Antretng Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Ρε παιδια πως θα μαθουμε για την εξελιξη της υποθεσης? Υπαρχει καμια ενημερωση απο εκει που στειλαμε τις καταγγελιες ή ολα μας τα δικαιωματα σταματανε μεχρι εκει και μετα τα τρωει το σκοταδι ? Η δημοκρατια ζει... ;Ρ Τι εννοείς δικαιώματα; Αν ρωτάς αν θα σου δώσουν αυτά που ζήτησες, αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Το μόνο που έκανες ήταν μια άτυπη παραγγελία όχι αγορά... οπότε ο νόμος από άποψη αγοραπωλησίας δεν σε καλύπτει. Το όλο θέμα γίνεται για να φάνε κανά πρόστιμο μπας και βάλουνε μυαλό τα κοκόρια (παραπλανητική διαφήμιση) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greenday13 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Τι εννοείς δικαιώματα; Αν ρωτάς αν θα σου δώσουν αυτά που ζήτησες, αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Το μόνο που έκανες ήταν μια άτυπη παραγγελία όχι αγορά... οπότε ο νόμος από άποψη αγοραπωλησίας δεν σε καλύπτει. Το όλο θέμα γίνεται για να φάνε κανά πρόστιμο μπας και βάλουνε μυαλό τα κοκόρια (παραπλανητική διαφήμιση) Οχι ρε συ δεν με καταλαβες. Δεν εκανα παραγγελια εγω αλλωστε, εγω απλα κατηγγειλα την διαφημιση ως αθεμιτη και παραπλανητικη, επειδη δεν υπηρχαν παιχνιδια ουτε για δειγμα (κι αθεμιτη γιατι διαφημιζει σε μικρα παιδια κατι σε εξευτελιστικα παραλογη τιμη, απο οσο θυμαμαι). Εγω ρωταω το εξης : "Πως μπορουμε να μαθουμε την εξελιξη της υποθεσης, δηλαδη, πως θα ξερουμε αν ο Γερμανος φαει προστιμο, ή αν αθωωθει κι απο ποιους" Αυτο με νοιαζει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Antretng Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Οχι ρε συ δεν με καταλαβες. Δεν εκανα παραγγελια εγω αλλωστε, εγω απλα κατηγγειλα την διαφημιση ως αθεμιτη και παραπλανητικη, επειδη δεν υπηρχαν παιχνιδια ουτε για δειγμα (κι αθεμιτη γιατι διαφημιζει σε μικρα παιδια κατι σε εξευτελιστικα παραλογη τιμη, απο οσο θυμαμαι).Εγω ρωταω το εξης : "Πως μπορουμε να μαθουμε την εξελιξη της υποθεσης, δηλαδη, πως θα ξερουμε αν ο Γερμανος φαει προστιμο, ή αν αθωωθει κι απο ποιους" Αυτο με νοιαζει Αυτό μας νοιάζει όλους Αλλά υποθέτω ότι θα υπάρξει ενημέρωση απο ΙΝ.ΚΑ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orck Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Οχι ρε συ δεν με καταλαβες. Δεν εκανα παραγγελια εγω αλλωστε, εγω απλα κατηγγειλα την διαφημιση ως αθεμιτη και παραπλανητικη, επειδη δεν υπηρχαν παιχνιδια ουτε για δειγμα (κι αθεμιτη γιατι διαφημιζει σε μικρα παιδια κατι σε εξευτελιστικα παραλογη τιμη, απο οσο θυμαμαι).Εγω ρωταω το εξης : "Πως μπορουμε να μαθουμε την εξελιξη της υποθεσης, δηλαδη, πως θα ξερουμε αν ο Γερμανος φαει προστιμο, ή αν αθωωθει κι απο ποιους" Αυτο με νοιαζει Μηπως διαβασες το χαρτι που τους εστειλαν; Διαβασες τι λεει; Εαν οχι αναφερει οτι περιμενουν μια απαντηση εντος 10 ημερων, αυτο στον κοσμο μεταφραζεται 10 εργασιμες ημερων, ειναι σχεδον σιγουρο οτι η εταιρια θα απαντησει την τελευταια ημερα. Πριν αρχισεις την γκρινια να προσεχεις τις λεπτομεριες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greenday13 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Μηπως διαβασες το χαρτι που τους εστειλαν; Διαβασες τι λεει; Εαν οχι αναφερει οτι περιμενουν μια απαντηση εντος 10 ημερων, αυτο στον κοσμο μεταφραζεται 10 εργασιμες ημερων, ειναι σχεδον σιγουρο οτι η εταιρια θα απαντησει την τελευταια ημερα.Πριν αρχισεις την γκρινια να προσεχεις τις λεπτομεριες. Δηλαδη ρε μεγαλε εσυ πιστευεις οτι θα μας ενημερωσουν ΑΝ ο Γερμανος τους απαντησει? Γιατι σε εμενα δεν ηρθε καν email οπως ηρθε σε αλλα παιδια που καναν καταγγελια. Κι επειδη το θεωρω το πιθανοτερο να μην μαθουμε ποτε την απαντηση του Γερμανου αλλα ΚΑΙ τις περαιτερω ενεργειες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, ρωταω ΠΟΥ θα βρουμε τις εξελιξεις της υποθεσης. Εστω λοιπον οτι απαντουν σε 10 μερες οι Γερμανοι. Εσυ που θα μαθεις τι εγινε? Μπορεις να μου πεις?Πιστευεις οτι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή θα σου στειλει προσωπικο email? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rey7 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Γιατί το θεωρείς απίθανο να λάβουμε την απάντηση του Γερμανού? "παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του παρόντος τις απόψεις σας επί του θέματος και τις ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος των εν λόγω καταναλωτών" Αν δεν γνωστοποιηθεί η απάντηση σε εμάς που ξεκινήσαμε την καταγγελία, τότε σε ποιούς θα γνωστοποιηθεί? Εμείς είμαστε οι άμεσα ενδιαφερόμενοι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Οποτε περιμενουμε την Δευτερα 25 του μηνα που θα ολοκληρωθουν οι 10 εργασιμες αντε το πολυ 26 αν δεν μετρησουμε την 12η Ιανουαριου που μας ηρθε το Email για να παρουμε την απαντηση του Γερμανου. Σε αλλη περιπτωση (Δικαιολογιες,σας ενημερωσαμε αλλα δεν το σηκωνατε κλπ) καλυτερα να εχουμε εναν κοινο τροπο αντιμετωπισης. Να μην γραφει δλδ ο καθενας τα δικα του με επιθετικο υφος προς Γερμανους ή Γ.Γ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ χανοντας παραλληλα και το δικιο του. Τουλαχιστον για τις καταγγελιες απο τους Users του Insomnia 20 30 δεν ξερω ποσες να δειξουμε οτι ειμαστε ενωμενοι και με κοινη πολιτικη-γραμμη πλευσης αλλιως ο καθε "ανωνυμος" Γιωργος ο Τακης ο Μητσαρας ατομικα θα παρουν τα @@ μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lambra1 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Τι προτείνεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pantelwolf Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Οσοι είχατε απάντηση απο τη Γ.Γ. πως είχατε κάνει την καταγγελία? Fax ? Email ? Σε ποιό ? Εγώ έστειλα στις 12/1 την δική μου μέσω email στο info@ που μου είχαν πει απο το τηλ και CC στο tzovaridi@ που είχα δει σε μια απάντηση. Μέχρι στιγμής δεν είχα καποια ειδοποίηση όμως. Ούτε στα σπαμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lambra1 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Εγώ το είχα κάνει στο http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pantelwolf Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Απο το τηλέφωνο μου είχαν πει να μη χρησιμοποιήσω τη φόρμα αλλά να στείλω email. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Αν ακουσουμε τις δικαιολογιες που ανεφερα πιο πανω,αρα θα μας πει ο Γερμανος:Δεν φταιμε εμεις αλλα τα κινητα σας,μυαλα σας κλπ. Τοτε ωραια και νοικοκυρεμενα να μαζευτουμε εμεις που καναμε καταγγελια και ειμαστε στο Insomnia να μαζεψουμε τα ονοματα μας 10 20 30(ή τελοςπαντων οσα ειναι),σε ενα κοινο Email και απο εκει και περα αποφασιζουμε με κοινη κουβεντα τι θα γραψουμε σαν ομαδα και θα στειλουμε απο το προσωπικο Email μας την καινουργια καταγγελια μιας και δεν θιγονται τα συμφεροντα ενος και μονο καταναλωτη για να μπει στην λογικη ο Γερμανος:1 πελατης,τι ειχα,τι εχασα;! αλλα να εχει να ασχοληθει με ενα ολοκληρο Forum με τεραστια επισκεψιμοτητα πανω στο κομματι που πουλαει ή στην τελικη μιας ομαδας καταναλωτων που μπορουν να επηρεασουν σαφως και ενα μεγαλο κομματι της αγορας. Μπορει να ακουγονται παρατραβηγμενα ολα αυτα που λεω αλλα δεν προκειται απο την μερια μου να το αφησω στον αερα αυτη την φορα.. ---------- Προσθήκη στις 22:53 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:50 ---------- Απο το τηλέφωνο μου είχαν πει να μη χρησιμοποιήσω τη φόρμα αλλά να στείλω email. Προσωπικα απο την φορμα εκανα την καταγγελια ελαβα email επιβεβαιωσης και μετα απο 3 μερες μου απαντησε το Email που λες πιο πανω. Τηλεφωνικα; Ευχαριστω δεν θα παρω.. Αλλωστε scripta manent Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kprimax Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Παρακάτω είναι η απάντηση ( με e-mail) του Γερμανού, μετά από καθόλου ευγενικό mail που τους έστειλα. Όπως θα δειτε, καμιά απάντηση ουσιαστικά, οι γνωστές αερολογίες. Αξιότιμε κ ............ , Ευχαριστούμε για την προτίμηση που δείχνετε στο Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της συγκεκριμένης ενέργειας παρατηρήθηκε ότι η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, με αποτέλεσμα πολλά σημεία τα οποία είχαν στην διάθεσή τους μεγάλη ποσότητα, να εξαντληθεί πολύ γρήγορα.Φυσικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η προσφορά δεν αφορούσε ένα συγκεκριμένο τίτλο παιχνιδιού, αλλά μια μεγάλη λίστα από τους πιο hot τίτλους παιχνιδιών. Σχετικά με τη διαδικασία παραγγελίας μέσα από το site μας http://www.germanos.gr,'>http://www.germanos.gr, υπάρχουν οι όροι μέσα στο site που περιγράφουν αναλυτικά τη Διαδικασία Αγοράς(διαδικασία αγοράς / e-germanos.gr). Η επικοινωνία σας με εμάς είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη και αποτελεί ευκαιρία για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι. Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την " on-line επικοινωνία " στην ιστοσελίδα μας http://www.germanos.gr ή καλέστε τη Γραμμή Επικοινωνίας Καταναλωτή (χωρίς χρέωση από σταθερό τηλέφωνο) : 800-11-40000 ή 210-8006000 (από κινητό με χρέωση) και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Ευχαριστούμε για την επικοινωνία, Τμήμα Διαχείρισης Πελατών Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftys Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Παρακάτω είναι η απάντηση ( με e-mail) του Γερμανού, μετά από καθόλου ευγενικό mail που τους έστειλα.Όπως θα δειτε, καμιά απάντηση ουσιαστικά, οι γνωστές αερολογίες. Αξιότιμε κ ............ , Ευχαριστούμε για την προτίμηση που δείχνετε στο Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της συγκεκριμένης ενέργειας παρατηρήθηκε ότι η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, με αποτέλεσμα πολλά σημεία τα οποία είχαν στην διάθεσή τους μεγάλη ποσότητα, να εξαντληθεί πολύ γρήγορα.Φυσικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η προσφορά δεν αφορούσε ένα συγκεκριμένο τίτλο παιχνιδιού, αλλά μια μεγάλη λίστα από τους πιο hot τίτλους παιχνιδιών. Σχετικά με τη διαδικασία παραγγελίας μέσα από το site μας http://www.germanos.gr,'>http://www.germanos.gr, υπάρχουν οι όροι μέσα στο site που περιγράφουν αναλυτικά τη Διαδικασία Αγοράς(διαδικασία αγοράς / e-germanos.gr). Η επικοινωνία σας με εμάς είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη και αποτελεί ευκαιρία για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι. Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την " on-line επικοινωνία " στην ιστοσελίδα μας http://www.germanos.gr ή καλέστε τη Γραμμή Επικοινωνίας Καταναλωτή (χωρίς χρέωση από σταθερό τηλέφωνο) : 800-11-40000 ή 210-8006000 (από κινητό με χρέωση) και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Ευχαριστούμε για την επικοινωνία, Τμήμα Διαχείρισης Πελατών Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ φιλε μου σε ποιο email τους ειχες στειλει? γιατι εγω σε οσα εστειλα δεν πηρα καμια απαντηση και η φορμα που εχουν στο site (ο θεος να την κανει) δεν μου δουλευε τοτε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kprimax Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 To e-mail το είχα στείλει στη διεύθυνση [email protected] και η απάντηση μου ήρθε από customer_care <[email protected]> Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.