Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χαχαχα μπα σε καλό σου ΟΑΣΘ.Πέρα από την πλάκα ναι καλά τα εκδοτήρια των εισητηρίων κ η αναγγελία στάσεων.Αλλά η ποιότητα των λεωφορείων στις περισσότερες γραμμές είναι απαγοητευτική κ μη μιλήσω για τους οδηγούς-φουγάρα που νομίζουν οτι οδηγάνε το ΙΧ τους.Ελάχιστα λεωφορεία είναι στην ώρα τους.Και όταν λέω στην ώρα τους εννοώ στην ώρα τους.Όχι με διαφορές 5-10-15 λεπτών.Και είναι μεγάλο πρόβλημα το οτι φεύγουν οι οδηγοί κατα βούληση επειδή "δε βλέπουν να έρχεται κι άλλος κόσμος" μέχρι και 15 λεπτά νωρίτερα σε γραμμές που έχουν δρομολόγιο κάθε μισάωρο.Και ειδικά το τελευταίο λεωφορείο μην περιμένεις να το βρείς ποτέ στον σταθμό.ΝΟΜΟΣ.

Δημοσ.
Η συγκεκριμένη απόφαση του ΟΑΣΘ πιθανόν να προσκρούει στην Οδηγία 2003/98/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (PDF, 205 KB).

Πάμε λίγο ανάποδα; Τι ακριβώς επικαλείται ο ΟΑΣΘ και απαγορεύει μερικώς/περιορίζει την πρόσβαση στα δεδομένα; Πνευματικά δικαιώματα; Πολύ αμφιβάλλω ότι αναγνωρίζονται τέτοια εν προκειμένω.

Δημοσ.

Αφού δεν ειναι ικανοι να ξοδεψουν για ενα συστημα πληροφορησης και σκορπουν χρηματα -οχι αυτοι αλλα καποιοι αλλοι- σε ανουσιες προβολες και διαφημισεις θα μπορουσαν να κανουν κατι, αλλα ειναι σκετη....μπιχλα βρε παιδι μου...

Δημοσ.

κριμα που δεν καταφεραν τα παιδια απο το wiggler να βγαλουν ακρη με τα λαμογια.

 

 

Αυτο που με εκνευριζει περισσοτερο ειναι οτι τους ανοιξαν τα ματια...

Δημοσ.

Χρονοι αφιξης ειναι πραγματικοι ή θεωρητικοι, συμφωνα με το προγραμμα?

Ειναι παντως μια πολυ καλη προσπαθεια! Πλησιαζει αρκετα το συστημα που εχουν στην Στοκχολμη που βρισκομαι!

Δημοσ.

ελεος λεω εγω αυτά τα πράγματα νομίζω μόνο στην μπανανία μπορούν να γίνουν! Σε λιγο θα ζητάμε την άδεια του Δαφέρμου και για να πάμε στην τουαλέτα και να προσέχουμε μην είναι καποιος απεξω και πει οτι μπήκαμε για να του κάνουμε μήνυση.

Αν παω καπου και εχει ουρα δηλαδη χτυπήσω την πόρτα και μου φωνάξει καποιος αλλος απο μέσα "Αλλος" αν μπει και ένας τρίτος δεν θα πρέπει να του το πω για να χτυπήσει και αυτός την πορτα να το ακούσει, και ο τεταρτος κ.ο.κ γιατι έτσι μπορεί να επιβαρυνθεί το σύστημα του καζανακίου και της καθαρίστριας που περιμένει στο τραπεζάκι .

 

Αν δεν θέλει να τα χρησιμοποιεί καποιος ας τα βγάλει απο το site . Δεν είναι δικά του δεδομένα προσωπικά , δημόσιας χρήσης είναι.

Δημοσ.
Ίσως η διοίκηση του ΟΑΣΘ να είναι επιφυλακτική λόγω του κακού προηγουμένου με τα δεδομένα δρομολογίων των ΚΤΕΛ (είχαν κάνει την εμφάνισή τους τρίτες υπηρεσίες που τραβούσαν τα δεδομένα από το site των ΚΤΕΛ και τα διέθεταν επί πληρωμεί στο κοινό, με SMS αν δεν κάνω λάθος).

Τα ΚΤΕΛ συνεργάζονται επισήμως με τρίτη υπηρεσία που δίνει τα δρομολόγια τους με κλήση σε 5ψήφιο αριθμό με χρέωση. Μάλιστα είναι ο μόνος τρόπος για να δεις τα δρομολόγια τους. :mad:

Το δε site των ΚΤΕΛ (http://www.ktel.org), υπάρχει μόνο και μόνο για να διαφημίζει την υπηρεσία αυτή! :mad:

Δημοσ.

Επαρχια ειμαι και απλα λεω την γνωμη μου σαν ουδετερος.

Στην ανακοινωση του ΟΑΣθ αναφερει τα δικα του θελω και τις δικες του απαγορευσεις.

Καλο θα ηταν να αναφερει πανω σε ποια νομοθεσια στηριζεται αλλιως θεωρω οτι κανεναν δεν ενδιαφερει τι θελει τι απαγορευει και τι δεν του αρεσει και κανεις δεν δινει δεκαρα τσακιστη.

Συναμα απο τα αναγραφομενα και των υπολοιπων το μονο συμπερασμα που βγαινει οτι αυτο που τον πειραξε ειναι οτι τετια site του χαλανε τη δουλεια να τα παιρνει απο τις τηλεφωνικες πληροφοριες για τα δρομολογια .

Σαν να βγαινει ο ΟΠΑΠ και να λεει δεν θα αναγραφεται σε αθλητικα σιτε τα live σκορ των αγωνων ποδοσφαιρου γιατι μπορει να εχει ακυρωθει καποιο γκολ και να παραπληροφορειτε και οποιος θελει να μαθει το σκορ θα περνει στο τηλεφωνικο μας κεντρο με χρεωση να μαθαινει το σκορ σε να αριθμο που χρεωνεται.

Και απανταω εγω τωρα,

Δεν πανε να δουμε απο την γωνια εαν ερχομαι ... lol

Δημοσ.
Χαχαχα μπα σε καλό σου ΟΑΣΘ.Πέρα από την πλάκα ναι καλά τα εκδοτήρια των εισητηρίων κ η αναγγελία στάσεων.Αλλά η ποιότητα των λεωφορείων στις περισσότερες γραμμές είναι απαγοητευτική κ μη μιλήσω για τους οδηγούς-φουγάρα που νομίζουν οτι οδηγάνε το ΙΧ τους.Ελάχιστα λεωφορεία είναι στην ώρα τους.Και όταν λέω στην ώρα τους εννοώ στην ώρα τους.Όχι με διαφορές 5-10-15 λεπτών.Και είναι μεγάλο πρόβλημα το οτι φεύγουν οι οδηγοί κατα βούληση επειδή "δε βλέπουν να έρχεται κι άλλος κόσμος" μέχρι και 15 λεπτά νωρίτερα σε γραμμές που έχουν δρομολόγιο κάθε μισάωρο.Και ειδικά το τελευταίο λεωφορείο μην περιμένεις να το βρείς ποτέ στον σταθμό.ΝΟΜΟΣ.

 

Ετσι για το φολκλορ της υπόθεσης αν βρεθεις αθηνα δοκιμασε να παρεις μια φορά το 851(νουμερο που εχω προσωπικη εμπειρια, υπαρχουν δεκαδες παρόμοια). Αν το βρεις. Και αν μπεις σε αλλο μέσο πλην μετρό πες μου για οδηγούς και καθαριότητα..

 

Με 5 λεπτά διαφορά θα έκανα παρτυ. Έχει τύχει να περιμένω και μιαμιση ώρα υπο κανονικές συνθήκες να φανεί.

Και μ'αυτά και με κεινα ετσι απηυδήσαμε όλοι και έχουμε αμάξι.

Δημοσ.
Χρονοι αφιξης ειναι πραγματικοι ή θεωρητικοι, συμφωνα με το προγραμμα?

Ειναι παντως μια πολυ καλη προσπαθεια! Πλησιαζει αρκετα το συστημα που εχουν στην Στοκχολμη που βρισκομαι!

 

Ειναι πραγματικοι οι χρονοι και τουλαχιστον στις γραμμες που χρησιμοποιω εγω ερχετε ακριβως οποτε λεει οτι θα ερθει ΠΑΝΤΑ.

Δημοσ.

Θα μπορούσαν πάντως να συνεργαστούν με το staseis.gr μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση και στην τελική να το αγοράσουν-χρησιμοποιήσουν αν και όπως θέλουν. Πάντως όχι να πνίξουν την προσπάθειά του έτσι... Διότι όπως είπε και κάποιος παραπάνω: Το κοινό την πλήρωσε...

Δημοσ.
Ωχ από πότε υπάρχει αυτό??

Πως δεν το είδα?

 

 

Αυτό ακριβώς!!! Από πότε υπάρχει αυτό;; Τέλειο!

 

Οι μάγγες από το staseis.gr έδιναν δωρεάν τις πληροφορίες η κέρδιζαν από αυτό; Διότι αν κέρδιζαν τότε ίσως έκανε καλά ο ΟΑΣΘ.

  • Super Moderators
Δημοσ.
[...]

 

Οι μάγγες από το staseis.gr έδιναν δωρεάν τις πληροφορίες η κέρδιζαν από αυτό; Διότι αν κέρδιζαν τότε ίσως έκανε καλά ο ΟΑΣΘ.

1. Οι μάγκες από το staseis.gr έδιναν δωρεάν τις πληροφορίες.

 

2. Ακόμη κι αν κέρδιζαν, μήπως θα πρέπει να διαβάσεις πρώτα την Οδηγία 2003/98/ΕΚ και συγκεκριμένα το άρθρο 6, πριν εκφέρεις την άποψη ότι καλά έκανε ο ΟΑΣΘ;

 

"Άρθρο 6 - Αρχές που διέπουν τη χρέωση

Εφόσον χρεώνονται τέλη, το συνολικό έσοδο από την παροχή και την άδεια περαιτέρω χρήσης των εν λόγω εγγράφων δεν υπερβαίνει το κόστος συλλογής, παραγωγής, αναπαραγωγής και διάδοσής τους, συμπεριλαμβανομένης μιας εύλογης απόδοσης της επένδυσης. Τα τέλη θα πρέπει να βασίζονται στο κόστος που προκύπτει κατά τη διάρκεια της αντίστοιχης λογιστικής περιόδου και υπολογίζονται σύμφωνα με τις λογιστικές αρχές που εφαρμόζονται στους οικείους φορείς του δημόσιου τομέα."

 

Όλα αυτά, υπό την προϋπόθεση ότι ο ΟΑΣΘ εμπίπτει στην έννοια του οργανισμού δημοσίου δικαίου, όπως αυτός νοείται στο άρθρο 2 της Οδηγίας.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...