Προς το περιεχόμενο

Ενδείξεις check κινητήρα, κ.λπ


akpe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρες

 

Μιας και πρόσφατα απέκτησα καινούργιο αμάξι, μου γεννήθηκε η εξής απορία.

Γυρίζοντας το κλειδί στο on, όπου και ανάβουν τα ηλεκτρικά, ανάβουν μαζί και οι φωτεινές ενδείξεις ελέγχου συστημάτων της μηχανής, φερ'ειπείν μπαταρία, ABS, EPS, αερόσσακοι, κ.λπ.

 

Κάποιες από αυτές, όπως μηχανή και ABS σβήνουν μετά από λίγο.

 

Το θέμα είναι αν θα πρέπει να περιμένουμε να σβήσουν κάποιες ή όλες από αυτές προτού βάλουμε μπρός, και γιατί. Ρωτώντας γενικώς κάποιοι λένε πως δεν υπάρχει πρόβλημα ενώ άλλοι πως μπορεί να ακόμα και να δημιουργηθεί πρόβλημα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου...

 

Τελικά τι ισχύει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε παλια αμαξια της δεκαετιας '90-97' με το που αναβει η μηχανη σβηνουν αυτες οι ενδειξεις μετα απο 1 δευτερολεπτο.

 

Σε καινουργια μπορει και να ισχυει αυτο γιατι εχω δει σε πολλα γαλλικα αμαξια φιλων να αναβοσβηνουν ακομη και μετα απο το ανοιγμα του κινητηρα..

 

Το εγχειριδιο του αμαξιου σου τι λεει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω δεν ειμαι βιαστικος. μπορει να χανω 1-2 δευτερολεπτα αλλα παντα τα αφηνω να σβησουν. ας κανει πρωτα ολα τα check του ο εγκεφαλος και ας χανω 1-2 sec καθε φορα..

 

Opel Corsa C

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω δεν ειμαι βιαστικος. μπορει να χανω 1-2 δευτερολεπτα αλλα παντα τα αφηνω να σβησουν. ας κανει πρωτα ολα τα check του ο εγκεφαλος και ας χανω 1-2 sec καθε φορα..

 

Opel Corsa C

 

Άστα αυτά κάπου διαβάζω οτι ψάχνεις για Golf TSI.:P

 

Και εγώ περιμένω να σβήσουν, 2 δευτερόλεπτα παραπάνω να περιμένω δεν χάθηκε και ο κόσμος.

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τα ηλεκτρονικα τσεκ της μηχανης και λοιπων συστηματων καλο ειναι να πραγματοποιουνται πριν τεθει σε λειτουργια η μηχανη.

Ωστοσο δεν νομιζω να προξενειται κανενα προβλημα εξ αιτιας του προωρου αναμματος της μηχανης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H σωστή απάντηση είναι να διαβάσεις τί λέει το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου σου.

Προσωπικά ποτέ δεν περιμένω, και ποτέ δεν είχα πρόβλημα εξ' αυτού (νομίζω...).

Έχω την εντύπωση όμως ότι σε κάποια εγχειρίδια παλαιότερων ίσως αυτοκινήτων σου λέει να περιμένεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σε ολα (ή τουλαχιστον στα περισσοτερα) λεει να περιμενεις, αλλα ουδεποτε ειχα/ειχε φιλος-γνωστος καποιο προβλημα με αυτο.

 

Το μονο προβλημα που ειχα ειναι να μην δουλευει το immobilizer, και να προλαβει ισα ισα να κουνηθει η μιζα πριν το "καταλαβει" (επειδη δεν περιμενα) και κοψει τη τροφοδοσια :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχετο με τα check του αυτοκινήτου αλλά κάποιος μου είπε οτι στα καινούρια αυτοκίνητα πρέπει να βάζουμε μπροστά με νεκρό και όχι με ταχύτητα, γιατί επιβαρύνεται ο καταλύτης. Ισχύει κάτι τέτοιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα καινούργια αυτοκίνητα όταν βάζουμε μπροστά δεν πρέπει να πατάμε γκάζι γιατί νομίζω μπορεί να πάει άκαυστη βενζίνη στον καταλύτη και να τον καταστρέψει.

Εννοείται πως δεν πρέπει να έχουμε επιλεγμένη ταχύτητα όταν βάζουμε μπροστά (κινδυνεύουμε να τρακάρουμε ό,τι είναι μπροστά μας, να καταστρέψουμε τη μίζα μας κλπ.)

 

Όταν βάζουμε μπροστά ΔΕΝ πατάμε γκάζι, πατάμε μόνο συμπλέκτη* και αφού πάρει μπροστά μπορούμε να λύσουμε το χειρόφρενο και να πατήσουμε αν θέλουμε φρένο.

 

 

*Διευκολύνουμε τη μίζα μιας και έχει να περιστρέψει λιγότερα εξαρτήματα και μας προστατεύει από το να έχουμε ξεχάσει επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα παντα αφηνω σε ολα τα αυτοκινητα που βαζω μπρος να γινει το check και μετα να αναψω τη μηχανη.Ουτος η αλλως τη στιγμη του check βαζω την ζωνη ;)

 

Σε αυτο που αναφερθηκε με την σχεση στο κιβωτιο και το γκαζι.Πρωτον ποτε δεν ξεκιναμε το αυτοκινητο με κουμπομενη ταχυτητα γιατι θα φυγει μπροστα(πολλα συγχρονα αυτοκινητα δεν ξεκιναν αν δεν πατησεις φρενο η συμπλεκτη για λογους ασφαλειας) αλλα βαζουμε νεκρα.Δευτερον δεν παταμε γκαζι την ωρα που παει να ξεκινησει γιατι πεφτει ακαφτη βενζινη στον κινητηρα με αποτελεσμα να μπουκωσει.Το ιδιο μπορει να συμβει βεβαια και αν παει να μας σβησει το αυτοκινητο και εκεινη την ωρα πατησουμε γκαζι(το χω παθει).Απαξ και κανουμε αυτη τη βλακεια,και στις 2 περιπτωσεις ξαναβαζουμε μπρος το αμαξι(μπορει να μην παρει κατευθειαν) και το αφηνουμε να δουλεψει για 5-10 λεπτα στο ρελαντι ΧΩΡΙΣ να πατησουμε γκαζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα δεν μου ειπαν κατι κατα την παρουσίαση του αυτοκινήτου. Το manual λέει να έχω νεκρα και πατημένο τον συμπλέκτη για το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων κατά την εκκίνηση. (Golf 6 TSI)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...