Προς το περιεχόμενο

Νεο opel ASTRA 2010


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 231
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

για να το λες εσυ κατι θα ξερεις , και επιδει εχουν περασει αρκετα γρηγορα αμαξια απο την κατοχη μου σου λεω αν ειναι να τρεξεις σε ραλλι με το 1400 και το 1600 το και καλα τουρμπισιο ατυχησες anyway

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν νομιζω να αναφεροταν σε ραλλυ ο NickTG.. για καθημερινη οδηγηση, οικονομια και ανεση το ελεγε πιστευω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να το λες εσυ κατι θα ξερεις , και επιδει εχουν περασει αρκετα γρηγορα αμαξια απο την κατοχη μου σου λεω αν ειναι να τρεξεις σε ραλλι με το 1400 και το 1600 το και καλα τουρμπισιο ατυχησες anyway

 

Ποιος μίλησε για ράλλυ;

Υποθέτω το θες για οικογένεια;

Το αμάξι ήδη είναι πάνω από 1300 κιλά. Αν μπουν και 4 άτομα μέσα με αποσκευές το 1600 θα γίνει επιτάφιος.

 

Γιατί και καλά τουρμπίσιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πες μου ενα αμαξι που αμα μπουνε 4 ατομα θα πηγαινει να υποθεσω γρηγορα (να υποθεσω το 1400 με τα 140 ? ) λοιπων φιλε τα αμαξια που ειχα το συνολο των αλογων ειναι πανω απο 600 και περασαν απο τα χερια μου 4 αμαξια , λοιπων οχι δε εχω οικογενια ακομα απλα ετυχε να πουλησω το saxo μου και πρεπει να αγορασω αμαξι και ποιο οικονομικο ομορφουτσικο και με αρκετα extra βρικα το astr πως εχεις καταλαβει δε με ενδιαφερουν καθολου τα καινουργια τουρμπο γιατι απλα η αναλογια τα λεφτα που δινεις για το γκαζι που θα παρεις απλα δεν συμφερει , επισεις οι τουρμπο κινητηρες θα βγουν μετα αρκετους μηνες στην παραγωγη , τωρα για 1600 με 115 αλογα αν δε θες να βαζεις κοντρες στο φαναρι ναι ειναι πολυ καλα περιπου οσο εχει το Α3 ενος φιλου μου αναλογια κιλα και 1600 με 115 και πιστεψε με μια χαρα παει και μια 200αρα χτυπαει ανετα , επισεις εχω cruise control , 17res ζαντες , ραδιο cd με 7 ηχεια , πακετο ορατοτητας , εσωτερικο που μου αρεσει και πολυ καλη ποιοτητα εφαμιλη golf πιστευω με αρκετα μεγαλο πορτ μπαγαζ και πληρωσα ουτε 19 000 βρες μου εσυ ενα αμαξι να μου προσφερει αυτα σε αυτην την τιμη οχι κανενα κορεατικο ομως ενα γερμανικο η γιαπωνεζικο και ειδοποιησε με να παω να το ακυρωσω, επισεις μπορει καποιος να μου πει γιατι δε πηρα το cosmo ai phra to elegance γιατι δεν υπηρχε σε μαυρο δεν ηθελα διζωνικο κλιματισμο και δεν γουσταρω να εχω την φλωρια την flex αναρτηση με κουμπακι να γινεται σπορ και οταν παω να αλλαξω αναρτησεις να πληρωσω το κ!!@# μου . αυτα κυριοι και θελω να δω το 14αρι τουρμπο που θα το πληρωσουν πανω απο 20 χηνες και σε τι εκδοση ? και ποσο lag θα εχει και και και ... και Χρονια πολλα!

και μετα απο ενα puntiGt 190 ps

Saxo vts 170

civic turbo 250 του αδερφου μου ενταξει δε ηταν δικο μου αλλα το χορτασα

Golf 5ari 90 ps :) τι να μου κανουν ρε φιλε τα 140 του αστρα να κανω πατημα στα φαναρια ? αλλες εποχες.

 

y.p φιλε Physics_Rulez τα 0 - 100 σε 10 δευτερολεπτα το λες καλη επιδοση γιααμαξι 140 αλογα και τουρμπο , αληθεια το 1600 τουρμπο ποσο λενε περιπου οτι θα εχει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος μίλησε για ράλλυ;

Υποθέτω το θες για οικογένεια;

Το αμάξι ήδη είναι πάνω από 1300 κιλά. Αν μπουν και 4 άτομα μέσα με αποσκευές το 1600 θα γίνει επιτάφιος.

 

Γιατί και καλά τουρμπίσιο;

 

Όταν τώρα πια τα περισσότερα αμάξια έχουν 42 αερόσακους, 1002 ηλεκτρονικές μαλακιούλες κτλ κτλ το να κρατήσεις το βάρος χαμηλά είναι σταυρόλεξο για πολύ δυνατούς λύτες.:eek:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1)πες μου ενα αμαξι που αμα μπουνε 4 ατομα θα πηγαινει να υποθεσω γρηγορα (να υποθεσω το 1400 με τα 140 ? )

 

2)λοιπων φιλε τα αμαξια που ειχα το συνολο των αλογων ειναι πανω απο 600 και περασαν απο τα χερια μου 4 αμαξια ,

 

3) εχεις καταλαβει δε με ενδιαφερουν καθολου τα καινουργια τουρμπο γιατι απλα η αναλογια τα λεφτα που δινεις για το γκαζι που θα παρεις απλα δεν συμφερει ,

 

4) επισεις οι τουρμπο κινητηρες θα βγουν μετα αρκετους μηνες στην παραγωγη ,

 

5) τωρα για 1600 με 115 αλογα αν δε θες να βαζεις κοντρες στο φαναρι ναι ειναι πολυ καλα περιπου οσο εχει το Α3 ενος φιλου μου αναλογια κιλα και 1600 με 115 και πιστεψε με μια χαρα παει και μια 200αρα χτυπαει ανετα ,

 

6) επισεις εχω cruise control , 17res ζαντες , ραδιο cd με 7 ηχεια , πακετο ορατοτητας , εσωτερικο που μου αρεσει και πολυ καλη ποιοτητα εφαμιλη golf πιστευω με αρκετα μεγαλο πορτ μπαγαζ και πληρωσα ουτε 19 000 βρες μου εσυ ενα αμαξι να μου προσφερει αυτα σε αυτην την τιμη οχι κανενα κορεατικο ομως ενα γερμανικο η γιαπωνεζικο και ειδοποιησε με να παω να το ακυρωσω, επισεις μπορει καποιος να μου πει γιατι δε πηρα το cosmo ai phra to elegance γιατι δεν υπηρχε σε μαυρο δεν ηθελα διζωνικο κλιματισμο και δεν γουσταρω να εχω την φλωρια την flex αναρτηση με κουμπακι να γινεται σπορ και οταν παω να αλλαξω αναρτησεις να πληρωσω το κ!!@# μου .

 

7) αυτα κυριοι και θελω να δω το 14αρι τουρμπο που θα το πληρωσουν πανω απο 20 χηνες και σε τι εκδοση ? και ποσο lag θα εχει και και και ... και Χρονια πολλα!

 

8) και μετα απο ενα puntiGt 190 ps

Saxo vts 170

civic turbo 250 του αδερφου μου ενταξει δε ηταν δικο μου αλλα το χορτασα

Golf 5ari 90 ps :) τι να μου κανουν ρε φιλε τα 140 του αστρα να κανω πατημα στα φαναρια ? αλλες εποχες.

 

1) Είναι αρκετά σε αυτά τα λεφτά περίπου που είναι αρκετά πιο γρήγορα από ένα 1600αρι ατμοσφαιρικό γομάρι 1400+ κιλών με 4 άτομα μέσα.

Και ναι, ακόμακαι το 1400 με τα 140 άλογα και τα +5 κιλά ροπής περίπου είναι ένα από αυτά.

 

2) Ακόμα ένας λόγος που θα σου κακοφανούν οι επιδόσεις του 1600.

 

3) Δηλαδή συμφέρουν τα 19000Ε για ένα 1600αρι ατμόσφαιρα και δε συμφέρουν τα +300Ε για ένα τούρμπο;

 

4) Αυτός είναι ένας λόγος να προτιμήσει κάποιος το ατμοσφαιρικό αν βιάζεται αλλά δε νομίζω να κάνουν πάνω από 2-3 μήνες τα τούρμπο.

 

5) Δεν καταλαβαίνω το κόλλημα με τις κόντρες.

 

6) Είναι μερικά αλλά δε βλέπω το λόγο να τα αναφέρω.

 

7) Το 1400Τ έχει +300Ε από το αντίστοιχο 1600αρι ατμοσφαιρικό. Γιατί να έχει lag; Έχεις οδηγήσει σύγχρονο αμάξι με turbo; Δε μιλάμε ούτε για GT που είναι 10ετίας ούτε για φτιαγμένο Civic.

 

8) Υπάρχουν και άλλα πράγματα εκτός από πάτημα στα φανάρια.

Πράγματα στα οποία το 1400Τ είναι πολύ καλύτερο από το 1600.

 

Καταλαβαίνω την ανάγκη να υπερασπιστείς την επιλογή σου αλλά μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι να πεις οτι τα λεγε αυτα ατομο που δεν οδηγησε ποτε του τουρμπο να πω οκ. Πχ ο πατερας μου που εβγαλε τη ζωη του με ενα 1100ρακι και ενα 1600ρι, του λες για τουρμπο και νομιζει οτι εισαι κανενας κοπριτης που θελει να κανει κοντρες και τα θεωρει σκοτωστρες. Αυτο επειδη ποτε δεν οδηγησε.

 

Αλλα ρε zelda εχεις οδηγησει τουρμπατα αμαξια απτη καλη την κακη και την αναποδη. Και πιστευεις ακομα οτι ειναι η σωστη επιλογη το 1.6 των 115 αλογων, αντι του 1.4Τ των 140 αλογων και των +5κιλων ροπης για ενα αμαξι 1400 κιλα?

 

Εντωμεταξυ ως αστειο εκλαμβανω οτι μετρας στα συν του αμαξιου τα 7 ηχεια ας πουμε. Αναθεμα και αν ξερατε απο ηχο...Με τετοια τρικ πετυχαινουν το μαρκετινγκ που επιθυμουν οι εταιρειες. Τρικ στα οποια δεν πρεπει να τσιμπανε ανθρωποι θεωρητικα ψαγμενοι. Το ιδιο και για τις 17ρες ζαντες. Στο τελος θα βαλουν 20ρες ζαντες στα 1600ρια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι σχεση μπορει να εχει η λειτουργια τουρμπο ενος Punto GT (του παλιου) η ενος turbισμενου Civic, με τη λειτουργια που εχει ο 1.4Τ της οπελ? εγω προσωπικα δεν εχω οδηγησει τον 1.4Τ της οπελ, οπως φανταζομαι ουτε και εσυ, ομως ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι τελειως διαφορετικο το σεταρισμα. δεν υπαρχει τοσο εντονο το σκαλι, ουτε ο χαρακτηρας on/off που ειχαν τα παλια τουρμπο αμαξια, ποσο μαλλον ενα αμαξι που ειναι τουρμπισμενο εκ των υστερων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγα εχθες και το ειδα απο κοντα. Πολυ ομορφο αυτοκινητο , ισως το πιο ομορφο της κατηγοριας του , με μονη εξαιρεση το πισω μερος. Το εσωτερικο ειναι εκτος συναγωνισμου , μπορει να συγκριθει μονο με αυτοκινητα μεγαλυτερης κατηγοριας. Αν ειχε και το αφρωδες υλικο του πρωτου astra , θα ηταν απο τα καλυτερα εσωτερικα σε ολες τις κατηγοριες. Δυο μειονεκτηματα που εντοπισα ειναι το "υπερυψωμενο" ταμπλο (θα υπαρχει δυσκολια να αντιληφθεις τα ορια του καπο) και η περιορισμενη ορατοτητα προς τα πισω λογω της καμπυλοτητας του σασι.

 

Σε γενικες γραμμες , ενα πολυ ισορροπημενο αυτοκινητο με σημεια αιχμης την εμφανιση (τουλαχιστον μεχρι την καμπινα των επιβατων) , την ποιοτητα κατασκευης και την τιμη.

 

Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι αρκετοι το παρηγγειλαν χωρις να το οδηγησουν. Αφησαν στην ακρη , δηλαδη , το κυριοτερο κριτηριο ενος αυτοκινητου και το αγορασαν οπως θα αγοραζε κανεις ενα ψυγειο. Ακομη και τηλεοραση να παρεις θελεις να δεις την εικονα της πριν την αγορασεις.

 

Φυσικα δεν προκειται να ειναι κακο "οδηγικα" , αλλα μπορει να μην ταιριαζει σε καποιον.

 

Σκεφτομαι και εγω να προχωρησω στην αποκτηση του , αλλα αν δεν κανω test drive δεν δινω ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι αρκετοι το παρηγγειλαν χωρις να το οδηγησουν. Αφησαν στην ακρη , δηλαδη , το κυριοτερο κριτηριο ενος αυτοκινητου και το αγορασαν οπως θα αγοραζε κανεις ενα ψυγειο.

 

 

εμενα δε μου κανει εντυπωση. ξερω οτι καποιοι βλεπουν ενα αισθητικα ομορφο αμαξι, με καλο εξοπλισμο, με μεγαλους χωρους οποτε το επιλεγουν αφου δεν αποτελει σημαντικο κριτηριο η οδηγικη συμπεριφορα..:-)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο δικιά μου ιδέα είναι ότι ο κώλος μοιάζει πολύ με του νέου IBIZA;

τα φαναρια μοιαζουν καπως...κατι καπως το σχεδιο φερνει λιγο οντως...

 

Παιδια απο εσας που πηγατε και το ειδατε....εκατσε κανεις στο πισο καθησμα? :-(

Πολυ κουτσουρο ρε παιδι μου πολυ...λες και καθεσαι πανω σε ξυλο και εχεις ενα μαξιλαρακι του 1 cm απο πανω και καλα να το κανεις αναπαυτικο... τωρα δεν ξερω αν αλαζει τιποτα με τις εκδοσεις και τα καθησματα (αν και δε νομιζω) εγω μπηκα σε ενα elegance παντος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...