Προς το περιεχόμενο

msn_camera και άλλα

giorgoski

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια είμαι λίγο άσχετος από MAC και επειδή πρόκειται να αγοράσω έχω 3 απορίες.

1) το MSN λειτουργεί με κάμερα στους MAC;Αν οχι υπάρχει λύση;Θέλω οπωσδήποτε να λειτουργεί η κάμερα με το msn λογαριασμό μου.

2)Το bootcamp αξίζει να το βάλει κανείς για να έχει και windows;Δημιουργεί κανένα πρόβλημα στο MacOS;Είναι δωρεάν να το κατεβάσω;Μπορώ να βάλω και windows 7;Απλά δημιουργώ καινούριο partition;

3) Το θέλω για να επεξεργάζομαι επαγγελματικά φωτογραφίες.Πιο μοντέλο MAC μου προτείνετε;

Μου αρέσει το iMAC

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Αξιόπιστη λύση για κάμερα στο MSN για Mac δεν υπάρχει ακόμα. Η καλύτερη και πιο συμβατή λύση είναι το Skype.

2. Αν χρειάζεσαι windows, το bootcamp είναι καλή λύση. Δίνεται δωρεάν μαζί με το Mac OS X και δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα.

3. Όλα κάνουν μια χαρά για επεξεργασία φωτογραφίας, αρκεί να έχεις αρκετή μνήμη. Από εκεί και πέρα, διάλεξε ανάλογα με το γούστο σου, το μέγεθος οθόνης που σε ικανοποιεί και το πορτοφόλι σου.

Η έκδοση του amsn 0.98.1 μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν beta και δεν λειτουργούσε το audio στις κλήσεις. Τώρα έγινε stable έκδοση, το video conferencing όμως δεν λειτουργεί πάντα και διακόπτεται αρκετές φορές. Καλύτερα να χρησιμοποιήσεις skype για κλήσεις και adium για msn,που είναι αρκετά ελαφρύτερα (το amsn είναι java developed). Η Microsoft εδώ και καιρό έχει ανακοινώσει ότι θα βγάλει νέα έκδοση του msn messenger for mac με audio/video conferencing μέχρι το τέλος του 2009 (χλωμό..), οπότε υπομονή...

καπου ειχα διαβασει(μαλλον στο blog του adium..) οτι παιζει να υποστηριξει και το adium video σε καποια δεδομενη στιγμη αλλα προς το παρον η λυση ειναι skype για video και adium για chat...

καπου ειχα διαβασει(μαλλον στο blog του adium..) οτι παιζει να υποστηριξει και το adium video σε καποια δεδομενη στιγμη αλλα προς το παρον η λυση ειναι skype για video και adium για chat...