Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η intel φταιει που εφτιαξε τα socket με ξεμπαρκα τα pins :P Επρεπε να παρει το κουμπομα του 775-1156-1377 και να το προσαρμοσει στο στυλ socket 478 :P

  • 2 χρόνια αργότερα...
  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επαναφερω αυτο το θεμα...

 

Αγορα pc απο e-shop ... το πηγα για service διοτι αγορασα ram και δεν τις αναγνωριζε , μου απαντησαν οτι δεν το καλυπτει η εγγυηση λογω καμμενων pin ! Δηλαδη εγω τις εκαψα ;;; τι να πω ; Πειτε μου τι πρεπει να κανω, κανω κατευθειαν καταγγελια στο ΙΝΚΑ ; θα βρω ακρη ;

Δημοσ.

Και cc στο e-shop.

 

Και αμα σε πάρουν τηλέφωνο ΑΠΑΙΤΗΣΕ το σωστό service (αλλαγή, πιστωτικό κτλ...) και να έρθουν να τα πάρουν από το σπίτι σου!

 

Ενημέρωσε μας στο τέλος!!!

Δημοσ.

Ευχαριστω, αυριο λοιπον θα τους πω να φερουν πισω στο καταστημα το pc και να παω να το παρω και επιτοπου αυριο κανω καταγγελια στο ΙΝΚΑ ... Θα σας ενημερωσω για την εξελιξη

Δημοσ.

Κάντους ένα εξώδικο και τηλέφωνο στο κέντρο καταναλωτών και περίμενε.. θα τα πάρεις και στο πολλαπλάσιο..

Δημοσ.

Εστειλα το mail στο ΙΝΚΑ αυριο θα το στειλω και με FAX . Πηγα πριν λιγο στο e-shop να παρω πισω τον υπολογιστη και τους ξαναρωτησα γιατι δεν το καλυπτουν αφου ειναι εντος εγγυησης και μου ειπαν οτι το εχω καψει εγω !!! Τελοςπαντων ελπιζω να γινει δουλεια με το ΙΝΚΑ. Το μονο σιγουρο ειναι ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΠΟ E-SHOP

Δημοσ.

Εστειλα το mail στο ΙΝΚΑ αυριο θα το στειλω και με FAX . Πηγα πριν λιγο στο e-shop να παρω πισω τον υπολογιστη και τους ξαναρωτησα γιατι δεν το καλυπτουν αφου ειναι εντος εγγυησης και μου ειπαν οτι το εχω καψει εγω !!! Τελοςπαντων ελπιζω να γινει δουλεια με το ΙΝΚΑ. Το μονο σιγουρο ειναι ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΠΟ E-SHOP

 

Εσυ πως θα αποδειξεις οτι δεν τις εκαψες;

Δημοσ.

Εσυ πως θα αποδειξεις οτι δεν τις εκαψες;

 

Δεν ξερω πως αλλα θα εξαντλησω καθε μου δικαιωμα. Μιλησα με δικηγορο σημερα και θα στειλω εξωδικο μεσα στην επομενη εβδομαδα

Δημοσ.

Εσυ πως θα αποδειξεις οτι δεν τις εκαψες;

 

Με ποιο σκεπτικό θα πρέπει εγώ να αποδείξω ότι δεν έκαψα ένα προιόν?

Το προιόν έχει εγγύηση επειδή υπάρχει πάντα η πιθανότητα να χαλάσει.

Αν ήταν αθάνατο, δεν θα χρειαζόταν εγγύηση.

 

Ας αποδείξουν αυτοί λοιπόν ότι εγώ το έκαψα.

Μην τρελαθούμε τελείως

Δημοσ.

αφου εκλεισε ολους τους μικρους το e shop τωρα τα βρισκει σκουρα.εχω κανει κι εγω παραγγελια απο τις 8 μαιου και ακομα δεν το χουν καν αυτοι στα χερια τους.

εχω επιστρεψει κι εγω παλαιοτερα διαφορα πραγματα και μονο οσα ειναι χαμηλης αξιας τα αλλαζαν σε 2-3 μερες.αλλες φορες το αλλαζαν μετα απο πολλα παραπονα,αλλες παλι δεν το αλλαζαν επειδη το εκαψα εγω οπως ισχυριστηκαν (μητρικη αξιας 150 ευρω).ηρθε η σειρα τους λοιπον να παθουν οτι προκαλεσαν στους μικρους.

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

και εγώ πήγα μητρική που δεν εκανε post καθόλου ενώ δεν εκλεινε το pc κτλπ.

Την είχα αγοράσει πριν 1 βδομάδα το Pc μέχρι το πρωί δούλευε κανονικά και το απόγευμα αρνιόταν να ανοίξει!

και μου είπαν οταν την παρέδωσα ...στρατά pin Και ίσως να μην καλυφθεί .... τι ίσως !!

 

εαν υποθέσουμε οτι στραβώσανε τα Pin κατα την τοποθέτηση πριν απο 1 βδομάδα, το pc θα δούλευε κανονικά χωρίς να κολάει κτλπ;;;;;; και ξαφνικά σταματάει να λειτουργεί;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...