Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα στο τιμόνι;


ΠάρηςΓ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω ενα θεμα με το αυτοκινητο απο καιρό. Οσους μαστορες εχω ρωτησει κανεις δεν ξερει ακριβώς. Δεν το εχω παει ομως καπου για το προβλημα συγκεκριμένα.

 

Οσοι το εχουν οδηγησει το εχουν διαπιστώσει.

Το προβλημα ειναι οτι ειναι σαν οταν στρίβεις το τιμόνι για λιγο δεξια η αριστερά ελάχιστα να στριβει το αμάξι ενω απο κάποιες μοιρές και μετά στριβει αμέσως.Δηλαδη πρεπει να στρίψω πολυ το τιμονι αν δω καποιο κινδυνο μπροστά πχ.

Αν ειμαι στο δρόμο δλδ και κανω το τιμονι δεξια αριστερα γρηγορα θα παει λιγακι σαν βαρκα,ενω σε αλλα αμαξια στριβει πολυ αποτομα.(δεν μιλω για αναρτήσεις σκληρες μαλακες) αλα για το ποσο στριβει.

Προσπαθησα να το το δω σε σταση και δεν παρατηρησα κατι.

Εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πας για έναν έλεγχο αμορτισέρ, ευθυγράμμιση και από εκεί και πέρα πας σε ειδικευμένο τεχνικό του αυτοκινήτυ σου (για καμιά κολόνα τιμονιού ή κρεμαγιέρα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[τηλεδιάγνωση 9011123456, 0,45€/15'']

1)Έχεις πολύ τζόγο στο σύστημα διεύθυνσης οπότε πας σε συνεργείο και

2)έχεις υδραυλικό τιμόνι; Από υγρά πως πας;

3)πολύ πιθανό η κρεμαγιέρα σου να είναι πολύ αργή, πχ 4 στροφές από άκρη σε άκρη σε σχέση με μια γρήγορη όπου το τιμόνι λίγο το στρίβεις, πχ 2,5 στροφές από άκρη σε άκρη οπότε δεν μπορείς να κάνεις τίποτα ή αλλάζεις αμάξι σε κάτι πιο σπορ.

[/τηλεδιάγνωση 9011123456, 0,45€/15'']

 

Για τί αμάξι μιλάμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις απαντήσεις σας....

Πρωτοχρονιάτικα τι λέμε..

Λοιπον αυτη τη λεξη ειπε ενας φιλος μου τζόγος χωρις να ξερει ομως πολλα τεχνικά κτλ..

αμορτισέρ, ευθυγράμμιση

ειναι ελεγμένα στις 25 του μηνος αν και το αυτοκινητο τραβαει λιγο δεξιά !

 

Καμια φορα κλειδώνει το τιμονι αλλα το αποφευγω... αλλα μαλλον κλειδωνει οπως στιριζομαι... Το μποσικο που λες πως διορθώνεται;

 

Υδραυλικο ειναι οχι ηλεκτρικο εξαλου ειναι Renault Megane του 2001.

 

Η κρεμαγιέρα ειχε χαλάσει στα 2 χρόνια που ειχαμε το αμάξι και μπηκε μια κινεζική απο οσο ξέρω. Δηλαδη καπου στο 2003 αν δε κανω λαθος.

 

Μηπως φταιει αυτό;Απο την αλλη και να εβρισκα καποια αλλη που να ξερω οτι εκει ειναι το προβλημα και οτι η αλλαγη θα εφτιαχνε το πρόβλημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθησα να το το δω σε σταση και δεν παρατηρησα κατι.

Εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι;

Όπως είπαν οι προηγούμενοι, μπορεί να έχει μπόσικα (πχ. φθαρμένος <<σταυρός>> )

Επίσης, και υψηλού προφίλ ελαστικά, έχουν αυτό το μείον.

Υπάρχει περίπτωση δηλαδή, να μπορέσεις να στρίψεις το τιμόνι τόσο λίγο ώστε να μην κουνηθούν οι τροχοί;

 

Τελικά στο Megane τι δουλεύει απροβλημάτιστα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή μπορεί να είναι πολλά πράγματα που δημιουργούν το πρόβλημα, μόνο στο συνεργείο σου, θα σου πουν ακριβώς τί φταίει. Οι πιο συνήθεις αιτίες είναι αυτές που αναφέρθηκαν γενικά στο τόπικ.

 

Αν το πας πες μας τι ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο τζογος-μποσικα ειναι το κενο που κανει το τιμονι μεχρι να κινηθει η ροδα...

στην ουσια βιδωνουν κατι παξιμαδια και το φτιαχνουν...

κατα τα αλλα ισχυει οτι ειπαν+αν ειναι οκ τα λαστιχα και ο αερας ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...