unforgiven Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 Ιδού πώς έχει η ιστορία: 21/12 (Σάββατο): Αγόρασα έναν Canon S900 από το "Πλαίσιο" του Ψυχικού. 28/12 (Σάββατο): Μία εβδομάδα μετά παρέδωσε το πνεύμα, δεν άνοιγε καν... 30/12 (Δευτέρα-Σήμερα): Επικοινωνία με την Intersys, αντιπρόσωπο της Canon: Δεν τίθεται θέμα αντικατάστασης, φέρτε τον να τον δούμε. Προσφέρθηκα να τον πάω ο ίδιος, αλλά μου είπαν ότι όλοι οι υπάλληλοι είναι σε άδεια και θα επιστρέψουν την Πέμπτη 2/1. Τους είπα ότι εκείνη τη μέρα δουλεύω και δεν είναι δυνατόν να τον πάω στο Μενίδι από το Χαλάνδρι και μετά να επιστρέψω στην Παιανία που είναι η δουλειά μου... Απευθυνθείτε στο "Πλαίσιο", μου λένε. Τον φορτώνω και πάω στο Πλαίσιο. Με στέλνουν στον, ομολογουμένως, ευγενέστατο διευθυντή. Μου είπε ότι δεν είναι πολιτική της εταιρίας η αντικατάσταση προϊόντων (αντιγραφή από το site τους: "Σε περίπτωση που το προϊόν το οποίο παραλάβατε δεν είναι αυτό που είχατε δηλώσει στην ηλεκτρονική παραγγελία σας ή το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό, μπορείτε να προχωρήσετε σε επιστροφή του, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Στις περιπτώσεις αυτές το ΠΛΑΙΣΙΟ αναλαμβάνει πλήρως τα έξοδα αποστολής των προϊόντων.") και ούτε η Canon τους το επιτρέπει... Τελικά θα τον στείλουν στο service οι ίδιοι και βλέπουμε... Πάντως στο ΙΝΚΑ έκανα καταγγελία και περιμένω την απάντησή τους. Και ερωτώ: -Εγώ που "έσκασα" 500 για να αγοράσω ένα επώνυμο προϊόν από μία επώνυμη αλυσίδα και αυτό που πήρα είναι (προφανώς) ελαττωματικό, δεν δικαιούμαι αντικατάστασης χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες; -Ένα προϊόν που χάλασε αμέσως μετά την αγορά, θα πρέπει να το πάω ο ίδιος με προσωπικά έξοδα για επισκευή και χάνοντας δύο ημέρες από τη δουλειά μου; -Γιατί να στερηθώ αυτό που αγόρασα για μία-δύο εβδομάδες ή έναν μήνα, επειδή κάποιοι (η Canon; η αντιπροσωπία; το Πλαίσιο; ) δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους; Ας σημειωθεί ότι σε έναν υπάλληλο του service του "Πλαισίου" του ξέφυγε και μου είπε ότι ένας άλλος εκτυπωτής της Canon έχει έναν μήνα εκεί και δεν έχει φτιαχτεί. -Είμαι γραφίστας και τον αγόρασα με τιμολόγιο για επαγγελματική χρήση. Ποιός θα με αποζημιώσει για τη δουλειά που δεν θα μπορώ να κάνω; Για τις εκτυπώσεις που θα αναγκαστώ να κάνω έξω, πληρώνοντας πολλά παρά πάνω; Για την ποιότητα που δεν θα είναι αυτή που επέλεξα αγοράζοντας ένα πολύ ακριβό προϊόν; Ξέρω ότι θα δυσκολευτώ να βρω το δίκιο μου... Θα σας κρατώ ενήμερους. (ΥΓ: Το site του ΙΝΚΑ αναφέρει σαφώς ότι υπόλογος απέναντι στον πελάτη είναι το κατάστημα πώλησης και όχι κάποιος άλλος)
madsc Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 Τα γνωστά με τις αλυσίδες. Μη μασάς, φωνές και φοβέρες θέλουνε, Γεράρδο λένε το αφεντικό και είναι και τσάμπα: 800 11 12345. sc
W.A.Mozart_(jr.) Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 Συμβουλή: Μην το παρατήσεις το θέμα. Όσο και αν σου κοστίσει σε χρόνο αξίζει να το τραβήξεις μέχρι τέλους μήπως και βάλουνε μυαλό καμιά φορά! Κουράγιο!
kirimis Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 Δυστυχως ειμαστε ακομα ΠΙΣΩ! Εγω απο Αγγλια ειχα παρει τον Epson μου... Μετα απο 2 μερες μου χαλασε... τον παω πισω στο καταστημα και μου τον αλλαξαν ΑΜΕΣΑ και ΕΠΙΤΟΠΟΥ αφοηστε που ειχα επιλογη εντος 14 ημερων να τον επιστρεψω και να ζητησω τα χρηματα μου πισω εαν δεν μενα ευχαριστημενος... Αυτα ειναι πλεον παγια πολιτικη των καταστηματων στην Αγγλια... στο Ελλαντα ομως ειμαστε στο ελεος του καθε ΜΙΚΡΟ-εισαγωγεα που τον εχει δει και μεγαλο-αντιπροσωπος. Καλο κουραγιο "ασυγχωρητε"... κυνηγησε τους χωρις λυπηση! Παντως να ξερεις... πως πιθανα να σε ακουσουν αμα κανεις γραπτη καταγγελεια στο μαγαζι απο οπου την πηρες και επισης τραβα το σχοινι αναφεροντας πως θα πας δικαστικα εστω για λογους ευθυξιας... και ο αγιος φοβερα θελει. Αλλωστε αυτο το περι νομικων μετρων χτυπαει αλλιως και το λαμβανουν σοβαρα υποψην... δοκιμασμενο απο μενα
^ACID_BURN^ Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 file unforgiven kane ena tilefonaki sto 8001112345 kai zita na se sindesoun me 055 esoteriko na ta poume an thes.
unforgiven Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote ^ACID_BURN^:</font><hr> file unforgiven kane ena tilefonaki sto 8001112345 kai zita na se sindesoun me 055 esoteriko na ta poume an thes. <hr /></blockquote> To είδα αργά το μήνυμά σου! Θα σε πάρω αύριο... Μίλησα με την κυρία Κουρκούνα και φάνηκε πολύ διαλακτική. Θα επικοινωνήσει αύριο μαζί μου. Αυτό που θεώρησε λογικό είναι να αντικατασταθεί ο εκτυπωτής από τη στιγμή που αποδειχθεί ότι έχει πρόβλημα. Λογικό. Αλλά ακόμα πιο λογική η απορία μου: τι έλεγχο χρειάζεται ένας εκτυπωτής που δεν ανάβει καν και που μπορεί να διαπιστωθεί σε χρόνο dt από οποιονδήποτε; Γι΄αυτό θα το ψάξει το θέμα και εις αύριο τα νεότερα!
Critter Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 παιδια ειναι καθαρα θεμα της CANON και οχι του πλαισιου.Γιατι το λεω αυτο? Εγω αγορασα εναν εκτυπωτη για την ψηφιακη μου HP που εκανε 350 euro και ηταν ελλατωματικος.Τον πηγα πλαισιο και χωρις καν να τον κοιταξει μου εδωσε καινουργιο.Ηταν ομως κακη παρτιδα και ηταν και ο δευτερος χαλασμενος(δεν επερνε τροφοδοσια).Τον παω την αλλη μερα.Παραξενευτηκε ο τεχνικος,τον εβαλε στην πριζα και μολις ειδε οτι πραγματι δεν περνει ρευμα,μου εδωσε στο λεπτο αλλον.Ομοιως και με σκληρο δισκο που μαλιστα τον χαλασε το τροφοδοτικο μου και μου τον αλλαξε κατευθειαν.
dim_b Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote Critter:</font><hr> παιδια ειναι καθαρα θεμα της CANON και οχι του πλαισιου.Γιατι το λεω αυτο? Εγω αγορασα εναν εκτυπωτη για την ψηφιακη μου HP που εκανε 350 euro και ηταν ελλατωματικος.Τον πηγα πλαισιο και χωρις καν να τον κοιταξει μου εδωσε καινουργιο.Ηταν ομως κακη παρτιδα και ηταν και ο δευτερος χαλασμενος(δεν επερνε τροφοδοσια).Τον παω την αλλη μερα.Παραξενευτηκε ο τεχνικος,τον εβαλε στην πριζα και μολις ειδε οτι πραγματι δεν περνει ρευμα,μου εδωσε στο λεπτο αλλον.Ομοιως και με σκληρο δισκο που μαλιστα τον χαλασε το τροφοδοτικο μου και μου τον αλλαξε κατευθειαν. <hr /></blockquote> Εντός 5 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να αντικαταστήσει το ελατωματικό προϊόν. Μετά τις 5 μέρες είναι καθαρά θέμα αντιπροσωπείας και όπως καταλαβαίνετε από τι στιγμή που δεν τους υποχρεώνει κανείς, συνήθως δεν το αντικαθιστούν.
daywalker Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 pantos na theoreis oti eisai tyxeros pou to agorases apo to plaisio... An to eixes agorasei apo opoudipote allou, tha eprepe na ton exeis idi ksegrapsei. Exo kales empeiries apo to plaisio kai theoro oti einai i kalyteri alysida stin ellada pou asxeta apo tis times, prospathei na eksypiretisei ton pelati kai parexei ena ypotupodes service. Prosopika, kathe fora pou mou xalaei kati (cpu, motherboard, ram , cdroms klp) mou antikathistatai sxedon panta aythimeron mono me to timologio.
Gabriel Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 Και εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το πλαίσιο σε θέματα αλλαγών
Narayan Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 FYI, ακόμα κι αν δεν σας αλλάζουν τον δίσκο στο μαγαζί που τον πήρατε, μπορείτε να τον στείλετε πίσω στην εταιρεία κατασκευής, αρκεί να ισχύει η εγγύηση 3 ετών που δίνουν οι κατασκευαστές. Για να δείτε αν ισχύει η εγγύηση, στο site των Maxtor, WD, Seagate κτλ. έχει ένα τμήμα που λέει για RMA Info, όπου εισάγετε το S/N του δίσκου και ενημερώνεστε αν δικαιούστε αλλαγή του δίσκου.
wnymphe Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 Ειμαι σιγουρος ότι κάποια λύση θα βρεθεί.Το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι αξιοπιστη εταιρια. Ελπίζω να μας κρατήσεις ενήμερους και να μην το ξεχάσεις αν ικανοποιηθούν οι απαιτησεις σου. Συνήθως έτσι γίνεται..... Μην μας ξεχάσεις γιατί θα το θυμίζω εγώ....... Εις αύριο τα σπουδαία.
ex_tep Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 egw ksero oti entos 5 ergasimon hmeron prepei na exei alaksei to proion..Bebaia an to afiseis oi 5 meres tha ginoun me mathimatiki akriveia 15.Thelei distixos piesh..Ellanta eina edw se kamia 10aria xronia isos kai na plisiasoume to epipedo tis Agglias kai allon europaikon xoron..Egw pantos teleiosa me tis enxories agores Online apo eksoteriko..
unforgiven Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2002 Όλα καλά! Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον! Με πήραν σήμερα τηλέφωνο, πέρασα από το κατάστημα και μου έδωσαν πιστωτικό, οπότε την Παρασκευή παίρνω καινούριο ή ό,τι άλλο θέλω... Ηθικά διδάγματα: -Και ο ʼγιος, φοβέρα θέλει. Μην περιμένετε χωρίς ψιλοφασαρία να γίνει το σωστό. -Προσπαθείστε να μιλήσετε με όσο το δυνατόν ψηλά ιστάμενα πρόσωπα (η κυρία Κουρκούνα που μίλησα τελευταία, είναι προϊσταμένη σε κάποιο τμήμα, αν θυμάμαι καλά στην εξυπηρέτηση πελατών). Πολλοί, κακώς, νομίζουν ότι το συμφέρον της εταιρίας είναι τα 500 που θα γλυτώσει, και όχι η καλή φήμη. -Δημοσιοποιείστε το. Κάποια άκρη θα βρείτε (πχ ^Acid_Burn^) -Αναφέρετε μερικές φορές τη λέξη "ΙΝ.ΚΑ."... το φoβούνται! Και μην διστάσετε να κάνετε καταγγελία (φυσικά τη δική μου θα την αποσύρρω) Και μία τελευταία υποσημείωση: Αντίθετα με ότι αναφέρθηκε πιο πάνω, και σύμφωνα με το ΙΝ.ΚΑ. υπεύθυνος απέναντι στον καταναλωτή και υπόλογος σε περίπτωση προβλήματος, είναι το κατάστημα και όχι η αντοπροσωπεία! Να είστε όλοι καλά! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! ΥΓ: Τώρα το τι παρασκήνιο υπήρξε (αν υπήρξε) θα μας το πει ο ^Acid_Burn^... Γιατί ο διευθυντής του Ψυχικού με κοίταζε "κάπως", θυμότανε και το επίθετό μου...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.