Προς το περιεχόμενο

προσφορά Γερμανός: Ολα τα παιχνιδια (και καλα) σε τιμη σοκ!


leftys

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδια πως θα μαθουμε για την εξελιξη της υποθεσης? Υπαρχει καμια ενημερωση απο εκει που στειλαμε τις καταγγελιες ή ολα μας τα δικαιωματα σταματανε μεχρι εκει και μετα τα τρωει το σκοταδι ? Η δημοκρατια ζει... ;Ρ

 

Τι εννοείς δικαιώματα; Αν ρωτάς αν θα σου δώσουν αυτά που ζήτησες, αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Το μόνο που έκανες ήταν μια άτυπη παραγγελία όχι αγορά... οπότε ο νόμος από άποψη αγοραπωλησίας δεν σε καλύπτει.

 

Το όλο θέμα γίνεται για να φάνε κανά πρόστιμο μπας και βάλουνε μυαλό τα κοκόρια (παραπλανητική διαφήμιση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 628
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Τι εννοείς δικαιώματα; Αν ρωτάς αν θα σου δώσουν αυτά που ζήτησες, αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Το μόνο που έκανες ήταν μια άτυπη παραγγελία όχι αγορά... οπότε ο νόμος από άποψη αγοραπωλησίας δεν σε καλύπτει.

 

Το όλο θέμα γίνεται για να φάνε κανά πρόστιμο μπας και βάλουνε μυαλό τα κοκόρια (παραπλανητική διαφήμιση)

 

Οχι ρε συ δεν με καταλαβες. Δεν εκανα παραγγελια εγω αλλωστε, εγω απλα κατηγγειλα την διαφημιση ως αθεμιτη και παραπλανητικη, επειδη δεν υπηρχαν παιχνιδια ουτε για δειγμα (κι αθεμιτη γιατι διαφημιζει σε μικρα παιδια κατι σε εξευτελιστικα παραλογη τιμη, απο οσο θυμαμαι).

Εγω ρωταω το εξης : "Πως μπορουμε να μαθουμε την εξελιξη της υποθεσης, δηλαδη, πως θα ξερουμε αν ο Γερμανος φαει προστιμο, ή αν αθωωθει κι απο ποιους"

 

Αυτο με νοιαζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι ρε συ δεν με καταλαβες. Δεν εκανα παραγγελια εγω αλλωστε, εγω απλα κατηγγειλα την διαφημιση ως αθεμιτη και παραπλανητικη, επειδη δεν υπηρχαν παιχνιδια ουτε για δειγμα (κι αθεμιτη γιατι διαφημιζει σε μικρα παιδια κατι σε εξευτελιστικα παραλογη τιμη, απο οσο θυμαμαι).

Εγω ρωταω το εξης : "Πως μπορουμε να μαθουμε την εξελιξη της υποθεσης, δηλαδη, πως θα ξερουμε αν ο Γερμανος φαει προστιμο, ή αν αθωωθει κι απο ποιους"

 

Αυτο με νοιαζει

 

Αυτό μας νοιάζει όλους :-( Αλλά υποθέτω ότι θα υπάρξει ενημέρωση απο ΙΝ.ΚΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι ρε συ δεν με καταλαβες. Δεν εκανα παραγγελια εγω αλλωστε, εγω απλα κατηγγειλα την διαφημιση ως αθεμιτη και παραπλανητικη, επειδη δεν υπηρχαν παιχνιδια ουτε για δειγμα (κι αθεμιτη γιατι διαφημιζει σε μικρα παιδια κατι σε εξευτελιστικα παραλογη τιμη, απο οσο θυμαμαι).

Εγω ρωταω το εξης : "Πως μπορουμε να μαθουμε την εξελιξη της υποθεσης, δηλαδη, πως θα ξερουμε αν ο Γερμανος φαει προστιμο, ή αν αθωωθει κι απο ποιους"

 

Αυτο με νοιαζει

 

Μηπως διαβασες το χαρτι που τους εστειλαν; Διαβασες τι λεει; Εαν οχι αναφερει οτι περιμενουν μια απαντηση εντος 10 ημερων, αυτο στον κοσμο μεταφραζεται 10 εργασιμες ημερων, ειναι σχεδον σιγουρο οτι η εταιρια θα απαντησει την τελευταια ημερα.

Πριν αρχισεις την γκρινια να προσεχεις τις λεπτομεριες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως διαβασες το χαρτι που τους εστειλαν; Διαβασες τι λεει; Εαν οχι αναφερει οτι περιμενουν μια απαντηση εντος 10 ημερων, αυτο στον κοσμο μεταφραζεται 10 εργασιμες ημερων, ειναι σχεδον σιγουρο οτι η εταιρια θα απαντησει την τελευταια ημερα.

Πριν αρχισεις την γκρινια να προσεχεις τις λεπτομεριες.

 

Δηλαδη ρε μεγαλε εσυ πιστευεις οτι θα μας ενημερωσουν ΑΝ ο Γερμανος τους απαντησει?

Γιατι σε εμενα δεν ηρθε καν email οπως ηρθε σε αλλα παιδια που καναν καταγγελια.

Κι επειδη το θεωρω το πιθανοτερο να μην μαθουμε ποτε την απαντηση του Γερμανου αλλα ΚΑΙ τις περαιτερω ενεργειες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, ρωταω ΠΟΥ θα βρουμε τις εξελιξεις της υποθεσης.

Εστω λοιπον οτι απαντουν σε 10 μερες οι Γερμανοι. Εσυ που θα μαθεις τι εγινε? Μπορεις να μου πεις?Πιστευεις οτι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή θα σου στειλει προσωπικο email?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί το θεωρείς απίθανο να λάβουμε την απάντηση του Γερμανού?

 

"παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του παρόντος τις απόψεις σας επί του θέματος και τις ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος των εν λόγω καταναλωτών"

 

Αν δεν γνωστοποιηθεί η απάντηση σε εμάς που ξεκινήσαμε την καταγγελία, τότε σε ποιούς θα γνωστοποιηθεί? Εμείς είμαστε οι άμεσα ενδιαφερόμενοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε περιμενουμε την Δευτερα 25 του μηνα που θα ολοκληρωθουν οι 10 εργασιμες αντε το πολυ 26 αν δεν μετρησουμε την 12η Ιανουαριου που μας ηρθε το Email για να παρουμε την απαντηση του Γερμανου.

Σε αλλη περιπτωση (Δικαιολογιες,σας ενημερωσαμε αλλα δεν το σηκωνατε κλπ) καλυτερα να εχουμε εναν κοινο τροπο αντιμετωπισης.

Να μην γραφει δλδ ο καθενας τα δικα του με επιθετικο υφος προς Γερμανους ή Γ.Γ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ χανοντας παραλληλα και το δικιο του.

Τουλαχιστον για τις καταγγελιες απο τους Users του Insomnia 20 30 δεν ξερω ποσες να δειξουμε οτι ειμαστε ενωμενοι και με κοινη πολιτικη-γραμμη πλευσης αλλιως ο καθε "ανωνυμος" Γιωργος ο Τακης ο Μητσαρας ατομικα θα παρουν τα @@ μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσοι είχατε απάντηση απο τη Γ.Γ. πως είχατε κάνει την καταγγελία? Fax ? Email ? Σε ποιό ?

Εγώ έστειλα στις 12/1 την δική μου μέσω email στο info@ που μου είχαν πει απο το τηλ και CC στο tzovaridi@ που είχα δει σε μια απάντηση. Μέχρι στιγμής δεν είχα καποια ειδοποίηση όμως. Ούτε στα σπαμ :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ακουσουμε τις δικαιολογιες που ανεφερα πιο πανω,αρα θα μας πει ο Γερμανος:Δεν φταιμε εμεις αλλα τα κινητα σας,μυαλα σας κλπ.

Τοτε ωραια και νοικοκυρεμενα να μαζευτουμε εμεις που καναμε καταγγελια και ειμαστε στο Insomnia να μαζεψουμε τα ονοματα μας 10 20 30(ή τελοςπαντων οσα ειναι),σε ενα κοινο Email και απο εκει και περα αποφασιζουμε με κοινη κουβεντα τι θα γραψουμε σαν ομαδα και θα στειλουμε απο το προσωπικο Email μας την καινουργια καταγγελια μιας και δεν θιγονται τα συμφεροντα ενος και μονο καταναλωτη για να μπει στην λογικη ο Γερμανος:1 πελατης,τι ειχα,τι εχασα;! αλλα να εχει να ασχοληθει με ενα ολοκληρο Forum με τεραστια επισκεψιμοτητα πανω στο κομματι που πουλαει ή στην τελικη μιας ομαδας καταναλωτων που μπορουν να επηρεασουν σαφως και ενα μεγαλο κομματι της αγορας.

Μπορει να ακουγονται παρατραβηγμενα ολα αυτα που λεω αλλα δεν προκειται απο την μερια μου να το αφησω στον αερα αυτη την φορα..

 

---------- Προσθήκη στις 22:53 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:50 ----------

 

Απο το τηλέφωνο μου είχαν πει να μη χρησιμοποιήσω τη φόρμα αλλά να στείλω email.

Προσωπικα απο την φορμα εκανα την καταγγελια ελαβα email επιβεβαιωσης και μετα απο 3 μερες μου απαντησε το Email που λες πιο πανω.

Τηλεφωνικα;

Ευχαριστω δεν θα παρω..

Αλλωστε scripta manent

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακάτω είναι η απάντηση ( με e-mail) του Γερμανού, μετά από καθόλου ευγενικό mail που τους έστειλα.

Όπως θα δειτε, καμιά απάντηση ουσιαστικά, οι γνωστές αερολογίες.

 

Αξιότιμε κ ............ ,

Ευχαριστούμε για την προτίμηση που δείχνετε στο Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της συγκεκριμένης ενέργειας παρατηρήθηκε ότι η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, με αποτέλεσμα πολλά σημεία τα οποία είχαν στην διάθεσή τους μεγάλη ποσότητα, να εξαντληθεί πολύ γρήγορα.Φυσικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η προσφορά δεν αφορούσε ένα συγκεκριμένο τίτλο παιχνιδιού, αλλά μια μεγάλη λίστα από τους πιο hot τίτλους παιχνιδιών. Σχετικά με τη διαδικασία παραγγελίας μέσα από το site μας http://www.germanos.gr,'>http://www.germanos.gr, υπάρχουν οι όροι μέσα στο site που περιγράφουν αναλυτικά τη Διαδικασία Αγοράς(διαδικασία αγοράς / e-germanos.gr).

Η επικοινωνία σας με εμάς είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη και αποτελεί ευκαιρία για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.

Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την " on-line επικοινωνία " στην ιστοσελίδα μας http://www.germanos.gr ή καλέστε τη Γραμμή Επικοινωνίας Καταναλωτή (χωρίς χρέωση από σταθερό τηλέφωνο) : 800-11-40000 ή 210-8006000 (από κινητό με χρέωση) και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία,

 

Τμήμα Διαχείρισης Πελατών

Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακάτω είναι η απάντηση ( με e-mail) του Γερμανού, μετά από καθόλου ευγενικό mail που τους έστειλα.

Όπως θα δειτε, καμιά απάντηση ουσιαστικά, οι γνωστές αερολογίες.

 

Αξιότιμε κ ............ ,

Ευχαριστούμε για την προτίμηση που δείχνετε στο Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της συγκεκριμένης ενέργειας παρατηρήθηκε ότι η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, με αποτέλεσμα πολλά σημεία τα οποία είχαν στην διάθεσή τους μεγάλη ποσότητα, να εξαντληθεί πολύ γρήγορα.Φυσικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η προσφορά δεν αφορούσε ένα συγκεκριμένο τίτλο παιχνιδιού, αλλά μια μεγάλη λίστα από τους πιο hot τίτλους παιχνιδιών. Σχετικά με τη διαδικασία παραγγελίας μέσα από το site μας http://www.germanos.gr,'>http://www.germanos.gr, υπάρχουν οι όροι μέσα στο site που περιγράφουν αναλυτικά τη Διαδικασία Αγοράς(διαδικασία αγοράς / e-germanos.gr).

Η επικοινωνία σας με εμάς είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη και αποτελεί ευκαιρία για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.

Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την " on-line επικοινωνία " στην ιστοσελίδα μας http://www.germanos.gr ή καλέστε τη Γραμμή Επικοινωνίας Καταναλωτή (χωρίς χρέωση από σταθερό τηλέφωνο) : 800-11-40000 ή 210-8006000 (από κινητό με χρέωση) και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία,

 

Τμήμα Διαχείρισης Πελατών

Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ

 

φιλε μου σε ποιο email τους ειχες στειλει?

γιατι εγω σε οσα εστειλα δεν πηρα καμια απαντηση και η φορμα που εχουν στο site

(ο θεος να την κανει) δεν μου δουλευε τοτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...