Προς το περιεχόμενο

Δεν αρκεί μόνο η λύπη μας…..


Undercover22

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

γ) Διαφωνώ πως δεν ανταποκρίνεται στο δείγμα. Το να βλέπω τοιχοκολλημένο έναν παραποιημένο Ισοκράτη σε μπατσικά και να βλέπω τις σκυλούδες να περηφανεύονται για την αρχαία Ελληνική γραμματεία είναι μεν λόγος για εργοστάσια σαπωνοποιίας, αλλά δεν αναιρεί το γεγονός πως αυτή η σκυλού και αυτός ο μπάτσος, έχουν τη δυνατότητα αν όχι επιτυχέστερης επιβίωσης (γιατί είναι φλούφληδες σε σχέση με τον Αφρί-κανό) την ικανότητα εφεύρεσης τρόπων καλύτερης διαβίωσης γιατί έχουν ήδη κάτι αιώνες βάσεων πίσω τους. Γιατί ο Κογκολέζος ζητάει βοήθεια από τον Ολλανδό; Επειδή είναι πιο δυνατός; Όχι, γιατί ο Ολλανδός ξέρει πως να φτιάξει τρυπάνια, τούβλα, μπουλντόζες. Και αυτό δεν απαιτεί την παιδεία να ξεχωρίζεις Φλαμανδούς από Μονέ, απαιτεί απλώς τη δυνατότητα να μπορείς να ρωτήσεις κάποιον "φίλε, πως φτιάχνεται το τσιμέντο;" και να υπάρχει κάποιος να σου απαντήσει επειδή ΞΕΡΕΙ.

εδώ νομίζω πως το πράγμα ξέφυγε...

δηλαδή το ότι η"καλύτερη" επιβίωση/διαβίωση σχετίζεται με την κληρονομικότητα ούτε μπορούσα να το φανταστώ...

δηλαδή τα μωρά γεννιούνται με αυτήν ;

τι αιώνες βάσεων έχουν για να το καταλάβω; γεννιούνται σε ένα περιβάλλον που τους παρέχει αυτά που τους παρέχει... δυνατότητα επιβίωσης εξ αρχής ...και χωρίς πολλές ταλαιπωρίες...

τι σχέση έχει με το περιβάλλον που γεννιέται ο αφρικανός; απολύτως καμία.(...εκτός του οξυγόνου... βεβαίως).

 

 

από το βιβλίο: Εισαγωγή στην αφρικανική ιστορία / του Φιλίπ Μπερνάρ

 

Υποστηρίζοντας τον Ιούλιο του 2007 στο Ντακάρ πως «οι αφρικανοί δεν είναι όσο παρόντες θα έπρεπε στην ιστορία», ο Νικολά Σαρκοζί (Nicolas Sarkozy) έξυσε μια παλιά αφρικανική πληγή, που χρονολογείται από την εποχή της αποικιοκρατίας. Σύμφωνα με μία ιστορική θεώρηση, μόνο η εισβολή των Ευρωπαίων στη «μαύρη ήπειρο» μπόρεσε να τη σύρει στο χώρο της καταγραφής της ανθρώπινης περιπέτειας. Η ιστορία της Αφρικής ξεκινά έτσι με την ανακάλυψη -και την εκμετάλλευσή της- από τους λευκούς, το 19ο αιώνα...

 

 

 

Οι αναγνώστες του συναρπαστικού τόμου του ,Αγγλου ιστορικού Τζον Ίλιφ (John Iliffe) -που δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά το 1995- θα ανακαλύψουν πως αυτά δεν ισχύουν. Η αποικιοκρατία, που εδώ αναλύεται εκτενώς, δεν είναι εντέλει παρά μόνο ένα δραματικό επεισόδιο της μακράς ιστορίας της Αφρικής, μιας ηπείρου «εντυπωσιακά παλαιάς».

 

 

 

O συγγραφέας υποστηρίζει με πάθος «την ξεχωριστή ιστορία των πληθυσμών της ηπείρου, που συνδέει σε μια ενιαία ιστορική διαδρομή τα πρώτα ανθρώπινα όντα με τους σημερινούς τους απογόνους», ή αλλιώς από τους Αυστραλοπιθήκους έως τους σημερινούς ασθενείς του AIDS.

 

 

 

Ο συγγραφέας μας καλεί να παρακολουθήσουμε αυτήν την ανθρώπινη εποποιία διαπνεόμενος από μια σταθερή πεποίθηση: πως η δημογραφία αποτελεί την «κόκκινη κλωστή» που διαπερνά ολόκληρη την ιστορία της Αφρικής.

 

 

 

Από τις απαρχές του χρόνου, οι Αφρικανοί ήταν οι «πρωτοπόροι εκείνοι που αποίκισαν μια φοβερά αφιλόξενη ήπειρο, στο όνομα ολόκληρης της ανθρωπότητας». Το μέγεθος της ηπείρου και οι αναρίθμητες δυσκολίες που ανέκυπταν σε κάθε «βήμα» των Αφρικανών, διαμόρφωσαν κοινωνίες που εξ ανάγκης καλούνταν να ανταποκριθούν σε δύο αναπόφευκτες προτεραιότητες: «να αναπαράγονται και να δαμάσουν το εχθρικό περιβάλλον». Εξ ου και η εμμονή των Αφρικανών με το φαινόμενο της αναπαραγωγής, οι αρρενοπρεπείς λατρείες της γονιμότητας, η πολυγαμία.

 

 

 

Η αραιοκατοικημένη ήπειρος

 

 

 

Πράγματι, και μέχρι την ευρωπαϊκή αποικιοκρατία, η Αφρική ξεχωρίζει από το πόσο αραιοκατοικημένη είναι. Ο Τζον Ίλιφ θεωρεί το γεγονός αυτό, που σήμερα μπορεί να μας εκπλήσσει, ως τη βασική αιτία που στην Αφρική δε δημιουργήθηκαν κρατικές δομές και δεν ανέπτυξε την οικονομία.

 

 

 

Από την άλλη αναλύει με εντυπωσιακή ευρυμάθεια και τον τυπικό βρετανικό πραγματισμό, τον πρώτο «αποικισμό» της ηπείρου, που πραγματοποίησαν οι ίδιοι οι... Αφρικανοί! Διότι οι «πιονιέροι» Αφρικανοί, μόνο αδρανείς δεν έμειναν: αντιθέτως πάλεψαν ακατάπαυστα ενάντια στην φοβερή τους απομόνωση και ίδρυσαν ανθηρά βασίλεια, που από πολύ νωρίς ανάπτυξαν εμπορικές σχέσεις με την Ευρώπη και την Ασία.

 

 

 

Τα μειονεκτήματα της ηπείρου όμως βάρυναν πολύ όταν η ενδημική, ιθαγενής, «ρυθμισμένη» δουλοκτησία απέκτησε υπερατλαντική και «βιομηχανική» διάσταση. Ο παροξυσμός της δουλοκτησίας οδήγησε το 18ο αιώνα στην «εξαγωγή» 6 εκατομμυρίων σκλάβων.

 

 

 

«Αποτρόπαιη ειρωνεία»: μία αραιοκατοικημένη ήπειρος εξήγαγε ανθρώπους σε αντάλλαγμα αγαθών που πλούτιζαν τους -όλο και πιο συνένοχους στην όλη επιχείρηση- «ισχυρούς» Αφρικανούς.

 

 

 

Αν κι η αιμορραγία αυτού του δουλεμπορίου «νέγρων» δεν αρκεί για να εξηγήσει όλα τα δεινά της ηπείρου, ο Τζον Ίλιφ τονίζει πως είχε πάντως ως συνέπεια να διακοπεί η πληθυσμιακή αύξηση της δυτικής Αφρικής, να αυξηθεί η τεχνολογική καθυστέρηση της ηπείρου και να εξαγριωθούν τα ήθη της.

 

 

 

«Σε δημογραφικό επίπεδο υπήρξε πισωγύρισμα, αλλά όχι καταστροφή: οι Αφρικανοί επιβίωσαν» συμπεραίνει ο συγγραφέας, που τονίζει, με κάπως αμφιλεγόμενο τρόπο, πως ο πόνος «συνιστά ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της εμπειρίας να είναι κανείς Αφρικανός».

 

 

 

Οι τραγωδίες όμως δε σταμάτησαν εδώ, διαμορφώνοντας σταδιακά μία αφρικανική ικανότητα αντοχής στη δυστυχία που ακόμα και σήμερα αφήνει άφωνη τη δύση. Η «αποικιακή εισβολή», που αναλύεται λεπτομερώς, θα σωρεύσει καταστροφικά αποτελέσματα. Και στα δεινά της στρατιωτικής κατάκτησης θα προστεθούν οι φυσικές καταστροφές. Η ξηρασία του 1880-1920 π.χ. θα προκαλέσει λιμούς, λοιμούς και βία. Ο πληθυσμός θα μείνει στάσιμος, ακόμα και θα υποχωρήσει σε ορισμένες περιοχές της ηπείρου.

 

 

 

Δημογραφικό παράδοξο

 

 

 

Ο Ίλιφ εκτιμά πως η «τραυματική αλλά σύντομη» αποικιοκρατία δεν κατόρθωσε να σαρώσει τα αφρικανικά ήθη και έθιμα, πράγμα που ο συγγραφέας θεωρεί μία ακόμα ένδειξη της εκπληκτικής «αφρικανικής ανθεκτικότητας».

 

 

 

Οι Ευρωπαίοι όμως, δεν ήταν φορείς μόνο εκμετάλλευσης και βίας, αλλά και του οικονομικού εκσυγχρονισμού, της εκπαίδευσης και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.

 

 

 

Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ήταν η εκπληκτική δημογραφική άνθηση από τη δεκαετία του 1950 και εντεύθεν. Ο πληθυσμός της Αφρικής έφτασε από τα 200 εκατομμύρια το 1950 στα 600 εκατομμύρια το 1990.

 

 

 

Εδώ ακριβώς εντοπίζεται το «δημογραφικό παράδοξο» του βιβλίου: αν η χιλιετής υπανάπτυξη της ηπείρου εξηγείται από τη δημογραφική της υπανάπτυξη, λογικά η απότομη δημογραφική της απογείωση θα έπρεπε να έχει συμβάλει στην οικονομική της ανάπτυξη, πράγμα που οφθαλμοφανώς δε συνέβη.(

 

 

 

Ο Τζον Ίλιφ υποδεικνύει ως ενόχους για αυτό το «παράδοξο» κάποιους συγκεκριμένους οικονομικούς μηχανισμούς: ανάμεσά τους την κατεδάφιση, τη δεκαετία του 1980, υπό την καθοδήγηση του «διεθνούς νομισματικού ταμείου» (ΔΝΤ) και της «παγκοσμίου τράπεζας», ορισμένων πολύτιμων κρατικών δομών, ιδίως υγειονομικών, που είχαν κατορθώσει να εγγυώνται μία ελάχιστη κοινωνική ηρεμία.

 

 

 

Αυτή η στρατηγική, στην οποία προστέθηκε η αστάθεια που προκάλεσε το τέλος του «ψυχρού πολέμου» οδήγησε σε δύο δεκαετίες οδυνηρών συγκρούσεων, από τις οποίες η ήπειρος μόλις και εξέρχεται δειλά-δειλά.

 

 

 

Η επόμενη έκδοση αυτής της σημαντικής ιστορίας της Αφρικής, θα περιλαμβάνει δίχως άλλο ένα ακόμα κεφάλαιο, στο οποίο θα αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο οι Αφρικανοί αντεπεξήρθαν, χάρη στην παροιμιώδη τους ανθεκτικότητα, σε ένα ακόμα πλήγμα της ιστορίας: την παγκόσμια οικονομική κρίση!

 

http://www.ppol.gr/cm/index.php?LID=1&Datain=5008

 

 

 

Δημοσ.

Χμμμ, ειπε κληρονομια, οχι κληρονομικοτητα. Αλλο το τι μας αφησαν κληρονομια οι προγονοι (τη γνωση πως τελικα να φτιαχνουμε το γ@μημενο το τσιμεντο), κι αλλο τα κληρονομικα μας γονιδια.

Δημοσ.
Χμμμ, ειπε κληρονομια, οχι κληρονομικοτητα. Αλλο το τι μας αφησαν κληρονομια οι προγονοι (τη γνωση πως τελικα να φτιαχνουμε το γ@μημενο το τσιμεντο), κι αλλο τα κληρονομικα μας γονιδια.
μας άφησαν την γνώση αλλά εμείς δεν την κατέχουμε με την γέννησή μας...

και στην αφρική τους άφησαν δική τους γνώση ...

και

τι σχέση έχει αυτό με την διαβίωση/επιβίωση;

δώσε μου την γνώση χωρίς τα "υλικά" πως θα τσιμεντώσω αν δεν τα έχω ή αν μου τα "κλέβουν";

τα διαμάντια δεν μπορούν να τα κατεργαστούν γιατί δεν τα είχαν ποτέ και αν τα είχαν θα τα αντάλλασσαν με νερό ή τροφή γιατί αυτά χρειάζονται για να ζήσουν.

Δημοσ.

Το διαμάντι μια κωλοπέτρα ειναι μωρέ , τι ψάχνεις να βρεις τώρα; Για να καταλάβεις ο σύγχρονος άνθρωπος , ο εξελιγμένος ντε, πιο πολύ το πληρώνει για να το βλέπει και να το κρεμάει στο λαιμό του , παρα για να το χρησιμοποιεί στις βιομηχανικές εφαρμογές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το πως η διανόηση είναι προθάλαμος εγκεφαλικής διαταραχής...

Δημοσ.
Το διαμάντι μια κωλοπέτρα ειναι μωρέ , τι ψάχνεις να βρεις τώρα; Για να καταλάβεις ο σύγχρονος άνθρωπος , ο εξελιγμένος ντε, πιο πολύ το πληρώνει για να το βλέπει και να το κρεμάει στο λαιμό του , παρα για να το χρησιμοποιεί στις βιομηχανικές εφαρμογές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το πως η διανόηση είναι προθάλαμος εγκεφαλικής διαταραχής...

να ήταν μόνο αυτό...:-) καλά θα ήταν ...

 

Δημοσ.

α) Ο Ούγγρος από κάτω με μέθυσε, δεν είμαι σε θέση να απαντήσω.

β) Γκαρνέλε, δεν έχεις πιάσει το αντεπιχείρημα στο ποστ του ανήλικου

γ) κέριντβεν, link or stfu plz&thx και σαγαπώ παράφορα

γ) σοσ, άμα βάζεις αυτό το / εκεί που το βάζεις, δεν είσαι ακόμα σε επαρκές στάδιο κατανόησης ώστε να απαντήσω, παγντονέ μουά ναούμ

δ) φγενζί, αύριο ξεμέθυστος φάση.

Δημοσ.
α) Ο Ούγγρος από κάτω με μέθυσε, δεν είμαι σε θέση να απαντήσω.

O Ούγγρος από κάτω;

Αν σου πει να παίξετε γκεο βαγκέο μη δεχτείς, αυτό που νομίζεις είναι κι αυτός θα κάνει τον βαγκέο.

Δημοσ.

Χμ, ναι θα μπορούσε κάποιος να φτάσει μέχρι την πρώτη φυσαλίδα με το πρωτεϊνικό περίβλημα και το μπιγκ μπανγκ. Παρόλα αυτά δεν παύει ο πρώτος Άθρωπας να περπάτησε, έφαγε, έχεσε, έκλασε, γονιμοποίησε στην Αφρική. Βέβαια, μιας που ανέφερες ότι χάνω την ουσία στο αντεπιχείρημα του Ανήλικου, να σου αναφέρω κι εγώ ότι έχεις χάσει την ουσία εδώ και κάμποση ώρα, όταν επανειλημμένα, αγνοώντας τα αντεπιχειρήματα που δε σε βολεύουν, απαντάς στον φρένζυ μιλώντας ακόμη για ΤΣΙΜΕΝΤΟ.

 

Δείχνεις να δυσκολεύεσαι να αντιληφθείς ότι δε μιλάμε για βιομηχανική κοινωνία και ότι πολιτισμός δεν είναι (μόνο) η βιομηχανική κοινωνία. Υπάρχουν και οι παραδοσιακές και οι (πλέον υπό εξαφάνιση) τροφοσυλλεκτικές κοινωνίες. Έχουν εξίσου πολιτισμό, απλώς οι δυο τελευταίες δεν έχουν βιομηχανία ή είναι στο στάδιο της εκβιομηχάνισης -το οποίο φυσικά δεν είναι πάντα αποτέλεσμα καλής θέλησης.

 

Επειδή ξέρω ότι θα σκαλώσεις με τις τελευταίες, ΔΕΝ είναι όλοι οι σαμπ Σαχάραν Αφρικανοί τροφοσυλλέκτες, για την ακρίβεια είναι ορισμένες φυλές σε άγονες περιοχές της Αφρικής και στις ζούγκλες της Βραζιλίας. Μάλιστα, έτσι "για το στόρυ" τα υλικά που χρειάζονται περιορίζονται σε όπλα για το κυνήγι, εργαλεία για το σκάψιμο και το χτίσιμο, παγίδες και σκεύη μαγειρικής και τέτοια απλά πράματα. Βέβαια, παρότι πλέον βρίσκονται σε αφιλόξενα εδάφη -γιατί έχουν εκδιωχθεί από τα γονιμότερα ε, δεν είναι κάποιο φετίχ- δε ζούσαν πάντα έτσι... Μάλιστα, ο Sahlins (ανθρωπολόγος-1972) τους χαρακτήρισε ως τις "πρώτες κοινωνίες της αφθονίας" μιας που αυτά που παρήγαγαν ήταν παραπάνω από αυτά που χρειάζονταν για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Οι δραστηριότητες λοιπόν είναι τελετουργικές (ρούχα-μάσκες-ζωγραφιές-ιερά σκεύη και άλλα τέτοια). Προσωπικά, και χωρίς ούτε κατά διάνοια να εξιδανικεύω τις συνθήκες που έζησαν/ζουν αυτοί, πιστεύω ότι σίγουρα βασίζονται περισσότερο στη συνεργασία παρά στον ανταγωνισμό -συνθήκη άγνωστη για τον σύγχρονο βιομηχανικό κόσμο (=πρόοδος). Πάντως σίγουρα δεν πρόκειται για κοινωνία απολίτιστη. Μπορείς να μιλήσεις για βιομηχανική ανάπτυξη, μπορείς να πεις ότι δεν έχουν Παρθενώνα, ότι δεν έχουν το Νίτσε, αλλά ρε πούστη μου δεν μπορείς να μιλάς για απολίτιστους.

 

Εν τέλει μην ξεχνάς ότι οι μεγαλύτεροι πόλεμοι και βιαιοπραγίες είδαν το φως στην πολιτισμένη κατά τ' άλλα Δύση (σταυροφορίες, ναζί, ...).

 

Με όλα αυτά τα δεδομένα λοιπόν δεν τους χαρακτηρίζεις ούτε κατώτερους πολιτισμικά ούτε βάρβαρους και πρωτόγονους που τρώει ο ένας τον άλλον. (άσε που σχετικά με την ανθρωποφαγία, η οποία είναι ένα άλλο τεράστιο κεφάλαιο, σου είχα πει παλαιότερα να διαβάσεις το "γυμνοί, άγριοι και ανθρωποφάγοι" αλλά στα παπάργια σου.)

 

Καληνύχτα από εμένανε και για το χανγκόβερ ΦΑΤΕ ΜΠΑΝΑΝΑ, ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!!!!

Δημοσ.

Μα Λούσιφερ, και εγώ από αγάπη σε βρίzω και σου λέω.. δεν είναι δυνατόν πια, τέσσερα χρόνια την κάνουμε αυτή την κουβέντα! Μεγάλωσες (εσύ μόνο) και μυαλό δεν έβαλες!

Δεν έχω καταλάβει τι λινκ μου ζητάς, αλλά για να σου κάνω το χατήρι θα ποστάρω ότι μου έρθει. Να αυτό πχ

και αυτή που είναι από της αγαπημένες μου στιγμές στην ιστορία.

Α και ένας σιχαμερός πίθηκος.

Και αναρωτιέμαι αν δεν υπήρχε πολιτισμός τι στο διάολο μετέφεραν οι σκλάβοι στον νέο κόσμο. Γιατί δεν μπορεί να μην βλέπεις την επιρροή εκεί. Δεν νομίζω ότι θα υπήρχε η ρέγγε, η τζαζ, τα μπλουζ του νείμ μπατ ε φιου. Δεν θα υπήρχε ο Basquiat

και δεν θα υπήρχε η Nina και τότε τι θα έκανα.

[ame]

[/ame]

 

Το προσωπικό γούστο δεν παίζει ρόλο, ξαναλέω. Και δεν είναι δυνατόν να βάζεις στη ζυγαριά δύο πολιτισμούς για να δεις ποιος είναι καλύτερος. Μπορεί να μην ανακάλυψαν την ατμομηχανή (για να φύγουμε λίγο από το τσιμέντο) αλλά γκες γουάτ! δεν ήταν οι μόνοι που δεν την ανακάλυψαν. Δεν είχαν τελικά όλες οι φυλές την πρεμούρα που είχε ο λευκός να κατακτήσει τα πάντα.

Όπως λέει και Άγγλος ιμπεριαλιστής, My little China Girl/You shouldn't mess with me/I'll ruin everything you are/I'll give you television/I'll give you eyes of blue/I'll give you a man who wants to rule the world.

Μερικοί ήταν ικανοποιημένοι με αυτά που είχαν και πιθανότατα θα είχαν συνεχίσει έτσι αν δεν είχαν συναντήσει το χλωμό πρόσωπο.

Δημοσ.
Καληνύχτα από εμένανε και για το χανγκόβερ ΦΑΤΕ ΜΠΑΝΑΝΑ, ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!!!!

 

Iσλανδική, αν και φαντάζομαι τι εννοείς που να τη φάει ο λούσι

Δημοσ.

Τι διαπραγματευομαστε? Αν πρεπει οι λευκοι να "πηδηκουλ@με" τους μαυρους για να γινουν αυτοι πιο μαυροι και εμεις πιο λευκοι? 'Η αν ηταν σωστο που τους πηδηκουλ@γ@με τοσο καιρο?

 

Το οτι εχουν μεινει πισω στον τομεα της "αναπτυξης", οπως εμεις την καταλαβαινουμε και βιωνουμε, δεν μπορει να ειναι μονο θεμα γονιδιακο και αποτελεσμα φυσικης επιλογης. Σιγουρα και το περιβαλλον, οι συγκυριες και ΚΥΡΙΩΣ η ελλειψη εμπνευσμενων ηγετων, πλην Μαντελα, συνετελεσαν σε αυτο. Ας μην ξεχναμε εξαλλου, ποσο προικισμενοι θεωρουνται οι Αφρικανοι σε σχεδον ολα τα αθληματα, αποτελεσμα οχι μονο γονιδιακο, αλλα και λογω περιβαλλοντος και συνθηκων.

 

Αναλφαβητοι ή οχι, απολιτιστοι ή οχι, απλυτοι ή καθαροι, ας τους αφησουμε στην ησυχια τους να ζησουν ή να τους φανε τα λιονταρια και ας κοιταξουμε τα δικα μας χαλια. Εχουμε μεγαλυτερες lcd και καλυτερα τζιπ να αγορασουμε.

Δημοσ.

 

Iσλανδική, αν και φαντάζομαι τι εννοείς που να τη φάει ο λούσι

 

Όχι ρε, μπορεί να είναι ένας σιχαμένος μέθυσος ρατσιστής αλλά δε θα του έλεγα ποτέ τέτοιο υπονοούμενο. <3

 

Ισλανδικές; Δεν ξέρω, είναι νόστιμες;

Εδώ πάντως το εξηγεί και δίνει και συνταγή.

Βέβαια ποιος θα κάτσει να κάνει τέτοια ιστορία, εγώ όταν έχω χανγκόβερ ίσα που βλέπω που είναι οι μπανάνες και τις ξεφλουδίζω με δυσκολία. Πιάνει κι έτσι όμως.

.

 

Δημοσ.

Μια φανταστική συζήτηση σε ένα ξένο forum

 

- Ρε συ Bill άκουσα ότι υπάρχει μια ήπειρος που μερικά εκατομμύρια κάτοικοι ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας και μερικές φορές δεν έχουν καν να φάνε

 

- Life's a bitch my friend. Τι να γίνει τώρα, έτσι ήταν έτσι θα είναι.

 

- Ναι ρε συ αλλά δεν πάει έτσι, εφόσον εμείς έχουμε λίγο περίσσευμα δεν πρέπει ξερω γω να φάνε και αυτοί τίποτα?

 

- Δεν με απασχολεί αυτή τη στιγμή, ίσως αν μια μέρα αποκτήσω μερικα δις ή ζήσω 200 χρόνια να αλλάξω γνώμη. Προς το παρόν το θεωρώ too risky πρώτον και δεύτερον ντάξει άνθρωποι είναι δεν είναι δα και τίποτα αξιόλογο.

 

- What?

 

- Ναι ρε συ, κοίτα στην φύση πάντα επικρατεί ο δυνατός, εφόσον εγώ είμαι πιο δυνατός αυτή τη στιγμή επικρατώ εγώ. Αν αυτοί είναι ζωάδια και δεν μπορούν ή δεν τα έχουν καταφέρει μέσα σε τόσα χρόνια ιστορίας να εκσυγχρονιστούν δεν φταίω εγώ αλλά το ότι είναι ανεγκέφαλοι.

 

- Κάτσε ρε, αυτή η ήπειρος μια ζωή μαστιζόταν από εμφύλιους, τα μισά της χρόνια τα πέρασε με πολέμους, τρώει φάπες δεξιά κι αριστερά ε κάναμε κι εμείς την μαλακία μας που και που και τους γ@μούσαμε κάθε φορά που πήγαιναν να ορθοποδήσουν, δεν θέλει και πολύ.

 

- Λες και πριν είχανε κάτι αξιόλογο οι ψωριάρηδες, μια ζωή διαμαρτύρονται ότι δεν έχουν λεφτά, δεν έχουν τεχνολογία, δεν έχουν κάτι πολύτιμο να συνεισφέρουν. Μια ζωή εμείς τους προσφέρουμε και μια ζωή εμείς καθαρίζουμε για πάρτη τους. Θες να σου θυμίσω τι έγινε στο 2ο Παγκόσμιο? Άσε που αυτοί ακόμα δεν έχουν το iq να φτιάξουν τίποτα βιομηχανικό. Μια ζωή από μας αγοράζουν ακόμα και -για όνομα του θεού- αυτοκίνητα!! Μα αυτοκίνητα γαμώ το θεό μου? Ο θεμέλιος λίθος της τεχνολογικής εξέλιξης, κι αυτοί τίποτα. Κι ούτε καν μας ζητάνε συμβουλές για το πως θα φτιάξουν, κάθονται τα μοσχάρια και καταναλώνουν λεφτά μόνο.

 

- Μα τι λες? Η Γερμανία και λεφτά έχει και αυτοκινητοβιομηχανίες και βαριά βιομηχανία.

 

- Ναι ντάξει δεν μιλάμε για Κεντρική Ευρώπη. Μιλάμε για sub European χώρες, ξέρεις τα ζωάδια που ζουν στα Βαλκάνια. Μια ζωή τους θυμάμαι, απολίτιστοι, βρώμικοι, όλο πολέμους κάνουν όλο γκρινιάζουν ανάθεμα κι αν έχουν βγάλει ένα σύγχρονο επιστήμονα κάποιον τέλος πάντων να έχει να επιδείξει κάτι αξιόλογο τα τελευταία 100 χρόνια. Τίποτα, όλη μέρα ξύνονται. Και είναι και πιο συγκεκριμένα μερικοί ρε πούστη μου που βρίσκονται στο κέντρο 3 ηπείρων. Στο κέντρο!! Με μια ακτογραμμή ίση με της μισής Ευρώπης, νησιά παντού, κλίμα που γαμάει, ούτε τυφώνες ούτε τίποτα, ούτε ωκεανοί, ήρεμες θάλασσες και το μόνο που καταφέρνουν να πουλάνε είναι βαμβάκι. Ντάξει δεν σου λέω να γίνουν ίσοι με μας, σου λέω να παράγουν κάτι χρήσιμο για τον άλλο κόσμο, να βγάλουν ένα επιστήμονα. Εμείς καταφέραμε με χίλιες δυο δυσκολίες, σε δύσκολη χώρα με συνεχείς τυφώνες, ζέστη, χιόνια, ινδιάνους, αποκομμένοι από τους μεγαλύτερους ωκεανούς της γης να επιβιώσουμε και να αναπτυχθούμε. Και αυτοί στο καλύτερο μέρος του κόσμου, τίποτα. Εξοργιστικό. Απολίτιστοι.

 

- Μα δουλευόμαστε? Αυτοί πριν από μερικές χιλιάδες χρόνια ήταν το κέντρο του πολιτισμού και γράμματα είχαν, και γεωμετρία είχαν και η πρωτεύουσα της Δημοκρατίας ήταν, δεν μπορείς να λες ότι ήταν απολίτιστοι.

 

- Ναι αλλά βιομηχανία ανέπτυξαν ποτέ? Ευημερία είχαν ποτέ? Δύναμη είχαν ποτέ? Και τότε που τους την έπεσε η Γερμανία δεν είχαν καταφέρει ούτε καν να αντισταθούν τι μου λες? Εμείς πάλι τους ξελασπώναμε και μας λέγαν κι ευχαριστώ. Άσε που ξέρεις τι βλέπω? Την ώρα που εμείς έχουμε full HD τηλεοράσεις, υπερηχητικά αεροπλάνα, πανεπιστήμια τα καλύτερα του κόσμου, ερευνητικά κέντρα που γαμάνε, έχουμε μαζέψει ό,τι επιστήμονα κυκλοφορεί αυτοί εκεί ασχολούνται ακόμα με την γεωργία. Τα ζώα. Θέλουν και πολιτισμό οι άσχετοι. Αυτά που εμείς καταφέραμε σε 2 αιώνες αυτοί δεν τα έχουν καταφέρει σε τόσες χιλιάδες χρόνια ιστορίας. Adapt or die motherfucker. Σύμφωνα με τον Δαρβίνο έπρεπε να είχαν εξαφανιστεί.

 

- Ναι το ότι καταφέρνουν και επιβιώνουν μέχρι και σήμερα όμως σημαίνει ότι κάτι κάνουν καλά. Αλλιώς θα είχαν αφανιστεί από μόνοι τους.

 

- Έπρεπε αλλά τέλος πάντων. Αφού ανοίγουν τα σύνορα τους βάζουν μέσα ότι λάχει -όχι σαν εμάς που τους πετάμε στην θάλασσα-, τους βαφτίζουν κάτοικους και έτσι διατηρούνται. Ας μην είχαν και την βοήθεια μας και θα σου λεγα εγώ. Γι΄αυτό σου λέω άστους να πεθάνουν, επικράτηση του ισχυρού έτσι πήγαινε, έτσι θα πάει μπροστά ο άνθρωπος.

 

Η συζήτηση είναι φανταστική και σκοπίμως μεγενθυμένη ελάχιστα. Οποιαδήποτε ομοιότητα με καταστάσεις και πρόσωπα δεν είναι φανταστική.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...