greenpeace933 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Χαιρετώ παιδιά, Όπως λέει ο τίτλος, χθες πήρα το εν λόγω μοντέλο και με το που το άνοιξα είδα 2 κολλημένα/καμμένα pixel (δεν είμαι σίγουρος τι από τα δύο είναι, κόκκινα άρα μάλλον κολλημένα). Δοκίμασα λογισμικά για να ξεκολλήσουν αλλά τίποτα. Αμέσως πήρα τηλέφωνο την toshiba και μου είπαν ότι εφόσον δεν ικανοποιήθηκα, μου το αλλάζουν στα πλαίσια της εγγύησης "ότι και αν συμβεί" αν το στείλω μέσα σε 14 μέρες. Το θέμα όμως είναι ότι θα πρέπει να το στείλω με courier στην Αθήνα ώστε να μου το αξιολογήσουν και να μου το αλλάξουν με ένα καινούργιο σφραγισμένο. Εγώ τι κάνω στην προκειμένη περίπτωση; Είμαι φοιτητής στην Θεσσαλονίκη και είμαι από την Κομοτηνή. Αξίζει τον κόπο η ταλαιπωρία αυτή; Εννοώ αν έρθει μοντέλο που να έχει και πάλι καμμένα pixel αλλά σε χειρότερη θέση; Ακόμα χειρότερα αν έχει τυχόν τεχνικά προβλήματα θα μπορώ να το στείλω μετά; Τέλος πόσο καιρό μπορεί να πάρει η δουλειά αυτή; Μπελάς και αυτός μες τις γιορτές και εν όψην εξεταστικής... Εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου; Ευχαριστώ για το χρόνο σας
ntountou Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Χαιρετώ παιδιά,Αμέσως πήρα τηλέφωνο την toshiba και μου είπαν ότι εφόσον δεν ικανοποιήθηκα, μου το αλλάζουν στα πλαίσια της εγγύησης "ότι και αν συμβεί" αν το στείλω μέσα σε 14 μέρες.... Εννοώ αν έρθει μοντέλο που να έχει και πάλι καμμένα pixel αλλά σε χειρότερη θέση; Ακόμα χειρότερα αν έχει τυχόν τεχνικά προβλήματα θα μπορώ να το στείλω μετά; Τέλος πόσο καιρό μπορεί να πάρει η δουλειά αυτή; Αφού πήρες τηλέφωνο στη Toshiba να ζητήσεις βοήθεια γιατί δεν τους ρώτησες και τις υπόλοιπες απορίες που ρωτάς εδώ? Υπάρχει περίπτωση εμείς να απαντήσουμε κάτι πιο έγκυρο από αυτούς τους ίδιους? Επικοινώνησε ξανά μαζί τους φίλε και ρώτησέ τους. Και γράψε και εδώ τι σου είπαν για να ξέρουμε και οι υπόλοιποι τις επίσημες απαντήσεις από την Toshiba.
vasilisga Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 ενταξει αμα σου στηλουν καινουριo και εχει παλι καμενα pixel πρεπει να εισαι πολυ ατυχος.... :lol: δεν νομιζω να σου δημιουργηθουν τιποτα προβληματα, καθως ουτε ο πρωτος εισαι ουτε ο τελευταιος που βρισκεσαι σε αυτη την θεση παρ'ολα αυτα δεν χανεις τιποτα να τους κανεις αλλο ενα τηλεφωνο οπως λεει και ο φιλος ntountou
greenpeace933 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Ξαναπήρα λοιπόν τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και οι άνθρωποι ήταν εξυπηρετικότατοι. Τους είπα ξανά το πρόβλημα και μου είπαν ότι μπορώ να το στείλω άφοβα στην Αθήνα με courier με δικά τους έξοδα και θα μου τον αντικαταστήσουν σε 10 μέρες περίπου. Αν τυχόν ο καινούργιος έχει προβλήματα όμως, θα πρέπει να το επισκευάσουν καθώς η αλλαγή ίσως να μην είναι πλέον δυνατή. Μακάρι να πάνε όλα καλα. Πάντως από γκαντεμιά άλλο τίποτα ρε παιδιά..., με το άνοιγμα 2 καμμένα πίξελ ρε φίλε, δεν γίνονται αυτά... Δεν μου είχε ξανατύχει κάτι τέτοιο προτύτερα. Γι αυτό εξακολουθώ να είμαι σταθερός οπαδός των CRT και ας με βρίσετε όλοι... Αν πάντως όλα πάνε καλά θα δικαολογηθεί και η επιλογή της toshiba μιας και η εγγύηση ήταν το δυνατότερο χαρτί της εν λόγω εταιρίας που με οδήγησε στην αγορά του λάπτοπ. Μακάρι να μην με απογοητεύσει η επιλογή μου
BritGreek Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Αν τυχόν ο καινούργιος έχει προβλήματα όμως, θα πρέπει να το επισκευάσουν καθώς η αλλαγή ίσως να μην είναι πλέον δυνατή. Επειδή κι εγώ αγόρασα το L505-111 και ήταν ελαττωματικό (όχι η οθόνη), μου επέστρεψαν τα χρήματά μου σε 5 εργάσιμες, δίνοντάς μου ονομαστική επιταγή. Το Toshiba που αγόρασα ξανά, (Α500-1C0) είναι νέο μηχάνημα και έχει δική του εγγύηση ό,τι κι αν συμβεί. Αποκλείεται να σου είπαν ότι αν σου στείλουν δεύτερο και έχει πρόβλημα δεν θα σου το αλλάξουν. Πάρε τηλέφωνο ξανά και ρώτησέ τους. Το νέο λάπτοπ που θα σου στείλουν είναι μια νέα αγορά με όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτή. Με πολύ απλά λόγια, αν κι αυτό έχει πρόβλημα ή δεν μου κάνει, μπορώ να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Εμένα δεν μου είπαν τίποτα τέτοιο. Από μόνοι τους με παρότρυναν να μην τον κρατήσω. Επειδή όμως, δεν μπορούσαν να μου δώσουν το Α500 στην τιμή που πωλείται έξω, μου έδωσαν τα χρήματά μου πίσω και εγώ τον αγόρασα από μαγαζί την επόμενη ημέρα.
basilis5 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 τελικα ειναι καμμενα η κολλημενα; εγω παντως δεν εχω θεμα με τα κολλημενα, ξεκολλανε ευκολα ειτε με χαλαρη πιεση στο σημειο ειτε μονα τους καποθα στιγμη. τωρα αν ειναι καμμενα αλλαζει. οταν η οθονη ειναι μαυρη και φορτωνει τα τα πιξελ αυτα ειναι ασπρα και φωτεινα; (καμμενα) οπως και να χει,δεν πιστευω να εχεις προβλημα με το 2ο πρεπει να σαι ο δευτερος η ο τριτος σε αυτο το φορουμ που εχω διαβασει να εχει παραπονο απο τοσιμπα
greenpeace933 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Για να πω την αμαρτία μου παιδιά άρχισα να το ξανασκεφτόμαι σχετικά με το αν το στείλω για αλλαγή. Αυτό γιατί η απόσταση μεταξύ Αθήνα Κομοτηνη είναι τεράστια (που βρήκα να μένω και γω...) και φοβάμαι ότι αν μου στείλουν άλλο μηχάνημα ακόμα και καλό να είναι εξ αρχής, θα μου το ξετινάξει η ACS κατα την μεταφορά μιας και νομίζω ότι εφοσον δεν τα φέρνει η ίδια η αντιπροσωπεία, οι ενδιάμεσοι αδιαφορούν. Για επιταγή που αναφέρει ο φίλος παραπάνω, δύσκολα θα γίνει διότι το αγόρασα στα πλαίσια της δράσης δες την ψηφιακά. Οπότε ακόμα και να μου στείλουν τα 500Ε που εδωσα, θα ταλαιπωρηθώ πολύ για να πάρω άλλον με την επιδότηση. Από την άλλη τα πιξελάκια τα βλέπω σε απόσταση 20cm από την οθόνη και μόνο αφού φάω λίγο δευτερόλεπτα να τα αναζητήσω. Είναι πάνω αριστερά και πάνω δεξιά στην οθόνη. Πάντως η αλήθεια είναι ότι τα πήρα για τα καλά μόλις τα είδα. Πλέον όμως νομίζω ότι εχω συμβιβαστεί με την ιδέα. Εφόσον από το υπόλοιπο hardware πάμε καλά, τι να μας κάνει το πίξελ στην οθόνη... Τα πίξελ πρέπει να είναι κολλημένα γιατί είναι κόκκινα σε λευκό φόντο. Στο μαύρο δεν φαίνονται. Δοκίμασα πίεση και το udpixel αλλά τίποτα. Αφού είναι και εκ γενετής δύσκολα τα βλέπω να ξεκολλάνε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.