Προς το περιεχόμενο

Δουλειά στα Seven

captainf2008

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας είμαι φοιτητης και ψάχνω για δουλειά. Είχα προτάσεις για δουλειά(σερβιτόρος) τις οποίες και απέρριψα. Μιας και ασχολούμε με τον κινηματογράφο και τα videogames η εργασία σε κάποιο video club κυρίως στα Seven μου φαίνεται άκρως ελκυστική. Έχει κανείς απο εσάς δουλέψει εκεί? Ξέρετε μήπως πως είναι τα ωράρια, τι ακριβώς κάνεις και αν ενδύκνειται για φοιτητή αυτή η δουλειά?

Δημοσ.

Δεν θα έχεις ποτέ αργία και τα ωράρια θα είναι τελείως άστατα.

Πολύ πιθανό να δουλεύεις και σπαστό.

Βέβαια εξαρτάται πόσο χρειάζεσαι τη δουλειά.

Αν δεν υπάρχει κάτι άλλο, καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή.

Δημοσ.

παίρνεις το βασικό, και ανάλογα το πρόγραμμα, το οποίο βγαίνει στάνταρ και τηρείται ευλαβικά, θα χάσεις και κυριακές, και γιορτές, και αργίες.

ένα ρεπό τη βδομάδα σίγουρο, κι αν δε δουλεύεις και κυριακή, είτε 6ωρο είτε 12ωρο, τα ρεπό σου γίνονται δυο.

πάνω κάτω αυτά.

το προγραμματάκι που δουλεύουν δεν είναι δύσκολο, ένα μήνα θα σου κάνουν εκπαίδευση.

στα συν ότι σκαμπάζεις από ταινίες και video games.

λογικά θα περάσεις και μίνι συνέντευξη. όχι τίποτα ιδιαίτερο, κυρίως για να δουν ότι ξέρεις και τίποτα.

π.χ. ποια γυναίκα ηθοποιός σου αρέσει; - η τάδε.

- πολύ ωραία, για πες μου 2-3 ταινίες που ήταν πρωταγωνίστρια.

εν ολίγοις αυτά.

τα ωράρια συνήθως είναι 6ώρα.

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια σας. Εσείς τι λέτε? Θεωρείται οτι αυτή η δουλειά είναι καλή για φοιτητή ή είναι πολύ απαιτιτικό το ωράριο εργασίας? Μπορείς να κανονίσεις το πρόγραμμα ώστε να δουλεύεις απόγευμα ώστε να πηγαίνεις και στα μαθήματα ή να μην χάνεις τα υποχρεωτικά εργαστήρια?

Δημοσ.