ippo00 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Συνειδητοποιείς ότι μπορεί να έπαιζαν άλλα terms από το hardware vendor; Συνειδητοποιείς ακόμη ότι οι εταιρίες μπορούν να κάνουν απλά χάρη στον πελάτη για να τον αφήσουν ικανοποιημένο; Συνειδητοποιείς ότι αυτό που λεω δεν είναι ότι δεν θα πάρεις πίσω τα χρήματα σου ούτε δεν τα δικαιούσαι; Αυτό που λεω είναι ότι πρέπει να διαβάσεις τα σχετικά EULA και return policies. Εφόσον αυτά επιτρέπουν την επιστροφή του λογισμικού πρέπει να επικοινωνήσεις με τον hardware vendor για να συμβεί αυτό. Εφόσον η MSI δέχεται επιστροφές software (γιατί κυρίως την Dell έχω δει να το δέχεται) είσαι οκ αλλιώς όχι. Δεν τίθεται θέμα ελλάδας. Εαν όμως πιστεύεις ακόμη ότι υπάρχει ηθικό το ζήτημα με τα licenses γιατί χρησιμοποιείς linux; Ο Linus Torvalds είναι υπερ του να κάνει license ο καθένας το software του όπως θέλει είτε το license είναι της Microsoft είτε του BSD. Στην τελική μου λες ότι βαριέσαι να φας το χρόνο σου να διαβάσεις το license της Microsoft. Το ολόκληρο κείμενο του GPL το έχεις διαβάσει ποτέ; Έχεις διαπιστώσει ότι και αυτό είναι ένα license; Το WInXP σου ήρθε με το laptop όπως ήρθε και ο φορτιστής. Με την ίδια λογική άμα είχες ίδη φορτιστή έπρεπε να διατηρείς το δικαίωμα να τον επιστρέψεις αλλά να κρατήσεις το netbook. Δεν πάει έτσι. (και μην μου πείς ότι ο φορτιστής δεν έχει EULA αυτό δεν έχει καμία σχέση) Η ερώτηση μου λοιπόν είναι η εξής, είσαι στο δρόμο και σταματάς σε μια καντίνα. Όλα τα sandwich έχουν μαρούλι μέσα. Πιστέυεις ότι αν βγάλεις το μαρούλι και το επιστρέψεις δικαιούσαι refund μιας και σου το επέβαλλε 'έμμεσα΄ ο καντινιέρης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zx Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 διαβάστε εδώ για παρόμοιες περιπτωσεις http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=205918 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gregmits Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Στην ευρωπαϊκή νομοθεσία υπάρχουν οι όροι "εκμετάλευση της προνομιούχας θέσης στην αγορά" και "αθέμιτος ανταγωνισμός". Από τη στιγμή που η προεγκατάσταση ενός λειτουργικού συστήματος σε υπολογιστή αποτελεί/οδηγεί σε μονοπώλιο, έχουμε δικαίωμα να το καταγγείλουμε και να διεκδικούμε αυτά που θέλουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ippo00 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2009 Πάντως η apple μιας και κάνει όλο το bundle είναι ποιό ξεκάθαρη. IF YOU DO NOT AGREE TO THE TERMS OF THIS LICENSE, DO NOT USE THE APPLE SOFTWARE AND CLICK “DISAGREE”. IF YOU DO NOT AGREE TO THE TERMS OF THE LICENSE, YOU MAY RETURN THE APPLE SOFTWARE WITHIN THE RETURN PERIOD TO THE APPLE STORE OR AUTHORIZED DISTRIBUTOR WHERE YOU OBTAINED IT FOR A REFUND, SUBJECT TO APPLE’S RETURN POLICY FOUND AT http://www.apple.com/legal/sales_policies/ FOR APPLE SOFTWARE INCLUDED WITH YOUR PURCHASE OF HARDWARE, YOU MUST RETURN THE ENTIRE HARDWARE/SOFTWARE PACKAGE IN ORDER TO OBTAIN A REFUND. Δεν θα ρωτήσω γιατί δεν μπορώ να πάρω Mac hardware χωρίς να αγοράσω OSX... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DIMITRISG Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Νέο νικηφόρο επεισόδιο της διαμάχης που αντιπροσωπεύει την αποζημίωση της άδειας των Windows. Αυτή τη φορά η MSI αναγκάστηκε από τα γαλλικά δικαστήρια να επιστρέψει 114€ για τις άδειες χρήσης λογισμικού. Τον Δεκέμβριο 2008, ένας καταναλωτής αγόρασε έναν υπολογιστή μάρκας MSI, ο οποίος προσφέρονταν με τις άδειες χρήσης των Windows Vista. Ως συνήθως, ήταν αδύνατο να αγοράσει τον υπολογιστή που επιθυμούσε ο κ. Baratte χωρίς να αγοράσει αυτές τις άδειες χρήσης. Όπως και να χει ο κ. Baratte είχε την δυνατότητα να αρνηθεί την ΑΧΤΧ (Άδεια Χρήσης Τελικού Χρήστη), κάτι το οποίο και έκανε. Η άρνηση αυτής της άδειας σημαίνει και την αποζημίωση τους. Έτσι λοιπόν στράφηκε προς τον κατασκευαστή ώστε να του επιστραφούν τα χρήματα σύμφωνα με τους όρους της ΑΧΤΧ. Μόνο που και όπως αναμενόταν, η MSI αρνήθηκε να επιστρέψει οποιοδήποτε ποσό, παρ όλες τις πολλαπλές προσπάθειες και την παρέμβαση της UFC-Que Choisir με την ελπίδα εξεύρεσης μιας συμβιβαστικής λύσης. Έτσι ο κ. Baratte αποφάσισε να απευθύνει την υπόθεση στη δικαιοσύνη. Και είναι σε αυτό ακριβώς το σημείο όπου η MSI ξαφνικά του πρότεινε μια επιταγή των 100€, 30€ για την αποζημίωση των αδειών χρήσης και 70€ για τα έξοδα. Εν ολίγοις, ο κατασκευαστής περίμενε μέχρι ο καταναλωτής να πάει στα δικαστήρια ώστε να κάνει την παραμικρή πρόταση. Είναι προφανές ότι υπολόγιζε στην αποθάρρυνση του κ. Baratte ! Επιπλέον, το πρωτόκολλο της συμφωνίας προέβλεπε ρήτρα εμπιστευτικότητας: απαγορευτικό για την οποιαδήποτε χρήση της συμφωνίας για τα 100€. Νευριασμένος από αυτή την συμπεριφορά ο κ.Baratte επέμεινε στην αίτηση του μπροστά στο δικαστήριο του Annecy. Η οποία τον δικαίωσε και καταδίκασε την MSI να του αποζημιώσει 114€ για τις άδειες χρήσης και 100€ για τον δικονομικό κώδικα 700 Αποτυχημένη κίνηση από την πλευρά του κατασκευαστή: η MSI πίστεψε ότι μπορούσε να αγοράσει την σιωπή του καταναλωτή, ο οποίος ήθελα απλά να διεκδικήσει τα δικαιώματά του, αλλά ο κατασκευαστής βρίσκεται καταδικασμένος για δεύτερη φορά. Μετά από μια πρώτη καταδίκη σε παρόμοια υπόθεση, η MSI βλέπει τις κινήσεις της, οι οποίες δεν σέβονται τους πελάτες που την εμπιστεύονται, εκ νέου δημοσιοποιημένες. Ύστερα από αυτή την πρώτη περίπτωση για το 2010, υπάρχουν πάνω από 20 παρόμοιες υποθέσεις οι οποίες ολοκληρώθηκαν από το 2006. Όπως καταλαβαίνετε, αυτές οι υποθέσεις αντιπροσωπεύουν ένα πολύ μικρο κομμάτι ενός τεράστιου παγόβουνου με δυσαρεστημένους καταναλωτές, οι οποίοι θα ήθελαν μόνο να έχουν την επιλογή να μην πληρώσουν για το λογισμικό που δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν κατά την αγορά ενός καινούργιου υπολογιστή. Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε αυτούσια την δικαστική απόφαση (γαλλικά) http://www.aful.org/media/document/Jugement-Barrate-MSI-20090118.pdf Το άρθρο αυτό το μετέφρασα από εδώ : http://www.toolinux.com/lininfo/toolinux-information/services/article/msi-condamne-pour-la-deuxieme-fois Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kosmasgr Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Ευρώπη λέμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DIMITRISG Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ: Το δικαστήριο ...... - ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ την εταιρεία MSI COMPUTER να καταβάλει στον κ. BARATTE το ποσό των 114,95€ για αποζημίωση του λογισμικού Windows Vista προ εγκατεστημένο στο MSI VR630-023FR - ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ την εταιρεία MSI COMPUTER να καταβάλει στον κ.BARATTE το ποσό των 100€ για μη ανακτήσιμα έξοδα - ΔΙΑΤΑΖΕΙ τον κ.BARATTE να επιστρέψει στην MSI COMPUTER την επιταγή των 100€ που του έδωσε - ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ την εταιρεία MSI COMPUTER για τα δικαστικά έξοδα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kosmasgr Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Ωραία γραμμένες οι αποφάσεις στην Γαλλία Οχι σαν τα δικά μας τα μπακαλόχαρτα.:lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Gi0 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Μια και δεν εχω ιδεα απο νομικα θεματα,ας απαντησει καποιος γνωστης στην απορια μου(ή ας με παραπεμπεμψει σε καποια αξιοπιστη πηγη): Tο παραπανω δεν μπορει να χρησιμοποιηθει ως βαση και σε αλλες χωρες?Προφανως υποθετω πως το δεδικασμενο ισχυει μονο σε υποθεσεις της ιδιας χωρας,αλλα τι μπορει να γινει ως αφορα διεθνεις εταιριες(msi στο παραδειγμα μας)? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zazula Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Φίλε Gi0, προτού αναρωτηθούμε για το εάν ισχύει το δεδικασμένο άλλης χώρας στο δικό μας δίκαιο (που, απ' ό,τι γνωρίζω, δεν ισχύει), ας αναρωτηθούμε πρώτα για το εάν ισχύουν οι ελληνικοί νόμοι εντός της χώρας μας. Για παράδειγμα να αναφερθώ στον περιβόητο Ν.3043/2002, ο οποίος ορίζει ότι η ελάχιστη χρονική διάρκεια μιας εγγύησης καλής λειτουργίας ανέρχεται σε δύο (2) έτη για κινητά πράγματα (όπως είναι λ.χ. οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές). Για την ακρίβεια, τροποποιεί το άρθρο 554 τού Αστικού Κώδικα ως ακολούθως: «Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.» Πόσοι όμως αγοράζουμε προϊόντα με έναν μόνο χρόνο εγγύησης, και λέμε κι ευχαριστώ από πάνω; Για το θέμα που απασχολεί τον ερωτώντα, τώρα, να παραθέσω τι προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία. Από τη στιγμή που παρέχεται ελεύθερα στον αγοραστή το δικαίωμα να αρνηθεί την εγκατάσταση των Windows XP και να του επιστραφεί το ποσό που αντιστοιχεί σε αυτήν, τότε έχουμε (κατά τη γνώμη μου) να κάνουμε με μια συνομολογημένη ιδιότητα του προϊόντος που διέθεσε ο πωλητής στον αγοραστή. Κατά την ερμηνεία των γενικών όρων συναλλαγών λαμβάνεται υπόψη η ανάγκη προστασίας του καταναλωτικού κοινού. Γενικοί όροι συναλλαγών που διατυπώθηκαν μονομερώς από τον προμηθευτή ή από τρίτο για λογαριασμό του προμηθευτή, σε περίπτωση αμφιβολίας ερμηνεύονται υπέρ του καταναλωτή. (άρθρο 2 παρ. 5 τού Ν.2251/1994) Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Εκ των προτέρων παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές είναι άκυρη. Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή. (άρθρο 5 παρ. 5 τού Ν.2251/1994) Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (άρθρο 540 τού Α.Κ., όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ. 1 τού Ν.3043/2002) Δηλαδή, εφόσον λείπει η συνομολογημένη ιδιότητα (η υπεσχημένη επιστροφή χρημάτων λόγω μη εγκατάστασης των Windows XP), φρονώ ότι ο αγοραστής έχει δικαίωμα να ζητήσει ούτως ή άλλως μείωση του τιμήματος (ως άνω) ή να υπαναχωρήσει πλήρως από την αγορά, λαμβάνοντας μάλιστα το τίμημα με τόκο (άρθρο 547 τού Α.Κ.). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Gi0 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Φίλε Gi0, προτού αναρωτηθούμε για το εάν ισχύει το δεδικασμένο άλλης χώρας στο δικό μας δίκαιο (που, απ' ό,τι γνωρίζω, δεν ισχύει), ας αναρωτηθούμε πρώτα για το εάν ισχύουν οι ελληνικοί νόμοι εντός της χώρας μας. Για παράδειγμα να αναφερθώ στον περιβόητο Ν.3043/2002, ο οποίος ορίζει ότι η ελάχιστη χρονική διάρκεια μιας εγγύησης καλής λειτουργίας ανέρχεται σε δύο (2) έτη για κινητά πράγματα (όπως είναι λ.χ. οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές). Για την ακρίβεια, τροποποιεί το άρθρο 554 τού Αστικού Κώδικα ως ακολούθως: «Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.» Πόσοι όμως αγοράζουμε προϊόντα με έναν μόνο χρόνο εγγύησης, και λέμε κι ευχαριστώ από πάνω; Εχω βαρεθει να διαβαζω threads για το συγκεκριμενο θεμα(πρεπει να ομολογησω πως δεν ειχα το ακεραιο της προσοχης μου στραμμενο σ αυτα) και το παρατησα καθως διαβαζα διφορουμενες γνωμες και δεν ηξερα ποιον να πιστεψω,μια και δεν εχω τις καταλληλες γνωσεις. Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (άρθρο 540 τού Α.Κ., όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ. 1 τού Ν.3043/2002) Διορθωσε με αν κανω λαθος,το παραπανω ειναι ακριβως η περιπτωση της msi,σωστα?Δεν ειμαι καλυμμενος απλα και μονο με το συγκεκριμενο?Η μηπως σαν συμβαση λαμβανεται σαν συνολο η αγορα του υπολογιστη και περιπλεκεται η κατασταση? Να σαι καλα που εκανες τον κοπο να απαντησεις παντως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zazula Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Διορθωσε με αν κανω λαθος,το παραπανω ειναι ακριβως η περιπτωση της msi,σωστα?Δεν ειμαι καλυμμενος απλα και μονο με το συγκεκριμενο?Η μηπως σαν συμβαση λαμβανεται σαν συνολο η αγορα του υπολογιστη και περιπλεκεται η κατασταση? Εσύ δεν αγόρασες τα Windows XP μεμονωμένα, οπότε ισχύει το άρθρο 551 τού Α.Κ.: Αν από περισσότερα πράγματα που πουλήθηκαν μερικά μόνο έχουν ελάττωμα ή δεν έχουν τη συνομολογημένη ιδιότητα, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης περιορίζεται μόνο σε αυτά, και αν ακόμη ορίσθηκε ενιαίο τίμημα για όλα. Αν όμως κατά την πρόθεση των μερών τα πράγματα πουλήθηκαν αθρόα ή ως σύνολο και εκείνα που έχουν το ελάττωμα ή την έλλειψη δεν μπορούν να αποχωριστούν από τα υπόλοιπα χωρίς να ζημιωθεί ο ένας από τους συμβαλλομένους, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης επεκτείνεται σε όλα. Δηλαδή, εφόσον ο υπολογιστής πουλήθηκε ως ενιαίο σύνολο, αν σου πει η εταιρεία ότι δεν μπορεί να διαχωρίσει το μέρος που λέγεται λειτουργικό σύστημα και να σου καταβάλλει το υπεσχημένο ποσό (ακόμη και παρά το γεγονός ότι το ακριβές ύψος αυτού τού ποσού δεν το κατέστησε εξ αρχής γνωστό στον αγοραστή), τότε έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις από την αγορά ολόκληρου του υπολογιστή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Gi0 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Το μονο που μενει δηλαδη ειναι να κανεις τον κοπο να τους πας στα δικαστηρια,οπως και ο κυριος Baratte στην περιπτωση μας και λογικα θα εισαι ο κερδισμενος της υποθεσης. Σε τετοια περιπτωση,τα εξοδα της εκδικασης,δικηγοροι,κλπ επιβαρυνουν τον"χαμενο"? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zazula Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Κατ' αρχάς ο Ν.2251/1994 «Προστασία τού Καταναλωτή» προβλέπει και τον φιλικό διακανονισμό καταναλωτικών διαφορών (στο άρθρο 11), αλλά αγνοώ κατά πόσο υπάρχουν και λειτουργούν ουσιαστικά οι εκεί προβλεπόμενες Επιτροπές φιλικού διακανονισμού για την εξώδικη επίλυση των διαφορών ανάμεσα σε προμηθευτές και σε καταναλωτές, που οφείλει να έχει κάθε Νομαρχία. Το καλό είναι ότι τα πορίσματα λαμβάνονται σε 15 μέρες το πολύ, αλλά το (σημαντικό) κακό είναι ότι δεν είναι εκτελεστά (οπότε, αν ο πωλητής σε γράφει, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα). Οπότε μονόδρομος το δικαστήριο, για όποιον θέλει να το κυνηγήσει. Και ναι, τα δικαστικά έξοδα βαρύνουν τον χαμένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Gi0 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Καπου εδω κολλαει και ο ΙΝΚΑ φανταζομαι. Σ ευχαριστω για μια ακομα φορα για τον χρονο και τον κοπο σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.