Προς το περιεχόμενο

5850 bottleneck....?


panetolikos83

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Σε γειτονικό forum αν δεις το έχουν κάνει ξεφτίλα το crysis warhead πλέον..κατι 90+fps average se 1920x1200 me 8xAA! Υπερβολές βέβαια...αν είναι να δίνεις 1000 ευρώ για κάρτες γραφικών...anyway.

Δημοσ.
Σε γειτονικό forum αν δεις το έχουν κάνει ξεφτίλα το crysis warhead πλέον..κατι 90+fps average se 1920x1200 me 8xAA! Υπερβολές βέβαια...αν είναι να δίνεις 1000 ευρώ για κάρτες γραφικών...anyway.

 

Μην κοιτας το average.Για κοιτα λιγο το minimum σε μονη 5970 που ειναι 21 fps,ενω σε 2x5970 ειναι 19 fps :lol::lol:

Δημοσ.

Κάτσε να βγει το RAGE με την Tech 5 της I.D. για να καταλάβεις τι εστι ωμός βιασμός σε πολυπύρηνους επεξεργαστές. Σύμπτωση ότι θα κυκλοφορήσει κοντά με τους 6πυρηνους της AMD και την Fermi; Θα έχει πλάκα, παρακολούθησε το.

Δημοσ.
Ναι αλλα το Crysis δεν τρεχει τελεια ουτε με 5970.:-)

 

για αυτο το λεω.......:o

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:46 ----------

 

ε οχι και σαπια.....

που ακομα δεν εχει βγει παιχνιδι απο τοτε που να φτανει τα μισα του γραφικα :-)

Δημοσ.

Sozz, η μηχανή είναι σάπια,σωστά το λέει ο Psycho_W, τέλος. καθόλου optimized, δεν εκμεταλλευται τιποτα στο full, το μόνο που θέλει είναι bandwidth.

 

Διάβασε το PDF για την TECH 5 της I.D. για να καταλάβεις που πάνε θέλοντας και μη οι προγραμματιστές μηχανών. Θα τρίβεις τα μάτια σου για το τι ετοιμάζεται στο μέλλον.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Tech_5

http://en.wikipedia.org/wiki/Id_Tech_6

 

[ame]

[/ame]
Δημοσ.
Sozz, η μηχανή είναι σάπια,σωστά το λέει ο Psycho_W, τέλος. καθόλου optimized, δεν εκμεταλλευται τιποτα στο full, το μόνο που θέλει είναι bandwidth.

 

Διάβασε το PDF για την TECH 5 της I.D. για να καταλάβεις που πάνε θέλοντας και μη οι προγραμματιστές μηχανών.

 

μην ξεχνας οτι βγηκε πριν απο 2+ χρονια και ειναι ακομα η καλυτερη σεβαρσμος.....

Δημοσ.

Επιτελους θα δουμε πραγματικο multicore support.Και το AvP που θα εχει dx11 θα εχει multicore ετσι?

Btw το Voxel ειναι κατι σαν ray-tracing απλως αλλη τεχνολογια.

Δημοσ.

Ενα χοντρό γουρούνι προγραμματισμένο απο τεμπέληδες προγραμματιστές είναι και τίποτα άλλο. Δεν θα κάτσω να εξηγήσω για ποιο λόγο η Crytech εσκεμμένα το έπραξε γιατί θα μας πάρει σελίδες.

Δημοσ.
Ενα χοντρό γουρούνι προγραμματισμένο απο τεμπέληδες προγραμματιστές είναι και τίποτα άλλο. Δεν θα κάτσω να εξηγήσω για ποιο λόγο η Crytech εσκεμμένα το έπραξε γιατί θα μας πάρει σελίδες.

 

1 ειναι ο λογος για να πουλησουνε καρτες nvidia,ati ;) (ποιο πολυ για nvidia πηγαινε)

φαντα σου ποσες αλλαγες εχουνε γινει και γινοντε ακομα και τωρα για αυτο το game

ΥΓ crytek

ΥΓ2 απο οταν βγεικε παντως τα cod για εμενα εχουνε πεθανει απο εδω και περα crysis 2 και rts :P (και οτι καλο βγει....)

Δημοσ.

Έτσι, το έχεις πιάσει το κόλπο γκρόσο. Αν δεν υπήρχε και αυτό, θα είχαμε κατακλυστεί από console ports φιλαράκο. Είναι ο μοναδικός λόγος που ΔΕΝ κράζω τελείως την εταιρεία. Η αρρώστια στο PC-Gaming είναι οι κονσόλες, ξυπνήστε και κραχτε της εταιρείες που σας έχουν γραμμένους, εσάς και τις ακριβές κάρτες σας γιατί έχει παραγίνει το κακό. Δεν είναι δυνατόν να τρώμε στην μάπα αυτά τα άθλια textures και models με τοσο ισχυρο hardware, όσους Shaders και να χρησιμοποιούν για να κρύψουν οτι σχεδιάστηκαν για τις βρωμοκονσολες.

 

Την μεγάλη διαφορά θα την κάνει το Tesselation και το Mega Texture της I.D. Στα DX11 παιχνίδια, οι κάρτες θα πωλούνται με τον συσχετισμό Tesselation/FPS, θυμήσου το, γιατί αυτό θα κάνει την διαφορά μεταξύ console και PC από δω και στο εξής.

Δημοσ.
ε οχι και σαπια.....

που ακομα δεν εχει βγει παιχνιδι απο τοτε που να φτανει τα μισα του γραφικα :-)

 

+1 Πες τα χρυσοστομε...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...