Petrakeas Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Αυτό ακριβώς!!! Από πότε υπάρχει αυτό;; Τέλειο! Οι μάγγες από το staseis.gr έδιναν δωρεάν τις πληροφορίες η κέρδιζαν από αυτό; Διότι αν κέρδιζαν τότε ίσως έκανε καλά ο ΟΑΣΘ. Δωρεάν τις δίναμε τις πληροφορίες...
sam sam Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Τα ΚΤΕΛ συνεργάζονται επισήμως με τρίτη υπηρεσία που δίνει τα δρομολόγια τους με κλήση σε 5ψήφιο αριθμό με χρέωση. Μάλιστα είναι ο μόνος τρόπος για να δεις τα δρομολόγια τους. Το δε site των ΚΤΕΛ (http://www.ktel.org), υπάρχει μόνο και μόνο για να διαφημίζει την υπηρεσία αυτή! Υπερβολές ! Μια χαρά βιβλιαράκια υπάρχουν και πολύ εύχρηστα . . . Οπότε δεν είναι ο μόνος τρόπος να τα δεις! Και αν θες να τα ακούσεις... Υπάρχει και το τηλ .... !
Petrakeas Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Αυτό το είδατε? Φυσικά και το είδαμε. Αλλά δεν είναι προσβάσιμο από τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα. Εμείς είχαμε σκοπό να δημιουργήσουμε μια εφαρμογή που να παίζει σε όλα τα κινητά τηλέφωνα
PaNtErAz Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 1. Οι μάγκες από το staseis.gr έδιναν δωρεάν τις πληροφορίες. 2. Ακόμη κι αν κέρδιζαν, μήπως θα πρέπει να διαβάσεις πρώτα την Οδηγία 2003/98/ΕΚ και συγκεκριμένα το άρθρο 6, πριν εκφέρεις την άποψη ότι καλά έκανε ο ΟΑΣΘ; "Άρθρο 6 - Αρχές που διέπουν τη χρέωση Εφόσον χρεώνονται τέλη, το συνολικό έσοδο από την παροχή και την άδεια περαιτέρω χρήσης των εν λόγω εγγράφων δεν υπερβαίνει το κόστος συλλογής, παραγωγής, αναπαραγωγής και διάδοσής τους, συμπεριλαμβανομένης μιας εύλογης απόδοσης της επένδυσης. Τα τέλη θα πρέπει να βασίζονται στο κόστος που προκύπτει κατά τη διάρκεια της αντίστοιχης λογιστικής περιόδου και υπολογίζονται σύμφωνα με τις λογιστικές αρχές που εφαρμόζονται στους οικείους φορείς του δημόσιου τομέα." Όλα αυτά, υπό την προϋπόθεση ότι ο ΟΑΣΘ εμπίπτει στην έννοια του οργανισμού δημοσίου δικαίου, όπως αυτός νοείται στο άρθρο 2 της Οδηγίας. Συγνώμη για το ορθογραφικό μου λάθος κύριε καθηγητά. Απορώ γιατί θίχτηκες... Δυστυχώς το staseis.gr δεν το πρόλαβα να δουλεύει οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Αλλά απορώ ακόμα γιατί θίχτηκες;
random Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 (επεξεργασμένο) Επομένως τα δεδομένα για τα δρομολόγια είναι δημόσια ή όχι? τα δεδομένα δεν γίνονται δημόσια ανάλογα με τη μετοχική σύνθεση αυτού που τα πρωτοδημοσιεύει. Το υπ.παιδειας δημοσιευει καθε καλοκαίρι καταλογο επιτυχόντων. ο ΑΣΕΠ τα ιδια. Μπορώ να τον αντιγράψω και να φτιάξω ενα δικο μου σαιτ με πρώτη ύλη αυτο τον κατάλογο; Σαν να βγαινει ο ΟΠΑΠ και να λεει δεν θα αναγραφεται σε αθλητικα σιτε τα live σκορ των αγωνων ποδοσφαιρου γιατι ... καμια σχέση. Αν εσυ καθεσε σε ενα δωματιάκι με τηλεόραση, ραδιο κ' net ,παρακολουθεις τις αλλαγες στα σκορ, και τα καταχωρείς ,με τα δαχτυλάκια σου, σε μια βάση που τροφοδοτεί ενα σαιτ με σκορ, έχεις κάθε δικαίωμα. εισαι παραγωγός της πληροφορίας (κατα ενα τροπο ειναι σαν να κανεις δημοσιογραφία, με πολλα εισαγωγικα, ετσι οπως την κανουν μερικα δευτεροκάναλα). Αν όμως απλά γράψεις ενα έξυπνο σκριπτάκι που τραβάει τα -ήδη ηλεκτρονικά καταχωρημένα και δημοσιευμένα- σκορ απο το οπαπ.gr (ή οποιοδήποτε άλλο ), αλλαζεις τον τρόπο εμφάνισης (πχ. τα δειχνεις και σε σαιτ, τα στελνεις και με sms, και με περιστέρι) και ολα αυτα χωρις πρώτα να ερθεις σε συμφωνία με το site-πηγή, εισαι offside. Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2009 από random
De@th L0rd Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Χρονοι αφιξης ειναι πραγματικοι ή θεωρητικοι, συμφωνα με το προγραμμα?Ειναι παντως μια πολυ καλη προσπαθεια! Πλησιαζει αρκετα το συστημα που εχουν στην Στοκχολμη που βρισκομαι! Καμια σχέση απολύτως.ΜΑ ΚΑΜΙΑ.Δεν είναι καν θεωρητικοί οι χρόνοι,αφού τα καρτελάκια που δίνουν στους οδηγούς από το σταθμαρχείο έχουν άλλους χρόνους για κάθε βάρδια.Γενικως αν μένεις θεσ/νίκη κ βιάζεσαι ξεκίνα τουλάχιστον 1 ώρα νωρίτερα αν πάρεις λεωφορείο.
leftermann Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2009 ...Όλα αυτά, υπό την προϋπόθεση ότι ο ΟΑΣΘ εμπίπτει στην έννοια του οργανισμού δημοσίου δικαίου, όπως αυτός νοείται στο άρθρο 2 της Οδηγίας. δεν ξέρω τα νομικίστικα και τις ορολογίες, αλλά ο οασθ παίρνει επιχορηγήσεις από το κράτος ως προς τα κόμιστρα και τα δρομολόγια, και κάθε χρόνο γίνεται έλεγχος από ορκωτούς λογιστές του κράτους. Δεν ξέρω αν σου λένε κάτι αυτά...
microntech Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 καμια σχέση. Αν εσυ καθεσε σε ενα δωματιάκι με τηλεόραση' date=' ραδιο κ' net ,παρακολουθεις τις αλλαγες στα σκορ, και τα καταχωρείς ,με τα δαχτυλάκια σου, σε μια βάση που τροφοδοτεί ενα σαιτ με σκορ, έχεις κάθε δικαίωμα. εισαι παραγωγός της πληροφορίας (κατα ενα τροπο ειναι σαν να κανεις δημοσιογραφία, με πολλα εισαγωγικα, ετσι οπως την κανουν μερικα δευτεροκάναλα). Αν όμως απλά γράψεις ενα έξυπνο σκριπτάκι που τραβάει τα -ήδη ηλεκτρονικά καταχωρημένα και δημοσιευμένα- σκορ απο το οπαπ.gr (ή οποιοδήποτε άλλο ), αλλαζεις τον τρόπο εμφάνισης (πχ. τα δειχνεις και σε σαιτ, τα στελνεις και με sms, και με περιστέρι) και ολα αυτα χωρις πρώτα να ερθεις σε συμφωνία με το site-πηγή, εισαι offside.[/quote'] Δηλαδή το πρόβλημα είναι αν την πληροφορία την αντιγράφεις εσύ ή το σκριπτάκι; Έλεος πια! Δεν είναι και τα μυστικά του κράτους... Μια προσπάθεια ενημέρωσης των πολιτών είναι... Αλλά μια ζωή στην Ελλάδα να βγάλουμε από τη μύγα ξύγκι... Εκτός κι αν ο ΟΑΣΘ έχει στα υπ' όψιν να προσφέρει την υπηρεσία αυτή στο μέλλον επί πληρωμή και κάποιοι πήγαν να τους χαλάσουν τα σχέδια...
cmaniac Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 (επεξεργασμένο) Ο Οργανισμος Αστικων Συγκοινωνιων Θεσσαλονικης ειναι μια Α.Ε. ο οποια εχει λαβει τα δικαιωματα να παραγει συγκοινωνιακο εργο απο το κρατος για την περιοχη της Θεσσαλονικης. Οι μειζονες μετοχοι του ειναι οι ιδιοι οι εργαζομενοι του και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονικης, ενω εποπτικος φορεας του ειναι το ΣΑΣΘ (Συμβουλιο Αστικων Συγκοινωνιων Θεσσαλονικης). Για οσους παραπονουνται για τα δρομολογια, καλυτερα να ερθουν μια βολτα απο την πρωτευουσα να δουν το χαλι του δημοσιου. Κατα 90% το κεντρο ελεγχου κυκλοφοριας της ΕΘΕΛ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ, σε αντιθεση με το αντιστοιχο κεντρο του ΟΑΣΘ που ξερει ακομα κι αν δουλευει ο κινητηρας του... Ειπατε κατι? Οσον αφορα την διακοπη της υπηρεσιας, καλο θα ηταν να υπαρχει σχετικη αδεια απο τον ΟΑΣΘ πριν προχωρησει καποιος σε τετοια κινηση. Σχετικη αδεια μπορει να δοθει απο τον ΟΑΣΘ, οντας οργανισμος ιδιωτικων συμφεροντων κι οχι αργοσχολων δημοσιουπαλληλων. Σε μια συνελευση του συμβολιου θα μπορουσαν οι ανθρωποι να παρουν μια εγκριση η ακομα και να συνεργαστουν με τον ιδιο τον ΟΑΣΘ. Οταν μιλαμε για εξυπηρετηση του κοινου δεν σηκωνουν μυγα στο σπαθι τους οι ανθρωποι εκει. Το βλεπετε και στην ιστοσελιδα. Ενδεικτικα, οι χρονοι αφιξης ειναι οι χρονοι αφιξης που αναφερουν οι ηλεκτρονικες πινακιδες στις στασεις των λεωφοειων, ενω μπορειτε να δειτε και τον αριθμο παρμπριζ (μοναδικο αριθμο λεωφορειου στον στολο, κατι σαν ταυτοτητα του λεωφορειου) στα στοιχεια που δινει το site του ο ΟΑΣΘ. Αν και BETA οι υπηρεσιες δουλευουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ και προσφερουν realtime δεδομενα ολο το 24ωρο. Καποιοι στον ΟΑΣΑ ακομα χαμενοι στους διαγωνισμους για το ποιος θα φαει περισσοτερα στην εγκατασταση των συστηματων ειναι... ΔΗΜΟΣΙΟ. Cmaniac, leoforeia.gr Admin Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2009 από cmaniac
leftermann Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 ...σε αντιθεση με το αντιστοιχο κεντρο του ΟΑΣΘ που ξερει ακομα κι αν δουλευει ο κινητηρας του... ξέρει ακόμα και αν δουλεύουν τα φλας του θα έλεγα εγώ Και να συμπληρώσω πως όποιος βλέπει τον οασθ εκ των έσω δεν μπορεί να μην δει ότι τα πράγματα δεν είναι αφημένα στην τύχη όπως νομίζουν οι επιβάτες. Γίνονται σοβαρές προσπάθειες και πολύ αξιόλογες κινήσεις, που ο κόσμος παραβλέπει επειδή τα λεωφορεία δεν είναι ακριβή στα δρομολόγια όσο τα γερμανικά. Γιατί, δουλεύει τίποτα άλλο σε αυτόν τον τόπο όπως το αντίστοιχο γερμανικό;
Super Moderators paredwse Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Συγνώμη για το ορθογραφικό μου λάθος κύριε καθηγητά. Απορώ γιατί θίχτηκες... Δυστυχώς το staseis.gr δεν το πρόλαβα να δουλεύει οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Αλλά απορώ ακόμα γιατί θίχτηκες; Δεν θίχτηκα. Απλώς περιμένω μία στοιχειώδη ανάγνωση (έστω των προηγουμένων μηνυμάτων του παρόντος thread) και μία στοιχειώδη έρευνα πριν την εκφορά της άποψης "καλά τους κάνανε". Ίσως να περιμένω πολλά... Ο Οργανισμος Αστικων Συγκοινωνιων Θεσσαλονικης ειναι μια Α.Ε. ο οποια εχει λαβει τα δικαιωματα να παραγει συγκοινωνιακο εργο απο το κρατος για την περιοχη της Θεσσαλονικης. Οι μειζονες μετοχοι του ειναι οι ιδιοι οι εργαζομενοι του και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονικης, ενω εποπτικος φορεας του ειναι το ΣΑΣΘ (Συμβουλιο Αστικων Συγκοινωνιων Θεσσαλονικης). [...] Οσον αφορα την διακοπη της υπηρεσιας, καλο θα ηταν να υπαρχει σχετικη αδεια απο τον ΟΑΣΘ πριν προχωρησει καποιος σε τετοια κινηση. Σχετικη αδεια μπορει να δοθει απο τον ΟΑΣΘ, οντας οργανισμος ιδιωτικων συμφεροντων κι οχι αργοσχολων δημοσιουπαλληλων. [...] Ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες. Από μία απλή ανάγνωση στο site του ΣΑΣΘ και από τη σύνθεση του εν λόγω Συμβουλίου, προκύπτει ότι πρόκειται για εποπτικό δημόσιο φορέα, το ΔΣ του οποίου διορίζεται με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών & Επικοινωνιών, περιλαμβάνει δε στη συντριπτική του πλειοψηφία ως μέλη εκπροσώπους του Δημοσίου ή/και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ενδεικτικά: εκπρόσωπο του Υπουργού Μεταφορών & Επικοινωνιών, εκπρόσωπο του Υπουργού Οικονομικών, εκπρόσωπο του Υπουργού Μακεδονίας Θράκης, εκπρόσωπο του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Μακεδονίας Θράκης, εκπρόσωπο του Νομαρχιακού Συμβουλίου, δύο εκπροσώπους της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων του Νομού Θεσσαλονίκης, τον Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης. Όπερ σημαίνει ότι ο ΟΑΣΘ, (ως εποπτευόμενος από όργανο του οποίου περισσότερα από τα μισά μέλη διορίζονται από το κράτος, τις περιφερειακές ή τοπικές αρχές) εμπίπτει στις διατάξεις της Οδηγίας 2003/98/ΕΚ η οποία, κατ'αρχήν, καθιερώνει ελεύθερη πρόσβαση στα συγκεκριμένα δεδομένα του ΟΑΣΘ. Το οποίο επίσης σημαίνει ότι οι δημιουργοί του staseis.gr θα μπορούσαν να απευθύνουν μία απλή αίτηση (εάν δεν το έχουν κάνει ήδη) και να εγκριθεί η πρόσβασή τους στις πληροφορίες του ΟΑΣΘ, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 1 της εν λόγω Οδηγίας. Σημαίνει, τέλος, ότι η "ανακοίνωση-απόφαση" του ΟΑΣΘ με την οποία υποτίθεται ότι εξηγεί γιατί απαγορεύει την πρόσβαση θα έπρεπε να περιέχει ως επαρκή αιτιολογία τουλάχιστον τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ. 4 της Οδηγίας, δηλαδή τους λόγους απόρριψης βάσει των συναφών διατάξεων του καθεστώτος πρόσβασης ή των νομοθετικών ρυθμίσεων στις οποίες προχώρησε η Ελλάδα βάσει της συγκεκριμένης Οδηγίας. Θα έπρεπε επίσης να περιλαμβάνει αναφορά στα ένδικα βοηθήματα, σε περίπτωση που ο αιτών επιθυμεί να προσφύγει κατά της απόφασης. Κάτι τέτοιο δεν έγινε.
fockos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 ΤΗΑΝΚS παιδιά να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε
Dosas Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Τα λεωφορεία στην πόλη μας και ο οασθ είναι γ.τ.π. απλά. Μόνο άμα είσαι συνταξιούχος και δεν βιάζεσαι να φτάσεις πουθενά γρήγορα, βολεύουν δε λέω, η γιαγιά μου είναι ευχαριστημένη.
Pantelwolf Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2009 Παιδιά δεν πρεπει να έχετε πάρει ποτέ λεωφορείο στην Αθήνα. Είστε χρόνια μπροστά στο χάλι μας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις