Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αυτό το είδατε?

 

Τώρα το είδα. Γαμάτη υπηρεσία!

 

Τα λεωφορεία στην πόλη μας και ο οασθ είναι γ.τ.π. απλά.

 

Μόνο άμα είσαι συνταξιούχος και δεν βιάζεσαι να φτάσεις πουθενά γρήγορα, βολεύουν δε λέω, η γιαγιά μου είναι ευχαριστημένη.

 

Υπερβολές.

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλά κατερίνα πάρε εσύ λεωφορείο καθημερινή από δυτική πλευρά για να φτάσεις κέντρο, πιο γρήγορα πας καβάλα.

Δημοσ.
Ο Οργανισμος Αστικων Συγκοινωνιων Θεσσαλονικης ειναι μια Α.Ε. ο οποια εχει λαβει τα δικαιωματα να παραγει συγκοινωνιακο εργο απο το κρατος για την περιοχη της Θεσσαλονικης.

 

Οι μειζονες μετοχοι του ειναι οι ιδιοι οι εργαζομενοι του και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονικης, ενω εποπτικος φορεας του ειναι το ΣΑΣΘ (Συμβουλιο Αστικων Συγκοινωνιων Θεσσαλονικης).

 

Για οσους παραπονουνται για τα δρομολογια, καλυτερα να ερθουν μια βολτα απο την πρωτευουσα να δουν το χαλι του δημοσιου. Κατα 90% το κεντρο ελεγχου κυκλοφοριας της ΕΘΕΛ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ, σε αντιθεση με το αντιστοιχο κεντρο του ΟΑΣΘ που ξερει ακομα κι αν δουλευει ο κινητηρας του...

 

Ειπατε κατι?

 

Οσον αφορα την διακοπη της υπηρεσιας, καλο θα ηταν να υπαρχει σχετικη αδεια απο τον ΟΑΣΘ πριν προχωρησει καποιος σε τετοια κινηση. Σχετικη αδεια μπορει να δοθει απο τον ΟΑΣΘ, οντας οργανισμος ιδιωτικων συμφεροντων κι οχι αργοσχολων δημοσιουπαλληλων. Σε μια συνελευση του συμβολιου θα μπορουσαν οι ανθρωποι να παρουν μια εγκριση η ακομα και να συνεργαστουν με τον ιδιο τον ΟΑΣΘ. Οταν μιλαμε για εξυπηρετηση του κοινου δεν σηκωνουν μυγα στο σπαθι τους οι ανθρωποι εκει. Το βλεπετε και στην ιστοσελιδα.

 

Ενδεικτικα, οι χρονοι αφιξης ειναι οι χρονοι αφιξης που αναφερουν οι ηλεκτρονικες πινακιδες στις στασεις των λεωφοειων, ενω μπορειτε να δειτε και τον αριθμο παρμπριζ (μοναδικο αριθμο λεωφορειου στον στολο, κατι σαν ταυτοτητα του λεωφορειου) στα στοιχεια που δινει το site του ο ΟΑΣΘ.

 

Αν και BETA οι υπηρεσιες δουλευουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ και προσφερουν realtime δεδομενα ολο το 24ωρο.

 

Καποιοι στον ΟΑΣΑ ακομα χαμενοι στους διαγωνισμους για το ποιος θα φαει περισσοτερα στην εγκατασταση των συστηματων ειναι... ΔΗΜΟΣΙΟ.

 

Cmaniac,

leoforeia.gr Admin ;)

 

Πολύ ιδανικά τα παρουσιάζεις όσο αφορά τη συνεργασία με τον ΟΑΣΘ..

Καταρχήν δε θα συζητήσω για το τι είναι καλύτερο (ιδιωτική ή δημόσια συγκοινωνία), αλλά θα συμφωνήσω ότι είμαστε σε καλύτερη θέση από την Αθήνα.

Επίσης συζητήσαμε από κοντά με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ και όχι μόνο για το θέμα. Κάναμε και γραπτή αίτηση.

Και έχω αρχίσει να καταλαβαίνω τους πραγματικούς λόγους της άρνησής τους. Ένας είναι αυτός που γράφει ο microntech: "Εκτός κι αν ο ΟΑΣΘ έχει στα υπ' όψιν να προσφέρει την υπηρεσία αυτή στο μέλλον επί πληρωμή και κάποιοι πήγαν να τους χαλάσουν τα σχέδια...". Βέβαια δεν πιστεύω ότι θα είναι επί πληρωμή, αλλά το πρόβλημα εντοπίζεται στην επιδότηση που έχει λάβει ο ΟΑΣΘ και στην εταιρία που έχει αναλάβει το έργο...

Αν ζητούσαμε πρώτα την άδεια για το site, χωρίς πρώτα να το υλοποιήσουμε, πάλι αρνητική θα ήταν η κατάληξη, αλλά σε αυτή την περίπτωση δε θα το μάθαινε κανείς, ούτε θα γινόταν συζήτηση για τα "δεδομένα" του ΟΑΣΘ.

Δημοσ.
Καλά κατερίνα πάρε εσύ λεωφορείο καθημερινή από δυτική πλευρά για να φτάσεις κέντρο, πιο γρήγορα πας καβάλα.

 

2 - 3παρα ωρες με το υπεραστικο για Καβαλα... (Επεσες στην περιπτωση) Κανεις τοσο? Και φταιει το λεωφορειο που δεν διακτινιστηκε πανω απο την κινηση γι αυτο, φανταζομαι...

 

Ο ΟΑΣΘ ειναι απο τους πιο οργανωμενους συγκοινωνιακους φορεις στην Ελλαδα. Τι θελω να πω? Μηπως απλα γκρινιαζετε για να .. γκρινιαζετε?

 

Με εργα Μετρο σε εξελιξη, τις λωριδες κυκλοφοριας μπαχαλο και ολους τους Θεσσαλονικεις να αγαπανε το αμαξι τους τοσο που θελουν να το εχουν συνεχεια μαζι τους ΛΟΓΙΚΟ ειναι να εχει κινηση.

 

Ομως.

 

Παρε εσυ συγκοινωνια για να κατεβεις απο Κηφισια > Γλυφαδα (οποιαδηποτε ωρα) και μετρα ποσες Καβαλες θα κανεις..

 

Εδω καλα καλα δεν θα ξερεις ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ το λεωφορειο το οποιο θα σε παρει απο το ενα μερος για να σε παει στο Μετρο/ΗΣΑΠ που επιβαλλεται να χρησιμοποιησεις.

 

Εχεις ιδεα τι παει να πει τα γραφεια κινησης να βριζουν γιατι ΕΙΤΕ ΤΗ ΜΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ειτε την αλλη ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 300 ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΡΓΟ ΓΙΑ 1300. Εχεις ιδεα τι ποινες επιβαλλει το πειθαρχικο του ΟΑΣΘ στις παραβασεις τετοιου ειδους? Στην ΕΘΕΛ δεν ακουσα να πεσει καμπανα γιατι ελειψε καποιος απο την δουλεια... Κι αν εγινε ειναι επειδη την πληρωσε ενας τυπακος που το εκανε μια φορα και τον τσιμπησανε, ενω αλλοι το κανουν συστηματικα και πινουν καφε με τους προισταμενους.

ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

 

Για τελευταια φορα.. ΔΗΜΟΣΙΟ.

 

Και ξαναλεω. Μιλατε ακομα?

 

ΥΓ. leftermann εισαι σωστος, πολυ σωστος ;)

Δημοσ.
Δεν βλέπω να απαντιέται κάτι απ' αυτά που συμβούλεψε ο peradw8e.

 

Τα έχουμε υπ' όψην.. Σύντομα θα σας ενημερώσουμε σχετικά με αυτά ;-)

thanx για το support guys!

Δημοσ.

Από μία απλή ανάγνωση στο site του ΣΑΣΘ και από τη σύνθεση του εν λόγω Συμβουλίου, προκύπτει ότι πρόκειται για εποπτικό δημόσιο φορέα, το ΔΣ του οποίου διορίζεται με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών & Επικοινωνιών, περιλαμβάνει δε στη συντριπτική του πλειοψηφία ως μέλη εκπροσώπους του Δημοσίου ή/και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ενδεικτικά: εκπρόσωπο του Υπουργού Μεταφορών & Επικοινωνιών, εκπρόσωπο του Υπουργού Οικονομικών, εκπρόσωπο του Υπουργού Μακεδονίας Θράκης, εκπρόσωπο του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Μακεδονίας Θράκης, εκπρόσωπο του Νομαρχιακού Συμβουλίου, δύο εκπροσώπους της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων του Νομού Θεσσαλονίκης, τον Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης.

 

Όπερ σημαίνει ότι ο ΟΑΣΘ, (ως εποπτευόμενος από όργανο του οποίου περισσότερα από τα μισά μέλη διορίζονται από το κράτος, τις περιφερειακές ή τοπικές αρχές) εμπίπτει στις διατάξεις της Οδηγίας 2003/98/ΕΚ η οποία, κατ'αρχήν, καθιερώνει ελεύθερη πρόσβαση στα συγκεκριμένα δεδομένα του ΟΑΣΘ.

 

Το οποίο επίσης σημαίνει ότι οι δημιουργοί του staseis.gr θα μπορούσαν να απευθύνουν μία απλή αίτηση (εάν δεν το έχουν κάνει ήδη) και να εγκριθεί η πρόσβασή τους στις πληροφορίες του ΟΑΣΘ, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 1 της εν λόγω Οδηγίας.

 

Σημαίνει, τέλος, ότι η "ανακοίνωση-απόφαση" του ΟΑΣΘ με την οποία υποτίθεται ότι εξηγεί γιατί απαγορεύει την πρόσβαση θα έπρεπε να περιέχει ως επαρκή αιτιολογία τουλάχιστον τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ. 4 της Οδηγίας, δηλαδή τους λόγους απόρριψης βάσει των συναφών διατάξεων του καθεστώτος πρόσβασης ή των νομοθετικών ρυθμίσεων στις οποίες προχώρησε η Ελλάδα βάσει της συγκεκριμένης Οδηγίας. Θα έπρεπε επίσης να περιλαμβάνει αναφορά στα ένδικα βοηθήματα, σε περίπτωση που ο αιτών επιθυμεί να προσφύγει κατά της απόφασης.

Κάτι τέτοιο δεν έγινε.

 

Θα διαφωνήσω κύριε συνήγορε στο ότι ο ΟΑΣΘ εμπίπτει στις διατάξεις της οδηγίας.

Ο ΟΑΣΘ είναι ιδιωτική επιχείρηση με δικο της Δ.Σ. που η πλειοψηφία των μελών του εκλέγεται από τους μετόχους του και η μειοψηφία ορίζεται από το κράτος.

Οπότε η υπολοιπη νομική ανάλυση καταρέει αφού η βάση της δεν ισχύει.

Με βάση αυτό ο ΟΑΣΘ είχε κάθε δικαίωμα να κάνει αυτό που έκανε.

Και προφανώς (να μήν κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας) ο λόγος που το έκανε είναι ότι ήθελε να το κάνει μόνος του και όχι άλλοι να εκμεταλεύονται τα στοιχεία του.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Θα διαφωνήσω κύριε συνήγορε στο ότι ο ΟΑΣΘ εμπίπτει στις διατάξεις της οδηγίας.

Ο ΟΑΣΘ είναι ιδιωτική επιχείρηση με δικο της Δ.Σ. που η πλειοψηφία των μελών του εκλέγεται από τους μετόχους του και η μειοψηφία ορίζεται από το κράτος.

Οπότε η υπολοιπη νομική ανάλυση καταρέει αφού η βάση της δεν ισχύει.

Με βάση αυτό ο ΟΑΣΘ είχε κάθε δικαίωμα να κάνει αυτό που έκανε.

Και προφανώς (να μήν κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας) ο λόγος που το έκανε είναι ότι ήθελε να το κάνει μόνος του και όχι άλλοι να εκμεταλεύονται τα στοιχεία του.

 

Ίσως θα έπρεπε να αναγνώσεις πιο προσεκτικά την Οδηγία πριν απορρίψεις την υπαγωγή του ΟΑΣΘ σε αυτήν, χωρίς επιχειρήματα.

 

Συγκεκριμένα, η Οδηγία:

 

στο άρθρο 1 (που τιτλοφορείται "Πεδίο Εφαρμογής") προσδιορίζει το πεδίο εφαρμογής της ως εξής:

 

Με την παρούσα οδηγία καθιερώνεται στοιχειώδης δέσμη κανόνων που διέπουν την περαιτέρω χρήση και τους πρακτικούς τρόπους για τη διευκόλυνση της περαιτέρω χρήσης υφιστάμενων εγγράφων που βρίσκονται στην κατοχή φορέων του δημόσιου τομέα των κρατών μελών.

 

 

στο δε άρθρο 2 (που τιτλοφορείται "Ορισμοί") εξηγεί:

 

"1. Ως "φορείς του δημόσιου τομέα": νοούνται οι κρατικές, περιφερειακές ή τοπικές αρχές, οι οργανισμοί δημοσίου δικαίου και οι ενώσεις οι σχηματιζόμενες από μία ή περισσότερες από τις αρχές αυτές ή από έναν ή περισσότερους από τους εν λόγω οργανισμούς δημοσίου δικαίου.

 

2. Ως "οργανισμός δημοσίου δικαίου": νοείται κάθε οργανισμός:

α) που έχει συσταθεί με συγκεκριμένο σκοπό την κάλυψη αναγκών γενικού συμφέροντος που δεν έχουν βιομηχανικό ή εμπορικό χαρακτήρα, και

β) που έχει νομική προσωπικότητα, και

γ) του οποίου, είτε η δραστηριότητα χρηματοδοτείται κατά κύριο λόγο από το κράτος, τις περιφερειακές ή τοπικές αρχές ή άλλους οργανισμούς δημοσίου δικαίου· είτε η διαχείρισή του υπόκειται στην εποπτεία των ανωτέρω· είτε διοικείται, διευθύνεται ή εποπτεύεται από όργανο του οποίου περισσότερα από τα μισά μέλη διορίζονται από το κράτος, τις περιφερειακές ή τοπικές αρχές, ή άλλους οργανισμούς δημοσίου δικαίου."

 

Θεωρώ ότι, όπως εξήγησα παραπάνω, ο ΟΑΣΘ είναι οργανισμός δημοσίου δικαίου κατά την έννοια που προσδίδει σε αυτόν η Οδηγία καθώς έχει συσταθεί με σκοπό την κάλυψη αναγκών γενικού συμφέροντος (οι συγκοινωνίες των πολιτών στη Θεσσαλονίκη), έχει νομική προσωπικότητα ως ΝΠΙΔ και η λειτουργία του εποπτεύεται από το ΣΑΣΘ, όργανο του οποίου τα περισσότερα από τα μισά μέλη διορίζονται από το Ελληνικό Δημόσιο ή τις περιφερειακές και τοπικές αρχές (Νομαρχία και ΤΕΔΚ Θεσσαλονίκης).

 

Είναι αδιάφορη, για τους ορισμούς της Οδηγίας, η σύνθεση του ΔΣ του ΟΑΣΘ και, συνεπώς, είναι άσχετη η αναφορά τους, πολλώ δε μάλλον η επίκληση της σύνθεσης αυτής για να αιτιολογήσεις την δήθεν μη υπαγωγή του ΟΑΣΘ...

  • Super Moderators
Δημοσ.
Απορώ γιατί Δημόσια Υπηρεσία απαγορεύει την χρήση στοιχείων της.

Αν διαβάσεις λίγο πιο πάνω, δεν πρόκειται για Δημοσια Υπηρεσια - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υποχρεούται να επιτρέπει τη χρήση των δεδομένων.

Δημοσ.
Καλά κατερίνα πάρε εσύ λεωφορείο καθημερινή από δυτική πλευρά για να φτάσεις κέντρο, πιο γρήγορα πας καβάλα.

 

Θα συμφωνήσω απόλυτα.Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο η έκθεση και η καλαμαριά.

Δημοσ.

2. Ως "οργανισμός δημοσίου δικαίου": νοείται κάθε οργανισμός:

α) που έχει συσταθεί με συγκεκριμένο σκοπό την κάλυψη αναγκών γενικού συμφέροντος που δεν έχουν βιομηχανικό ή εμπορικό χαρακτήρα, και

Αντιγράφω από τον ιστότοπο του Ο.Α.Σ.Θ.

"Ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, ιδρύθηκε το 1957 με το Νομοθετικό Διάταγμα 3721/1957 και εκτελεί το έργο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με συμβάσεις παραχώρησης (οικονομικές συμφωνίες) που υπογράφονται μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ο.Α.Σ.Θ."

 

Δεν θέλω να διαφωνήσω μαζί σας αλλά νομίζω ότι οι "οικονομικές συμφωνίες" περιέχουν μια κάποια "εμπορικότητα" στον ορισμό τους.

Και αφού εξαιρούνται ρητά από την οδηγία οι οργανισμοί με εμπορικό χαρακτήρα εξαιρείται και ο Ο.Α.Σ.Θ.

Όπως και να 'χει από αυτά που γνωρίζω ο Ο.Α.Σ.Θ είναι ιδιωτική εταιρία (ΝΠΙΔ) με ιδιώτες μετόχους και με σκοπό το κέρδος των μετόχων του (με την καλή έννοια πάντα;))

Βέβαια σαν δικηγόρος κάτι παραπάνω θα ξέρετε (αλλά πάλι μπορεί και να μην ειδικεύεστε σε αυτά τα θέματα :X)

  • Super Moderators
Δημοσ.
Αντιγράφω από τον ιστότοπο του Ο.Α.Σ.Θ.

"Ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, ιδρύθηκε το 1957 με το Νομοθετικό Διάταγμα 3721/1957 και εκτελεί το έργο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με συμβάσεις παραχώρησης (οικονομικές συμφωνίες) που υπογράφονται μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ο.Α.Σ.Θ."

 

Δεν θέλω να διαφωνήσω μαζί σας αλλά νομίζω ότι οι "οικονομικές συμφωνίες" περιέχουν μια κάποια "εμπορικότητα" στον ορισμό τους.

Και αφού εξαιρούνται ρητά από την οδηγία οι οργανισμοί με εμπορικό χαρακτήρα εξαιρείται και ο Ο.Α.Σ.Θ.

Όπως και να 'χει από αυτά που γνωρίζω ο Ο.Α.Σ.Θ είναι ιδιωτική εταιρία (ΝΠΙΔ) με ιδιώτες μετόχους και με σκοπό το κέρδος των μετόχων του (με την καλή έννοια πάντα;))

Βέβαια σαν δικηγόρος κάτι παραπάνω θα ξέρετε (αλλά πάλι μπορεί και να μην ειδικεύεστε σε αυτά τα θέματα :X)

 

Επαναλαμβάνεις ότι ο ΟΑΣΘ είναι ΝΠΙΔ με ιδιώτες μετόχους. Δεν αντιλαμβάνομαι πού ακριβώς, στην Οδηγία, υφίσταται ως κριτήριο η ιδιότητα της μετοχικής σύνθεσης του οργανισμού. Πουθενά.

 

Επιπλέον, θεωρώ ότι ο σκοπός του ΟΑΣΘ είναι κατ'αρχήν η λειτουργία των δημόσιων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, σκοπός ο οποίος εμπίπτει στον ορισμό της Οδηγίας περί "κάλυψης αναγκών γενικού συμφέροντος". Οι οικονομικές συμφωνίες που συνάπτονται μεταξύ του ΟΑΣΘ και του Ελληνικού Δημοσίου περιέχουν σκοπό κέρδους για τον ΟΑΣΘ - αυτό όμως: α) δεν αποκλείει την κάλυψη αναγκών γενικού συμφέροντος και β) αφορά τις σχέσεις ΟΑΣΘ και Δημοσίου, όχι τη λειτουργία του ΟΑΣΘ ως προς τους πελάτες του (δηλ. τους επιβάτες). Ως προς αυτούς, υπερτερεί σαφώς η κάλυψη ανάγκης δημοσίου συμφέροντος (δηλ. η μεταφορά επιβατών).

 

Αυτή είναι η άποψή μου, από όσα γνωρίζω και πληροφορούμαι.

Δημοσ.
Επαναλαμβάνεις ότι ο ΟΑΣΘ είναι ΝΠΙΔ με ιδιώτες μετόχους. Δεν αντιλαμβάνομαι πού ακριβώς, στην Οδηγία, υφίσταται ως κριτήριο η ιδιότητα της μετοχικής σύνθεσης του οργανισμού. Πουθενά.

 

Αναφέρω τους ιδιώτες μετόχους γιατί εκεί κρύβεται η "εμπορικότητα". Από τα έσοδα (κόμιστρο) του Ο.Α.Σ.Θ. ένα μέρος είναι το "εμπορικό κέρδος" των μετόχων του.

Σε αντιδιαστολή ο Ο.Α.Σ.Α. (ή όπως αλλιώς λέγεται ο αντίστοιχος φορέας στην Αθήνα,που παρεμπιπτόντως έχει τις μόνες κρατικές αστικές συγκοινωνίες στην Ελλάδα) έχει τον ίδιο σκοπό (λειτουργία των δημόσιων συγκοινωνιών Αθήνας) αλλά το κόμιστρο προορίζεται για κάλυψη των εξόδων του (λειτουργικών και άλλων) χωρίς την επιδίωξη εμπορικού κέρδους και εμπίπτει πέραν πάσης αμφιβολίας στην οδηγία.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...