kwnstantinosv Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Σε καμία περίπτωση δεν είναι το Astra ελαφρύτερο από το Tempra. Περίπου 200 κιλά βαρύτερο είναι. ελαφρυτερος απο το SW, εισαι σιγουρος? παντως ακομα κι ετσι να ειναι, οκ, ενας παραγοντας μειον. ---------- Προσθήκη στις 01:17 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:12 ---------- Ενδεικτικη καταναλωση για το αυτοκινητο σου.http://www.spritmonitor.de/en/detail/381199.html Δεν ειναι στατιστικο δειγμα,αλλα μην περιμενεις πολυ παρακατω απο αυτο.Καλα ειναι πιστευω Μια χαρά είναι, άλλωστε απ τις επίσημες μετρήσεις που δίνουν οι εταιρειες παντα περιμενεις κάμποσο παραπάνω. όπως και με το τουρμπο αντιστοιχα αλλωστε. πιστευω παντως οτι με βαση το βαρος έχει αρκετά καλή κατανάλωση σχετικά με τα υπόλοιπα της κατηγοριας του. εχει και 370 λιτρα.. 'νταξει. χάνει σε επιδόσεις βέβαια, το μόνο αρνητικό. Αλλά έχοντας συνηθίσει με το tempra πυραυλος μου φαινεται δεν ζητάω πολλά παραπανω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Το Golf 6 του φιλου μου (1.4 τουρμπο 160 αλογατα) οταν παμε μαζι βολτουλα πηγαινουμε στις ιδιες ταχυτητες για τεστ καταναλωσης (corolla 1.33 88 αλογατα). Σε μια αποσταση 150 χιλιομετρων και με σταθερα 120 χιλιομετρα εγω εχω καταναλωση περιπου 6.5 λιτρα και αυτος παλατζαρει μεταξυ 7.2 - 7.8 λιτρα. Για την τεραστια διαφορα ιππων και ροπης μεταξυ των 2 αυτοκινητων (το Golf του εχει διπλασια απο το δικο μου) θεωρω το εξης. Η το δικο μου "ρουφαει" ή το δικο του ειναι πολυ οικονομικο. Δεδομενου κιολας οτι αυτος εχει απειρα καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια απο εμενα χωρια τα υπολοιπα + που προσφερει η εξτρα δυναμη θα ελεγα οτι αν πληρωνα κανενα 20αρικο για το δικο μου οτι με πιασανε ψιλοκοτσο ή δεν εκανα και την καλυτερη επιλογη. Πληροφοριακα παντα. Κατα τα αλλα καλοταξιδο και με πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 παντως η διαφορα αυτη στην καταναλωση θα γυρναγε υπερ του γκολφ αν κανατε πιο "δυσκολη" διαδρομη. αν πχ πηγαινατε σε καποια στροφοδιαδρομη, η σε επαρχιακο δρομο οπου θα υπηρχαν περισσοτερα κατεβασματα η προσπερασεις, εκει το γκολφακι πιστευω θα κραταγε χαμηλα την καταναλωση αφου δε θα ζοριζοταν οσο η κορολλα σου. αυτο ειχα καταλαβει εγω με ενα απλο τεστ. με το κορσα μου σε εναν δρομο ειχε τυχει να προσπερασω λεωφορειο. το αμαξι το εσκισα για να κανω γρηγορα την προσπεραση. κατεβασμα απο τριτη σε δευτερα, η δευτερα σπασμενη και στα μεσα της τριτης ειχε γινει η προσπεραση. ομως σε αυτη τη διαδικασια λογικα η καταναλωση ειχε βαρεσει κοκκινα. ακριβως ιδια προσπεραση με ενα Leon 1.8TSi. με τριτη κουμπωμενη, σανιδωμα στο γκαζι, το λεον ροπιαζει ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ, και πριν καν πιασω τις 4.500 στροφες της τριτης ειχα ολοκληρωσει προσπεραση. τα 2 αμαξια (Corsa 1.4 NA και Leon 1.8TSi) δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα, αλλα απλα φανερωνουν τη διαφορετικη συμπεριφορα. το Leon εντωμεταξυ ειχε και το disadvantage του βαρους (περιπου 250 κιλα πιο βαρυ απο το κορσα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Εχουμε κανει ταξιδακι μακρινο ως τη Λευκαδα και πισω παλι. Ανηφορες, σκατοδρομοι, φορτηγα και αλλα πολλα και στο τελος κανανε μια συγκριση του ταξιδιου σε λιτρα για την καταναλωση. Ειχαμε σχεδον την ιδια καταναλωση που αυτος εχει διπλασια δυναμη σε ολα και ειναι βαρυτερος κατα 150 κιλα απο την κορολλα μου. Γενικα βλεπω οτι τα νεα τουρμπατα δεν εχουν καμια σχεση με τα παλια τουρμπατα. Θεωρω οτι αν ειναι να μπεις στον κυκλο του 1.4 - 1.8 και σε κατηγορια τιμης 17κ+ τοτε χαλαρα πας για τουρμπο αμαξι. Ο μυθος οτι το τουρμπο καιει και περισσοτερο καλα κρατει ακομα παντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Γενικα βλεπω οτι τα νεα τουρμπατα δεν εχουν καμια σχεση με τα παλια τουρμπατα. Ο μυθος οτι το τουρμπο καιει και περισσοτερο καλα κρατει ακομα παντως. Μα αυτό προσπαθούνε τόσο καιρό οι εταιρίες. Η τάση τώρα πια είναι turbo και λίγα κυβικά για χαμηλή κατανάλωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.