imr Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Εφόσον το τιμολόγιο εκδίδεται όταν το παραλαμβάνεις, θα πληρώσεις το +2.Αλλά εφόσον έφαγες το γάιδαρο (19) στην ουρά (2) θα κολλήσεις; Το προβλημα δεν ειναι με τον φπα αλλα με τον φορο πολυτελειας, καθως μιλαμε για 2500 ευρω!!! Παντως δεν νομιζω το αστρα να φτανει πανω απο 17000 εργοστασιακη τιμη οτι εξτρα και να του βαλεις Η αντιπροσωπεια δεν μπορει να σου πει σιγουρα τι εργοστασιακη τιμη εχει το αυτοκινητο με τα εξτρα που εβαλες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shadowfax-1- Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Eιναι ενα θεμα να παω να ρωτησω ,λογω αποστασης. Τα ηξερα ολα αυτα αλλα ηλπιζα. ΤΥ guys. ΥΓ:Για ενα παιδι των 800€ ακομα και τα 500€ παραπανω ειναι θεμα...Believe me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzorako Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 καλησπερα σας,ειναι κανεις κατοχος του νεου astra? εχω το 1,6 αλλα δεν βρισκω καποιον στην περιοχη μου να το εχει,κατι σαν να μην μου πηγαινει καλα αλλα πριν το παω στιν εταιρια θα ηθελα να δω αν ειναι το δικο μου η γενικο το προβλημα. αν υπαρχει καποιος ας μου στειλει ενα μηνυμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 ΥΓ:Για ενα παιδι των 800€ ακομα και τα 500€ παραπανω ειναι θεμα...Believe me Σωστά, είναι και το 10% επιπλέον. Όταν είσαι <<των 800€>> δεν πας για αυτοκίνητο των 20K+... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2010 Ε ναι, γι αυτο και εγω το εδωκα το "ψωροκο". Ενα αμαξι ομως 15 - 18κ στο περιπου ειναι "οκ" (για καινουργιο παντα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 16 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2010 εγω παντως στα 900ευρω, δεν σκεφτομαι για αλλαγη αυτη τη στιγμη, ειδικα αν παω στην κατηγορια τιμης που θελω (17.000-19.000)... καλοριζικο φιλος παντως! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shadowfax-1- Δημοσ. 16 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2010 Σωστά, είναι και το 10% επιπλέον. Όταν είσαι <<των 800€>> δεν πας για αυτοκίνητο των 20K+... Aμα εχεις και ενα κομποδεμα απο παππουδες και ασφαλεια 10000€(πως και δε μου τα φορολογησαν και αυτα?),το ποσο που ΘΑ πληρωνα(μαζι με κατι προσφορες και με ενα ακομα μικρο κομποδεμα που ειχα-εχω φτιαξει)θα ηταν γυρω στα 12000€. Των 800€ παιδι ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ουτε για να αλλαξει μηχανακι δεν θα επρεπε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kwnstantinosv Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 παιδια, το αμαξάκι μού ήρθε προχτες, εμφανισιακά μ' αρεσει παρα πολυ και το εσωτερικο του προσεγμενο. δεν με συγκινουν οι επιδοσεις, πηρα 1400 στα 100αλογα για να εχω χαμηλη καταναλωση (εκει που πηγε η βενζινη με ενδιαφερει ακομα περισσοτερο η καταναλωση). ανετο το αμαξι, αθορυβος κινητηρας και με βολευει για χαλαρη οδηγηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Καλα η καταναλωση σε μικρο τουρμπακι δεν ειναι και μεγαλυτερη του ατμοσφαιρικου που εχεις. Το Golf 1.4 TSI με τα 122 αλογα παραδειμγα δεν εχει ουτε μισο λιτρο διαφορα απο το δικο σου στην καταναλωση. Αντιστοιχα το 1.4 turbo Astra δεν εχει σχεδον καθολου διαφορα απο το ατμοσφαιρικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Αρκει να βαλεις ενα αυγουλακι κατω απο το γκαζι γιατι αλλιω ρουφανεεε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Ε οταν το πατας ρουφαει, λογικο ειναι. Το ζητημα ειναι να εχεις δυναμη εκει που τη χρειαζεσαι τοσο για την ενεργητικη σου ασφαλεια αλλα οσο και για τα νευρα σου (εχεις παει ποτε σου στο Μπραλο ή στην Καταρα και να εχεις φορτηγο μπροστα σου με αμαξι που απλα δεν τραβαει καθολου?). Απο εκει και περα με χαλαρη οδηγηση η καταναλωση ειναι περιπου στα ιδια με ενα ατμοσφαιρικο ιδιου κυβισμου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Την εχουν πατησει πολλοι ετσι με την καταναλωση.Αγοραζουν ενα 1400αρι με 90-100 αλογα σε 1300 κιλα αμαξωμα "για να μην καιει".Μετα για να κινειται αξιοπρεπως το οχημα θελει 9 λιτρα στο ταξιδι και 11-12 στην πολη.Στις ιδιες συνθηκες το μικρο τουρμπο μοτερ δουλευει στις 2000-2500 στροφες,παει αερα με τη ροπη και καιει μια απο τα ιδια.Αν το πατησεις θα καψει παραπανω,αλλα το θεμα ειναι ποσο καιει με μια 6η στα 120χλμ/ωρα για το ταξιδι. Αυτο που περιγραφω το ζουν οσοι εχουν αγορασει το 1600αρι chevrolet cruze.Ομορφο αυτοκινητο,αλλα με αναιμικες επιδοσεις και χαμηλη ροπη για τα κιλα του.Κατω απο 11 λιτρα/100χλμ στην πολη δεν εχει δει κανεις.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kwnstantinosv Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Καλα η καταναλωση σε μικρο τουρμπακι δεν ειναι και μεγαλυτερη του ατμοσφαιρικου που εχεις. Το Golf 1.4 TSI με τα 122 αλογα παραδειμγα δεν εχει ουτε μισο λιτρο διαφορα απο το δικο σου στην καταναλωση. Αντιστοιχα το 1.4 turbo Astra δεν εχει σχεδον καθολου διαφορα απο το ατμοσφαιρικο. αν δεν ειχαν διαφορα, τοτε θα ειχαν καταργηθει οι ατμοσφαιρικοι ! το καθετι εχει και το τιμημα του. Προσωπικα, αν ειχα τουρμπο, οπωσδηποτε θα εμπαινα στον πειρασμο να κανω καταχρηση του γκαζιου . ενω τωρα δεν εχω αυτο το προβλημα. Η καταναλωση στην πολη (κυριως στην πολη κινουμαι) ειναι για τον 1.4 (100hp) 7.2, για τον αντιστοιχο τουρμπατο ειναι 7.8 για το manual και 9.7 για το αυτοματο. Πραγματι η διαφορα ειναι μολις 0.6 , αν και στο τουρμπο θα ξεφυγεις πολυ αν το πατησεις λιγο παραπανω. Δεδομένου ομως οτι κινουμαι περισσοτερο στην πολη (αντε καμια εκδρομουλα 2 φορες το μηνα) πιστεύω οτι ΔΕΝ μου ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ το τουρμπο (πολύ περισσότερο οταν πρέπει να δωσω 1.300€ παραπανω). ασε που γλυτώνω και κανα 100ρι το χρονο απ τη διαφορα στη βενζινη. Δεν μου περισσευουν τα χρηματα σε καμια περιπτωση Α, και το golf δεν μ αρεσει καθολου εμφανισιακα ---------- Προσθήκη στις 11:52 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:37 ---------- Την εχουν πατησει πολλοι ετσι με την καταναλωση.Αγοραζουν ενα 1400αρι με 90-100 αλογα σε 1300 κιλα αμαξωμα "για να μην καιει".Μετα για να κινειται αξιοπρεπως το οχημα θελει 9 λιτρα στο ταξιδι και 11-12 στην πολη.Στις ιδιες συνθηκες το μικρο τουρμπο μοτερ δουλευει στις 2000-2500 στροφες,παει αερα με τη ροπη και καιει μια απο τα ιδια.Αν το πατησεις θα καψει παραπανω,αλλα το θεμα ειναι ποσο καιει με μια 6η στα 120χλμ/ωρα για το ταξιδι. Αυτο που περιγραφω το ζουν οσοι εχουν αγορασει το 1600αρι chevrolet cruze.Ομορφο αυτοκινητο,αλλα με αναιμικες επιδοσεις και χαμηλη ροπη για τα κιλα του.Κατω απο 11 λιτρα/100χλμ στην πολη δεν εχει δει κανεις.... Το cruze βασικά δεν εχει καμια σχεση με το astra σαν αμαξι. ως προς την καταναλωση εχουν μεγάλη διαφορά. Στο αστρα, οσο πλασματικές κι αν ειναι οι τιμές της κατανάλωσης που δίνουν οι εταιρείες (με τις μετρήσεις σε ιδανικές συνθήκες οδήγησης) σε καμία περιπτωση δεν θα φτάσει 11-12, ας είμαστε σοβαροι. 11-12 στην πόλη έκαιγα με το πτωμα fiat tempra SW 1600, 75 αλογα (!!). το ίδιο θα κάψει ενα αμάξι ελαφρύτερο με μικρότερο κυβισμό, περισσότερα άλογα και ολοκαίνουριο αποδοτικό κινητήρα? δεν νομιζω.. τεςπα, με τις πρώτες μετρήσεις θα ενημερώσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Σε καμία περίπτωση δεν είναι το Astra ελαφρύτερο από το Tempra. Περίπου 200 κιλά βαρύτερο είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2010 Ενδεικτικη καταναλωση για το αυτοκινητο σου.http://www.spritmonitor.de/en/detail/381199.html Δεν ειναι στατιστικο δειγμα,αλλα μην περιμενεις πολυ παρακατω απο αυτο.Καλα ειναι πιστευω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.