greenpeace933 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Χαιρετώ παιδιά, Όπως λέει ο τίτλος, χθες πήρα το εν λόγω μοντέλο και με το που το άνοιξα είδα 2 κολλημένα/καμμένα pixel (δεν είμαι σίγουρος τι από τα δύο είναι, κόκκινα άρα μάλλον κολλημένα). Δοκίμασα λογισμικά για να ξεκολλήσουν αλλά τίποτα. Αμέσως πήρα τηλέφωνο την toshiba και μου είπαν ότι εφόσον δεν ικανοποιήθηκα, μου το αλλάζουν στα πλαίσια της εγγύησης "ότι και αν συμβεί" αν το στείλω μέσα σε 14 μέρες. Το θέμα όμως είναι ότι θα πρέπει να το στείλω με courier στην Αθήνα ώστε να μου το αξιολογήσουν και να μου το αλλάξουν με ένα καινούργιο σφραγισμένο. Εγώ τι κάνω στην προκειμένη περίπτωση; Είμαι φοιτητής στην Θεσσαλονίκη και είμαι από την Κομοτηνή. Αξίζει τον κόπο η ταλαιπωρία αυτή; Εννοώ αν έρθει μοντέλο που να έχει και πάλι καμμένα pixel αλλά σε χειρότερη θέση; Ακόμα χειρότερα αν έχει τυχόν τεχνικά προβλήματα θα μπορώ να το στείλω μετά; Τέλος πόσο καιρό μπορεί να πάρει η δουλειά αυτή; Μπελάς και αυτός μες τις γιορτές και εν όψην εξεταστικής... Εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου; Ευχαριστώ για το χρόνο σας
ntountou Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Χαιρετώ παιδιά,Αμέσως πήρα τηλέφωνο την toshiba και μου είπαν ότι εφόσον δεν ικανοποιήθηκα, μου το αλλάζουν στα πλαίσια της εγγύησης "ότι και αν συμβεί" αν το στείλω μέσα σε 14 μέρες.... Εννοώ αν έρθει μοντέλο που να έχει και πάλι καμμένα pixel αλλά σε χειρότερη θέση; Ακόμα χειρότερα αν έχει τυχόν τεχνικά προβλήματα θα μπορώ να το στείλω μετά; Τέλος πόσο καιρό μπορεί να πάρει η δουλειά αυτή; Αφού πήρες τηλέφωνο στη Toshiba να ζητήσεις βοήθεια γιατί δεν τους ρώτησες και τις υπόλοιπες απορίες που ρωτάς εδώ? Υπάρχει περίπτωση εμείς να απαντήσουμε κάτι πιο έγκυρο από αυτούς τους ίδιους? Επικοινώνησε ξανά μαζί τους φίλε και ρώτησέ τους. Και γράψε και εδώ τι σου είπαν για να ξέρουμε και οι υπόλοιποι τις επίσημες απαντήσεις από την Toshiba.