωριζω αλλα για το πολυ ποιοτικα ειναι σιγουρα ψεματα... :lol::lol:

Δημοσ.
για την εγγυηση δεν γνωριζω αλλα για το πολυ ποιοτικα ειναι σιγουρα ψεματα... :lol::lol:

 

συμφωνω, που να μπλεξεις και με το service των fujitsu... κατι σαν της acer σκεψου....στα λεω επειδη και γω fujitsu εχω.. :fear:

Δημοσ.
συμφωνω, που να μπλεξεις και με το service των fujitsu... κατι σαν της acer σκεψου....στα λεω επειδη και γω fujitsu εχω.. :fear:

 

Παιδιά δεν ξέρω εγώ ακόμα laptop/notebook δεν έχω αλλά ένα που πέρασε από τα χέρια μου για λίγο καθώς το έκανα δώρο μου φάνηκε ποιοτικό (όχι και σε επίπεδα Toshiba μην τρελλαθούμε), ο λόγος που το επέστρεψα ήταν ότι τελικά μου είχαν πουλήσει μούφα ότι ήταν αδούλευτο αλλά τελικά ήταν δουλεμένο.

 

Ωστόσο αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το 2 year collect and return από το χώρο σου, την ίδια στιγμή που το Compaq που έκανα δώρο τελικά και χάλασε και απεστάλη με δικά μου έξοδα και ένα χρόνο εγγύηση έχει.

 

Για τα ACER θα συμφωνήσω ότι ήταν και θα παραμείνει παπάτζα αλλά για την Fujitsu μήπως κάτι αλλάζει από τότε που έφυγαν οι Γερμανοί?

Δημοσ.
Παιδιά δεν ξέρω εγώ ακόμα laptop/notebook δεν έχω αλλά ένα που πέρασε από τα χέρια μου για λίγο καθώς το έκανα δώρο μου φάνηκε ποιοτικό (όχι και σε επίπεδα Toshiba μην τρελλαθούμε), ο λόγος που το επέστρεψα ήταν ότι τελικά μου είχαν πουλήσει μούφα ότι ήταν αδούλευτο αλλά τελικά ήταν δουλεμένο.

 

Ωστόσο αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το 2 year collect and return από το χώρο σου, την ίδια στιγμή που το Compaq που έκανα δώρο τελικά και χάλασε και απεστάλη με δικά μου έξοδα και ένα χρόνο εγγύηση έχει.

 

Για τα ACER θα συμφωνήσω ότι ήταν και θα παραμείνει παπάτζα αλλά για την Fujitsu μήπως κάτι αλλάζει από τότε που έφυγαν οι Γερμανοί?

 

ποτε ακριβως φυγαν οι γερμανοι γιατι μεχρι πριν μερικους μηνες που ειχα fujitsu ηταν αστα να πανε... :mad:

Δημοσ.

Ρε παιδια αν εχετε να πειτε κατι για μια εταιρια η για καποιο προιον της συγκεκριμενα καλο ειναι να το λετε ξεκαθαρα και να εξηγειτε μην λετε απλα το service ειναι χαλια τα ιδια %#^#$ ειναι κτλπ γιατι ετσι μπορει να μπερδεψετε καποιον που ψαχνει για αγορα λαπτοπ και χωρις καποιον ιδιαιτερο λογο.Επισης αν δεν εχετε προσωπικη εμπειρια ας μην αναπαραγετε απλα αυτο που ακουγεται στα φορουμ .

Δημοσ.
Ρε παιδια αν εχετε να πειτε κατι για μια εταιρια η για καποιο προιον της συγκεκριμενα καλο ειναι να το λετε ξεκαθαρα και να εξηγειτε μην λετε απλα το service ειναι χαλια τα ιδια %#^#$ ειναι κτλπ γιατι ετσι μπορει να μπερδεψετε καποιον που ψαχνει για αγορα λαπτοπ και χωρις καποιον ιδιαιτερο λογο.Επισης αν δεν εχετε προσωπικη εμπειρια ας μην αναπαραγετε απλα αυτο που ακουγεται στα φορουμ .

 

εγω για τα fs μιλαω απο προσωπικη εμπειρια...

για οτι δεν εχω-ειχα στην κατοχη μου δεν εκφερω γνωμη αξιοπιστιας...

Δημοσ.

αφου εχετε προβλημα με το service και ιδιος με ενα συγκερκιμενο γιατι δεν πατε και αλλου υπαρχουν και αλλα να δοκιμασεται ;

Δημοσ.
αφου εχετε προβλημα με το service και ιδιος με ενα συγκερκιμενο γιατι δεν πατε και αλλου υπαρχουν και αλλα να δοκιμασεται ;

 

δεν καταλαβα τι θες να πεις...

που αλλου δηλαδη?

Δημοσ.
Ρε παιδια αν εχετε να πειτε κατι για μια εταιρια η για καποιο προιον της συγκεκριμενα καλο ειναι να το λετε ξεκαθαρα και να εξηγειτε μην λετε απλα το service ειναι χαλια τα ιδια %#^#$ ειναι κτλπ γιατι ετσι μπορει να μπερδεψετε καποιον που ψαχνει για αγορα λαπτοπ και χωρις καποιον ιδιαιτερο λογο.Επισης αν δεν εχετε προσωπικη εμπειρια ας μην αναπαραγετε απλα αυτο που ακουγεται στα φορουμ .

 

 

απο εμπειρια φιλων 3 στα 4 χαλασμενα στο πρωτο εξαμηνο παρεμειναν στο σερβις (αλμαν και Infoquest - μητρικη, θυρα usb που καθε φορα που εβαζες κατι κρασαρε το pc, καρτα γραφικων και dvd r) απο μια βδομαδα μεχρι και 21 μερες και μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια προβληματα γιατι τα λαπτοπ ειχαν σχεδιαστικο ελλατωμα και τα ανταλλακτικα αργα η γρηγορα εβγαζαν βλαβη.

Δημοσ.
απο εμπειρια φιλων 3 στα 4 χαλασμενα στο πρωτο εξαμηνο παρεμειναν στο σερβις (αλμαν και Infoquest - μητρικη, θυρα usb που καθε φορα που εβαζες κατι κρασαρε το pc, καρτα γραφικων και dvd r) απο μια βδομαδα μεχρι και 21 μερες και μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια προβληματα γιατι τα λαπτοπ ειχαν σχεδιαστικο ελλατωμα και τα ανταλλακτικα αργα η γρηγορα εβγαζαν βλαβη.

 

Αυτο μαλιστα .Πολυ χρησιμες πληροφοριες,ετσι μας δινεις κατι να βασιστουμε .;)

Δημοσ.

λοιπόν τα περισσότερα προβλήματα από ότι διαβάζω τα έχετε με την αλμαν υπάρχουν αλλά δυο εξουσιοδοτημένα service για τα fujitsu γιατί δεν τα πατέ σε αυτούς και τα πηγαίνετε μονό στην αλμαν η στην quest για το ποια είναι ρωτήστε όσοι έχετε fujitsu την εδω μαμά εταιρία θα σας πουν ποια είναι και τα αναφέρει και το site τις εταιρίας όσο για εσάς που τα αφήνετε στα καταστήματα που τα αγοράσατε πείτε τους να μην τα πηγαίνουν στα service που δεν μηνατε ευχαριστημένοι αυτά από έμενα

 

καλο βραδυ

Δημοσ.

Όσον αφορά την ποιότητα των fujitsu θα σας πω πως εχω μείνει πολύ ευχαριστημένος απο ενα netbook που αγώρασα πριν περίπου μια βδομάδα το fujitsu m2010 και σε πολύ καλή τιμή,δεν εχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα και μπορω να πώ πως εχουν κάνει μια εξεραιτικη δουλεια στο στισημό του netbook .

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...