Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2010 Ειδήσεις και αγώνες


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπερβολές.

Ο ίδιος ο Αλόνσο είπε ότι ήταν δύσκολη απόφαση. Αν πιτάρανε πιο νωρίς, πιθανότατα θα τον πέρναγε ο Γουέμπερ και θα το έχανε μία-ή-άλλη. Αυτό που "έφταιγε" ήταν το safety car. Aλλά δις ις μότορσπορτ (=...ανεμωμαζώματα - διαολοσκορπίσματα εν προκειμένω : οι RB έπρεπε να έχουν τελειώσει το πρωτάθληματα εδώ και μήνες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 308
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ποιες υπερβολες? Ο Webber μπηκε πρωτος για πιτ στοπ οποτε θα μπορουσε να πηγαινε παρακατω. Η Φερραρι εχει ελλειψη σε οργανωση τον πιτ στοπ απο τοτε που εφυγε ο Ρος Μπρον. Εχουν κανει λαθη τα τελευταια χρονια που ειναι παιδικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξανά υπερβολές. ΦΕΤΟΣ, η Φερράρι ήταν πιο συγκεντρωμένη στα πιτ και στις στρατηγικές, απ' ό,τι άλλες χρονιές (που σαφώς ήταν κουρέλι).

 

...Όσο για σήμερα, ξαναλέω πως ερωτηθείς στο BBC ο ίδιος ο Αλόνσο είπε πως ήταν δύσκολη η απόφαση για πιτ στοπ, με βάση τα γυρολόγια : αν έμπαινε νωρίτερα, θα τον πέρναγε ο Webber, και δεν χρεώνει κάτι σητν ομάδα.

Όπως σταθήκαν τυχεροί σε άλλες φάσεις κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος, έτσι σήμερα στάθηκαν άτυχοι με το SC.

T'happenz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...καλά τα "βαρύγδουπα" σχόλια (περί "κόστους" του αγώνα κι άλλες πίπες) στον Σπορεφέμ, αλλά, εκτός του ότι ο ίδιος ο Ντομενικάλι στο τέλος του ίδιου τους του άρθρου (...) τονίζει πως "δεν είναι ότι χάθηκε στον τελευταίο αγώνα ο τίτλος" (ορθόν, διότι η ΟΜΑΔΑ ήταν πχ που τράκαρε στις μπαριέρες του Μονακό, ή ευθυνόταν για τα υπόλοιπα 1-2 οδηγικά του λάθη μέσα στη χρονιά που κατέληξαν είτε σ' εγκαταλείψεις, είτε απλώς σε απώλεια βαθμών; Ο προταθλητής δεν βγαίνει από ΕΝΑΝ αγώνα. Mην πω και για την θέση που έχασε χθες στην εκκίνηση απ' τον Μπάτον), υπάρχουν κι άλλες δηλώσεις :

http://www.autosport.com/news/report.php/id/88264 .

 

...το οποίο σημαίνει πως είχαν να ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ανάμεσα σε δύο στρατηγικές, οι οποίες βάσει στοιχείων, όπως είχα πει πρωτύτερα, θα μπορούσαν να του έρθουν μία-ή-άλλη (...είχε ΠΡΟΒΛΗΜΑ με τα μαλακά ελαστικά, φθειρόντουσαν γρήγορα, και δε φαινόταν το να μπορεί να μείνει αρκετά στην πίστα, ούτως ώστε να μπορέσει να κάνει διαφορά από Πετρόφ/Ρόζμπεργκ πριν μπει. Ίσα-ίσα μάλιστα που έτσι διακινδύνευαν το να τους περάσει πρώτος ο Γουέμπερ, που θα έμπαινε πλέον με σκληρά μεν, αλλά φρέσκα λάστιχα, και ανώτερο μονοθέσιο - απ' τον οποίον επίσης έπρεπε να μείνει μπροστά ο Αλόνσο, κι όχι απλά να κυνηγήσει την 4η θέση που θα του έδινε πρωτάθλημα.

Με λίγα λόγια το έπαιξαν "safe", και "βασίστηκαν" στο ότι θα προσπερνούσε τουλάχιστον Πετρόφ/Ρόσμπεργκ με θεωρητικά υποδεέστερα μονοθέσια, έχοντας έναν ολόκληρο αγώνα μπροστά του. Πιθανώς μάλιστα στήριξε ο ίδιος ο Αλόνσο αυτήν την πρόταση στρατηγικής.

Ο χθεσινός αγώνας χάθηκε για τον Αλόνσο αφ' ενός ήδη απ' το qualifying session, την απώλεια θέσης στην εκκίνηση, και τέλος από το καθοριστικό safety car, την παρουσία του οποίου μπόρεσαν κι εκμεταλλεύτηκαν κάποιοι, ενώ κάποιοι άλλοι πάλι όχι.

 

Αν είχε γίνει άλλη επιλογή στρατηγικής αναφορικά με την είσοδο γι' αλλαγή ελαστικών, με ρίσκο θα ήταν, και μόνο ξεκάθαρο δεν είναι το τί θα είχε ακολουθήσει. Η ίδια η δήλωση του Ντομενικάλι, δεν αποτελεί παρά εξήγηση για μια επιλογή που δεν τους βγήκε, κι όχι "παραδοχή λάθους".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Toυ χρονου, πρωτα ο Θεος, θα εχουμε και Κυπριο οδηγο στην f1.

 

Xθες παντως πηρε πρωτια στον τελευταιο αγωνα της f3.

http://www.youtube.com/watch?v=mMpQRAKGgDA

http://www.youtube.com/watch?v=rBob0v7_Qa8

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...