sarakinos Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Εδώ ο φίλος έχει ένα δίκαιο...πολύ σπάνια έχω συναντήσει πωλητή που και να γνωρίζει πράγματα και να μην το παίζει κάποιο με το να λέει λαλακίες...αλλά τι να κάνουμε,θείους και θείες έτσι τους ρίχνουν και τους τα παίρνουν...γιαυτό όποτε πάω σε μαγαζί "ευχαριστώ,αν χρειαστώ κατι θα σας φωνάξω"....δεν χρειάζεται να του την πείς του άλλου επειδή είναι βλάκας ή των έχουν δασκαλέψει έτσι...γνώμη μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Antretng Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Εδώ ο φίλος έχει ένα δίκαιο...πολύ σπάνια έχω συναντήσει πωλητή που και να γνωρίζει πράγματα και να μην το παίζει κάποιο με το να λέει λαλακίες...αλλά τι να κάνουμε,θείους και θείες έτσι τους ρίχνουν και τους τα παίρνουν...γιαυτό όποτε πάω σε μαγαζί "ευχαριστώ,αν χρειαστώ κατι θα σας φωνάξω"....δεν χρειάζεται να του την πείς του άλλου επειδή είναι βλάκας ή των έχουν δασκαλέψει έτσι...γνώμη μου Συμφωνώ. Δυστυχώς η δουλειά του είναι... αν δεν το κάνει αυτό, τον διώχνουν και παίρνουν άλλο που θα το κάνει... Για μένα τη πολιτική του μαγαζιού πρέπει να κράζουμε και όχι τόσο τους υπαλλήλους. Εν τέλει έναν κακό υπάλληλο ποιος τον προσέλαβε; Το μαγαζι!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 Ποιος εχει σειρα να ενοχλησει την κυρια Τζοβαριδη εχω παρει ηδη 2 φορες. Κανενας αλλος;! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lambra1 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 μόλις μου ήρθε: Tzovaridi Dora - Consumer Protection προβολή λεπτομερειών 10:31 π.μ. (Πριν από 12 λεπτά) Σας γνωρίζουμε ότι η καταγγελία σας κατά της εταιρείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ εξετάζεται από την Υπηρεσία μας και θα ενημερωθείτε εγγράφως για οποιαδήποτε εξέλιξη σχετικά με αυτήν . Δ. Τζοβαρίδη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftys Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 μια απο τα ιδια και σε μενα: "...θα ενημερωθείτε εγγράφως για οποιαδήποτε εξέλιξη..." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
censOred Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 Μετά από ενα τηλεφωνακι που χτυπησα εμαθα τουλαχιστον οτι την επιστολη την παρελαβε ο γερμανος στις 21 πρωτου δηλαδη ΣΗΜΕΡΑ κλεινουν οι 10 εργασιμες μερες.μου ειπε οτι αν δεν απαντησει ο γερμανος θα προβουμε στις απαραιτητες διαδικασιες..βεβαια ο μλκας δεν ρωτησα ποιες ειναι αυτές αλλα μου επισημανε οτι σε καθε περιπτωση θα ενημερωνομαστε γραπτως.. π.σ ελαβα και εγω το κοινοποιημενο προς ολους μυνημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Και περασαν και αλλες μερες και ακομα καμια ενημερωση... Ποιος θα παρει την Δωρα αυτη την φορα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris1986 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Πάρτε την ολοι να βάλει μυαλό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rey7 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Και περασαν και αλλες μερες και ακομα καμια ενημερωση...Ποιος θα παρει την Δωρα αυτη την φορα; lol, να δεις που όπου να 'ναι θα πάμε και για καφέ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greenday13 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 lol, να δεις που όπου να 'ναι θα πάμε και για καφέ! Γραφω εδω για να συντηρηθει το θεμα στα ψηλα του φορουμ και οχι στα "ψιλα" οπως παει να το περασει η Γ.Γ. Καταναλωτη. Λοιπον καμια ενημερωση δεν εχουμε ακομη, ετσι δεν ειναι? Τελικα ο φιλος που με ελεγε γκρινιαρη, ανυπομονο, κλπ τι εχει να πει? Την Δωρα και την καθε Δωρα ποιος την ελεγχει οτι κανει σωστα τη δουλεια της ? Αναπαντητα ερωτηματα σε ενα κρατος φτιαγμενο για να μεγαλουργουν οι απατες του καθε Γερμανου. Ηδη τσιμπησαν μερικοι βλεπω, με τις επιδοτησεις για κινητα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aGka8l Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Γραφω εδω για να συντηρηθει το θεμα στα ψηλα του φορουμ και οχι στα "ψιλα" οπως παει να το περασει η Γ.Γ. Καταναλωτη.Λοιπον καμια ενημερωση δεν εχουμε ακομη, ετσι δεν ειναι? Τελικα ο φιλος που με ελεγε γκρινιαρη, ανυπομονο, κλπ τι εχει να πει? Την Δωρα και την καθε Δωρα ποιος την ελεγχει οτι κανει σωστα τη δουλεια της ? Αναπαντητα ερωτηματα σε ενα κρατος φτιαγμενο για να μεγαλουργουν οι απατες του καθε Γερμανου. Ηδη τσιμπησαν μερικοι βλεπω, με τις επιδοτησεις για κινητα... Ξέρεις φιλε Η ΓΓ καταναλωτή δεν εχει να ασχοληθεί μονο με τα παιχνιδάκια που δεν έδωσε ο γερμανός.. καντε υπομονή και θα δικαιωθήται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Ξέρεις φιλε Η ΓΓ καταναλωτή δεν εχει να ασχοληθεί μονο με τα παιχνιδάκια που δεν έδωσε ο γερμανός.. καντε υπομονή και θα δικαιωθήτε Απο υπομονη αλλο τιποτα αλλα εχει και αυτη τα ορια της! Αλλωστε εχουν περασει 1 μηνας και μια εβδομαδα απο τοτε που ξεκινησε ολο το θεμα και αν δεν παιρναμε εμεις τηλεφωνο θα μεναμε με το Email στο χερι. Και στην τελικη δεν ειναι η καταγγελια ενος ατομου καναμε ΜΑΖΙΚΗ καταγγελια πανω απο 50 ατομα και οχι μονο απο αυτο το Forum. Και το μονο που εχουμε παρει μεχρι τωρα ειναι ενα:περιμενουμε απαντηση. Δηλαδη αν περασουν οι 10 εργασιμες μερες που γραφει η επιστολη στον Γερμανο (που εχουν περασει προ πολλου) τι θα κανει η Γ.Γ. Καταναλωτη; Θα στελνει επιστολες μεχρι να απαντησει; (SPAM) Ή θα παρει τηλεφωνο να τον κανει ντα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greenday13 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Ξέρεις φιλε Η ΓΓ καταναλωτή δεν εχει να ασχοληθεί μονο με τα παιχνιδάκια που δεν έδωσε ο γερμανός.. καντε υπομονή και θα δικαιωθήται Μηπως ζεις στην Ελβετια? Γιατι αυτη η αισιοδοξια σου θα ηταν βασιμη αν ησουν κατοικος καποιας προηγμενης χωρας, κι οχι της Ελλαδας. Οπως λεει κι ο sotos , αν δε στελναμε mail, παλι γραμμενους θα μας ειχε. Και ξαναρωταω : ποια δυναμη εχει τελικα αυτη η ΓΓ Καταναλωτη? τους κανει ντα? Τους μηνυει? Τι σκατα δημοκρατια εχουμε αν μπορεις να καταγγειλεις αλλα μενεις ως εκει μονο? Οσο για τα "παιχνιδακια που δεν πηραμε " να σου πω οτι τυγχανει αυτα τα "παιχνιδακια" να μην ειναι απο το ψιλικατζιδικο του μπαρμπα-Μητσου της γειτονιας , αλλα απο μια ελληνικη ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ (ετσι λεει και το site του Γερμανου) εταιρεια. Αλλα βεβαια φιλε μου, η ΓΓ Καταναλωτη, που να τολμησει να ασχοληθει με Γερμανο? Προτιμαει με τον μπαρμπα-Μητσο, για να φαινεται οτι κανει εργο...Αυτη ειναι η Ελλαδα και αυτη θα παραμεινει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
polisv Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Μηπως ζεις στην Ελβετια? Γιατι αυτη η αισιοδοξια σου θα ηταν βασιμη αν ησουν κατοικος καποιας προηγμενης χωρας, κι οχι της Ελλαδας. Οπως λεει κι ο sotos , αν δε στελναμε mail, παλι γραμμενους θα μας ειχε.Και ξαναρωταω : ποια δυναμη εχει τελικα αυτη η ΓΓ Καταναλωτη? τους κανει ντα? Τους μηνυει? Τι σκατα δημοκρατια εχουμε αν μπορεις να καταγγειλεις αλλα μενεις ως εκει μονο? Οσο για τα "παιχνιδακια που δεν πηραμε " να σου πω οτι τυγχανει αυτα τα "παιχνιδακια" να μην ειναι απο το ψιλικατζιδικο του μπαρμπα-Μητσου της γειτονιας , αλλα απο μια ελληνικη ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ (ετσι λεει και το site του Γερμανου) εταιρεια. Αλλα βεβαια φιλε μου, η ΓΓ Καταναλωτη, που να τολμησει να ασχοληθει με Γερμανο? Προτιμαει με τον μπαρμπα-Μητσο, για να φαινεται οτι κανει εργο...Αυτη ειναι η Ελλαδα και αυτη θα παραμεινει. Γι'αυτό πρέπει να είμαστε πιό Ενεργοι Πολίτες και Καταναλωτές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2010 3ο email στην Δωρα! Αξιότιμη κυρία Τζοβαριδη. Συγνώμη για την ενόχληση και για το 3ο email που σας στέλνω αλλά οσο περνούν οι μέρες και δεν έχουμε νεότερα σας μας γεννούνται μερικές απορίες. Σε τηλεφωνική σας επικοινωνία με ενα μελος του http://www.insomnia.gr το ενημερωσατε οτι η Γερμανος ΑΒΕΕ παρελαβε το συστημένο γραμμα-καταγγελία στις 21/01/2010 αυτο σημαίνει οτι εχει περάσει κατα πολλου η προθεσμία των 10 ημερων για να λαβουμε τις ανάλογες απαντήσεις σχετικα με τις καταγγελίες μας. Θα ηθελα να με ενημερωσετε εσεις σαν Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη σε τι ενέργειες μπορειτε να προβείτε για να επιλυθεί το πρόβλημα μας: Στην περιπτωση που η Γερμανος ΑΒΕΕ δεν απαντήσει στην καταγγελία σας 'Η προσπαθήσει να καταφυγει σε πλαγιους τροπους και δικαιολογιες για να μην υλοποιησει τις παραγγελιες μας Σημειωση:τα προιοντα που ειχαμε παραγγειλει εχουν κανει κατα καιρους την εμφανιση τους σαν διαθεσιμα αλλα καμια παραγγελια δεν προωθηθηκε Σας ευχαριστω για τον χρονο σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.