Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με επιστροφη προιοντος!!


proudqueen

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα!

Στις 25 του μηνα πηραμε απο το καταστημα Κωτσοβολου Καλλιθεας 2 netbook

Δεν μειναμε ευχαριστημενοι με τα προιοντα και αποφασισαμε να τα επιστρεψουμε..(νομιζω αυτη η διαδικασια λεγεται υπαναχωρηση αγορας και εχεις 10 μερες περιθωριο)

 

Πηγαμε λοιπον σημερα με ολα τα παρελκομενα σε αψογη κατασταση χωρις ομως τις ζελατινες..

Στην αρχη μας ειπαν οτι δεν γινεται να τα επιστρεψουμε

Μετα απο φωνες της μανας μου γινανε καποια τηλεφωνα στα κεντρικα του Κωτσοβολου και της αντιπροσωπειας..Η τελικη απαντηση ηταν οτι θα στειλουνε e-mail στην αντιπροσωπεια και θα εχουμε απαντηση στο κινητο σημερα..

 

 

Σε περιπτωση που ΔΕΝ τα δεχτουνε τι αλλο μπορω να κανω;;

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Καλησπερα!

Στις 25 του μηνα πηραμε απο το καταστημα Κωτσοβολου Καλλιθεας 2 netbook

Δεν μειναμε ευχαριστημενοι με τα προιοντα και αποφασισαμε να τα επιστρεψουμε..(νομιζω αυτη η διαδικασια λεγεται υπαναχωρηση αγορας και εχεις 10 μερες περιθωριο)

 

Πηγαμε λοιπον σημερα με ολα τα παρελκομενα σε αψογη κατασταση χωρις ομως τις ζελατινες..

Στην αρχη μας ειπαν οτι δεν γινεται να τα επιστρεψουμε

Μετα απο φωνες της μανας μου γινανε καποια τηλεφωνα στα κεντρικα του Κωτσοβολου και της αντιπροσωπειας..Η τελικη απαντηση ηταν οτι θα στειλουνε e-mail στην αντιπροσωπεια και θα εχουμε απαντηση στο κινητο σημερα..

 

 

Σε περιπτωση που ΔΕΝ τα δεχτουνε τι αλλο μπορω να κανω;;

 

1ον) 25 του Μήνα....χλωμό το βλέπω να κάνατε ψώνια...

 

2ον) έχει σημασία για πιο λόγο το επιστρέψατε...τι πάει να πεί δεν μείναμε ευχαριστημένοι???άλλα έλεγε η συσκευασία και άλλα είδατε όταν το ανοίξατε??

σας παραπλάνησε μήπως ο πωλητής??? δεν μας διευκρινίζεις το πως και το γιατί...

 

άσχετα απο αυτό πάντως...απο την στιγμή που το άνοιξες....είναι αυτόματα χρησημοποιημένο...είτε σου αρέσει είτε όχι...δεν λέει τιποτα οτι πήγες τα ..."αξεσουάρ" παρέα....δυστυχώς το άνοιξες...εγώ αν δεν είναι ελλατωματικό...δεν θα στο άλλαζα...;)

Δημοσ.
1ον) 25 του Μήνα....χλωμό το βλέπω να κάνατε ψώνια...

 

2ον) έχει σημασία για πιο λόγο το επιστρέψατε...τι πάει να πεί δεν μείναμε ευχαριστημένοι???άλλα έλεγε η συσκευασία και άλλα είδατε όταν το ανοίξατε??

σας παραπλάνησε μήπως ο πωλητής??? δεν μας διευκρινίζεις το πως και το γιατί...

 

άσχετα απο αυτό πάντως...απο την στιγμή που το άνοιξες....είναι αυτόματα χρησημοποιημένο...είτε σου αρέσει είτε όχι...δεν λέει τιποτα οτι πήγες τα ..."αξεσουάρ" παρέα....δυστυχώς το άνοιξες...εγώ αν δεν είναι ελλατωματικό...δεν θα στο άλλαζα...;)

 

Ευρωπαϊκός νόμος άλλα λέει όμως φίλε μου, αλλά όπως πάντα εδώ σε αυτή τη χώρα όποτε μας βολεύει είμαστε στην Ευρώπη και όποτε δεν μας βολεύει κάνουμε τα στραβά μάτια.

 

Αν ήταν έξω το παλικάρι θα μπορούσε να το επιστρέψει χωρίς να πεί κουβέντα.

 

Δες και εδώ όμως:

 

http://www.kotsovolos.gr/site/stcontent.jsp?cmsid=z5vYWXi0r8CKky

Δημοσ.
1ον) 25 του Μήνα....χλωμό το βλέπω να κάνατε ψώνια...

 

2ον) έχει σημασία για πιο λόγο το επιστρέψατε...τι πάει να πεί δεν μείναμε ευχαριστημένοι???άλλα έλεγε η συσκευασία και άλλα είδατε όταν το ανοίξατε??

σας παραπλάνησε μήπως ο πωλητής??? δεν μας διευκρινίζεις το πως και το γιατί...

 

άσχετα απο αυτό πάντως...απο την στιγμή που το άνοιξες....είναι αυτόματα χρησημοποιημένο...είτε σου αρέσει είτε όχι...δεν λέει τιποτα οτι πήγες τα ..."αξεσουάρ" παρέα....δυστυχώς το άνοιξες...εγώ αν δεν είναι ελλατωματικό...δεν θα στο άλλαζα...;)

 

1) Η αγορα εγινε στις 24 και το προιον το παραλαβαμε στις 25 (ναι, τα Χριστουγεννα ηταν ανοιχτα)

 

2) Παραθεση απο το σαιτ "Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση"

 

 

Αν ήταν έξω το παλικάρι θα μπορούσε να το επιστρέψει χωρίς να πεί κουβέντα.

 

Κοπελα ειμαι :-) (για πολλοστη φορα το λεω σε αυτο το φορουμ χαχα)

Δημοσ.
Ευρωπαϊκός νόμος άλλα λέει όμως φίλε μου, αλλά όπως πάντα εδώ σε αυτή τη χώρα όποτε μας βολεύει είμαστε στην Ευρώπη και όποτε δεν μας βολεύει κάνουμε τα στραβά μάτια.

 

Αν ήταν έξω το παλικάρι θα μπορούσε να το επιστρέψει χωρίς να πεί κουβέντα.

 

Δες και εδώ όμως:

 

http://www.kotsovolos.gr/site/stcontent.jsp?cmsid=z5vYWXi0r8CKky

 

χμ....ναι μόλις το διάβασα....αλλάζω γνώμη......σωστός....;)

 

οπότε...πολύ απλά ας το εκτυπώσει και ας το έχει μαζί του για καλο και για κακό όταν ξαναπάει προς το εκει κατάστημα....

Δημοσ.
1) Η αγορα εγινε στις 24 και το προιον το παραλαβαμε στις 25 (ναι, τα Χριστουγεννα ηταν ανοιχτα)

 

2) Παραθεση απο το σαιτ "Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση"

 

 

 

 

Κοπελα ειμαι :-) (για πολλοστη φορα το λεω σε αυτο το φορουμ χαχα)

 

Το εκτυπώνεις όπως λέει ο φίλος πιο πάνω και τους το πας ( το τρίβεις και στην μούρη τους εάν θές). Το πολύ πολύ να σου πούν δεν το γνωρίζαμε και τα σχετικά. :lol: :lol:

 

 

 

Sorry αλλά από την βιασύνη μου δεν πρόσεξα το nickname σου. :-)

Δημοσ.
σε αψογη κατασταση χωρις ομως τις ζελατινες..

 

επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση

 

Να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου? Αν έσκισες τη ζελατίνα το προϊόν έπαψε να είναι στην αρχική του κατάσταση. Και για την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα περισσότερα από αυτα που λέμε περί δικαιωμάτων καταναλωτή κλπ τέτοιου τύπου είναο οδηγίες που δεν έχουν έχουν ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία, άρα δεν αποτελούν ισχύοντες νόμοι στην Ελλάδα.

 

Εγώ πάντως μαζί σου, αλλά δεν βλέπω να βγάζεις άκρη.

Δημοσ.

Εγώ πάντως μαζί σου, αλλά δεν βλέπω να βγάζεις άκρη.

 

 

Και δεν θελω καν τα χρηματα μου πισω, αρκει να παρω κατι αλλο ισης αξιας

Τηλεφωνο δεν εχει γινει ακομη .. Για να δουμε..:fear:

Δημοσ.

Παιδιά, αν έχουν ανοιχτεί οι συσκευασίες και οι ταινίες ασφαλείας, δεν θεωρείται πλέον καινούργιο. Έχει βάση να στηριχτεί το κατάστημα, αρνούμενο την επιστροφή. Διαφορετικά όλοι θα αγόραζαν προϊόντα, θα τα δοκίμαζαν και μετά θα τα επέστρεφαν. Μετά τι θα τα κάνει το μαγαζί που τα πουλά; Εσύ, ο επόμενος καταναλωτής, θα δεχτείς να το αγοράσεις ανοιχτό στην αρχική του τιμή; Φυσικά και όχι. Γι' αυτό πριν αγοράσουμε ψάχνουμε. Και υπάρχουν σαφώς πιο εξειδικευμένα μαγαζιά για να σε καθοδηγήσουν στην αγορά υπολογιστών, εξίσου φτηνά ή και φτηνότερα.

 

Και όταν μιλάνε για επιστροφή, εννοούν σφραγισμένο όπως αγοράστηκε.

 

Ποιος σας είπε ότι στο εξωτερικό δέχονται ανοιγμένο ηλεκτρονικό είδος πίσω; Στην Αγγλία ζω και δεν ισχύει αυτό, ούτε στα Dixons, ούτε πουθενά.

 

Επίσης, για την Ελλάδα, άλλο είναι να υπάρχει Νόμος σε ισχύ, και άλλο να υπάρχει οδηγία από την ΕΕ. Και τα πτυχία ευρωπαϊκών πανεπιστημίων θα έπρεπε κανονικά να αναγνωρίζονται αυτόματα βάσει οδηγίας, αλλά όλοι περνάμε από ΔΟΑΤΑΠ (ΔΙΚΑΤΣΑ). Μάλιστα για το συγκεκριμένο, επειδή έχω στείλει ερώτημα στην ΕΕ, η απάντηση ήταν ότι η νομοθεσία του κάθε κράτους-μέλους υπερισχύει της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Δημοσ.
Άλλο τι λες εσύ, άλλο τι λέει ο νόμος.

 

Είναι τόσο δύσκολο δλδ να γίνεται και στην Ελλάδα αυτό;

 

εγω λεω τι γινεται στη πραξη

ο νομος ειναι θεωρια....

 

ειμαι περιεργος να δω τι θα γινει στη περιπτωση της φιλης μας.

  • Super Moderators
Δημοσ.

όχι δεν είναι απαραίτητο να είναι σφραγισμένο απλά να είναι στην συσκευασία (όχι ξεσκισμένη) με όλα τα παρελκόμενα

Δημοσ.
όχι δεν είναι απαραίτητο να είναι σφραγισμένο απλά να είναι στην συσκευασία (όχι ξεσκισμένη) με όλα τα παρελκόμενα

 

Δηλαδή φίλε ThReSh, πώς καλύπτεται το κατάστημα λιανικής επιχειρηματικά όταν εσύ έχεις ανοίξει τη συσκευασία; Εφόσον δεν μπορεί να το πουλήσει για καινούργιο, χάνει χρήματα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Το εμπορικό δίκαιο τι λέει;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...