Προς το περιεχόμενο

αποζημιωση μετα απο τρακαρισμα


12mats

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παραμονη πρωτοχρονιας βγηκε μια κοπελα απο ενα STOP και με χτυπησε στην μερια του οδηγου και επεσα πανω σε ενα δεντρο τελοσπαντων επαθα μεγαλη ζημια στο αυτοκινητο(2 αεροσακοι,μπροστα εχουν σπασει ολα μπορει να εχει παρει και σασι δυο αριστερες πορτες,αριστερο φαναρι και δεξια ζαντα πρεπει να εχει στραβωσει).αυτο που θελω εγω ειναι να βγαλω το αυτοκινητο ολικη ξερετε μηπως ποιες ειναι οι προυποθεσεις για να βγει ολικη ενα αυτοκινητο καποιος μου ειπε πως αν ειναι μεχρι 2-3 χρονων αν τα ανταλλακτικα κοστιζουν πανω απο 40% της αξιας βγαινει ολικη η αν ειναι πανω απο 3 χρονια χρειαζεται 75% να κοστιζουν τα ανταλλακτικα απο την αξια του αυτοκινητου.το αμαξι μου ειναι ενα OPEL ASTRA 1.6 115hp FULL EXTRA με 25000 χλμ και μοντελο 2008 να φανταστειτε 25 αυτου του μηνα κλεινω 2 χρονια.απλα θελω αν ξερετε να μου πειτε αν ισχυουν αυτα με την ολικη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βασικότερο είναι να μήν έχεις χτυπήσει,όλα τα άλλα φτιάχνονται.

Ο μόνος αρμόδιος που μπορεί να απαντήσει σίγουρα στο ερώτημά σου,είναι ο ασφαλιστής σου (και κακώς αν δέν το έχει κάνει ήδη).

Κρίμα για το αμάξι,ελπίζω να πάει για ολική και να πάρεις το νέο μοντέλο;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξερω αν υπαρχει pattern αλλα λογικα μου ακουγονται ολα αυτα που σου ειπε ο φιλος σου.μονο οι αεροσακοι μπορει να εχουν κανα 3χιλιαρο.αν εχει παρει σασι ειναι σιγουρο κατα την γνωμη μου ολικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.αν εχει παρει σασι ειναι σιγουρο κατα την γνωμη μου ολικη.
αν εχει παρει σασι (ουσιαστικα αν εχουν στραβωσει τα ραμφη και οι θολοι) τοτε ειναι που πρεπει να πιεσεις να βγει ολικη.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον η ζημια ειναι περιπου στα 12000 ευρω το αμαξι στους πινακες που εχουν οι ασφαλιστικες κοστιζει απο 14400-16600.σημερα πηγε εμπιρογνωμονας να το βγαλει φωτογραφιες δεν το εχουν ανοιξει να δουν τι εχει παθει ακριβως μεσα αλλα μπορει να εχει παρει λιγο σασι.τωρα δεν ξερω πως να κινηθω και τι να ζητησω.εσεις τι λετε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον η ζημια ειναι περιπου στα 12000 ευρω το αμαξι στους πινακες που εχουν οι ασφαλιστικες κοστιζει απο 14400-16600.σημερα πηγε εμπιρογνωμονας να το βγαλει φωτογραφιες δεν το εχουν ανοιξει να δουν τι εχει παθει ακριβως μεσα αλλα μπορει να εχει παρει λιγο σασι.τωρα δεν ξερω πως να κινηθω και τι να ζητησω.εσεις τι λετε?

 

φιλικη δηλωση εκανε η κοπελα?,τροχαια ηρθε να καταγραψει το συμβαν?,νομικη προστασια εχεις?

 

συννενοησου με τον ασφαλιστη σου και σε συνεργασια με την αντιπροσωπεια της Opel ωστε να ζητησεις τα παντα ολα καινουργια

 

απο οτι ξερω αναλογα με την παλαιοτητα του οχηματος αφαιρουν καποιο ποσοστο απο την αξια των ανταλλακτικων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα το αυτοκινητο 25 αυτου του μηνα γινεται δυο χρονων μου εχει κανει δηλωση και το εχει καταγραψει η τροχαια.τωρα για νομικη προστασια δεν ξερω αν εχω.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:49 ----------

 

12 ειναι χωρις να εχει παρει το πατωμα?

 

τι εννοεις?δεν νομιζω να εχει βρει απο κατω αλλα απο αυριο θα ξερω περισσοτερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι το τρακαρισμενο ειναι τρακαρισμενο τελος

 

φουσκωσε λιγο τα τιμολογια σε συνεργασια με την αντιπροσωπεια μηπως και καταφερεις να παρεις καινουργιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις δικιο το πιθανοτερο ειναι αυτο

 

αυτοκινητο που εχουν βαλει χερι μαστορες αστα κλαφτα

 

ξερουν οι αντιπροσωπειες και οι ασφαλιστικες,οπως σου ειπα μιλα με τον ασφαλιστη σου και την opel ωστε να πιεσεις για καινουργιο

 

μην μασας η ασφαλιστικη θα πληρωσει,η κοπελα ετσι και αλλιως αυξηση στο bonus malus θα εχει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα εχει παρει μαρσπιε δεν σημαινει οτι αν φτιαχτει βγαινει τριμπουρδελεξ.

Πωλειται ως ανταλλακτικο.Πραγμα που σημαινει οτι ειναι μελετημενη η επισκευη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βάση σε όλα είναι το σασί σου.

 

Προσωπικά σου λέω τράβα το για ολική...και πάνε βρες ένα καλό δικηγόρο να έχεις απο πίσω σου.

Απο τη στιγμή που έχει υποστεί έστω και λίγα χιλιοστά στρέβλωση το σασί πράγμα που θέλει μάγκα τεχνικό να το δεί και να στο επισημάνει...τότε να ξέρεις πως θα έχεις προβλήματα κατευθυντικότητας σχεδόν μόνιμα...και ξεχνάμε τις μεγάλες ταχύτητες.

Απο εμπειρία στο αμάξι του πατέρα μου...Golf είχε και είχε φάει τρακάρισμα μόνο σε ένα φτερό..δυστυχώς ότι και να κάναμε το αμάξι συνέχεια είχε πρόβλημα ευθυγραμμίσεως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...