Προς το περιεχόμενο

Νεο opel ASTRA 2010


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι αρκετοι το παρηγγειλαν χωρις να το οδηγησουν. Αφησαν στην ακρη , δηλαδη , το κυριοτερο κριτηριο ενος αυτοκινητου και το αγορασαν οπως θα αγοραζε κανεις ενα ψυγειο. Ακομη και τηλεοραση να παρεις θελεις να δεις την εικονα της πριν την αγορασεις.

Πολλοί θεωρούν δεδομένη την καλή συμπεριφορά ή δεν τους πολυνοιάζει.

Χώρια, πως αν το προηγούμενο αυτοκίνητο ήταν μικρομεσαίο 10ετίας ή 15ετίας, εννοείται πως θα εντυπωσιαστούν από το εσωτερικό, αλλά και από τα δυναμικά χαρακτηριστικά των καινούργιων.

 

Για να μην γίνω σπασίκλας, και πω, πως το μόνο που ενδιαφέρει τους περισσότερους είναι το αντίκτυπο στην γειτονιά και στους συνάδελφους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 231
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

καταρχην χρονια πολλα σε ολους οσους συμμετεχουν στην συζητηση και δεν εχω κανενα λογο κακης αντιπαραθεσεις παρολαυτα ειναι πολυ ωραια συζητηση, λοιπων φιλε NickTG

φυσικα φιλε μου και ειναι πολλα αυτα που ειναι ποιο γρηγορα ομως εγω το διαλεξα με αλλα κρητιρια και σε παρακαλω να μου πεις ποιο αμαξι εχεις στο μυαλο σου με τα extra Που σου ειπα στο προηγουμενο μου ποστ στα 18 900 με το κλιδη στο χερι

1)

 

2) Ακόμα ένας λόγος που θα σου κακοφανούν οι επιδόσεις του 1600.

 

Πιστεψε με φιλε μου οτι και με το 1400 turbo θα μου κακοφανει πολυ .

 

Προς φιλο Rabican η οδιγικη του συμπεριφορα ειναι παρα πολυ προσεγμενη στο καινουργιο αστρα ετσι λενε τουλαχιστο , οταν λεμε συμπεριφορα δε μιλαμε μονο για στριψιμο αλλα για κυλιση / θορυβο / θορυβο πορτας / αεροδυναμικη κτλ .

 

φιλε papahlamidas

Μόνο δικιά μου ιδέα είναι ότι ο κώλος μοιάζει πολύ με του νέου IBIZA;
οχι και μενα μου μοιαζει αλλα απο το πλαι

 

3) Δηλαδή συμφέρουν τα 19000Ε για ένα 1600αρι ατμόσφαιρα και δε συμφέρουν τα +300Ε για ένα τούρμπο;

+ 300 φιλε μου σε ποια εκδοση? στην απλη με τασια και χωρεις ηλεκτρικα παραθυρα? (στο δικο μου εχω παρει πακετο προσφορων cruise ζαντες και ηλεκτρικα παραθυρα πισω ) δηλαδη αυτο σημενει οτι η δευτερη φουρνια elegance θα πηγαινει με τασια χωρεις ηλεκτρικα και λογικα χωρεις cruise control .

4) Αυτός είναι ένας λόγος να προτιμήσει κάποιος το ατμοσφαιρικό αν βιάζεται αλλά δε νομίζω να κάνουν πάνω από 2-3 μήνες τα τούρμπο.

εγω δεν αντεχω αλλο βροχη και κρυο 3-4 μηνες με την μηχανη για να λεω οτι πηρα τουρμπο!

5) Δεν καταλαβαίνω το κόλλημα με τις κόντρες.

Δεν μιλησα φιλε μου για κοντρες που το ειδες? απλα μου λες οτι ειναι επιταφιος το 16αρι και σου λεω σε φιλο που εχει Α4 115 -1600cc κινητε αξιοπρεπως .

7) Το 1400Τ έχει +300Ε από το αντίστοιχο 1600αρι ατμοσφαιρικό. Γιατί να έχει lag; Έχεις οδηγήσει σύγχρονο αμάξι με turbo; Δε μιλάμε ούτε για GT που είναι 10ετίας ούτε για φτιαγμένο Civic.
που κολλαει τα 300 ευρω με το lag?

- αν εχεις εστω και μερικες αρχες μηχανολογιας η εστω πως δουλευει ενας κινητιρας εσωτερικης καυσεις τοτε δεν γινεται να μην εχει καποια μεγαλη καμπη το 1400 αν και πρωσοπικα πιστευω οτι δε θα εχει μεγαλη τελικη οχι πανω απο 200 χαω και μετα τα 170 θα σερνετε οπως το 1600 αλλα μακαρι να βγω ψευτης!

8) Υπάρχουν και άλλα πράγματα εκτός από πάτημα στα φανάρια.

Πράγματα στα οποία το 1400Τ είναι πολύ καλύτερο από το 1600.

τα ειπαμε αυτα.. βρε μηπως γιαυτο δεν βρισκω κανα καλο γκομενακι?? ΛΟΛ !

Καταλαβαίνω την ανάγκη να υπερασπιστείς την επιλογή σου αλλά μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.

Δεν θελω να υπερασπιστω τιποτα απλα γραφω αυτα που πιστευω ,

- Τι ξερεις δηλαδη , κατι που δεν ξερουμε εμεις?

 

φιλε MiDi_MiLiZ μη με ρωτας τα ιδια πραγματα σε παρακαλω οσο για τα 7 ηχεια πραγματικα δε εχω σχεση με τον ηχο στο αμαξι και τα θεωρω πεταμενα λεφτα και γιαυτο δεν προκειτε ποτε να ριξω χρημα οπωτε οτι extra εχει απο την μανα του τοσο το καλυτερο για μενα

παρολο αυτα εχεις πει μια μεγαλη κουβεντα

Με τετοια τρικ πετυχαινουν το μαρκετινγκ που επιθυμουν οι εταιρειες. Τρικ στα οποια δεν πρεπει να τσιμπανε ανθρωποι θεωρητικα ψαγμενοι. Το ιδιο και για τις 17ρες ζαντες. Στο τελος θα βαλουν 20ρες ζαντες στα 1600ρια...
ΣΥΜΦΩΝΩ μονο που για μενα τρικ ειναι να δωσεις τα ιδια λεφτα + κατι παραπανω για να παρεις θεωριτικα ενα πολυ ποιο γρηγορο αμαξι με πολυ λιγοτερο εξοπλισμο ΝΑΙ ΦΙΛΕ μου αυτο ειναι το λεγομενο Marketing !! οσο για τις 17 ρες δωρο μου τις εδωσαν φιλε γιατι να μην τις βαλω? τοσο περιεργο σου φαινετε στο 16αρι η 17αρα και οχι στο 14αρι γιατι για τα 5 ολοκληρα κιλα ροπης που θεωριτικα δινει (το που τα δινει ομως δεν ενδιαφερει κανεναν anyway )

 

 

Φιλε μου mathewgx συμφωνω με αυτο που ειπες

Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι αρκετοι το παρηγγειλαν χωρις να το οδηγησουν. Αφησαν στην ακρη , δηλαδη , το κυριοτερο κριτηριο ενος αυτοκινητου και το αγορασαν οπως θα αγοραζε κανεις ενα ψυγειο. Ακομη και τηλεοραση να παρεις θελεις να δεις την εικονα της πριν την αγορασεις.
απολογουμε το εκανα και το παιζω kinder εκπληξη μετα απο πολυ σκεψη η opel και η gm motors μετα τα ολα προβληματα της αμα δεν βγαλει 2 πολυ καλα αυτοκινητα παει για φουντο το ενα το εβγαλε το insignia το αλλο ειναι το μικρο Insignia με αυτο το σκεφτικο προχωρισα .
Σκεφτομαι και εγω να προχωρησω στην αποκτηση του , αλλα αν δεν κανω test drive δεν δινω ευρω./quote] αν εχεις ροδα και δεν βιαζεσε περιμενε .
Για να μην γίνω σπασίκλας, και πω, πως το μόνο που ενδιαφέρει τους περισσότερους είναι το αντίκτυπο στην γειτονιά και στους συνάδελφους...

αν κρινω απο το nick σου πρεπει να εχεις σταρλετακι D:) παντως οχι φιλε η αγορα καινουργιου αυτοκινητου ειδικα την σημερων ημεραν με τα τεραστια τελη ειναι επενδυση αλλα και περισσοτερη ασφαλια παθιτικη ενεργιτικη και οχι θεμα μοστρας σε μενα τουλαχιστων .

αυτα τα ουκ ολιγα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πουθενά δεν κολλάει το +300Ε με το lag. Απλά τα σχολιάζω στην ίδια πρόταση.

 

Οι τιμές έχουν ανακοινωθεί.

Για κάθε έκδοση στα 1600 ατμοσφαιρικά κυβικά η αντίστοιχη έκδοση στα 1400Τ έχει +300Ε.

Στο δικό σου για παράδειγμα θα πλήρωνες +300Ε για να το πάρεις με το ίδιο εξοπλισμό αλλά με τον 1400Τ.

 

Ακριβώς επειδή έχω γνώσεις μηχανολογίας και λειτουρίας σύγχρονων κινητήρων τουρμπο ξέρω ότι το lag θα είναι ελάχιστο,σχεδόν ανεπαίσθητο, και σίγουρα δε θα έχει καμία σχέση με GT και εκ των υστέρων τουρμπισμένα Civic.

 

Το Α3 κινείται τόσο αξιοπρεπώς που δεν μπορεί να ανοίξει διαφορά με το 1300αρι Daihatsu Sirion της μάνας μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδη θεωρεις αδιαφορα τα 5 κιλα ροπης που δινει το τουρμπο? για τα 20 αλογα διαφορας δε δινω σημασια γιατι ΠΟΛΥ ευκολα με ενα ΦΠΕ μπορεις να πας στα 130 αλογα, οποτε να εχεις παραπλησια ιπποδυναμη. τα 5 κιλα ροπης ομως, που ειναι η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ διαφορα, δε θα τα δεις με τιποτα (φυσιολογικο). δεν ξερω αν εχεις οδηγησει καποιο απο τα καινουργια turbo μοτερ, οπως τα 120αρια TSI η το 1.8TSi του VAG, η το 120αρι του Gruppo Fiat. θα δεις αισθητη διαφορα απο αυτα που ειχες οδηγησει παλια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοί θεωρούν δεδομένη την καλή συμπεριφορά ή δεν τους πολυνοιάζει.

Χώρια, πως αν το προηγούμενο αυτοκίνητο ήταν μικρομεσαίο 10ετίας ή 15ετίας, εννοείται πως θα εντυπωσιαστούν από το εσωτερικό, αλλά και από τα δυναμικά χαρακτηριστικά των καινούργιων.

 

Για να μην γίνω σπασίκλας, και πω, πως το μόνο που ενδιαφέρει τους περισσότερους είναι το αντίκτυπο στην γειτονιά και στους συνάδελφους...

 

δεν συμφερει να αγοραζει ο κοσμος αυτοκινητα με καλη οδηγικη συμπεριφορα.

Θα ειχε γεμισει ο κοσμος ιταλικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραια βαλε τωρα και + 450 για μεταλικο χρωμα + 400 για ζαντες και κανα σουξου μουξου ενα 1000αρικο σιγουρα με το καλημερα πανω ειναι δηλαδη ενα 20αρικο σου λεω εγω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραια βαλε τωρα και + 450 για μεταλικο χρωμα + 400 για ζαντες και κανα σουξου μουξου ενα 1000αρικο σιγουρα με το καλημερα πανω ειναι δηλαδη ενα 20αρικο σου λεω εγω .

 

 

 

Τα ίδια έξοδα τα έχει και το ατμοσφαιρικό.

 

Να το ξαναπω άλλη μία γιατί δεν το κατάλαβες πριν.

 

Αν το ίδιο με το δικό σου το αγόραζες 1400Τ θα πλήρωνες 300Ε παραπάνω.

ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ(ΑΠΟ 1600 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΕ 1400Τ) ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ 300Ε ΠΑΡΑΠΑΝΩ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλες εκδοσεις 1.6 βλεπω οτι εχουν και 5ρι σασμαν σε αντιθεση με τα 1.4Τ που εχουν by default 6ρι... Αλλος ενας λογος που για 300 ευρω θα προτιμουσα το Τ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλες εκδοσεις 1.6 βλεπω οτι εχουν και 5ρι σασμαν σε αντιθεση με τα 1.4Τ που εχουν by default 6ρι... Αλλος ενας λογος που για 300 ευρω θα προτιμουσα το Τ

 

 

Όσα(ατμοσφαιρικα) έχουν χειροκίνητο έχουν 5αρι. Αυτά με το 6αρι είναι τα αυτόματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε φιλε το εχω παραγγιλει σου λεω θες να σου δειξω την αποδιξη μηπως? 18 900 με το κλιδη στο χερι . οχι 20 000

 

 

 

Δεν ξέρεις να διαβάζεις;;;;

Σου είπα εγώ ότι δεν το πήρες τόσο;;;

 

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟΝ 1400Τ ΘΑ ΠΠΛΗΡΩΝΕΣ 19200Ε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε φιλε το εχω παραγγιλει σου λεω θες να σου δειξω την αποδιξη μηπως? 18 900 με το κλιδη στο χερι . οχι 20 000

 

E αυτο που σου λεει ο συμφορουμιτης ειναι πως με 19200 εχεις το ιδιο αμαξι - ακριβως - σε οτι αφορα τον εξοπλισμο + τον κινητηρα 1400Τ.

 

Αν μπορεις να περιμενεις 2-3 μηνες, εγω θα σου προτεινα να αλλαξεις την παραγγελια.

 

Σε καθε περιπτωση, καλοριζικο και καλοταξιδο το νεο σου αμαξι :-D

 

ΝickTG υπαρχει βεβαια ενα θεμα με το τι δωρα θα του εκανε για τον 1400Τ, ενδεχομενως να μην επαιρνε τις ζαντες π.χ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως τα δώρα σε καινούρια μοντέλα είναι τα ίδια για όποια έκδοση κινητήρα και να πάρεις και τα δίνει η ίδια η εταιρεία.

Ακόμα και έτσι ζάντες βάζεις και μετά. Κινητήρα και 6άρι κιβώτιο δύσκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...