Προς το περιεχόμενο

Προβλήματα με ΠΛΑΙΣΙΟ και εκτυπωτή.


unforgiven

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

tote min sigkrineis tin agglia me tin ellada..

agoraze apo agglia afou eisai euxaristimenos kai teleionei ekei! :smirk: den katalavaino to provlima sou auti tin stigmi gia na sou po tin apopsi mou se auto kai nomizo oti ksefeugei apo ta plaisia tou sigkekrimenou topic.apo tin stigmi pou einai ola kala me to paidi ligei to topic.den xreiazetai kati parapano..an theleis ftiakse ena allo kai pes to provlima sou..den euthinetai omos TO PLAISIO gia tin politiki olwn twn katastimatwn kai tis xoras.diaxeirizetai poli sosta tous pelates tou kai prospathei oso kalitera.isa isa pou einai kai poli exeligmeni etairia sto xoro tis kai mallon den exeis psonisei apo kapou allou (entos elladas) gia na deis ti pragmatika paizei.

auta..

www.PLAISIO.gr

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Καλό θα ήταν βέβαια πριν την αγορά να ενημερώνονται οι πελάτες για το ποιά προϊόντα έχουν άμεση αντικατάσταση και ποιά όχι, εφόσον ισχύουν οι διαφορετικές πολιτικές από τις αντιπροσωπίες. Είναι σημαντική πληροφορία πιστεύω για όποιον θέλει να κάνει την δουλειά του απροβλημάτιστα...

Δημοσ.

<blockquote><font class="small">Quote ^ACID_BURN^:</font><hr> tote min sigkrineis tin agglia me tin ellada..

agoraze apo agglia afou eisai euxaristimenos kai teleionei ekei! <hr /></blockquote>

 

klasiki apantisi elinara upalhlou...(tou style ama den goustareis pane pniksou kai parata mas stin isixia mas) anyway.

Den prokeitai na akoiksw alo topic.. exei gemisei to forum me topics apo atoma pou paraponiountai gia to plaisio.Apla me aformi auto to topic ( pou ola pigane mia xara afou bgalate tin pisti apo to palikari pou eixe to problima) eipa kai egw na ekfrasw tin aporia mou oso afora to thema twn "diadikasiwn" pou proanaferthikan.

Δημοσ.

<blockquote><font class="small">Quote Narayan:</font><hr> Καλό θα ήταν βέβαια πριν την αγορά να ενημερώνονται οι πελάτες για το ποιά προϊόντα έχουν άμεση αντικατάσταση και ποιά όχι, εφόσον ισχύουν οι διαφορετικές πολιτικές από τις αντιπροσωπίες. Είναι σημαντική πληροφορία πιστεύω για όποιον θέλει να κάνει την δουλειά του απροβλημάτιστα... <hr /></blockquote>

Όταν ένα προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό, το κατάστημα (και ΟΧΙ η αντιπροσωπεία) πρέπει να το αλλάξει, είτε του αρέσει είτε όχι.

 

Δημοσ.

Den ksero ti lete pantos to plaisio einai eggyisi apo mono tou..makari na itan oles oi etairies san to plaisio.

ma ti lete re paidia?

edo pira ena printer apo multirama kai piga apo kei mesa se 2 meres pou den douleue kai mou eipan na to pao ego stin antiprosopeia..min milas kan!

Δημοσ.

An rotisei o pelatis tha mathei!den ginetai na enimeronoume oooooolous tous pelates!logiko pisteuo!otan perneis omos ena proion to agorazeis gia na to xrisimopoiiseis,eksallou panta kserei o pelatis gia tin eggiysi ton proionton mas!* sinithos den einai ellatomatika ta proionta! :) tixainei apla kapoies fores na iparxoun mikroprovlimatakia pou panta pisteuo oti ola linontai!kali thelisi na iparxei! :smirk:

 

* = opos ipothike gia kapoious hdd prin na po to eksis!

oloi oi hdd exoun eggyisi ena xrono (edo kai 4 mines) ektos apo olous tous western digital me 8 mb cache pou sinexizoun na exoun 3 xronia

(oi maxtor me 8mb cache sinexizoun na exoun 1 xrono eggyisi,einai kai thema poiotitas! ;) )

Δημοσ.

<blockquote><font class="small">Quote ELFINA:</font><hr> Den ksero ti lete pantos to plaisio einai eggyisi apo mono tou..makari na itan oles oi etairies san to plaisio.

ma ti lete re paidia?

edo pira ena printer apo multirama kai piga apo kei mesa se 2 meres pou den douleue kai mou eipan na to pao ego stin antiprosopeia..min milas kan! <hr /></blockquote>

Ε, αν δεν μίλαγα, και εγώ στην αντιπροσωπεία θα το πήγαινα.

Ναι, γενικά το Πλαίσιο έχει καλή φήμη στο support του, δεν αντιλέγω. Και αυτή η περιπέτειά μου με έκανε να το εμπιστεύομαι περισσότερο.

Δημοσ.

Pou na deis ti traviksa ego kai apo eksipiretisi miden..oute ena atomo na asxolithei.me esena toulaxiston asxolithikan.ego perimena misi ora enan legomeno texniko kai mou leei kopelia pigaine ton "ekei" kai tin akousa teleios!tou leo oti ton pira prin 2 meres kai exei egyisi kai mou leei "ok exei,nai kai gi auto tha to pas piso"..

paideuomoun 2 mines mazi tous kai den elege.miniseis istories kai tetoia..kataliksa na ton exei akoma i antiprosopeia kai na pao na paro enan apo to plaisio kai eixan kai aristi eksipiretisi.oso gia tis agores on line apo ekso den lene katholou kata tin apopsi mou..

PLAISIO rulez!

Δημοσ.

Acid καλησπέρα σου. Καταρχήν θέλω να σου πω ότι χαίρομαι που έχουμε έναν υπάλληλο του Πλαισίου ανάμεσα μας.

Kάποιες καταστάσεις ίσως έτσι να μπορούν να δρομολογηθούν καλύτερα. Οι πολιτικές των εταιριών και των αντιπροσωπειών

είναι γνωστές στους περισσότερους από εμάς. Σε όσους δεν είναι μια βόλτα από το www.inka.gr θα τους ενημερώσει για το

πως πρέπει να είναι τα πράγματα. Αλλά τώρα μιλώντας για φήμη ανθρωπιά και σεβασμό προς τους πελάτες ρίξε μια ματιά εδώ και πες μου την γνώμη σου. Σε παρακαλώ μην μου πεις για την πολιτική που ακολουθεί το Πλαίσιο Stockhouse, δεν με ενδιαφέρει.

Πες μου για την συμπεριφορά και για τον τρόπο που πήγε ο πιτσιρικάς εκεί να πετύχει την πώληση, ταλαιπωρόντας με, μπας και δείξει κάτι στο αφεντικό του. Παρόμοια ασέβεια έδειξε και κάποιος Νίκος Κουλουβάκος στο παρελθόν, πωλητής Πλαισίου, στη Στουρνάρη ο οποίος απολύθηκε με κλάματα μετά από 1 ώρα από το γεγονός. Ήταν αυτός που έβγαινε με τη Μαίρη από το Πλαίσιο Μεταμόρφωσης, και μη μου πεις ότι επειδή σερφάρανε ή ποστάρανε σε forum είχαν ιδέα από υπολογιστές. Όπως μη μου πεις ότι είσατε ευχαριστημένοι από το μισθό που πέρνετε, ή από τη μεταχείριση που έχετε από κάποιους ανώτερους σας. Όπως μην πιστέψεις ποτέ ότι όσα και αν έχεις προσφέρει σε κάποια εταιρεία - αλυσίδα όταν κάνεις κάποιο λάθος ή όταν απλά δεν θα σε χρειάζονται άλλο θα φύγεις, απλά και όμορφα. Και τότε ίσως να μην έχεις την ίδια άποψη για την αλυσίδα που σε απέλυσε ή ίσως να μην τους υπερασπίζεσαι με τέτοιο σθένος σε θέματα που, χωρίς να σημαίνει ότι είναι κανόνας, έχουν αναφερθεί προβλήματα στο παρελθόν. Και τότε θα λες από μόνη σου ότι είσαι μέλος σε μία κοινότητα που δεν της αρέσει να την κοροιδεύουν ούτε να την παίρνουν στο ψιλό ούτε να της λένε ψέματα μπροστά στα μάτια της. Κάποιοι πωλητές σας, ίσως και εσύ, θα έπρεπε να κάνετε μια βόλτα από το Στράτο στη Στουρνάρη να δείτε πως πραγματικά φέρονται στους πελάτες, οι πωλητές ή τα αφεντικά που σέβονται το μυαλό τους αλλά και το πορτοφόλι τους. Αυτά τα ολίγα.

 

p.s. Sean, Hal αν δεν είναι δύσκολο τσεκάρετε σας παρακαλώ ^ACID_BURN^ & ELFINA logged ips σε αυτό το post, απλά από απορία.

 

sc

 

 

 

Δημοσ.

Ναι, και εγώ έναν Epson είχα πάρει από το Πλαίσιο και τον έβαλα στην πλάτη και έτρεχα στη Συγγρού.

 

 

Και μηχάνημα πήρα που είχε κόλα στις βίδες για να μην ανοιχτεί και χαθεί η εγγύηση. Και για την αναβάθμιση της μνήμης που έκανα φυσικά πήγα εκεί όλο το κουτί, πλήρωσα για καινούργια μνήμη και φυσικά η παλιά κρατήθηκε. Και manual δεν είχε η μητρική και μου είπαν να πάω στον Πουλιάδη για να πάρω. Και drivers για την onboard κάρτα ήχου δεν υπήρχαν, και όταν πήγα να τους πάρω από την Ζαίμη μου δίνει ο τυπάς 5 δισκετούλες Verbatim και μου λέει 'Πάρε αυτές, σε μια από όλες είναι'. Και τελικά αγόρασα Soundblaster. Τότε δεν ήξερα, τώρα ξέρω όμως και δε πλησιάζω Πλαίσιο παρά μόνο για χαρτικά...

 

Παρεπιπτόντως, θα το επαναλάβω... Από τη στιγμή που λέει ότι όλα τα προϊόντα αντικαθίστανται, πρέπει να αναφέρει ότι υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα αυτόν όπως και πρέπει να ενημερώνουν οι πωλητές όταν πωλούν ένα από αυτά τα προϊόντα. Και ΝΑΙ, τον κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Δημοσ.

Δεν καταλάβατε καλά...

Το δικαίωμα αντικατάστασης ισχύει για όλα τα καταστήματα, δεν είναι "προσφορά" του Πλαισίου... Και δεν έχει δικαίωμα να εξαιρεί κανένα προϊόν.

Δημοσ.

Για την ιστορία και μόνο να αναφέρω ότι η Acid μου απάντησε

ικανοποιητικά με pm. Sean, Hal την απάντηση σε αυτό που σας ζήτησα την έχω πάρει. Αυτά.

 

sc

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...