benign Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Γεια σε ολλους.Εχω PC απο το 1995 και απο το 2000 φτιαχνω τα PC μου μονος μου.Τα τελευταια χρονια εχει βελτιωθει η συμπεριφορα προς τους πελατες απο τα καταστηματα αλλα ακομη υπαρχουν μερικες απαραδεκτες συμπεριφορες.Πριν 3 χρονια πηγα εναν FX-55 εντος εγγυησης αλλα προς το τελος της,στο Πλαισιο απο οπου το ειχα αγοραστει.Ο λογος οτι οταν προσπαθουσα να τρεξω μια εφαρμογη η ενα παιγνιδι καπως πιο απαιτητικο το συστημα κολλουσε γιατι ο επεξεργαστης τα ειχε φτυσει.Αποτελεσμα?Το τεσταραν και το βρηκαν ''ενταξει''.Τους ανεφερα οτι αν απλα ανοιγει το λειτουργικο η τρεχει καμμια ιστοσελιδα ειναι ενταξει,αλλα με κατι ελαχιστα απαιτητικο το συστημα μου κολλαει.Δεν αλλαξαν τακτικη.Ουσιαστικα δεν τους αρεσε να καλυψουν την εγγυηση επειδη ειχαν μεινει 2 μηνες μονο και με αναγκασαν να τον πεταξω.Εντελως απατεωνες.Αλλα και στο e-shop ειχα καποτε παει μια μητρικη εντος εγγυησης και εβγαλαν καποιο αυτοκολλητο που ειχε επανω και μου ειπαν οτι το εβγαλα εγω και ετσι ειναι ακυρη η εγγυηση!Ακομη χειροτεροι απατεωνες.Το συμπερασμα?Αγοραζω αναγκαστικα απο αυτους τους δυο τυρεμπορους λογω ποικιλιας και τιμων αλλα πρωτα ξεσκιζω το διαδικτυο και παιρνω οτι εχει μαζεψει τις καλυτερες κριτικες στο ειδος του,π.χ. μια μητρικη που ο κοσμος στο newegg π.χ. να λεει εξαιρετικα πραγματα για αυτη.Αν στο newegg για ενα hardware π.χ. μια συκγεκριμενη μητρικη λενε οτι ειναι μια χαρα,παραγγελνω αυτην.Αν λενε οτι ειχαν πολλα προβληματα τοτε ουτε την αγγιζω.Με εχει βοηθησει αυτη η μεθοδος.
phanispal Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Γενικά δεν έχεις ιδιαίτερο άδικο, αλλά το ότι ευθυνόταν ο FX-55 για οποιαδήποτε καθυστέρηση είναι εντελώς άτοπο. Ακόμα και throttling να έπαιζε, δεν ευθυνόταν ο επεξεργαστής, αλλά η ενδεχόμενη ανεπαρκής ψύξη του. Επίσης όσο καλές κριτικές και ν' ακούσεις για ένα προϊόν, κανείς δε μπορεί να σου εγγυηθεί ότι δε θα πέσεις σε ελαττωματικό εσύ ο ίδιος. Ίσα-ίσα που αν ένα συγκεκριμένο μοντέλο έχει "πέραση" που λέμε και φεύγει σα στραγάλια, οι πιθανότητες να σου πέσει ελαττωματικό αυξάνονται.
spartacus Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 το γνωστό μπακάλικο εν δράσει. μόνο αναλώσιμα και προϊόντα τύπου π.χ ασυρματα ακουστικά, για laptop και για επιτραπέζιο υπολογιστή ούτε για αστείο, παραμένουν μπακάληδες και κουτοπόνηροι, μέχρι να συμμορφωθούν ουστ απο δω πέρα
kukukali Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Δεν υπαρχει αποκλειστικοτητα σε προιοντα που διακινουνται εντος EU Γιαυτο και δεν υπαρχουν καταγγελιες για παραεισαγωγες αρκει το προιον να ειναι αυθεντικο και σε αριστη κατασταση. Ειναι υποχρεωμενοι οι επισημοι διανομεις να καλυψουν καθε προιον που βρισκεται στην αγορα με 2 χρονια (πανευρωπαικη εγγυηση). Επιτελους ας μαθουμε να διεκδικουμε τα δικαιωματα μας και να υποχρεωσουμε με τον τροπο μας(καταγγελιες κλπ) τις εταιριες να ειναι συνεπεις. Το τελευταιο που θα ηθελαν οι εταιριες ειναι οι καταγγελιες. Οι μελοντικοι αγοραστες εχουν τεραστια δυναμη αρκει να ειναι και αυτοι συνεπεις οταν βρισκονται στη θεση του πωλητη Ειναι αυτο που λεμε υγιης αγορα οπου υπαρχουν κανονες που σεβονται και οι δυο!
kostas_22 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Παιδια το ιδιο προβλημα εχω κ εγω!Αγορασα ενα συστηματακι απο το pc1(e-shop δηλαδη).Ενω εκανε boot κανονικα!Περασα και τα windows και ολα,ξαφνικα δεν μπορουσε να μπουταρει αλλαξα και τροφοδοτικο και κατεληξα στο οτι εφταιγε η μητρικη! Πηρα λοιπον τηλ στην pc1, εξυπηρετικοτατοι! και μεσα σε δυο μερες εστειλαν κουριερ στην πατρα που μενω να παρουν τη μητρικη!ολα ωραια μεχρι εδω.. Σημερα με παιρνουν τηλ απο το σερβις τους και μου λενε για στραβωμενα πινς κ οτι τη ζημια την εκανα εγω.Δεν μπορουν να την περασουν στην εγγυηση μου ειπαν κ οτι θα μου την στειλουν πισω! Τι κανουμε σε αυτη την περιπτωση;; Το μονο σιγουρο ειναι οτι εχασαν ενα πελατη..
tolis_01 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Παιδια το ιδιο προβλημα εχω κ εγω!Αγορασα ενα συστηματακι απο το pc1(e-shop δηλαδη).Ενω εκανε boot κανονικα!Περασα και τα windows και ολα,ξαφνικα δεν μπορουσε να μπουταρει αλλαξα και τροφοδοτικο και κατεληξα στο οτι εφταιγε η μητρικη!Πηρα λοιπον τηλ στην pc1, εξυπηρετικοτατοι! και μεσα σε δυο μερες εστειλαν κουριερ στην πατρα που μενω να παρουν τη μητρικη!ολα ωραια μεχρι εδω.. Σημερα με παιρνουν τηλ απο το σερβις τους και μου λενε για στραβωμενα πινς κ οτι τη ζημια την εκανα εγω.Δεν μπορουν να την περασουν στην εγγυηση μου ειπαν κ οτι θα μου την στειλουν πισω! Τι κανουμε σε αυτη την περιπτωση;; Το μονο σιγουρο ειναι οτι εχασαν ενα πελατη.. Proof or it didn't happen πες τους. Από τη στιγμή που τη δέχτηκαν αρχικά πίσω, δεν νομίζω πως μπορούν να σε κατηγορήσουν.
kostas_22 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Λες να γινεται;;Θα παρω παλι αυριο τηλ..
ahepa Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Τι με συμβουλεύετε να κάνω? Να μιλήσω με υπεύθυνο? Να προχωρήσω σε καταγγελία στο ΙΝΚΑ? Από ΙΝΚΑ και άλλες τέτοιες οργανώσεις δεν έχω δει αποτέλεσμα, ειδικά αν δεν είσαι μέλος τους και δεν πληρώνεις συνδρομή. Μπορείς να κάνεις καταγγελία τόσο στη Νομαρχία (όλες έχουν διεύθυνση εμπορίου - προστασίας του καταναλωτή), αλλά και στο Υπουργείο Ανάπτυξης 1) στη Γενική Γργαμματεία Εμπορίου & 2) Γενική Γργαμματεία Καταναλωτή. Και στις δύο Γ.Γ.
xhack3rjn Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Γι' αυτό και: μόνο αναλώσιμα και προϊόντα τύπου π.χ ασυρματα ακουστικά, για laptop και για επιτραπέζιο υπολογιστή ούτε για αστείο.
inray Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Το μονο σιγουρο ειναι οτι εχασαν ενα πελατη.. Δεν ιδρώνει το αυτί τους με αυτό το γεγονός. Αν έχεις δικηγόρο δώστου αντίγραφα των σχετικών με το e-shop συζητήσεων εδώ στο insomnia αλλά και σε άλλα forums όπως το adslgr κλπ, όπου γίνεται σαφής αναφορά ίδιων περιστατικών που με το ίδιο πρόσχημα των δήθεν στραβωμένων pins βγάζουν εκτός συσκευές εγγυήσεως, και μέσω αυτού τράβα τους πρώτα ένα εξώδικο και μετά μια ωραία μήνυση και να δεις τι καλά που θα ξεχάσουν τις π@π@ριές περί pins. Τρομάρα τους, ούτε στοιχειώδη φαντασία δεν έχουν οι απατεώνες να επικαλεστούν τουλάχιστον κάποια άλλη δήθεν ζημιά. Σε όλους τα ίδια και τα ίδια. Και εμένα μου έτυχε ανάλογη περίπτωση με αυτούς τους χλεμπόνες του e-shop, αλλά δεν κάθισα να χωλοσκάσω. Καρφί στο δικηγόρο και με το που έλαβαν το εξώδικο με τάραξαν στα τηλέφωνα λέγοντας πως έφταιγαν "κάποιοι φοιτητές" που δουλεύουν ασκούμενοι και άλλες τέτοιες ανοησίες. Φυσικά μέσα σε δύο ημέρες μου επέστρεψαν τα χρήματα γιατί δεν ήθελα ούτε πιστωτικό ούτε άλλα πάρε δώσε μαζί τους.
antonl Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 kostas_22 αφαίρεσες καθόλου τον επεξεργαστή από το socket του;
digimyth Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Για να κάνουν τέτοια φαντάσου να τους πάω πίσω το ποντίκι που αγόρασα και δε δουλεύει
antonl Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Για να κάνουν τέτοια φαντάσου να τους πάω πίσω το ποντίκι που αγόρασα και δε δουλεύει Το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα όταν διάβασα το πρόβλημά σου. Γι αυτό ... (αν και προσωπικά ούτε βίδα από κει)
inray Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Για να κάνουν τέτοια φαντάσου να τους πάω πίσω το ποντίκι που αγόρασα και δε δουλεύει Ίσως σταθείς τυχερός γιατί το ποντίκι τουλάχιστον δεν έχει ...pins.
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ E-SHOP ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ! Καρτελάκι έχει η λέσχη? Μαρία παρακαλώ.. Νομίζω πως η interset είναι ο επίσημος αντιπροσωπος της asus στην Ελλάδα (δεν είναι λογικό να επιτρέπεται να κάνει εισαγωγή μόνο του το e-shop, αυτό λέγεται παραεισαγωγή και είναι παράνομο), αλλά κι από αυτούς δεν βλέπω επαγγελματισμό, του website τους δεν δουλεύει καν. ASUS? Άλλοι σχετικοί.. Όσο καλά προϊόντα βγάζει αυτή η εταιρία τόσο κακή τεχνική υποστήριξη έχει.. Ο ιστότοπος? Ένα ΧΑΛΙ και μισό.. Δύσκολο στην πλοήγηση, δύσκολα βρίσκεις αυτό που θες (και φυσικά ΑΝ το βρεις), νεκρά Forums (ειδικά από τα άτομα της ASUS), ατέλειωτα delay και κολλήματα! Αφού να φανταστείτε πως και οι τεχνικοί τους το κορόιδευαν σε στυλ "Άντε τώρα να βρούμε τους Drivers που χρειάζεσαι γιατί είναι και το Site λίγο.... χιχιχιχι" -> ... Η εξυπηρέτηση? Με αυτούς που μίλησα (ΚΑΙ μέσω Mail ΚΑΙ τηλεφωνικώς), θα έλεγα πως είναι πιο άπειροι και από εργαζόμενους Ελληνικού ISP.. Μιλάμε ενώ μιλούσα με τον τελευταίο "TechSupporter" ένιωθα σαν να μιλάω με τον υδραυλικό του χωριού.. Πρακτικά, δεν με εξυπηρέτησαν ποτέ.. Μου ζητούσαν να τεστάρω πράγματα παράλογα (και Bios Resets μου πρότειναν για άκυρους λόγους).. όλα τα προβλήματα των προϊόντων τους μόνη μου τα έλυσα. (Ελλαδιστάν μιλάμε πάντα, δεν μου έκοψε να καλέσω στο εξωτερικό να τελειώνω όπως κάνω με τη Logitech) Αγοράστε τα ASUS Products γιατί ΟΚ, η εταιρία είναι κορυφαία κατασκευάστρια.. αλλά ευχή και κατάρα, ΜΗΝ είναι ελαττωματικά γιατί θα αντιμετωπίσετε την οργή του Newbά !
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα