Προς το περιεχόμενο

Νεο opel ASTRA 2010


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 231
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

βεβαια αλλα τα 150-160 της εκδοσης με τα 160ps απο το εργοστασιο και αλλα τα 150-160 που θα βγαλει το 122αρι με προγραμμα. εχει τεραστια διαφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιρνεις το 122 και με ενα προγραμματακι αξιας 200 ευρω το πας τσακ μπακ 150 αλογακια. Αυτα φανταζομαι πως ειναι αρκετα.

 

 

Που πουλανε προγρραμμα με 200 ευρω? :P

Απο 500+ με κοντα στα 1000 τα ''επωνυμα''

 

Μια χαρα παντως θα σε καλυψει ο 122 , ειδικα εφοσον 1600ρι σε καλυπτε με τον tsi θα εισαι αρχοντας

 

Μια χαρα ειναι τα αλογα ρε παιδια, ενα 1600ρι καλυπτει 99% τις αναγκες ενος μεσου οδηγου, ποσο μαλλον το tsi ας ειναι και το ''μικρο''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o 160ρης δεν διαβασα και τα καλυτερα ειδικα στο θεμα του κομπρεσορα και τις θερμοκρασιες , δε εχει cooler ειναι αεροψυκτο κτλ πιστευω το 122 ειναι ποιο καλο μοτερ απλα αντι να παω στα 160 πηρα το 122 με φουλ εξτρα και ηλιοροφη σημερα το εκλεισα σε ασπρο του παγου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o 160ρης δεν διαβασα και τα καλυτερα ειδικα στο θεμα του κομπρεσορα και τις θερμοκρασιες , δε εχει cooler ειναι αεροψυκτο κτλ πιστευω το 122 ειναι ποιο καλο μοτερ απλα αντι να παω στα 160 πηρα το 122 με φουλ εξτρα και ηλιοροφη σημερα το εκλεισα σε ασπρο του παγου .

 

Το τούρμπο είναι τούρμπο όπως και να το κάνεις,απλά οι έχοντες 160+ άλογα βλέπουν το αντίκτυπο στις επιδόσεις πιο εύκολα.

Εκ των πραγμάτων ξέρεις οτι το "μικρό" 122αρι δέν "τραβάει",οπότε δέν περιμένεις καταιγιστικές επιδόσεις,όταν όμως ο knight rider (Tsi/GT/Gti) θέλει ροπή τώρα και ο Kit του πετάει ένα ξερό "Sorry,δέν έχει τουρμπόκαιρο σήμερα",έ...όπως και να το κάνεις, προβληματίζεται...

Το χειμώνα πάν' καλά πάντως...:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικα και δεν περιμενω καταιγιστικές επιδόσεις απο κανενα γκολφ πλην ισως του gti αν ειχα τα λεφτα που ομως δεν τα εχω D:) εγω πιστευω θα με καλυψουν ανετα τα 122 σε θεμα ρεπριζ ποιο πολυ ακουσα οτι τα κομπρεσορατα παιζει να λαγκαρουν μεχρι και 3 sec. μεσα στην πολη , θελω να σου πω οτι το 122 μοτερ ειναι ποιο αξιοπιστο ειδικα μεσα στην πολη καλοκαιρι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικα και δεν περιμενω καταιγιστικές επιδόσεις απο κανενα γκολφ πλην ισως του gti αν ειχα τα λεφτα που ομως δεν τα εχω D:) εγω πιστευω θα με καλυψουν ανετα τα 122 σε θεμα ρεπριζ ποιο πολυ ακουσα οτι τα κομπρεσορατα παιζει να λαγκαρουν μεχρι και 3 sec. μεσα στην πολη , θελω να σου πω οτι το 122 μοτερ ειναι ποιο αξιοπιστο ειδικα μεσα στην πολη καλοκαιρι .

 

Επειδη εχω 160ρι tsi δεν εχει σχεδον καθολου λαγκ, η μεταβαση απο κομπρεσορα σε turbo ειναι αναπαισθητη

Εχει βεβαια lag λογω ηλεκτρογκαζου και τουρμπινας, αλλα πλησιαζει αρκετα λειτουργια ατμοσφαιρικου

 

Το 122 ειναι μια χαρα επιλογη εφοσον σε καλυπτει η δυναμη του και εκτιμας περισοτερο τον εξτρα εξοπλισμο απο τα παραπανω αλογα

 

Απλα η διαφορα στην τιμη μεταξυ 122 και 160 ειναι σχετικα μικρη, οποτε αξιζει να πας στο κατι παραπανω αν θελεις την παραπανω δυναμη

 

 

Οσο για το intercooler το 160ρι μπορει να εχει ''απλο'' intercooler αλλα ειναι το ιδιο intercooler που φορανε τα 2λιτρα tsi , δεν το λες μικρο ή ανεπαρκες , μια χαρα κανει για τον κινητηρα

 

 

Αν επιτρεπεται ποσο πηγε το golfaki? 3θυρο τελικα?

Φανταζομαι εκανες test drive για να δεις αν σε καλυπτει απο επιδοσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικα και δεν περιμενω καταιγιστικές επιδόσεις απο κανενα γκολφ πλην ισως του gti αν ειχα τα λεφτα που ομως δεν τα εχω D:) εγω πιστευω θα με καλυψουν ανετα τα 122 σε θεμα ρεπριζ ποιο πολυ ακουσα οτι τα κομπρεσορατα παιζει να λαγκαρουν μεχρι και 3 sec. μεσα στην πολη , θελω να σου πω οτι το 122 μοτερ ειναι ποιο αξιοπιστο ειδικα μεσα στην πολη καλοκαιρι .

 

 

 

Ίσα ίσα που τα κομπρεσοράτα έχουν λιγότερο lag.

Γι'αυτό έχουν και τον κομπρέσορα. Για μείωση του lag σε χαμηλές στροφές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μετα συγχωρησεως γιατι δεν καταλαβα κατι: τi intercooler φοραει το 122αρι και τι το 160αρι? στο 160αρι εχουν βαλει κατωτερο? και πως οριζεται το "κατωτερο".

 

+1 στον ΝικΤΓ. το 160αρι εχει και εναν κομπρεσσορα χαμηλα να σπουλαρει, ενω το 122αρι οντας μονο τουρμπατο εμφανιζει ελαφρως περισσοτερο λαγκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το προβλημα απο οτι διαβαζα σε ενα φορουμ ειναι οταν παει να απομπλακει ο κομπρεσσορας στις 3000 στροφες δεν ξερω παιδια μπορει να κανω και λαθος , επισεις διαβαζα οτι δεν εχει υδροψικτο Intercooler το 160αρι και μου εκανε εντυπωση , οσο αφορα οντως η διαφορα ειναι μικρη αλλα δε μπορω να ξοδεψω αλλα χρηματα γιατι εχω βγει εκτος προυπολογισμου γυρω στα 2500 ευρω ασε που δεν ειμαι σιγουρος αν πραγματικα θα ηθελα το 160αρι ισως θα μπορουσα να κανω καποιες περικοπες αλλα πιστευω οτι το 122 ειναι ποιο απλο μοτερ ποιο οικονομικο και με καλυπτει σιγουρα , test Drive δε το εχω κανει αλλα ειχα το golf 5 .

το γκολφ το πηρα σε cady white hightline με ηλιοροφη μου εκανε και καποια εκπτωση γιατι ειμαι πελατης και εχω αγορασει και αλλο αμαξι απο τον ιδιο αντιπρωσοπο και μου κοστισε 21500 . με manual κιβωτιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το golf 160 έχει το κλασσικό intercooler που κρυώνει ο αέρας της εισαγωγής από τον αέρα του περιβάλλοντος, το golf 122 έχει chargecooler όπως το λένε, που κρυώνει τον αέρα της εισαγωγής με την χρήση νερού από το κύκλωμα ψύξης.

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη εχω 160ρι tsi δεν εχει σχεδον καθολου λαγκ, η μεταβαση απο κομπρεσορα σε turbo ειναι αναπαισθητη

Εχει βεβαια lag λογω ηλεκτρογκαζου και τουρμπινας, αλλα πλησιαζει αρκετα λειτουργια ατμοσφαιρικου

 

Εκτος φυσικα του uber σφυριγματος που μεσα στην πολη γινεται ενοχλητικοτατο και θελω να το σπασω οταν δεν εχω μουσικη αρκετα δυνατα για να καλυψει τον ηχο. Ο πατερας μου δε οταν το πρωτοοδηγησε νομισε πως εσπασε κανενα πιστονι η καμια βαλβιδα οταν εκανε αυτον τον ηχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτος φυσικα του uber σφυριγματος που μεσα στην πολη γινεται ενοχλητικοτατο και θελω να το σπασω οταν δεν εχω μουσικη αρκετα δυνατα για να καλυψει τον ηχο. Ο πατερας μου δε οταν το πρωτοοδηγησε νομισε πως εσπασε κανενα πιστονι η καμια βαλβιδα οταν εκανε αυτον τον ηχο.

 

 

To σφυριγμα απο την αντλια λες η το τσακ?

 

Εμενα ευτυχως δεν το εχει κανει ακομα το σφυριγμα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "τσακ" τυπου σφυριγματος που αλλαζει απο κομπρεσορα σε τουρμπο. Πραγματικα σπαει @@ οταν επικρατει πληρης ησυχια στο αυτοκινητο και εισαι κολλημενος στην κινηση (και εχεις και τη μανα σου στη θεση του συνοδηγου).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "τσακ" τυπου σφυριγματος που αλλαζει απο κομπρεσορα σε τουρμπο. Πραγματικα σπαει @@ οταν επικρατει πληρης ησυχια στο αυτοκινητο και εισαι κολλημενος στην κινηση (και εχεις και τη μανα σου στη θεση του συνοδηγου).

 

Χαχα , ενταξει ρε συ αυτο το τσακ δεν ειναι και κατι τρομερο

Εμενα τουλαχιστον δεν με πειραζει πολυ, και ακουγετε ελαχιστα

Στην αρχη νομιζα οτι κατι προβλημα εχει αλλα μετα απο λιγο το συνιθισα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...