Προς το περιεχόμενο

προσφορά Γερμανός: Ολα τα παιχνιδια (και καλα) σε τιμη σοκ!


leftys

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 628
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Το ήξερα ότι κάποιος θα βρεθεί να σχολιάσει τα 2 ποστ μου αλλά πρωτού αρχίσουν τις εξυπνάδες-κουτοπονηριές καλό είναι να τσεκάρουν και από πότε είναι κάποιος γραμμένος σε ένα φόρουμ... Το ότι μου αρέσει να διαβάζω τι λένε οι άλλοι και να γράφω σπάνια έως καθόλου δε νομίζω ότι με καθιστά ύποπτο. Το από που δέσμευσε ο υπάλληλος τα παιχνίδια δεν το γνωρίζω και δε με αφορά αλλά υποθέτω ότι προήλθαν από κάποια κεντρική αποθήκη αφού εγώ μένω στην επαρχία... Ο υπάλληλος με πήρε τηλ την επομένη της παραγγελίας μου και μου είπε ακριβώς ποια παιχνίδια μπόρεσε να δεσμεύσει, με προειδοποίησε πως επειδή μεσολαβούσε αργία την Πέμπτη θα υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση (η παραγγελία έγινε την Τετάρτη) και νομίζω ότι 2 εργάσιμες μέρες δεν είναι και κάτι το εξωφρενικό (τις 10 μέρες που τις είδες φίλε matrixxx??). Συγγνώμη αν δε θέλετε να ακούγονται και κάποιες κάπως θετικές απόψεις αλλά πάντα προσπαθώ να είμαι δίκαιος... Είπα εξάλλου ότι παρήγγειλα 20 παιχνίδια και μου ήρθαν 2 το οποίο δε το λες και διαφήμιση! Και τέλος το ότι ο Γερμανός έκανε μια πολύ καλή προσφορά (κατά την ταπεινή μου άποψη) δε σημαίνει ότι προσπαθώ να τον αβαντάρω με κανέναν τρόπο ή ότι πρόκειται να ξανακάνω αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα καθώς τους θεωρώ μάλλον ακριβούς γενικότερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά τι είναι αυτά τα παιδιάστικα που γράφετε; Είπαμε, από το κατάστημα όσοι πήγαν αν ήταν τυχεροί και πήγαν νωρίς βρήκαν παιχνίδια. Αυτούς που ρίξανε εντελώς ήταν αυτούς που κάναν παραγγελία από το site.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ήξερα ότι κάποιος θα βρεθεί να σχολιάσει τα 2 ποστ μου αλλά πρωτού αρχίσουν τις εξυπνάδες-κουτοπονηριές καλό είναι να τσεκάρουν και από πότε είναι κάποιος γραμμένος σε ένα φόρουμ...

Kotle relax..

Ναι και εσυ αν εβλεπες μετα απο τοση κοροιδια που ειχες φαει απο την Γερμανο ή τον καθε π#$1% Γερμανο ενα ατομο με 2 posts μεσα στους 1000 που δεν πραγματοποιηθηκε η παραγγελια τους να λεει εγω τους λεω μπραβο γιατι απο τα 20 πηρα τα 2 και με διαστημικο τροπο θολωνεις...

Πες το ζηλια(που δεν ισχυει αλλα ολο και καποιος τρελος θα υπαρχει),πες το ξεσπασμα πες το οτι θες αλλα εστω και αν τους πηρες μιας και ο ιδιος ο υπαλληλος που στα κρατησε ειχε αυτο το απορημενο υφος μην περιμενεις να πουμε μπραβο στον Γερμανο...

ο υπάλληλος δέσμευσε όπως μου είπε ότι υπήρχε διαθέσιμο τη στιγμή της παραγελλίας μου και χθες το απόγευμα με κάλεσε να τα παραλάβω.

Ποια Τεταρτη και ποια Πεμπτη;

Γιαυτο σε ρωταμε και εχουμε υποψειες...

Τεταρτη ηταν των φώτων ποτε εγινε η παραγγελια...;

 

---------- Προσθήκη στις 12:34 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:30 ----------

 

Ρε παιδιά τι είναι αυτά τα παιδιάστικα που γράφετε; Είπαμε, από το κατάστημα όσοι πήγαν αν ήταν τυχεροί και πήγαν νωρίς βρήκαν παιχνίδια. Αυτούς που ρίξανε εντελώς ήταν αυτούς που κάναν παραγγελία από το site.

 

Antretng απο τα τριγυρω μου καταστηματα κανενας δεν ειχε stock τιτλους Αγιας Παρασκευης,Γερακα,Βριλησσιων και μαλιστα αφου τους ειπα οτι ειχα κανει και online παραγγελια μου ειπαν οτι εχω προτεραιοτητα γιατι περαστηκε στην κεντρικη αποθηκη η παραγγελια μου και θα παρω μερικους τιτλους.

Εκει ειναι που στεκομαστε αν επελεξαν να εκπληρωσουν παραγγελιες που κατοχυρωθηκαν πολυυυυυ αργοτερα παλι προβλημα ειναι αλλα και υποπτο χωρις να κατηγoρουμε τον Kotle

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...πώς διαολο γινεται να μην υπαρχει κοινη λογικη σ'αυτο τον πλανητη.

Ξαφνικα πεταχτηκε ενας κοτλε, να πει οτι πηρε 2 απο τα 20 παιχνιδια που παρηγγειλε.

Θα ειμαι καλοπροαιρετος και δεν θα τον πω υπαλληλο ή βαλτό ή οτιδηποτε αλλο. Αλλα ρε φιλε, με αυτη σου τη δηλωση δεν καταλαβαινεις οτι δινεις πατηματα στο Γερμανο? Δηλαδη και αληθεια να λες, που πιστευω οτι λες, δεν προσφερει τιποτα αυτο το post στους πολλους , ισα -ισα μας ζημιωνει, γιατι μπορει ο αλλος να σκεφτει οτι τελικα ισχυουν αυτες οι προσφορες και την επομενη φορα θα ειναι τυχερος και θα προλαβει. Δεν ειναι δυνατον να παιζεται η διαφημιση απο Δευτερα 4/01 και πολλοι απο εδω να εκαναν παραγγελιες και να τους λενε οτι δεν υπηρχαν παιχνιδια. Φαινεται δωσαν σε καποιους τυχαια, τι να πω.Για μενα αυτη η προσφορα δεν εγινε ποτε, γι'αυτο και δεν εκανα καμια κινηση να αγορασω. Επειδη ομως βλεπω οργανωμενη κινηση απο ολους, εκανα καταγγελια.

Στις προθηκες παντως, τα παιχνιδια ηταν με τις παλιες τιμες, απειραχτα. Δηλαδη κανενας δεν αγορασε ουτε στην περιοχη μου?

Δεν ειναι το θεμα λοιπον αν πηρε ΕΝΑΣ ή ΔΕΚΑ τα παιχνιδια, αλλα το γεγονος οτι η διαφημιση ηταν ΚΑΙ αθεμιτη ΚΑΙ παραπλανητικη.Οποιος διαβασει το σχετικο νομο, θα καταλαβει. Εγω αυτο εγραψα στην καταγγελια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
...

Ο υπάλληλος με πήρε τηλ την επομένη της παραγγελίας μου και μου είπε ακριβώς ποια παιχνίδια μπόρεσε να δεσμεύσει, με προειδοποίησε πως επειδή μεσολαβούσε αργία την Πέμπτη θα υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση (η παραγγελία έγινε την Τετάρτη) και νομίζω ότι 2 εργάσιμες μέρες δεν είναι και κάτι το εξωφρενικό (τις 10 μέρες που τις είδες φίλε matrixxx??). ...

 

 

1ον

Προσωπικα ΔΕΝ σχολιασα τα δυο σου ποστ και ουτε με πειραξαν. Ειδα οτι εισαι απο παλια γραμμενος και δεν πιστεψα οτι εισαι βαλτος.

2ον

Ρωτησα κατι και απαντηση σοβαρη δεν πηρα ομως.

 

Ειπες στο πρωτο σου μηνυμα που ειναι ΣΗΜΕΡΙΝΟ οτι σε πηρε χθες το απογευμα και σου ειπε οτι μπορεις να πας να παραλαβεις.

Χθες ηταν 12-1-2010

Οι παραγγελειες ξεκινησαν 4-1-2010 (και η δικη μου απο τοτε ειναι) οποτε χοντρικα ειναι "δεκα" μερες (δεν μιλησα για εργασιμες).

Τεταρτη ηταν των Φωτων που ηταν αργια - καμια Πεμπτη δεν ηταν αργια. Μηπως εκανες την παραγγελια Τριτη; Η μαλλον Δευτερα, αφου λες οτι ο υπαλληλος σε πηρε την επομενη μερα και σου ειπε οτι μεσολαβει αργια; Μαλλον. Αρα δεν ειναι 2 εργασιμες μερες που λες αλλα 5-6 εργασιμες.

 

Αν εισαι επαρχια και σου ηρθαν απο κεντρικη αποθηκη ειναι οκ οι μερες εν πασει περιπτωσει, αλλα προφανως ο υπαλληλος του τοπικου καταστηματος εκανε σωστα τη δουλεια του κατι που ΟΛΑ τα αλλα "ρεμαλια" ΔΕΝ εκαναν.

Εγω στη θεση σου θα εστελνα mail στα κεντρικα να τους επισημανεις οτι ΕΝΑΣ υπαλληλος εκανε σωστα τη δουλεια του να τους πεις το ονομα του και το ιστορικο μπας και τον βαλουν τον ανθρωπο στα κεντρικα σε καμια καλη θεση πχ προισταμενου κλπ και παει λιγο μπροστα η επιχειρηση!

(σοβαροτατα τα λεω - μην το παρει κανεις ως ειρωνια!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρίν προβώ σε καταγγελία τουλάχιστον ας μάθω τι θα μου πούν.

Είμαι και γω απο αυτούς που δεν ειδοποίησαν καθόλου.

Είμαι περίεργος......

 

χχχχχχχχχχ προς eshop

προβολή λεπτομερειών 2:49 μ.μ.

 

Αγαπητοί μου,

έχουν περάσει οκτώ (08) μέρες απο την online παραγγελία μου (ενπρόθεσμα) και δεν έχω πάρει απάντηση ούτε στο κινητό μου τηλέφωνο (που σας έδωσα με την παραγγελία) ούτε στο e-mail μου σχετικά με την εξέλιξη αυτής.

Στο online κατάστημά σας καθώς και σε διαφημιστικά σπότ στην τηλεόραση δεν αναφέρετο πουθενά το "μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων" παρά το "μόνο για λίγες ημέρες". Τα προιόντα σας συνέχισαν να υπάρχουν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να παίζουν στα διαφημιστικά σπότ στην τηλεόραση και μετά την 05/01/10 που έκανα την παραγγελία μου.

Σας παρακαλώ λοιπόν να με ενημερώσετε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας μου διαφορετικά θα προβώ σε κάθε νόμιμη απο μέρους μου ενέργεια σαν καταναλωτής.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

 

Στις 05/01/2010, [email protected] <[email protected]> έγραψε:

- Απόκρυψη αναφερόμενου κειμένου -

 

Αγαπητέ/Αγαπητή χχχχχχχχχχχχχχ

 

Η παραγγελία του προϊόντος / προϊόντων (GEARS OF WAR/PC ,CRYSIS/PC ,FEAR+FAR CRY+RESIDENT EVIL/PC ,ALONE IN THE DARK/PC ,TIMESHIFT/PC ,ENEMY TERRITORY : QUAKE WARS /PC ,MOTOR STORM+RESISTANCE/PS3 ,UNCHARTED DRAKE'S FORTUNE/PS3 ,RACE DRIVER GRID/PS3 ,ASSASSINS CREED/PS3 ,SEGA RALLY & CARS/PS3) που κάνατε στις 05-01-2010 έχει προωθηθεί στο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ χχχχχχχχχχχχχχχχχχ.

 

Στο διάστημα των 2 ημερών θα ενημερωθείτε από το κατάστημα που έχετε επιλέξει να παραλάβετε το προϊόν, για την κατάσταση της παραγγελίας σας.

 

Εφόσον ενημερωθείτε για την παραγγελία σας, θα πρέπει να παραλάβετε το προϊόν στο διάστημα των 4 ημερών. Μετά το συγκεκριμένο διάστημα, το προϊόν θα διατεθεί προς πώληση.

 

Στην περίπτωση που θα θέλατε να ακυρώσετε ένα μέρος είτε ολόκληρη την παραγγελία σας μπορείτε στο διάστημα των 2 -3 εργάσιμων ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελία σας, να απευθυνθείτε στο κατάστημα Γερμανός που έχετε επιλέξει.

 

Αν κάποια από τα εμπορεύματα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα, τότε το κατάστημα Γερμανός που επιλέξατε για την παράδοση των παραγγελθέντων εμπορευμάτων, θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός δύο ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας ώστε να σας ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο παράδοσής του.

 

Ευχαριστούμε που προτιμήσατε το e- germanos για τις αγορές σας. Είμαστε πάντα δίπλα σου για να επιλύσουμε οποιαδήποτε απορία για τα προϊόντα και υπηρεσίες ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την τεχνολογία γενικότερα με την on-line επικοινωνία.

 

Με εκτίμηση

 

Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εγω στη θεση σου θα εστελνα mail στα κεντρικα να τους επισημανεις οτι ΕΝΑΣ υπαλληλος εκανε σωστα τη δουλεια του να τους πεις το ονομα του και το ιστορικο μπας και τον βαλουν τον ανθρωπο στα κεντρικα σε καμια καλη θεση πχ προισταμενου κλπ και παει λιγο μπροστα η επιχειρηση!

(σοβαροτατα τα λεω - μην το παρει κανεις ως ειρωνια!)

 

Μαλλον το αντιθετο θα συμβει αν μαθουν τι εκανε ο ευσυνειδητος υπαλληλος, θα τον απολυσει ο Γερμανος :P:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Μαλλον το αντιθετο θα συμβει αν μαθουν τι εκανε ο ευσυνειδητος υπαλληλος, θα τον απολυσει ο Γερμανος :P:

 

Επειδη ειμουν ηδη απο παλια e-πελατης του multirama που εχει το ιδιο ηλιθιο "online" συστημα με τον Γερμανο λεω για να το μαθουν ολοι οτι:

οταν κανεις παραγγελια το μαιλ παει στο καταστημα που βαζεις για παραλαβη και πρεπει ο υπαλληλος (το τοπικο καταστημα) να την τακτοποιησει!

Δηλαδη: Αν εχει το προιον να το δεσμευσει και να σε ειδοποιησει να πας να το παρεις , αν δεν το εχει ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΑΥΤΟΣ(ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ) ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΕΡΘΕΙ.

 

100% λοιπον οπως καταλαβαινετε φταινε τα καταστηματα που δεν δεσμευτηκαν / δεν τακτοποιηθηκαν οι παραγγελιες και οχι τα κεντρικα. Εκτος αν ειχαν γραμμη απο τα κεντρικα να μην εκτελουν παραγγελιες online (ακομα χειροτερο) οποτε ολο το "συστημα" τους ειναι τρεις λαλουν και δυο χορευουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη ειμουν ηδη απο παλια e-πελατης του multirama που εχει το ιδιο ηλιθιο "online" συστημα με τον Γερμανο λεω για να το μαθουν ολοι οτι:

οταν κανεις παραγγελια το μαιλ παει στο καταστημα που βαζεις για παραλαβη και πρεπει ο υπαλληλος (το τοπικο καταστημα) να την τακτοποιησει!

Δηλαδη: Αν εχει το προιον να το δεσμευσει και να σε ειδοποιησει να πας να το παρεις , αν δεν το εχει ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΑΥΤΟΣ(ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ) ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΕΡΘΕΙ.

 

100% λοιπον οπως καταλαβαινετε φταινε τα καταστηματα που δεν δεσμευτηκαν / δεν τακτοποιηθηκαν οι παραγγελιες και οχι τα κεντρικα. Εκτος αν ειχαν γραμμη απο τα κεντρικα να μην εκτελουν παραγγελιες online (ακομα χειροτερο) οποτε ολο το "συστημα" τους ειναι τρεις λαλουν και δυο χορευουν.

 

Το λογικο ειναι να λειτουργει ετσι το συστημα, αλλα εδω ειναι Ελλαδα. Αλλιως θα επρεπε να τους απολυσουν ολους, εκτος απο αυτον !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως εγω που έκανα παραγγελία δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα και ούτε πρόκειται νομίζω γιατί όπως εγραψα και στην καταγγελία μου, δεν θα κάτσει ο καθε ένας καταστηματάρχ??ης να γράψει για 500 αιτήσεις που θα του έχουν έρθει αρνητική απάντηση........

Κανονικά όμως για να τιμωρηθούν και να μην το ξανακάνουν πρέπει να δώσουμε όλοι μαζί παραγγελίες μικρές αλλά πολλές και ας έχουν ακριβότερα. Γιατί όπως αφήνουν παραθυράκι για την "εξάντληση των προιόντων" έτσι αφήνουν και για το ότι αν δεν εμφανιστείς εντώς 4 ημερών χάνεις το προιόν. Με λίγα λόγια δεν είναι υποχρεωμένοι να στο στείλουν αλλα ούτε εσύ είσαι υποχρεωμένος να το παραλάβεις. Να κάνουμε λοιπόν όλοι παραγγελίες σε καθορισμένη μέρα, να μπλοκάρει το σύστημα για να μάθουν να μην παίζουν μαζί μας!!!! Να δούμε τότε θα μας ειδοποιήσουν για την ακριβή παραγγελία μας???;)

 

σωστος ο παιχτης!!ψηνεστε να το κανουμε??μονο μην πεσει συρμα απο τα τσιρακια..:X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω που ρωτησα τον υπευθυνο του τοπικου καταστηματος την επομενη ημερα της παραγγελιας αλλα και την μεθαπομενη μου ειπε οτι δεν του εχει σταλει κανενα email για την παραγγελεια που εκανα και ας απτα καντρικα μου εστειλαν email επιβεβαιωσης,τι να πει κανεις για το μπ..... της αλληνης.....???:mad::mad::shock::shock:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά απαντάω για τελευταία φορά για να βυθιστώ ακόμα μια φορά στη γνώριμη σιωπή μου... Επι της ουσίας συμφωνώ με όλους σας. Είμαι απόλυτα σύμφωνος για τα περι παραπλανητικής διαφήμισης, όσο και για το ότι οι οnline παραγγελίες τους ήταν απαράδεκτες αφού θεωρητικά τα εξαντληθέντα παιχνίδια όφειλαν να εμφανίζονται ως εξαντληθέντα στο site και όχι μέσω τηλεφώνου και αφού η αγγελία έχει πραγματοποιηθεί.

Επίσης έχετε απόλυτο δίκιο για τις μέρες που μεσολάβησαν... Δυστυχώς δεν άνοιξα ημερολόγιο προτού κάνω post και όντως η παραγγελία έγινε την Δευτέρα 4-1-2009. Όποιος δεν πιστεύει τα λεγόμενα μου πολύ ευχαρίστως να κάνω forward το mail της παραγγελίας...

Τώρα όσο για το αν το mail μου προσφέρει ή όχι κάτι στη συζήτηση αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. Πείτε με χαζό η αφελή καταναλωτή αλλά προτιμώ να γίνονται προσφορές σαν του Γερμανού και αν προλάβω-είμαι τυχερός-έχω πληροφόρηση (πείτε το όπως θέλετε) να μπορέσω να πάρω κάτι που μου αρέσει σε εξευτελιστική τιμή και γιαυτό και θεώρησα σκόπιμο να μιλήσω (συν το ότι απλά χάρηκα για την αγορα μου). Η λογική μου είναι ότι δε μου χρωστούσαν μια τέτοια είδους προσφορά και ούτε περιμένω (με βάση τη δική μου λογική) να έχουν χιλίαδες τίτλους διαθέσιμους για να ικανοποιήσουν την (αναμενόμενη)εκπληκτική ζήτηση αφού στην ουσία ήταν χάρισμα και όχι πώληση. Στο φινάλε 10 λεπτά από τη ζωή μου ξόδεψα για να παραγγείλλω χωρίς να ρισκάρω και τίποτα...

Όσο για τον πωλητή μάλλον έκανε σωστά τη δουλειά όπως μπορεί άλλοι συνάδελφοί του να μην έκαναν γιαυτό και κάποιοι αδικηθήκατε... Ίσως να βοήθησε και το γεγονός ότι δεν ήταν gamer αφού μόλις είδε το μέγεθος του κουτιού του halo 3 (και συνειδητοποίησε την αξία του) μου είπε αστειευόμενος ότι αν το ήξερε θα το κρατούσε για τον εαυτό του...

Αυτά από μένα και συγγνώμη αν φάνηκα εριστικός φίλε Sotosgl αλλά αυτός ο ελιτισμός των πολλών post υπάρχει πάντα στην ατμόσφαιρα στα forum λες και αν δε μιλάς συχνά η γνώμη σου- άποψή σου δεν έχει βαρύτητα... Απλώς μάλλον παρεξήγησα το γιατί ανέφερες πως είχα 2 post...

Επίσης αν έθιξα οποιονδήποτε άλλον με το post μου να με συγχωρέσετε γιατί δεν είχα τέτοια πρόθεση... Ελπίζω να σας κάλυψα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε Bad ελεος! :-D

Kotle δεν σχολιασα αρνητικα τα λιγα μηνυματα μιας και απο οτι ειδα το προηγουμενο σου post αφορουσε θεμα της HP και καταλαβα οτι ξερεις τι λες.

Στο ειπα γιατι τσιρακια εταιριων μπαινουν με το κιλο εδω μεσα και βλεπεις οτι το πρωτο τους post ειναι για να προστατεψουν τα συμφεροντα τους.

Γιαυτο ειμαστε καχυποπτοι με ατομα με λιγα Posts προσωπικα λιγοτερο αλλοι αμεσως βγαζουν θεωριες συνομοσιας και σε κυνηγανε με δαδια και τσουγκρανες anyway το συμπερασμα ειναι οτι ο Γερμανος βραστα αυγα κατω απο τις μασχαλες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...