Προς το περιεχόμενο

Forthnet τεχνική υποστίριξη για τα πανηγύρια...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι συνδρομήτης της forthnet εδώ και 5+ χρόνια αν θυμάμαι και καλά η τουλάχιστον από τους πρώτους που είχαν τέτοιες συνδέσεις. Ολά αυτά τα χρόνια φυσικά και πάντα υπήρχαν προβλήματα όπως αποσυνδέσεις χαμηλές ταχύτητες αλλά αυτά ήταν λίγο αναμενόμενα σε ένα καινούργιο δύκτιο. Γενικά και σαν άνθρωπος έχω υπομονή και δεν αρχίζω δεξιά αριστερά τηλέφωνα διαμαρτυρίας η να αναζητάω την τεχνική υποστίριξη με την πρώτη ένδειξη βλάβης.

Και φυσικά γνώριζα ότι για να πιάσεις την τηλεφωνική τεχνική υποστίριξη της forthnet πρέπει να είχες υπομονή ελέφαντα αλλά μια φορά που το είχα επιχειρήσει πριν κανά χρόνο είχα σχετικά καλή αντιμετώπιση σε ένα πρόβλημα που είχα τότε.

Σήμερα όμως διαπίστωσα πόσο άρπα κόλα και αρπαχτή είναι οι ιδιωτικές επιχειρήσεις στην ελλάδα. Πόσο απαράδεκτοι και άσχετοι στον χώρο είναι όλοι αυτοί που στήνουν τέτοιες επιχειρήσεις και για άλλη μια φορά με διαπίστωσα πόσο πίσω είμαστε σε σχέση με το τι συμβαίνει στην υπόλοιπη ευρώπη.

Η ιστορία αρχίζει από την πρωτοχρονιά. Από εκείνη την μέρα άρχισαν προβλήματα με αποσυνδέσεις και με πολύ χαμηλή ταχύτητα στο σερφάρισμα. Σε ένα online game που παίζω η κατάσταση ήταν τελείως τραγική και από το lag δεν μπορούσες καν να δείς τι γινόταν στο game.

Το άφησα δύο μέρες μήπως και φτιάξει και την τρίτη μέρα αποφάσισα να πάρω την τεχνική υποστίριξη. Ε αυτό ήταν και το λάθος μου.

Δεν ξέρω που τους έχουν βρει ρε παιδιά αυτούς εκεί και τους έχουν βάλει για τεχνική υποστίριξη αλλά οι τύποι είναι για τα πανηγύρια.

Αφού ανέφερα το πρόβλημα που είχα και τους τόνισα ότι πριν και για μήνες δεν είχα κανένα πρόβλημα μου άρχισαν κάτι βλακείες ερωτήσεις του τύπου πόσο μέτρα καλώδιο έχω απο τον router μέχρι την μπρίζα, τι τύπο μπριζα έχω και ότι άλλη βλακεία μπορεί να φανταστεί κανείς και τα λέγανε και με ύφος σαν να μου κάνουν και χάρη που ασχολούνται μαζί μου.

Αρχίσα να τους φωνάζω για τις βλακείες που ρωταγανε και να τους λέω ότι δεν είμαι και ηλεκτρολόγος να ξέρω τον τύπο μπρίζας και ότι τα ίδια μέτρα καλωδιο χρησιμοποιούσα και πριν όταν δούλευε και τις ίδιες μπρίζες!!

Και αντί να έχουν κοινή λογική αυτοί εκεί μηχανικά να επιμένουν για τα μέτρα καλώδιο και για τις μπρίζες!!

Στο τέλος τους το έκλεισα στην μούρη αφού φάγανε πρώτα τα καντήλια τους και τους έστειλα και ένα email για να τους δηλώσω πόσο για τα μπάζα είναι.

Επειδή έφυγα για δουλειά και γύρισα το βράδι η σύνδεση και το πρόβλημα κατά μαγικό τρόπο είχε λυθεί!!

Επειδή όμως είναι για τα πανηγύρια και δεν θέλω αλλό να είμαι πελάτης σε κάποιους που μόνο λεφτά ξέρουν αν πέρνουν χωρίς να έχουν το στοιχειώδη σωστή τεχνική υποστίριξη και εξυπηρέτηση αποφάσισα αυρίο να διακόψω την σύνδεση μαζί τους.

Μάλλον θα πάω σε otenet η σε tellas. Τουλάχιστον τόσο για τα πανηγυρια αποκλείτε να είναι..

Δημοσ.

φιλε μου ποσο δικιο εχεις!!!

 

κατα καιρους αντιμετωπιζα παρομοια προβληματα και λαμβανα παρομοιες απαντησεις. γενικοτερα πιστυω οτι η εν λογω εταιρεια οπως και αλλες στο ονομα του κερδους και χωρις τον παραμικρο ελεγχο απο κρατικους φορεις, διαφημησαν τις υπηρεσιες τους χωρις να κατεχουν την αναλογη υλικοτεχνικη υποστηριξη. αν προσθεσεις και το γεγονος οτι οι συνδρομητες του οτε, που τον εγκαταλειπαν κατα χιλιαδες προκειμενου να γλιτωσουν το παγιο, το οποιο βαραινει σημαντικα τις τσεπες μας, τοτε προκυπτει η κατασταση που επικρατει σημερα στην ελλαδα

 

με προβληματιζει επισης το γεγονος οτι η forthnet εδω και 2-3 χρονια, καταφερνοντας βεβαια να εχει το οικονομικοτερο πακετο σε 2PLAY, δεν εχει προβει σε καμια οικονομικη αναβαθμιση της υπηρασιας αυτης περαν του δωρεαν χρονου σε κινητα. δλδ δαν παρατηρειται κινητικοτητα της ταξης μειωσης τιμης, προσφορα φθηνοτερων πακετων σε χαμηλοτερες ταχυτητες κτλ. Σε αντιθεση με τον οτε του οποιου η προσφορα στα 8 μβ/s ΒΑΡΑΕΙ ΚΟΚΚΙΝΑ παρολου που εμπεριεχει παγιο τελος.

 

τελος θα ηθελα να προσθεσω ποσο ενδιαφερον θα ηταν η forthnet και η εκαστοτε εταιρεια να δημοσιευει ανακοινωσεις στα αναγνωρισμενα φορα οπως το ινσομνια, που να αφορουν την γενικοτερη κατασταση των υπηρεσιων τους.

Δημοσ.

Ο ΟΤΕ έχει σίγουρα το καλύτερο δίκτυο και τις καλύτερες υπηρεσίες.

Αλλά για πάρε και την τεχνική υποστήριξη του ΟΤΕ και πες μου αν θα βγάλεις άκρη. Μπορεί να μη σε ρωτάνε πόσα μέτρα καλώδιο έχεις αλλά θα σε ρωτάνε το πιο advanced "κάνατε restart τον router;"!:shock:

Για να μη πω για τα συνεργεία του ΟΤΕ. Που έρχονται σπίτι σου και χωρίς καν να βάλουν τη γενήτρια σήματος στη γραμμή, σου λένε ότι η καλωδίωση σου έχει γή.:shock:

 

Κακά τα ψέματα. Οι υπάλληλοι του 1st level support ΟΛΩΝ των ISPs δεν μπορούν να βοηθήσουν σε περιπτώσεις βλαβών. Οι δουλειά τους θα έπρεπε να περιορίζεται σε κάποιες οδηγίες προς χρήστες που κάνουν την πρώτη ενεργοποίηση και δε ξέρουν να κάνουν τις βασικές ρυθμίσεις. Υπάρχουν παιδιά σε 1st level support που δε ξέρουν βασικές έννοιες όπως DNS, IP, proxy και πολλά άλλα. Επομένως θα πρέπει να γίνει ένας καλύτερος διαχωρίσμός των επιπέδων τεχνικής υποστήριξης και περιπτώσεις βλαβών και σοβαρών προβλημάτων (όχι π.χ. ξέχασα τον κωδικό του router μου) να πηγαίνουν άμεσα σε 2nd level.

 

Διευκρίνηση:

ΔΕΝ δουλεύω σε ISP και δεν έχω κανένα όφελος απ' όσα λέω.

Ίσα ίσα μου τη δίνει η forthnet και ειδικά τα routing policies και η στρατηγική της.....

Δημοσ.

Πάντως μετά τις φωνές δούλεψε η γραμμή χωρίς να χρειαστεί να μετρήσω τα μετρά του καλωδίου η να δω τι τυπο μπρίζας έχω. Δλδ δεν ζητάμε και τίποτα παράλογο αλλά λίγο κοινή λογική. Αλλά επειδή από τι φαινετε κάτι τέτοιο στην forthnet σπανίζει έχω αποφασίσει αν μην ξανασχοληθώ μαζί τους και να αλλάξω provider. Οι τύποι είναι τελείως απαράδεκτοι.

Δημοσ.

Πάω στον κρατικό τον ote αφού στο ελλάντα τίποτα δεν μπορεί να στηθεί σωστά τουλάχιστον πάω στην επειχήρηση που την έχουν στήσει εδώ και δεκαετίες.

Δν υπάρχει επειχηρηματικότητα παιδιά στην ελλάδα και οι τύποι επιμένω είναι για τα μπάζα. Φτιάχνουν επειχηρήσεις "οτι ναναι" και αυτά όλα φυσικά για το κερδος χωρίς να έχουν τον παραμικρό σεβασμό προς τους πελάτες τους. Σε καμιά δεκαετία μπορεί να ξανασχοληθώ μαζί με τα σούργελα που λέγονται ιδιωτικοί provider.

Δημοσ.

Για την ιστορία πέρασα στον ote. Πήρα ένα τηλέφωνο για κάτι που έπρεπε να κανονιστεί και οι άνθρωποί ήταν εξηπερετικότατοι και όχι αυτά τα botakia που έχει η forthnet για υπαλλήλους. Αν είχα πάρει στην forthnet πρώτα θα με ρώταγαν τα μέτρα καλώδιο που έχω και μετά θα μου απαντούσαν..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...