Προς το περιεχόμενο

προσφορά Γερμανός: Ολα τα παιχνιδια (και καλα) σε τιμη σοκ!


leftys

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτή την αντίληψη με τους πωλητές.

 

Δηλαδή πρέπει να τους λυπόμαστε και να τους κάτσουμε στο τέλος επειδή δεν αμείβονται καλά;;;Ξέρετε πόσα άλλα επαγγέλματα δεν αμείβονται καλά και έχουν άλλες δυσκολίες;Το κάθε επάγγελμα έχει δυσκολίες.Έλεος δηλαδή.

 

Εαν δεν μπορεί να φωνάξει κάποιον ανώτερο.Εαν δεν μπορεί να φωνάξει, να συννενοηθεί με τον ανώτερο τι πρέπει να κάνει σε αυτές τις περιπτώσεις.Δεν είναι από άλλον πλανήτη.

  • Απαντ. 628
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω αυτό που γίνεται κάθε φορά που βγαίνει μια προσφορά και κάποιοι δεν προλαβαίνουν...αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

 

Να τους λυπόμαστε όχι...αλλά μια Α κατανόηση σε τέτοιες περιπτώσεις να την δείχνουμε τεσπα...(άσχετο αλλά και εγώ τα ίδια θα έκανα αν μου πουλούσε υφάκι κάνας πωλητής αλλά τεσπα :-D)

Δημοσ.

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=353571

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=353687

 

μαλλον απο δω σας την καναν τη δουλεια...

-ειχα ρωτησει φιλο στο πλαισιο αν κανουν λαμογιες με προσφορες και μου πε δεν ασχολουνται (ασε που παιζει να τους βαλουν και χερι)

Δημοσ.
Αν διαβαζες λίγο πιο προσεχτικά θα καταλάβαινες τι λέω. Εφτασες στο ταμείο;* Πλήρωσες; Κόπηκε έστω κάποιο παραστατικό; Όχι. Απεναντίας σου λέει ότι ΘΑ πας στο κατάστημα και ΘΑ το αγοράσεις από εκεί. Δεν πρόκειται για Online αγορα (όπως eshop, plaisio, play.com κλπ) αλλά για μια απλή παραγγελία. Δηλαδή το μόνο που κάνει είναι να σε γλιτώνει από το κόπο να πας στο κατάστημα και να μην έχουν φέρει το προϊόν. Δηλαδή ο νόμος τους καλύπτει.

 

 

* Θεωρητικά μπορεί να χεις δει τιμή σε διαφήμιση ή φυλλάδιο διαφορετική από ότι είδες στο καρτελάκι. Αυτή που ισχύει είναι το καρτελάκι.

ωραια λοιπον απο αυριο θα βαραω παραγγελιες με αδηλωτα ακομα καρτοκινητα, με ψευτικο ονομα σε κινητα ακριβα, οταν τα λαμογια θα με περνουν τηλεφωνο θα τους λεω με συγχωρειτε τελειωσε το αποθεμα των χρηματων μου, δεν πιστευω να σας πειραζει ε?

EΤΣΙ θελουν

 

---------- Προσθήκη στις 06:25 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 06:24 ----------

 

υ.γ ακομα για ακυρωση δεν με πηραν ΟΥΤΕ μαιλ,

Δημοσ.
ωραια λοιπον απο αυριο θα βαραω παραγγελιες με αδηλωτα ακομα καρτοκινητα, με ψευτικο ονομα σε κινητα ακριβα, οταν τα λαμογια θα με περνουν τηλεφωνο θα τους λεω με συγχωρειτε τελειωσε το αποθεμα των χρηματων μου, δεν πιστευω να σας πειραζει ε?

EΤΣΙ θελουν

 

Χα0χα0χ0α0χ0αχ0α0χ0α0χα0χ0α0χα0χ0α0χα0χα0χα0 κορυφαίίίίίίίίίίίοοοοοοοοοοο:-D

Δημοσ.
Ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω αυτό που γίνεται κάθε φορά που βγαίνει μια προσφορά και κάποιοι δεν προλαβαίνουν...αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

 

Να τους λυπόμαστε όχι...αλλά μια Α κατανόηση σε τέτοιες περιπτώσεις να την δείχνουμε τεσπα...(άσχετο αλλά και εγώ τα ίδια θα έκανα αν μου πουλούσε υφάκι κάνας πωλητής αλλά τεσπα :-D)

 

αλλη μια περιπτωση και εγω , ουτε e-mail , ουτε τηλεφωνο...ωραιοι ειναι.

Καλα λενε τα παιδια εδω μεσα...μαυρο στο Γερμανο.

Επαιρνα τηλ στην εξυπηρετηση και δεν απαντα κανενας

ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ) 800-11-40000 (AΠΟ ΚΙΝΗΤΟ) 210-800-6000.

Υπαρχει κανεις που πηρε τους τιτλους με παραγγελια απο το e-shop του Γερμανου? θα ηθελα παρα πολυ να ξερω.

Δημοσ.
ωραια λοιπον απο αυριο θα βαραω παραγγελιες με αδηλωτα ακομα καρτοκινητα, με ψευτικο ονομα σε κινητα ακριβα, οταν τα λαμογια θα με περνουν τηλεφωνο θα τους λεω με συγχωρειτε τελειωσε το αποθεμα των χρηματων μου, δεν πιστευω να σας πειραζει ε?

EΤΣΙ θελουν

 

---------- Προσθήκη στις 06:25 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 06:24 ----------

 

υ.γ ακομα για ακυρωση δεν με πηραν ΟΥΤΕ μαιλ,

 

Πλάκα πλάκα και όμως μπορείς να το κάνεις. Δεν είσαι υποχρεωμένος να το αγοράσεις μέχρι την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κόβετε παραστατικό - απόδειξη). Και ξανα λέω, δυστυχώς εδώ πέρα δεν υπήρξε ούτε επιβεβαίωση τηλεφωνική ούτε κάποιο παραστατικό. Άρα ας πούμε λίγο μπακαλέ, δεν έχεις φτάσει στο ταμείο.

 

Όμως αυτό που χάνει ο άλλος όταν κάνει τέτοιες ενέγειες (είτε κατάστημα είτε πελάτης) είναι την φήμη και αξιοπιστία του. Οπότε φροντίζει να αποφεύγει αυτές τις ενέργειες για προστασία της αξιοπιστίας του και όχι επειδή του το επιβάλλει κάποιος νόμος.

 

Και πραγματικά κάνετε σαν παιδάκια. Γιατί τσατίζεστε με μένα; Εγώ έκανα την λαμογιά; Απλά σας λέω πως έχουν δυστυχώς τα πράγματα. Μόνο πρόστιμο μπορει να φάει για τη διαφήμιση, τίποτα άλλο.

Δημοσ.

εγω λεω όταν μου στειλουν ακύρωση να μην την δεχτώ, για να έχω προτεραιότητα στην ιδια προσφορά που θα κάνουν το 2011! χω χω χω

Δημοσ.
Άμα έχει πάρει κανένας παιχνίδια και ψήνεται για καμιά ανταλαγή εδώ είμαστε.

 

Εγώ πρόλαβα και πήρα κάποια για το wii.Αν ενδιαφέρεσαι για καμιά ανταλλαγή εδω είμαι.

Δημοσ.

Παιδια

Η κατασταση με τον Γερμανο είναι για γελια και επειτα, για πολλες καταγγελιες και μηνυσεις για παραπλανητικη διαφημιση. Και δεν είναι η πρωτη φορα που συμβαινει.

Πρεπει να γινουν καταγγελιες. Δεν είναι δυνατο να εχει ηλεκτρονικο καταστημα και να μην εμφανιζει αν το προϊον είναι σε αποθεμα ή όχι. Να κανει προσφορα και να μην εξηγει αν είναι μεχρι εξαντλησεως των αποθεματων ή όχι.

 

Να σας πω τη δικη μου ιστορια με Γερμανο προ λιγων ημερων.

Αφορμη σταθηκε η συζητηση για τους πωλητες.

 

Κατ’αρχην η δικη μου σταση είναι παντα επιθετικη, όχι προς τον πωλητη, αλλα προς τον ιδιοκτητη ή την εταιρεια γενικα.

Καταλαβαινω ότι τους εκμεταλλευονται για λιγοτερα από 700 ευρω, αλλα κι αυτοι δεν είναι αμοιροι ευθυνων, γιατι δεν εχουν καμια ταξικη συνειδηση και αλληλεγγυη μεταξυ τους, αλλα αυτό είναι διαφορετικη συζητηση.

Λοιπον, το ότι είναι πωλητες, αυτό δεν σημαινει ότι κι εγω ως πελατης, ειμαι κανενας λεφτας ή πρεπει να μου συμπεριφερονται σαν…ιδιοκτητες του Γερμανου.

 

Ειχα παει στο Γερμανο, να κανω συνδεση cosmote. Ειχα δει τη διαφημιση για συμμετοχη σε μια κληρωση. Η διαφημιση παιχτηκε αρχες Δεκεμβρη, για 2-3 μερες, εξαφανιστηκε μετα και επανεμφανιστηκε υστερα από καμια βδομαδα παλι.Τελος παντων, ο πωλητης ειτε ξεχασε ειτε θεωρησε ότι δεν επρεπε να μου δωσει συμμετοχη στην κληρωση. Εκεινη την ωρα δεν το θυμηθηκα κι εγω και δεν το ειχα ζητησει αλλωστε. Παω λοιπον μετα από 5 μερες και τους το λεω, ότι ειχα κανει νεα συνδεση cosmote και ότι δικαιουμουν νεα συνδεση .

Η κοπελιτσα που ηταν εκει, (ηταν φανερο ότι μισοθυμωταν τους ορους του διαγωνσιμου και ότι βαριοταν) μιλουσε με μια φιλη της (πελατισσα) και μου ειπε (συγγνωμη που σας διεκοψα κιολας κοριτσια ε?) , δικαιωμα συμμετοχης εχουν μονοοσοι αγορασουν κινητο Samsung KAI κανουν συνδεση.

Της λεω παμε εξω να δεις τι λεει η διαφημιση στη βιτρινα : και εγραφε ότι «ισχυει για αγορα κινητου SAMS. Ή νεα συνδεση…».

Τοτε λοιπον και μονο τοτε, με εβαλε στο διαγωνισμο.

Κατ’αρχην, ας παραβλεψω το γεγονος ότι δεν της ηταν τιποτα να με βαλει στο διαγωνισμο, ετσι κι αλλιως, αφου ηταν εντελως χυμαδιο, σε ένα κουτι εβαζαν συμμετοχες, χωρις πουθενα να φαινεται ότι οι συμμετεχοντες ειχαν κανει καποια αγορα Ή νεα συνδεση.

Το βασικο που με πειραξε είναι ότι βαριοταν να ασχοληθει και να κοιταξει μονη της τους ορους συμμετοχης. Επρεπε να την πιασω από το χερακι να της τους πω εγω? Φυσικα για μενα αυτοι οι διαγωνισμοι είναι σικε, αλλα ετσι για το γαμωτο, γιατι με εκνευρισε η συμπεριφορα τους, το κυνηγησα.

Κατι παρομοιο συνεβη και στο FNAC, οπου βρηκα τον υπευθυνο ο ιδιος και εδωσε λυση Ειχα κανει αγορα τα χριστουγεννα, μου εδωσαν στο ταμειο δωροκαρτα, αλλα η ταμιας, μου εδωσε μονο την αποδειξη της δωροκαρτας (10 ευρω ελεγε)και όχι τη δωροκαρτα. Εγω φυσικα δεν ηξερα ότι επρεπε να παρω και δωροκαρτα, αυτή ισως το ξεχασε, ισως τους ειχαν τελειωσει οι καρτες, δε με ενδιαφερει. Όταν πηγα να κανω χρηση της εκπτωσης, προσκομιζοντας την αποδειξη λοιπον, μου ειπαν ότι θελουν και τη δωροκαρτα μαζι και ότι αποκλειεται να μην μου την εδωσαν (δηλαδη πανε να σε βγαλουν ή τρελλο ή ατζαμη, ότι την εχασες και αποκλειουν την πιθανοτητα δικου τους λαθους, ανθρωπινου δε λεω..).

Της ζητησα στο ταμειο, να μιλησει με τον υπευθυνο. Πηγε, ηρθε σε 1 λεπτο και μου εδωσε αρνητικη απαντηση.

Φυσικα, το κυνηγησα και τον βρηκα ο ιδιος. Του το λεω , κοιταζει την αποδειξη αγορας από το προιον που ειχα αγορασει , τη βαζει στον υπολογιστη, (ισως ειδε ότι δεν μου ειχε δοθει barcode δωροκαρτας ?, δεν ξερω..)και ως δια μαγειας, μου δωσαν την εκπτωση που δικαιουμουν.

 

Με το δευτερο παραδειγμα, θελω να πω ότι μεταξυ τους, οι πωλητες και οι «υπευθυνοι» πωλησεων, σε ξαποστελνουν στο πι και φι. Θελει να κυνηγαμε εμεις αυτους επωνυμα, να ζηταμε τους υπευθυνους , ώστε να βρισκονται προ των ευθυνων τους φατσα καρτα. Φανταζομαι ότι η μεταξυ τους συζητηση ηταν η εξης :

«Ενας μ@αλακας μου λεει ότι δικαιουται εκπτωση 10 ευρω, ενώ δεν εχει τη δωροκαρτα, αλλα μονο την αποδειξη αυτης»

«Πες του μ@αλακα ότι δεν γινεται χωρις την καρτα»….

 

Με εκνευριζει λοιπον, όταν αυτά τα «παιδια των 700» ευρω, συμπεριφερονται σε ολους μας με γραψ@ρχιδισμο . Ουτε εμενα μου περισσευουν τα λεφτα, κι εγω 31 ειμαι και παντα τους μιλαω σεβομενος την κουραση τους, τη θολουρα τους από τους πελατες κλπ. Αλλα ελεος με την αδιαφορια και τη συμπεριφορα Αφεντικου προς τους πελατες.

 

Οσο για την προσφορα των 2,10 ευρω για τα παιχνιδια, ποτε δεν ασχοληθηκα γιατι περιμενα τι θα γινει, αλλα με ενδιαφερουν οι κινησεις που κανετε για καταγγελια και μακαρι να οργανωθουμε, να αναρτηθει μια φορμα στο φορουμ για αναλογες περιπτωσεις (προσφορες με ασαφεις ορους και παραπλανητικες διαφημισεις).

Δημοσ.

Καλα μιλαμε για "μπουρδετο" τα καταστηματα Γερμανος. Δεν θα αγορασω ξανα τιποτα απο εκει και αμεσως καταγγελια στην αρμοδια υπηρεσια.

Δημοσ.

Droidlock κοιτα στις προηγουμενες σελιδες υπαρχει σχετικο LInk

Πηρα μολις τωρα για τα παιχνιδια του Wii που ειχα παραγγειλει και αν και ευγενεστατος ο υπαλληλος δεν ειχε ιδεα του τι θα γινει.

Ηρθαν λεει τιτλοι αλλα οχι για Wii και εφυγαν ολοι σε μιση ωρα.

Περιμενω και εγω Email με συγνωμη αλλα μας τελειωσαν για να εμπλουτισω την καταγγελια μου :-D

Αληθεια ποσοι απο εμας εχουν στειλει ηδη;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...