Προς το περιεχόμενο

Ατυχημα με R8


tzotzo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Που και με 160 να πηγαινεις στην παραλιακη μπορεις και να το στριψεις,και να το φρεναρεις και να το κανεις οτι θες(μην μου ζητας να στο αιτιολογησω ελπιζω καταλαβαινεις)

 

Καλά αυτά κάντα στους γερμανικούς δρόμους γιατί δεν πιάνουν στους ελληνικούς, είναι καλής κατασκευής οι δικοί μας δρόμοι γιαυτό.

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

για τον τραυματισμο του παιδιου φταιει αποκλειστικα και μονο το κρατος,αν ηταν σωστες οι μπαρες ποτε δεν θα εμπαινε στο σασι.

Για το πως εφτασε το αμαξι ομως μεχρι τις μπαρες δεν γινεται να μην εχει ευθυνη ο οδηγος.

 

Το r8 ειναι πραγματικα ακλονητο στον δρομο.Οποιον δρομο

Δημοσ.

Το r8 ειναι πραγματικα ακλονητο στον δρομο.Οποιον δρομο

 

Μην τα παραλές. Δηλαδή απλά μπαίνω, πατάω τέρμα γκάζι και απλά στρίβω το τιμόνι δεξιά και αριστερά;

Δημοσ.

Oλα είναι θέμα συνάρτησης ταχύτητας-αυτοκινήτου-γωνίας πρόσκρουσης-παθητικής ασφάλειας και φυσικά τύχης.

 

Και επειδή αυτά γίνονται ΚΑΙ στην Γερμανία ΚΑΙ με πολύ πιο αργά αυτοκίνητα, κοιτάξτε τι έπαθε μια τετραμελής παρέα νεαρών που εγκανίαζαν ένα ολοκαίνουριο Golf VI GTi.

 

http://www.totallycrap.com/galleries/gallery_horrible_car_crash_in_germany/

Δημοσ.
αλλη καραμελα να παιρνουν παλια αυτοκινητα στους νεους οδηγους γιατι θα τα τρακαρουν.λες και τα παλια αυτοκινητα εχουν καμμια σχεση με την παθητικη-ενεργητικη ασφαλεια.

Ξεκοληστε και δειτε λιγο παραπερα απο τετοιες αντιληψεις

 

Σ αυτο συμφωνω.Δεν μπορω να καταλαβω την λογικη αυτων που λεν οτι ο νεος οδηγος πρεπει πρωτα να παρει ενα μικρο σαραβαλακι για να μαθει να οδηγαει και οχι ενα συγχρονο αυτοκινητο με αεροσακους,ABS,esp κλπ.

 

Oσο για το ατυχημα εχω να πω πως 23χρονος οδηγος,400+ αλογα αυτοκινητο και 4 τα χαραματα μετα απο διασκεδαση ειναι ο τελειος συνδυασμος για να γινει ενα τετοιο ατυχημα.Και γω 21 χρονων ειμαι και παντα διαφωνουσα με τους μεγαλυτερους μου οτι μπορω να οδηγησω ενα τετοιο αμαξι εστω κι αν πηγαινω σαν κοτα και αυτο χαρη στα συγχρονα ηλεκτρονικα συστηματα που εχουν επανω.Οταν ομως ειδα πως παει ενα αυτοκινητο 490 αλογων και πως δεν παιρνεις χαμπαρει για ποτε πιανει τα 170χλμ με την 3η σχεση στο κιβωτιο αλλαξα γνωμη.Και το συγκεκριμενο Audi καπου τοσα ειχε δεν χρειζεται να εισαι εμπειρογνωμονας για να το καταλαβεις αυτο.Το οτι το εχασε ναι μπορει να μην οφειλεται σ αυτον,μπορει καποιος να του κλεισε τον δρομο, το αποτελεσμα ομως ειναι οτι τραυματιστηκε και μαλιστα σοβαρα.Επισης ευθυνη φερει και το κρατος.Οι μπαριερες πρεπει στο τελειωμα τους να φυτευονται στον δρομο και οχι να παραμενουν ξεκαρφωτες,υποθετω πως και εκει καπως ετσι θα ηταν.Κριμα παντως γιατι καταστραφηκε η ζωη του απο ανοησια,δεν φταινε μονο οι γονεις,φταιει και ο ιδιος που δεν ηταν τυπικος οδηγος.

Δημοσ.

Όταν ο οδηγός ξέρει ότι ο δρόμος είναι τραγικός,ακόμα και enzo να έχει δε τρέχει σα μαλάκας.Η σύγκρουση φαίνεται να έγινε με αρκετά χιλιόμετρα.Δε νομίζω να είχε νοημοσύνη η μπαριέρα που ακρωτηρίασε τον "οδηγό". Όποιος κάνει μαλακίες πληρώνει.Αν οδηγούσε πιο συνετά δε νομίζω να συνέβαινε κάτι τέτοιο.Δεν τον λυπάμαι ΚΑΘΟΛΟΥ κ ευτυχώς που δεν πήρε άλλον στο λαιμό του.

Δημοσ.

Επισης αμαξια τυπου R8 αντενδεικνυνται για τους Ελληνικους δρομους. Δεν θελει εξυπναδα. Ποσο μαλλον R8, σε Ελληνα οδηγο, 23 ετων, σε Ελληνικους δρομους και μετα απο νυχτερινη διασκεδαση. (Και εγω εχω κανει χοντρες μαλακιες στο δρομο, δε το παιζω ιστοριας, αλλα τουλαχιστον παρατηρω οτι οσο μεγαλωνω ωριμαζω ως προς τις οδηγικες ανοησιες. Στα 23 μου ημουν 2-3 φορες πιο ανοητος οδηγος και ευτυχως που δεν ειχα R8 στα χερια μου).

 

Θα σκεφτεται για ολη την υπολοιπη ζωη του αυτη την ανοησια μιας στιγμης...Ειναι τραγικο, αλλα ταυτοχρονα ευτυχες οτι δεν πηρε αλλον στο λαιμο του. Οπως και οτι η κοπελα, επεζησε, χωρις σοβαρους τραυματισμους. Δε θελω να σκεφτομαι τα μυαλα 20ρας που εχει γκομενο με R8 btw, oσο για τα μυαλα του 23ρη του στοιχησαν 2ποδια στο ανθος της ηλικιας του...Και σιγουρα τωρα θα προσγειωθει ανωμαλα στην πραγματικοτητα και την καθημερινοτητα του εξω κοσμου...Γιατι με R8 στα 23 oλα ειναι (ηταν) πιο ευκολα.

 

Η μηπως δεν ειναι τελικα?

Δημοσ.
Γιατι με R8 στα 23 oλα ειναι πιο ευκολα.

 

Η μηπως δεν ειναι τελικα?

 

Συμφωνω απολυτα.

 

Οι γονεις του παιδιου ειναι εγκληματιες. Το λιγοτερο.

Δημοσ.
Οκ η συζητηση παιρνει την τροπη που περιμενα.

 

Ηθικοι, καθωσπρεπιστες, ευσυνειδητοι, νομοταγεις, υπευθυνοι, ωριμοι vs ανηθικους, απροσαρμοστους, αποβρασματα, αλητες, επικινδυνους κλπ...

 

Go on.

 

ΥΓ. Με 140 μια χαρα ελεγχεται το αμαξι αν ο δρομος ειναι καλος και το αμαξι ειναι στοιχειωδων προδιαγραφων.

 

To όριο στην Ελλάδα είναι 120 αν δεν κάνω λάθος. Άμα δε σου γουστάρει ή το θεωρείς λάθος, να το προσβάλλεις με νομικά μέσα, ή να πάρεις τον ποπό σου και να πας να τα πιάσεις σε άλλη χώρα.

 

Δεν το παίζω νόμιμος και σαφώς έχω υπερβεί το όριο πολλές φορές. Αλλά δεν χαρακτηρίζω αυτούς που το υπερασπίζονται με το ειρωνικό υφάκι σου. Άμα θες να κάνεις μαγκιές ΣΕ ΠΙΣΤΕΣ - ΟΧΙ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δημοσ.

130 ειναι το οριο στην Εγνατια,και στον περιφερειακο Θεσ/νικης που ξερω(σε καποια κομματια βεβαια).Βεβαια σε καποια σημεια τα ορια μπορουν να ξεπεραστουν ανετα χωρις καποιον κινδυνο μιας και ειναι μεγαλες ευθυες με τρεις λωριδες ανα κατευθυνση.

Δημοσ.
To όριο στην Ελλάδα είναι 120 αν δεν κάνω λάθος. Άμα δε σου γουστάρει ή το θεωρείς λάθος, να το προσβάλλεις με νομικά μέσα, ή να πάρεις τον ποπό σου και να πας να τα πιάσεις σε άλλη χώρα.

Εγω τουλαχιστον γνωριζω το νομο, πριν πιασω το τιμονι. Εσυ ουτε αυτο δεν ξερεις. Go ενημερωσου και ελα να μου κανεις κυρηγμα. Γιατι ειδικα οι ανενημερωτοι για τον ΚΟΚ, που παρολαυτα οδηγουν, και συναμα εχουν και αυστηρη αποψη ειστε οι πλεον επικινδυνοι οδηγοι.

 

Δεν το παίζω νόμιμος και σαφώς έχω υπερβεί το όριο πολλές φορές. Αλλά δεν χαρακτηρίζω αυτούς που το υπερασπίζονται με το ειρωνικό υφάκι σου. Άμα θες να κάνεις μαγκιές ΣΕ ΠΙΣΤΕΣ - ΟΧΙ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ

Ναι σε ενα δρομο που εχει οριο 130, για να παω με 140, δηλαδη 5% υπερβαση οριου, θα παω σε πιστα. Οτι πεις εσυ.

 

Πες μου τωρα κατι, γιατι εισαι και κακουλης.. Σε δρομους με οριο 50, εχεις παει ποτε με 10χαω παραπανω?

Επειδη εχεις παει και πολυ παραπανω, εισαι 10 φορες πιο επικινδυνος απο εμενα που αντι για 130, παω με 140. Γιατι εγω παραβιαζω το οριο κατα 5%, ενω εσυ ανω του διπλασιου.

 

Οποτε ασε το flame και την μαγκια και την ηθικολογια και την σοβαροφανεια στα φορουμ και κανε αυτοκριτικη στον εαυτο σου πρωτα, για το πως οδηγαει.

 

ΥΓ. Εν τελει αν διαβαζες τα επομενα ποστ μου, απο αυτο στο οποιο απαντησες ισως και να ησουν πιο μαζεμενος στο τροπο σου, γιατι εχω δωσει ηδη απαντησεις σε αλλους.

YΓ2. Δεν ειναι μαγκια να παω με 140 αντι για 130. Μαγκιες στους δρομους ειναι αλλα πραγματα. Σιγα μη με βαφτισεις και δολοφονο, ηρεμισε αγορινα, που βαζεις και caps.

ΥΓ3. Επειδη σκασανε οι κλασικοι (ελληνες) τυποι των φορουμ, που εχουν την τιμητικη τους σε αυτα εδω τα thread , και συνοδευουν την παρουσια τους με τις αναλογες εκφρασεις/υφος κλπ, αντε καληνυχτες!

Δημοσ.

Μαγκες αμα ξερατε ποσα παρομοια ατοιχηματα γινονται με τις μπαριερες δεν θα κολουσατε και τοσο πολυ στο R8, αλλα στο γεγονος οτι και το δικο σας corsa-golf-Punto μπορει να γινει σουβλάκι ανετα με τις καταλληλες συνθηκες.

 

Πριν 5 περιπου χρονια ειχε γινει παρομοιο ατυχημα εξω απο κατερινη. Πατερας πηγαινε την κορουλα του σαλονικα, ετρεχε το WRX, εβρεχε, καπου υδρολισθησε και χτυπησε στις μπαριερες. Ξεκολησαν και η μια μπηκε με παρομοιο τροπο, μονο που αφτουνου του εκοψε τον λαιμο κυριολεκτικα ενω η κορη δεν επαθε τιποτα...Ο ξαδερφος μου που ηταν και ο πραγματονομονας του ατυχηματος μου ειπε πως ειναι κλασικη περιπτωση ατυχηματος σε αυτοκινητοδρομο. Οι μπαριερες δεν φτιαχνονται για να αντεχουν ενα οχημα που παει με 150.

 

Κριμα στο παλικαρι, εκανε ενα λαθος, οπως ολοι κανουμε μονο που θα του κοστισει ακριβα. Σε αυτες τις περιπτώσεις πραγματικα δεν ξερω αν το να επιβιωσεις εντελως σακατης απο ενα ατυχημα ειναι καλο η οχι. Καλυτερα ισως το λαθος σου να το πληρωσεις αμεσα, παρα για μια ζωη.

Δημοσ.

<<Την ώρα που η χώρα μας ξεκινάει να εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές, η Ευρωπαϊκή Ένωση πάει ένα βήμα παραπέρα. Αντί να ορίζει τα στάνταρ κατασκευής των στηθαίων ασφαλείας με βάση τα υλικά, το πάχος του μετάλλου, τη βύθιση των στηριγμάτων στο έδαφος κ.λπ., θέτει απλώς προϋποθέσεις αντοχής. Για παράδειγμα, «ν' αντέχει στην πρόσκρουση ενός φορτηγού συγκεκριμένου βάρους, που θα προσκρούσει με συγκεκριμένη ταχύτητα υπό την τάδε γωνία».

 

«Πράγματι, οι νέες προδιαγραφές της Ευρώπης είναι προσανατολισμένες στη συμπεριφορά των στηθαίων και όχι στην κατασκευή. Αυτό όμως προϋποθέτει δοκιμές πεδίου, ειδικά εργαστήρια κ.λπ., που δεν διαθέτει η χώρα μας. Παραμένουμε λοιπόν σε ό,τι ίσχυε στην Ευρώπη πριν από αυτές», εξηγεί ο καθηγητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Γιώργος Πενέλης.

>>

<<Σημανση(στην autobahn) τελεια σε σημειο να σε ζαλιζουν οι τοσες ταμπελες ιδιως σε επικινδυνα σημεια και εργοταξια με επαρκη φωτισμο. Αντικατασταση ταμπελων και μπαριερων οχι αφου ειχαν σκουριασει ή ειχαν τσαλακωθει απο ατυχηματα αλλα ανα τακτα χρονικα διαστηματα γιατι λεει μετα απο καποιο χρονο φθειρονται τα χρωματα απ τις ταμπελες και δεν ειναι καλα ορατες και για τις δε μπαριερες φευγει το γαλβανισμα απ το ατσαλι και μειωνεται η αντοχη τους! Δηλαδη ξηλωναν ακεραιες μπαριερες, τις ανακυκλωναν και βαζαν νεες και πασσαλους σε σωστες αποστασεις, με σωστο βαθος και στα σωστα σημεια. Ειχε τυχει να δω μαλιστα νταλικα ισα με 30 τονους να συγκρατειται απο τετοια μπαριερα ωστε να μη βγει στο αντιθετο μετα απο κλαταρισμα και ανατροπη!>>

να προσθεσω οτι υπαρχουν ομαδες καθαρισμου που καθαριζουν τις μπαριερες,τα φωτιστικα κτλ καθε τοσο...

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/79830.asp21120903.jpg

 

---------------

και επειδη υπαρχουν ακομη "πραγματογνομωνες" ας μπουν εδω να διαβασουν ιστοριες με supercar +τρακαρισματα με πολλα km+αστοχια υλικου...(υπαρχουν σχεδον για ολα τα αυτοκ)

http://www.lambounfall.de

http://www.topgear.gr/subjects/c791,1,Lamb%CF%8C%CE%B3%CF%85%CE%B1%CE%BB%CE%BF.html

Δημοσ.
Εγω τουλαχιστον γνωριζω το νομο, πριν πιασω το τιμονι. Εσυ ουτε αυτο δεν ξερεις. Go ενημερωσου και ελα να μου κανεις κυρηγμα. Γιατι ειδικα οι ανενημερωτοι για τον ΚΟΚ, που παρολαυτα οδηγουν, και συναμα εχουν και αυστηρη αποψη ειστε οι πλεον επικινδυνοι οδηγοι.

 

 

Ναι σε ενα δρομο που εχει οριο 130, για να παω με 140, δηλαδη 5% υπερβαση οριου, θα παω σε πιστα. Οτι πεις εσυ.

 

Πες μου τωρα κατι, γιατι εισαι και κακουλης.. Σε δρομους με οριο 50, εχεις παει ποτε με 10χαω παραπανω?

Επειδη εχεις παει και πολυ παραπανω, εισαι 10 φορες πιο επικινδυνος απο εμενα που αντι για 130, παω με 140. Γιατι εγω παραβιαζω το οριο κατα 5%, ενω εσυ ανω του διπλασιου.

 

Οποτε ασε το flame και την μαγκια και την ηθικολογια και την σοβαροφανεια στα φορουμ και κανε αυτοκριτικη στον εαυτο σου πρωτα, για το πως οδηγαει.

 

ΥΓ. Εν τελει αν διαβαζες τα επομενα ποστ μου, απο αυτο στο οποιο απαντησες ισως και να ησουν πιο μαζεμενος στο τροπο σου, γιατι εχω δωσει ηδη απαντησεις σε αλλους.

YΓ2. Δεν ειναι μαγκια να παω με 140 αντι για 130. Μαγκιες στους δρομους ειναι αλλα πραγματα. Σιγα μη με βαφτισεις και δολοφονο, ηρεμισε αγορινα, που βαζεις και caps.

ΥΓ3. Επειδη σκασανε οι κλασικοι (ελληνες) τυποι των φορουμ, που εχουν την τιμητικη τους σε αυτα εδω τα thread , και συνοδευουν την παρουσια τους με τις αναλογες εκφρασεις/υφος κλπ, αντε καληνυχτες!

 

Κοίτα, α) για το όριο και περι γνώσης KOK, άσε καλύτερα, πήγαινε αλλού. Για τα όρια υπάρχει κάθε φορά σήμανση, δε χρειάζεται να ξέρεις ποιο είναι το ανώτατο.

 

β) Ξεκαθάρισα ότι το έχω υπερβεί πολλές φορές. Δεν πάω να γράψω όμως "δεν πειράζει""ή "καλά είναι να πηγαίνεις με 140" ή "+10%" ή να ειρωνευτώ όσους γράφουν νομότυπα. Ή σέβεσαι το νόμο ή αλλαξέ τον αν μπορείς ή σκάσε ή πήγαινε σε άλλη χώρα. Μην προτρέπεις όμως σε παράβαση του ΚΟΚ

 

edited

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...