Προς το περιεχόμενο

Νεο opel ASTRA 2010


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πως σας φαινετε το καινουργιο αστρα σε καμια βδομαδα θα κυκλοφορισει ακουω αποψεις .

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=ZBR-Gz7BOk0[/ame]

[ame]

[/ame]

 

http://www.opel-europe.com/astra/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 231
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Θα εχει περαση πιστευω, ειναι αρκετα mainstream εμφανιση.

 

Προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου εξωτερικα.

Λιγο golf και λιγο suv.

 

Κατι με χαλαει πολυ, στο προφιλ του κυριως :|

 

To μονο ωραιο ειναι τα πισω φωτιστικα σωματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το golf μαρεσει περισσοτερο. Βεβαια για να ειμαστε ακριβοδικαιοι το ενα το εχω δει στο δρομο σε ολες τις εκδοσεις του και το αλλο το χω δει σε φωτογραφιες και βιντεο μονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου εξωτερικα.

Λιγο golf και λιγο suv.

 

Κατι με χαλαει πολυ, στο προφιλ του κυριως :|

 

 

 

Σωστος

Μαυρο χαλι το φορτηγο

οπως πηγανε και κανανε και το subaru το αγωνιστικο σαν αυτοκινητο για τη λαικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο reviews που εχω πρεπει να ειναι πραγματικα πολυ καλη επιλογη

 

Μου αρεσει πολυ εξωτερικα, δεν μου αρεσει το εσωτερικο με τα 1000 κουμπια

Παντως εχει πολυ καλους κινητηρες (ο 1.6Τ δοκιμασμενος, θα δουμε και τι θα γινει με τον 1.4Τ)

 

Ενα αρνητικο οτι δεν εχει πισω αρνατηση πολλαπλων συνδεσμων, (Βεβαια αν εχει σωστα κρατηματα - ανεση δεν θα υπαρχει προβλημα)

 

Τιμες εχει αρκετα καλες, αν εχει και σωστο εξοπλισμο τοτε θα ειναι στα top 3 της κατηγοριας πολυ ευκολα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην elegance εκδοση 18900 με 17αρες αυτοματο πιλοτο r/cd 7 / ηχεια / πακετο ορατοτητας και γενικα αρκετα πραγματα πιστευω ειναι καλη επιλογη

υ.[ επισεις πιστευω ειναι απο τα ποιο ομορφα astra αλλα και ποιοτικα σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεωρω πως, επειδη αυξηθηκε σημαντικα το βαρος, ο 1.4Τ παροτι καλος κινητηρας θα ειναι ανεπαρκης.. νομιζω πλεον πιανει τα 1370 κιλα βαρος το αμαξι. αρα ισως το 140αρης να μη φτανει. σαφως θα υπαρχει ο Ζ16ΛΕΤ με τα 180 και σιγουρα θα μπει ενας LEH κινητηρας (εκδοση OPC)... για τους απλους ατμοσφαιρικους δε συζητω καν..!!!

 

ιδομεν..

 

απο εμφανιση καλουλι ειναι. μου θυμιζει λιγο λεωφορειο οπως η τελευταια Delta (απο προφιλ παντα)..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1370 κιλα το νεο astra?

epic fail για την κατηγορια στην οποια ανηκει.:confused:

 

Ειμαι περιεργος να δω καταναλωση και 100-0 στο φρεναρισμα. Επειτα και επιδοσεις σε επιταχυνση ρεπριζ με το 1.4Τ ας πουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1370 κιλα το νεο astra?

epic fail για την κατηγορια στην οποια ανηκει.:confused:

 

 

 

Μερικά βάρη από το Euroncap:

 

Audi A3 1.6 1340kg

Mazda 3 1.6 1257kg

Mitsubishi Lancer 1385kg

Peugeot 308 1322kg

BMW 116 1248kg

Volvo C30 1.8 1352kg

Seat Leon 1234kg

Opel Astra 1.6 1318kg

Lncia Delta 1.6 MJTD 1410kg

 

 

Θα έλεγα πως βρίσκετε στα επίπεδα της κατηγορίας. Έχουν αυξηθεί οι διαστάσεις, ο εξοπλισμός και η ασφάλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mazda 3 1.6 1257kg-->120 κιλα διαφορα lol.

BMW 116 1248kg --> 130 κιλα διαφορα lol.

Seat Leon 1234kg--> 140 κιλα διαφορα...

 

Γιατι μου παραθετεις αυτα τα 3 ειδικα?

 

Για τα υπολοιπα που ειναι στο ιδιο περιπου βαρος με το astra, βλεπω και μεγαλυτερο κυβισμο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι 1370 κιλά το Astra αλλά 1318. Οπότε οι διαφορές δεν είναι αυτές που λες.

 

Ρίξε και μία ματιά στις διαστάσεις.

 

Στην ουσία μόνο το Mazda 3 αν και είναι τεράστιο(4460mm μήκος) έχει κρατήσει (σχετικά) χαμηλά το βάρος.

 

Βέβαια δεν ξέρουμε και τι εξοπλισμό είχε το κάθε αμάξι αλλά είναι αρκετά ενδεικτικά τα βάρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα αν ειναι "αροπος" ο 1.4Τ δεν θα γινεται δουλεια (Βλεπε insignia με 1,6 ατμοσφαιρα σερνετε....) οποτε βαζουμε τον καπως ροπατο 1.6Τ και τελειωσαμε νομιζω και σαν 2η επιλογη ο 1.8. Επισης αν ψαξετε λιγο θα κυκλωφορισει και opcακι...υπαρχουν ειδη σχεδια στο internet που αν κρινω απο τα σχεδια που ειχαν βγει και για το insignia δεν θα υπαρχουν μεγαλες διαφορες :) A κατι που ξεχασα..το corsa D δεν ειναι γυρω στα 1200kg ? με τον απλο 1.4 παει μια χαρα οποτε αν ειναι ετσι δε βλεπω να υπαρχει καπιο θεμα με τον τουρπατο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το Corsa D ειναι 1130 κιλα (μεχρι το 1.4). τα OPC/GSi ειναι πιο βαρια (1270 κιλα μετρημενο to GSi).

 

ο 1.4Τ λενε πως θα ειναι κατι σαν "τουρμπο οικονομιας". δηλαδη, ροπη απο χαμηλα, ψηλα στεγνωνει και δουλευει καλα στο φασμα 1500-4000rpm. δηλαδη οτι πρεπει για καθημερινο αμαξι. ο Z16LET (1.6T) ειναι κινητηρας επιδοσεων (δηλαδη δυναμη μεχρι ψηλα), οποτε μιλαμε για διαφορετικο χαρακτηρα αμαξιου πλεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...