carlmikaze Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Καλά μην τσαντίζεσαι! Δεν χρειάζονται αποδείξεις για να καταρρίψει κάποιος μια βλακεία, στοιχειώδης λογική χρειάζεται. Μαθαίνεις ανάγνωση, ξαναδιαβάσεις τι σου είπα, και ξανάρχεσαι να συνεισφέρεις ξερω γω στην υπόλοιπη κουβέντα. Επίσης το μυστικό είναι πως λες χοντράδες, ανακρίβειες, και όλα όσα σε μια αργκό εφηβικών εκφράσεων θα χαρακτηρίζονταν "πίπες" ή "πούτσες μπλε". Δηλαδή για σένα έχει σημασία *ποιός* σου λέει πως λες βλακείες; Ή το γεγονός πως τις λες; Θες να σε κάνουν ρόμπα με το βαμβάκι; Δεν σε καταλαβαίνω ψηλέ, ψάξου.
soturin Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Kαλημερίζω το seriousmindfucktopicfordrugassistedparticipates Nα πω πώς όταν στο scroll είδα washcloud με έλουσε κρύος ιδρώτας, αλλά νταξ... Επίσης να παρατηρήσω ότι έχετε περάσει σε συζήτηση 20ού λογισμού όπου συζητάτε το γιατί δεν ξέρετε να συζητάτε το ποιος ξέρει να συζητάει το πώς πρέπει να συζητηθεί κάτι... Και μη βρίζεστε την παναγία σας, μια κουβέντα καλή προέκυψε και κατάντησε να διαβάζω εύγλωττους τρόπους του λούσι να προσβάλλει τη θεσσαλονίκη
teo64x Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Για τη Θεσσαλονίκη μιλούσαμε τόση ώρα; Νόμιζα ότι ήταν για την Αφρική.
Praetorianos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Καλά μην τσαντίζεσαι! Δεν χρειάζονται αποδείξεις για να καταρρίψει κάποιος μια βλακεία, στοιχειώδης λογική χρειάζεται. Μαθαίνεις ανάγνωση, ξαναδιαβάσεις τι σου είπα, και ξανάρχεσαι να συνεισφέρεις ξερω γω στην υπόλοιπη κουβέντα. Επίσης το μυστικό είναι πως λες χοντράδες, ανακρίβειες, και όλα όσα σε μια αργκό εφηβικών εκφράσεων θα χαρακτηρίζονταν "πίπες" ή "πούτσες μπλε". Δηλαδή για σένα έχει σημασία *ποιός* σου λέει πως λες βλακείες; Ή το γεγονός πως τις λες; Θες να σε κάνουν ρόμπα με το βαμβάκι; Δεν σε καταλαβαίνω ψηλέ, ψάξου. Δεν τσαντίζομαι, σε λίγο θα κλείσω το forum και θα είμαι μια χαρά, κουβέντα κάνουμε σε ήρεμο ή άγριο τόνο. Απλά έχω μάθει να προσαρμόζομαι στον τρόπο που γράφει καθένας και να απαντάω στο ίδιο μοτίβο. Αν θεωρείς πως δεν συνεισφέρω στην κουβέντα μπορείς κάλλιστα να μην με διαβάζεις ή να μου αποδείξεις πως λέω βλακείες ήρεμα κι ωραία. Μπορείς και με μπινελίκια δεν έχω πρόβλημα, αλλά έχω το βίτσιο να θέλω επιχειρήματα. Η όλη κόντρα μεταξύ μας ξεκίνησε για το ποιος γέννησε τι. Θα το πω όσο πιο απλά μπορώ για να δω τελικά που διάολο διαφωνούμε (αν δεν σε πειράζει ή δεν σε ενδιαφέρει μπορείς να προσπεράσεις, δεν έχουμε καπιταλισμό εδώ, έχουμε δημοκρατία. Sorry έχουμε mods και έναν administrator θα μου πεις που έχει και τα μέσα παραγωγής και την εξουσία, οπότε λάθος μου.) Ξεκινώ λοιπόν να απαντάω μ' ένα ποστ στο καπιταλιστικό insomnia. 1) Ο άνθρωπος υπακούει στην θεωρία του Δαρβίνου. Adapt or die, o δυνατός προσπαθεί να αναπαραχθεί και να επιβιώσει με κάθε τρόπο, no matter what. 2) Ο άνθρωπος μπήκε σε κοινωνίες. Μέσα στην κοινωνία όσο μικρομέγαλη κι αν είναι διέπεται από κοινωνικές επιταγές που έχουν συμφωνήσει να ακολουθούν τα μέλη της κι ανάλογα με την συνοχή της ομάδας ακολουθούνται πολύ ή λίγο. Έξω από την ομάδα επικρατεί πάλι ζούγκλα και η μια κοινωνική ομάδα θα προσπαθήσει να αναπαραχθεί και να επιβιώσει με κάθε τρόπο, no matter what, ακόμα και εις βάρος άλλων ομάδων (αυτό που εγώ ονομάζω κοινωνικός δαρβινισμός. Εγώ) 3) Εφόσον επικρατεί τέτοιο σύστημα που ξεκίνησε από τον γονιδιακό δαρβινισμό, ο άνθρωπος εφευρίσκει τον καπιταλισμό ως σύστημα που μπορεί να εφαρμοστεί στην κοινωνία του. Αν δεν υπάκουγε στον Δαρβίνο, μάλλον δεν θα τον εφεύρισκε καθόλου, δεν θα μπορούσε να τον διανοηθεί, πως το λένε. Τον χρησιμοποιεί και που και που τον εμπλουτίζει με κοινωνικά στοιχεία για να τον κάνει και βιώσιμο σε μια πολιτισμένη κοινωνία. Οποιαδήποτε στιγμή χρειαστεί βέβαια (πυρηνικός όλεθρος, πόλεμος κλπ) η πολιτισμένη κοινωνία μετατρέπεται σε μπάχαλο όπου ο νόμος του Δαρβίνου υπάρχει και πάλι. Ακόμα και χωρίς μέσα παραγωγής, εξουσία ή χρήματα ο κοινωνικός δαρβινισμός (5 άτομα προσπαθούν να επιβληθούν σε άλλα 5) θα υπάρχει, ο καπιταλισμός όχι. Εκτός αν επιμένεις ότι και πάλι θα έχουμε καπιταλισμό γιατί ο δυνατός θα σπάει το κεφάλι του αδύνατου και αυτό πρέπει ντε και καλά να ονομαστεί έτσι. Πάσο.
carlmikaze Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 ΔΗ όλη κόντρα μεταξύ μας ξεκίνησε για το ποιος γέννησε τι. Θα το πω όσο πιο απλά μπορώ για να δω τελικά που διάολο διαφωνούμε (αν δεν σε πειράζει ή δεν σε ενδιαφέρει μπορείς να προσπεράσεις, δεν έχουμε καπιταλισμό εδώ, έχουμε δημοκρατία. Sorry έχουμε mods και έναν administrator θα μου πεις που έχει και τα μέσα παραγωγής και την εξουσία, οπότε λάθος μου.) Μan είσαι ανίκητος, παραδίνομαι. Θα συμφωνώ σε οτιδήποτε λες από εδώ και πέρα. Όπως κάνω με τους ταρίφες, όταν ΘΕΛΟΥΝ να μιλήσουν. Κάθομαι και λέω "ναι, εε βέβαια, έτσι είναι". Θα βγουν και ανέκδοτα για τη φάση, "ένας κοινωνικός δαρβινιστής και ένα καπιταλιστης πέφτουν με αεροπλάνο στην αφρική...", και λοιπά. soturin ξέρω να συζητάω!
washcloud Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω βέβαια γιατί ντε και καλά κολλάτε στο να ονομαστεί καπιταλισμός και όχι μοναρχία/εγωιστική φύση/αριστοκρατία/ζούγκλα και 1002 άλλοι χαρακτηρισμοί πολύ πιο ταιριαστοί από την λέξη καπιταλισμός μιας και μιλάμε για πολιτεύματα-συστήματα που περιγράφουν λειτουργία κοινωνίας και όχι τόσο την οικονομική-εμπορική διάσταση την οποία πρωτίστως αυτή προσπαθεί να περιγράψει ένα σύστημα όπως ο καπιταλισμός, αλλά ας όψεται το λινκ που έδωσε ο wash. Πείτε τον και γάιδαρο από δω και πέρα, να μου. ...ελπίζω να μην αναφέρεσαι στον wash Ρε μαν κοίτα τι ώρα έγραψα το ποστ μου και τι θέμα αναλύουμε. Αισθάνομαι περήφανος που δεν τον έγραψα Σταχτοπούτα, τι μου λες τώρα. Όχι δεν θεωρώ με καμία έννοια τον καπιταλισμό πολίτευμα, σύστημα ήθελα να γράψω, λάθος μου. ...επειδή όντως δεν σε έχω να νομίζεις ότι καπιταλισμός=πολίτευμα, κι επειδή η κουβέντα σας είχε πάρει "φωτιά", κι επειδή ΚΑΙ η ώρα ήταν πιο φευγάτη κι απ' τον Ζωρζ Πιλαλί, υπέθεσα ότι ΗΤΑΝ πάνω στη φούρια αυτό που είχες γράψει. Επειδή όμως τον είχες ψιλοσκίσει τον άλλον με την απαίτηση για σημειολογία (ενώ τις ίδιες συνθήκες τραβούσατε) και τον έκανες ν' αφρίζει, αντί να δείξεις καταννόηση όπως όφειλες ( ; ), μιας και καλά τα έλεγε στην ουσία, πιάστηκα κι εγώ, και είπα να σε τσιγκλίσω...για να δεις τη γλύκα και μπας σου γίνει μάθημα να είσαι πιο "καταννοητικός"... (γιατί γαμώτ, έτσι απλά, τα γαμημένα τα μαυράκια όντως πεινάνε και ψοφάνε, κι εσείς -όλοι- πλακωνόσαστε για το πόση άμμος έχει η Σαχάρα, και γίνεστε ένα με όσους είναι στην κορυφή της καπιταλιστικής πυραμίδας και αν έχουν την ευκαιρία θα αφήσουν και τα δικά σας τα μαυράκια -αφού όλοι έχετε μαύρη γκόμενα- να ψοφήσουν κάποια μέρα. Μην κάνετε -έστω- κάτι γι' αυτό, που είπε κι ο Fidelio, αλλά έστω φορουμικά ταχθείτε με το σωστό και το ΔΙΚΑΙΟ, κάτι είναι κι αυτό...)
soturin Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 δε λέω δεν ξέρεις. Αλλά κάθεστε κι αναλύετε ο καθένας γιατί δεν ξέρει ο άλλος.
million_voices Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Ξεράδια ρε τσόγκλανοι! το πρωτο σοβαρο ποστ στο θρεντ my +
carlmikaze Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 δε λέω δεν ξέρεις. Αλλά κάθεστε κι αναλύετε ο καθένας γιατί δεν ξέρει ο άλλος. Δεν του λέω πως δεν ξέρει να συζητάει, το πήγα κάπως πιο βαθιά, στην έννοια της ανάγνωσης πχ, και στην έλλειψη ικανότητος αυτής. Επίσης δεν ξέρω τι αντοχές έχεις, αλλά όταν διαβάζω "δεν έχουμε καπιταλισμό εδώ, έχουμε δημοκρατία", πρέπει κάπως να (προσπαθήσω να) σώσω το ίντερνετ.
soturin Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δεν του λέω πως δεν ξέρει να συζητάει, το πήγα κάπως πιο βαθιά, στην έννοια της ανάγνωσης πχ, και στην έλλειψη ικανότητος αυτής. Επίσης δεν ξέρω τι αντοχές έχεις, αλλά όταν διαβάζω "δεν έχουμε καπιταλισμό εδώ, έχουμε δημοκρατία", πρέπει κάπως να (προσπαθήσω να) σώσω το ίντερνετ. Agreed στο δεύτερο
carlmikaze Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Στοιχημάτιζα πως μέχρι το τρίτο ποστ θα είχε έρθει αυτό το σκιτσάκι =p Όπως και να χει γιε μου, το σημαντικό είναι να γινόμαστε καλήτερη ανθρώπη. Για αυτό πρέπει να τα λέμε μεταξύ μας. Αν δεν είχα κολλήσει h1n1 βέβαια και δεν ήμουν μια βδομάδα σε καραντίνα, πιθανότατα δεν θα είχε πάρει τέτοια τροπή η κουβέντα !
soturin Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Στοιχημάτιζα πως μέχρι το τρίτο ποστ θα είχε έρθει αυτό το σκιτσάκι =p Όπως και να χει γιε μου, το σημαντικό είναι να γινόμαστε καλήτερη ανθρώπη. Για αυτό πρέπει να τα λέμε μεταξύ μας. Αν δεν είχα κολλήσει h1n1 βέβαια και δεν ήμουν μια βδομάδα σε καραντίνα, πιθανότατα δεν θα είχε πάρει τέτοια τροπή η κουβέντα ! Kατάλαβα πατέρα αν δεν είχες κολλήσει, αμφιβάλλω αν θα σε βλέπαμε ποτές στο φόρουμ...
carlmikaze Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Κάπου εδώ σας χαιρετώ, καλά παιδιά είστε όλοι, θα ξαναποστάρω αραιά στο blackmetal thread της μουσικής. γειάααα =)
Lucifer Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2010 Καλημέρα! Υπάρχει και η δικαιοσύνη της συνείδησης ξες, που εκφράζεται με μία λέξη : ισότητα. Αυτό δεν το πιάνω καν, μιλάμε σε βάσεις οι οποίες έχουν διαμορφώσει την όποια ρεαλιστική τους υπόσταση επάνω σε εμπειρική παρατήρηση. Το να έρχεται ένα χαρωπό και τσαντισμένο κοριτσάκι μετά από 10.000 χρόνια επικράτησης αγνού κυριαρχικού ενστίκτου και να μου λέει για τη δικαιοσύνη της συνείδησης και την ισότητα, ε, εντάξει, και εγώ λέω στον ανιψιό μου παραμυθάκια. που όλα τελειώνουν καλά και η Πετρούλα καλύτερα. Αν αυτή είναι ουδέτερη στάση όπως αναφέρθηκε πιο κάτω ...τι έχουν να περιμένουν άραγες από τους δεδηλωμένους εχθρούς τους οι ετοιμοθάνατοι λιμοκτονούντες ;;; Εκμετάλλευση. Εγώ λέω "αφήστε τους ήσυχους να ζήσουν ή να πεθάνουν, ούτε εκμετάλλευση, ούτε βοήθεια". Δεν είχα προσέξει αυτήν την "Ωδή στην πάρτη μου". Λες πως θα θελες να ήταν αλλιώς τα πράγματα αλλά δεν είσαι και διατεθειμένος να κάνεις κάτι γι αυτό- σιτ χαπενς. Βέβαια, για να είσαι εσύ και όλοι μας στην θέση να τα λέμε τώρα, έπρεπε κάποιοι πριν από μας να θυσιάσουν χρόνο, σκέψη και τη ζωή τους ακόμα (για να το κάνω πιο μελό). Είναι παράδοξο, λοιπόν, να λες ότι δεν περιμένεις από κάποιον να θυσιαστεί για σένα, γιατί - θες δε θες - το έχει ήδη κάνει. Εκτός αν θεωρείς ότι ό,τι έχεις καταφέρει μέχρι σήμερα είναι καθαρά δικό σου επίτευγμα και σε όποιες συνθήκες και να είχες βρεθεί το αποτέλεσμα θα ήταν ακριβώς το ίδιο. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι ήταν θέμα τύχης που γεννήθηκα στη δύση και όχι στην σαμπ σαχάραν Αφρική όπου οι πιθανότητες να είχα περάσει τα 10 χρόνια είναι ελάχιστες - γιατί αν είχα καταφέρει να επιβιώσω από τους εμφυλίους, και από τη δουλεία σε αδαμαντωρυχεία, το πιο πιθανό είναι να πέθαινα από Έιτζ ή δυσεντερία. Νόμος της φύσης λες εσύ, εγκληματική εκμετάλλευση λέω εγώ. Η Δύση δεν καλείται να είναι φιλάνθρωπος αλλά να προσπαθήσει να διορθώσει το κακό που έχει κάνει. Και επειδή, δόξα τω πανάγαθω, ζούμε σε μια εποχή που ο Κοινωνικός Δαρβινισμός έχει πάψει να είναι το άλλοθι και να δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα, είναι καιρός να το κάνει. Αναφορικά με τα μπολντ, εμείς έχουμε την τύχη και τη χαρά να ζούμε στον όμορφο κόσμο που η δυτική πρόοδος/διανόηση/εξέλιξη, γουατέβερ, έφτιαξε για μας (κάτι που η γκαρνέλε ας πούμε δείχνει να ανάγει στα μακντόναλτζ και να εξισώνει έναν κορεσμένο δυτικό με έναν ανεξέλικτο αφρικανό) πριν 5,10,20,200 και 2000 χρόνια. Τέσπα, στην ζουγκλοστολισμένη Κεντρική Αφρική αυτό ΔΕΝ έγινε. Αυτοί οι άνθρωποι, ακολούθησαν τη δική τους ρότα (που δε λέμε υπανάπτυκτη για να μην είμαστε ευρωκεντριστές, τη λέμε εναλλακτική) η οποία τους έφερε στη φάση που είναι τώρα, στη φάση που ζητάνε βοήθεια από εμάς και χρειάζονται τα δικά μας ευρωπαϊκά/δυτικά/βολιότικα αγαθά. Αυτοί οι άνθρωποι, έχουν αποτύχει. Επειδή είναι βλάκες, επειδή είναι έξυπνοι, επειδή τους τρώγαν τα λιοντάρια, επειδή τους κάναμε σκλάβους; Δεν είμαι βέβαιος, αλλά απέτυχαν και δε νομίζω να μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς αυτό. Από εκεί και πέρα, πέραν του καθαρά εγκυκλοπαιδικού ερωτήματος "δηλαδή πριν την αποικιοκρατία δεν πεθαίνανε, δεν είχαν λειψυδρία, ξέρανε να ψαρεύουνε και να καλλιεργούν τη γη;" το πρακτικό ζήτημα ΣΗΜΕΡΑ (και ελλείψει χρονομηχανής) είναι ΤΙ κάνουμε; Το ΤΙ κάνουμε, έχει 2 ηθικά σκέλη: α) Αν τους γαμήσαμε τα πρέκια με τα σκλαβοπάζαρα, τι πρέπει να κάνουμε ώστε να επανορθώσουμε; και β) Ασχέτως με το δικό μας μερίδιο ευθύνης, τι κάνουμε για να είναι οι άνθρωποι αυτοί καλά και να μην πεθαίνουν σαν μύγες; Πως τους βοηθάμε; Προφανώς όσοι κόπτονται για το ότι ψοφάνε εκεί κάτω, δεν περιμένουν ως αφορμή για βοήθεια τα σκλαβοπάζαρα και την εξόρυξη διαμαντιών από τη Ναμίμπια. Ο ανθρωπιστής νοιάζεται για τον συνάνθρωπο που υποφέρει και δεν κοιτάει τις αιτίες που αυτός υποφέρει, σωστά; Σωστά και μαγκιά σας που έχετε τόσο μεγάλη καρδιά και μπράβο σας και ζήτω και δε το λέω ειρωνικά. Από την άλλη, εγώ είμαι της άποψης πως η αποικιοκρατία δεν γάμησε τίποτα στο βαθμό που τσαμπουνάται. Θα το πήγαινα και στο "τουλάχιστον ως σκλάβοι ΤΡΩΓΑΝΕ" αλλά εντάξει, δεν ανταλλάζεις ένα πρόβλημα με ένα άλλο, είναι απλώς μια διασκεδαστική σκέψη. Πριν την αποικιοκρατία αυτοί οι άνθρωποι δεν υπήρχαν στον χάρτη, τρώγανε ο ένας τον άλλο και άμα μου πείτε πως τώρα πεθαίνουν επειδή πήγαμε εμείς και τους πήραμε το νερό, θα αποχωρήσω από το θρεντ. Δεν ξέρω από που προκύπτει η υπόθεση του "πριν πάμε περνούσαν ζωή και κότα". Η αποικιοκρατία για μένα δεν αποτελεί τη ρίζα του προβλήματός τους, όπως δεν την αποτελεί και το κλίμα τους, όπως δεν την αποτελεί η γεωγραφική τους θέση. In a nutshell, ό,τι ζώα ήταν πριν 2000 χρόνια, τα ίδια ζώα είναι και σήμερα, μόνο που σήμερα έχει πέσει από πάνω η δύση και τους ξεζουμίζει. Γιατί η δύση μπόρεσε να το κάνει αυτό στην Κ.Αφρική και όχι κάπου αλλού στον πλανήτη (με την ίδια επιτυχία) είναι το μεγάλο μου ερώτημα, αλλά μένοντας στο πρακτικό του θέματος, ΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΠΡΑΜΑ ΝΑ ΣΚΛΑΒΩΝΕΙΣ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΑ ΑΓΑΘΑ ΓΙΑ 2 ΣΕΝΤΣ ΤΗ ΜΕΡΑ. Αυτό μου λέει η ατομική, ανθρώπινη αίσθηση δικαίου μου. Ο κοινωνικός δαρβινισμός μου όμως, το διαολάκι αν θέλετε, έρχεται και με ρωτάει "και να σου πω ρε μάγκα, αν μπορούσαν να το κάνουν αυτοί σε σένα, τι θα έκαναν; Επίσης, αυτοί ΓΙΑΤΙ δε μπόρεσαν να το κάνουν σε σένα; Και γιατί εσύ δε μπορείς να το κάνεις σε κάποιον άλλο τόσο εύκολα; Μήπως είναι λίγο στόκοι αυτοί; Αν είναι λίγο στόκοι αυτοί, μήπως ΣΕ ΚΑΘΑΡΑ ΔΑΡΒΙΝΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ, τα ήθελε ο κώλος τους;". Δεν λέω λοιπόν πως χαίρομαι που ψοφάνε. Δε λέω πως είμαστε ΕΝΤΕΛΩΣ άμοιροι ευθυνών. Λέω απλώς πως είναι μια ΟΜΑΔΑ ανθρώπων που έμειναν πίσω εξελικτικά (κάτι το οποίο γενικά βλέπω να αναφέρεται σε πλαίσια "ομγκ, 2010 και μιλάς για κατώτερες ράτσες" και άλλες τέτοιες φαιδρές απλοποιήσεις) και που πληρώνουν το τίμημα του οικοσυστήματος του οποίου είμαστε μέρος. Με ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ και ανθρωπιστικά κριτήρια, παναγία μου, ντροπή μας να τρώμε καλά και άλλοι να ψοφάνε, με μέτρα και σταθμά ενός οικοσυστήματος που, χωνέψτε το, είμαστε μέρος του, όλα πάνε όπως έχουν προβλεφθεί από τη φυσική επιλογή. Αν διαφωνείτε, πάμε όλοι μαζί στο Ναϊρόμπι να σώζουμε τις αργές γαζέλες από γατόπαρδους γιατί όλες οι γαζέλες είναι ηθικά ίσες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.