Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2010 Ειδήσεις και αγώνες


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 308
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

...ναι, περίπου τα ίδια λέγανε και οι Τογιοτατζήδες και οι Γουιλιαμσάδες πέρσι.

 

Μπάστα Κοσμά, νωρίς ειν' ακόμα για τέτοια (σκισίματα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εύχομαι πρωτάθλημα στον Φελιππάκο φέτο.

Μακάρι δηλαδή.

Του "αξίζει" ( και πότε θα ξανάχει δλδ ευκαιρία; ), έχοντας φάει όλο το "ξύλο" τόσα χρόνια, κάνοντας τ' αλογάκι στ' Αλογάκια (συν το ότι παρότι Μπραζιλέρο δεν είναι καν γκαίης)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δια περιπάτου άι ντοντ θινκ. Πχ μη ξεχνάμε ότι είχε κόσμο μπροστά του σήμερα στην εκκίνηση.Τα προσόντα τα έχει, και οι Φεράρηδες όντως πετάξανε πετσέτα από πολύ νωρίς πέρσι, και αφοσιωθήκανε στο φετεινό τουτού, οπότε ΚΑΙ αυτό -φαινομενικά- το έχει. Οι Ρεντμπούληδες όμως κάνουν πολύ σοβαρή δουλειά εδώ και 2-3 χρόνια (η οποία απέδωσε τα μέγιστα πέρσι) και ο Φέτελ είναι ξενηστικωμένος. Δε νομίζω να πουσάρουν τον Μάσσα τα κομμούνια (αλλιώς τι τα σκάσανε ΤΟΣΟ χοντρά στον ΕΓΩνσο -συνυπολογίζοντας και τα γαμησιάτικα που πληρώνουν του Ραϊκόνεν, ο οποίος φέτος διάγει εις υγείαν του Κοροϊδετζέμολο), όμως ο "μπέμπης" παρ' ότι ώρες-ώρες τονμπαίζει, ΚΑΙ το 'χει, και μπορεί. Και φυσικά στην αποπίσω καραδοκεί κι ο Ρος -αυτός που τους έφερνε τα πρωταθλήματα, ντε- που μπορεί να βασίζεται κατά βάση στο ψωράλογο (βλέπε Σούμι), κοιμάται όμως στα πατώματα της Μερτσεντέ από φέτο (της εταιρίας που βγάνει τον πιιο μαμάτο κινητήρα τα τελευταία χρόνια).

 

All in all, hardly a περίπατο περιμένω εγώ. ΕΙΔΙΚΑ φέτο (μη ξεχνάμε ΚΑΙ τη Μακλάρεν που παραδοσιακά "ξυπνάει" στα μέσα και γενικώς κόβει βαθμούς απ' τους άλλους, ακόμα κι όταν δεν πάει για τίτλο κτλ κτλ). Όχι ότι δεν είναι νωρίς για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Δια περιπάτου άι ντοντ θινκ. Πχ μη ξεχνάμε ότι είχε κόσμο μπροστά του σήμερα στην εκκίνηση.Τα προσόντα τα έχει, και οι Φεράρηδες όντως πετάξανε πετσέτα από πολύ νωρίς πέρσι, και αφοσιωθήκανε στο φετεινό τουτού, οπότε ΚΑΙ αυτό -φαινομενικά- το έχει. Οι Ρεντμπούληδες όμως κάνουν πολύ σοβαρή δουλειά εδώ και 2-3 χρόνια (η οποία απέδωσε τα μέγιστα πέρσι) και ο Φέτελ είναι ξενηστικωμένος. Δε νομίζω να πουσάρουν τον Μάσσα τα κομμούνια (αλλιώς τι τα σκάσανε ΤΟΣΟ χοντρά στον ΕΓΩνσο -συνυπολογίζοντας και τα γαμησιάτικα που πληρώνουν του Ραϊκόνεν, ο οποίος φέτος διάγει εις υγείαν του Κοροϊδετζέμολο), όμως ο "μπέμπης" παρ' ότι ώρες-ώρες τονμπαίζει, ΚΑΙ το 'χει, και μπορεί. Και φυσικά στην αποπίσω καραδοκεί κι ο Ρος -αυτός που τους έφερνε τα πρωταθλήματα, ντε- που μπορεί να βασίζεται κατά βάση στο ψωράλογο (βλέπε Σούμι), κοιμάται όμως στα πατώματα της Μερτσεντέ από φέτο (της εταιρίας που βγάνει τον πιιο μαμάτο κινητήρα τα τελευταία χρόνια).

 

All in all, hardly a περίπατο περιμένω εγώ. ΕΙΔΙΚΑ φέτο (μη ξεχνάμε ΚΑΙ τη Μακλάρεν που παραδοσιακά "ξυπνάει" στα μέσα και γενικώς κόβει βαθμούς απ' τους άλλους, ακόμα κι όταν δεν πάει για τίτλο κτλ κτλ). Όχι ότι δεν είναι νωρίς για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ βέβαια.

Θεωρώ οτι η Φεράρι έχει καταλάβει το περσυνό της λάθος και έχει κάνει άψογο σχεδιασμό. (Άλλωστε παραδέχτηκαν οτι η περσυνή χρονιά ήταν χαμένη και άρχισαν απο πολύ νωρίς την προετοιμασία). Έχει αγοράσει τον πιο σταθερό οδηγό του πρωταθλήματος (όχι σαν τον Κίμι, μια έτρεχε, μια όχι), έχει τον Μάσα σαν αποπαίδι, οκ και αυτός τον ρόλο του παίζει (αλλά κάνει την βρομοδουλεία για των κατασκευαστών).

 

Ποιός άλλος θα μπορέσει να το διεκδηκήσει με αξιώσεις? Ο Βέτελ καλός, αλλά απο μονοθέσιο? Ο Χάμιλτον και να ήθελε, δεν έχει team mate. Ο Σουμάχερ πλέον δεν ξέρω αν θα μπορέσει να βγάζει το 100% του σε κάθε αγώνα όπως κάποτε. Ο Μπάτον δεν έχει τις οδηγικές ικανότητες των αποπάνω (άσχετα το οτι πέρσυ πήρε πρωτάθλημα γιατί κοιμόταν τα θηρία).

 

Οπότε φέτος προβλέπω ντάμπλ Φεράρι με πρωταθλητή τον Αλόνσο.

Επεξ/σία από Tilemaxx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ οτι η Φεράρι έχει καταλάβει το περσυνό της λάθος και έχει κάνει άψογο σχεδιασμό.(Άλλωστε παραδέχτηκαν οτι η περσυνή χρονιά ήταν χαμένη και άρχισαν απο πολύ νωρίς την προετοιμασία)

...Μα σχεδόν τα ίδια είπα και 'γω...

...Αλλά τί ακριβώς εννοείς πως έχουν καταλάβει; Ποιό "λάθος" εννοείς; Δεν έγινε κάποιο "συγκεκριμένο/μεμονωμένο λάθος" πέρυσι, από μεριάς τους.

...Εκτός κι αν εννοείς ότι -όπως σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι- τον γράφανε τον Brawn όταν τους έλεγε "να δούμε τους κανονισμούς" για να έχουν καθαρούς λογαριασμούς, ΠΡΙΝ την εκκίνηση της χρονιάς - και μετά...τρέχανε και δεν προλαβαίνανε (στην κυριολεξία, lol). Διότι εκεί που ξεχώρισε η Brawn (κι oι Toyota/Williams στην αρχή) ήταν η ιστορία με τον διαχύτη.

 

Κατά τ' άλλα, έχουμε ξαναπεί, πως ΠΛΕΟΝ οι ομάδες δεν είναι απλά τα ονόματα. Και οκ, μία Ferrari ΕΙΝΑΙ πάντα μια Ferrari, όπως και μια MacLaren είναι μια Μακλάρεν, με πολλή ιστορία πίσω τους, και τόση ιστορία σημαίνει ότι ΥΠΑΡΧΕΙ υποδομή, και δε βασίζονται μόνο σε μια χούφτα ανθρώπων, ΟΜΩΣ, ειδικά τα τελευταία χρόνια (τελευταία 10ετία ας πούμε), και ειδικά αν μιλάμε για πρωταθλητισμό (όπου η διαφορά είναι εκείνο το απειροελάχιστο κλικ πάνω), τις ομάδες τις κάνουν τα τημ των βασικών ανθρώπων που δουλεύουν για το αμάξι, ξεκινώντας απ' τον σχεδιαστή και τους αεροδυναμιστές και φτάνοντας μέχρι αρχιμηχανικό και αγωνιστικό διευθυντή ακόμα.

Στους Κόκκινους, την εποχή της αναγέννησης/παντοδυναμίας τους (1 δεκαετία πίσω), ΑΥΤΟ σήμαινε -αν και όχι μόνο- κατά βάση Ross Brawn - σε συνδυασμό με Michael Schumacher. To ζεύγος δηλαδή που είχε κάνει πρωταθλητισμό ΚΑΙ επί Benetton.

Όταν σκόρπισε στους 5 ανέμους η συνταγή της επιτυχίας, η Ferrari έμεινε γυμνή (σχετικό αυτό πάντα, γιατί μέχρι και πρωτάθλημα το 2007 με τον Kimi -που τον ψιλοέκραξες κι όλας- είχε πάρει. ΕΣΤΩ και με την ψυχή στο στόμα). Γυμνή τεσπα, σε σχέση με την απόλυτη κυρίαρχο των προηγούμενων χρόνων που ήταν. Άρα, τη δεκαετία που πέρασε, ΔΕΝ είχε "βγάλει ταλέντα". ΔΕΝ έφτιαχνε ΑΥΤΗ το team της - το (καλύτερο, τότε) team ήταν που "έφτιαχνε" την ομάδα. Σαν πχ τον Παναθηναϊκό στο ποδόσφαιρο. Είχε γίνει λοιπόν ελίτ, μαζεύοντας τους "έτοιμους" καλούς. Η ουσία αυτού που λέω, φάνηκε όταν ήδη απ' το '07, και με αποκωρύφωμα το ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ '08, τα pit-team της λίγο-πολύ φερόταν ως τσίρκο (...οι κλόουν που πυροβολούν ο ένας τον άλλο με πιστόλια που σκάνε στα δικά τους μούτρα κτλ). Το ότι χάσανε το πρωτάθλημα το '08 μέσα απ' τα χέρια τους με το ανεκδιήγητο σκηνικό της μάνικας στον Μάσσα, τα λέει όλα. Αλλά ΚΑΙ το '09 γινόντουσαν αψυχολόγητες επιλογές σε στρατηγική, κυρίως (επιλογές ελαστικών, επιλογές pit-stops, ρίσκα τραβηγμένα απ' τα μαλλιά που δεν τους βγαίνανε κτλ). Όχι λοιπόν ότι δεν έφτιαξε ΚΑΙ η ομάδα το τημ, δεν λέω αυτό, κάπου ΕΙΝΑΙ αμφίδρομα άλλωστε όλ' αυτά, αλλά απ' την άλλη δεν δικιολογείται με το που διαλύθηκε το επικό αυτό τημ, να μην είχε μείνει από πίσω αξιόμαχη αντικατάσταση. (...Καλά δηλαδή που υπάρχει και ο κλασσικά ιδιοπαράξιμος παπαδο-κινητήρας να βγάζει κάστανα απ' τις φωτιές, αλλιώς.......)

Τεσπα πέρυσι έδειξε σημεία ανάκαμψης. Και λογικά φέτος θα πρωταγωνιστήσει ακόμα πιο αξιόμαχα για τον τίτλο. Αλλά, χωρίς ΚΑΝ να έχουμε δει δείγματα (ο πρώτος αγώνας δεν είναι ποτέ αρκετός για ΤΙΠΟΤΑ), δε νομίζω πως έχουν ουσία σχόλια τύπου "εκδρομούλα βλέπω". Πόσο μάλλον που αν πρόσεξες, για νίκη (μετά pole position) ο VETTEL πήγαινε, στα 3/4 του αγώνα...Και το...στατιστικό που λέει "η πρώτη νίκη δείχνει κατά 80% τον πρωταθλητή", εγώ θα έλεγα να το θυμηθούμε για ΑΥΤΟΝ, στο τέλος της χρονιάς......Γιατί αν δεν ήταν αυτό το "ασυνήθιστο" πρόβλημα με την εξάτμιση, ο Σεβαστιανός θα ήταν αυτός με το πλατύτερο χαμόγελο χτες. Και γενικά, ΧΩΡΙΣ να κάνω πρόβλεψη (είπαμε : κάτσε να δούμε 2-3 αγώνες πρώτα), βλέπω πόσο καλά είχε πάει πέρυσι η RB σαν ομάδα, ΧΩΡΙΣ ιδιαίτερα προβλήματα, ΕΙΔΙΚΑ με το τουτού του ξανθού (...και μου κάνει ΕΝΤΥΠΩΣΗ το σχόλιο "καλός, αλλά από μονοθέσιο;". Δικαιολογείται μόνο εάν δεν έβλεπες το πρωτάθλημα πέρυσι)

 

Επίλογος : οι οδηγοί ΔΕΝ παίρνουν μόνοι τους πρωταθλήματα, πόσο μάλλον περιπάτους.

Συλλογικό είναι το αποτέλεσμα. Και μένει να φανεί αν ΟΝΤΩΣ έχει σοβαρευτεί ΠΟΛΥ η Ferrari Τeam, μιας και σίγουρα ο Αλόνσος ΕΙΝΑΙ απ' τους πιο ικανούς/σταθερούς πιλότους, ούτως ώστε να χτυπήσουν πρωτάθλημα (και σίγουρα πιο ώριμος απ' τον ΠΙΘΑΝΟ έτερο φετεινό διεκδικητή Vettel).

...Μην όμως τον φάτε ΚΑΙ αυτόν, αν φτάσουν στην πηγή, και νερό δεν πιούνε -καραδοκούνε από πίσω Vettel, Red Bull, Brawn, Mercedes GP, Schumacher (ο οποίος ό,τι κι αν είναι ΠΛΕΟΝ, πιστεύω πως και αξιόμαχος είναι ακόμη, ΚΑΙ με το "κολλητάρι" του τον Brawn είναι, ΚΑΙ έχει το περυσινό πρωταθλητάμαξο,,,ΚΑΙ βελτιωμένο, ΚΑΙ φουλ Μερσεντέ) MacLaren (Σχολείο, προπέρσινη πρωταθλήτρια, και...ανθυποπρωταθλήτρια 3 χρόνια πριν), Hamilton (...τί πάει να πει "και να ήθελε"; ) και Button (...ο οποίος έδειξε νομίζω πέρυσι ότι επάξια βγήκε πρωταθλητής -αποκαθιστώντας έτσι μια καριέρα που είχε αρχίσει με προσδοκίες αλλά χαντακώθηκε σε μία από τις χειρότερες ομάδες- οδηγώντας σταθερά, και με αξιώσεις κατά περιπτώσεις, το μονοθέσιο που για το μισό του πρωταθλήματος ήταν ένα κλικ πιο πάνω απ' τα υπόλοιπα). Γιατί ΑΔΙΚΩΣ περιμένατε (όσοι περιμένατε) τον Kimi να κάνει τον καστανά, σε μια ομάδα ΤΣΙΡΚΟ (...σε σχέση με το όνομα, την ιστορία, και τις θεωρητικές δυνατότητες, πάντα).

Τεσπα, θα....φάω το καπέλο μου, που έλεγε κι ο Ρόμπαξ, αν δούμε "περιπάτους" φέτος.

 

Από οποιονδήποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ αγαπητέ Τάσο.

 

Αλλά επειδή είναι 5μιση το πρωί και έχω διαβάσει όλο το ποστ σου, ΔΕΝ μου έμειναν δυνάμεις να σου απαντήσω. Επιφυλάσσομαι για την αυριανή μέρα. :P

 

 

Φιλικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα το μοιραίο λάθος και είδα την Κυπριακή αναμετάδοση. Γελοίο το αποτέλεσμα, αφιερωμένο σε όσους τόσα χρόνια θάβουν τον Πουρναράκη. Τέτοια αναμετάδοση θα μπορούσε να την κάνει ο καθένας από εμάς.

Φέτος θα είναι μία δύσκολη χρονιά για εμένα, δεν θα ξέρω πότε να χαρώ, όταν νικάει η Φερράρι, όταν νικάει ο Μάσσα, όταν νικάει ο Σουμάχερ, ο Φέτελ;

Όπως και να έχει, ο Αλόνσο είναι ο μόνος οδηγός τα τελευταία χρόνια (μετά τον Σουμάχερ) που, χάρη στο γαϊδουρινό πείσμα του και στις ικανότητές του μπορεί να ξεπεράσει μικροπροβλήματα και να επιβληθεί, ακόμη και αν το μονοθέσιό του είναι ελαφρά υποδεέστερο. Επειδή όμως η Ferrari φέτος στον πρώτο αγώνα μόνο αδυναμία δεν έδειξε, μάλλον περίπατος προβλέπεται για φέτος. Τον Μάσσα δεν τον κόβω να μπορεί να κοντράρει ένα σκυλί σαν τον Αλόνσο.

Για την McLaren δεν αποκλείω μία καλή χρονιά, ίσως και στην δεύτερη θέση. Ο Σουμάχερ ελαφρά άχρωμος μου φάνηκε, αν και το να τερματίζεις τόσο ψηλά μετά από 3 χρόνια απουσίας μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί άθλος. Είδαμε όμως ότι το φρέσκο πράμα (Ο Rosberg) με ίδιο αυτοκίνητο τα πήγε καλύτερα.

Εντάξει, το Μπαχρέιν δεν είναι και ο πιο αντιπροσωπευτικός αγώνας της χρονιάς. Παρόλα αυτά, δύσκολα βλέπω τον Αλόνσο να το χάνει. Και να δείτε πώς κατα τα μέσα της χρονιάς ακόμη και ο τελευταίος τιφόζι που τόσα χρόνια τον έβριζε, πώς θα τον αποθεώνει. Αθάνατοι Ιταλοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φερραρι σε αγαπωωωωωωωωωωωωωω

 

οποιος και να το παρει θα ειναι ΚΟΚΚΙΝΟΣΣΣΣΣΣΣΣ :lol::lol::lol::lol:

 

μετα τον schumi dεν εχω προτιμησεις οδηγων :P

 

καλα ΕΛΕΟΣ. ο schumi στα 41 και ριχνει τα αυτια στον περσυνο πρωταθλητη button :shifty::shifty::shifty:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...