Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

3/2009 Αγορά απο e-shop μιας μητρικής Asus P5Q-Pro.

 

5/12/2009: Για άγνωστο λόγο ο υπολογιστής αρνείται να ποστάρει. Δοκιμάζω άλλο τροφοδοτικό, μνήμες, βάζω τη cpu σε μητρική φίλου και όλα δουλεύουν. Άρα καταλήγω στο ότι φταίει η μητρική.

 

8/12/2009: Παράδοση για έλεγχο στο e-shop Μενιδίου

 

11/12/2009: Με ειδοποιούν πως την ελέγξανε και λειτουργεί κανονικά(!!!). Απορημένος την παραλαμβάνω και γυρίζω σπίτι να τη δοκιμάσω. Το σύστημα δεν δούλευε.

Αγοράζω παρόμοια μητρική απο το Πλαίσιο Stock που βρίσκω σε προσφορά και ως δια μαγείας όλα μια χαρά με τον υπολογιστή μου.

 

15/12/2009: Ξανά στο e-shop όπου τους περιγράφω την κατάσταση και ζητάω επανέλεγχο. Ο υπάλληλος με δική του πρωτοβουλία σημειώνει στο RMA πως ο πελάτης επιθυμεί να δει τη μητρική εν λειτουργία (κάτι το οποίο τελικά δεν έγινε ποτέ).

 

19/12/2009: Με ειδοποιούν τηλεφωνικά πως η μητρική έχει πρόβλημα μεν αλλά επειδή 2 pin στο socket 775 είναι στραβωμένα, δεν μπορούν να την καλύψουν στην εγγύηση.

 

Αύριο ή τη Δευτέρα θα περάσω από εκεί. Τι με συμβουλεύετε να κάνω? Να μιλήσω με υπεύθυνο? Να προχωρήσω σε καταγγελία στο ΙΝΚΑ? Αν κάποιος έχει εμπειρία από τέτοια διαδικασία ας τη γράψει γιατί θα βοηθήσει σε τεράστιο βαθμό. Χρειάζεται να τους ζητήσω κάποια γραπτή εξήγηση? Είναι υποχρεωμένοι να τη δώσουν?

 

Δεν είναι τόσο το οικονομικό θέμα (με 30 ευρώ κάνω μια χαρά τη δουλεία μου πλέον) όσο η νοοτροπία του εν λόγω μαγαζιού. Δεν με νοιάζει να τσακωθώ μαζί τους ή να κερδίσω κάτι υλικά απο την υπόθεση όσο το να ανακινήσω όσο περισσότερες επίσημες διαδικασίες είναι δυνατόν. Ίσως έτσι στο μέλλον να έχουν διαφορετική συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες τους.

 

Έχω ήδη αναλώσει πάρα πολύ χρόνο στην υπόθεση (άπειρες δοκιμές στο σπίτι και πήγαινε-έλα στο Μενίδι) και έχω αηδιάσει. Αυτό που θα κάνω εγω για να προστατευτώ είναι να μην ξαναπατήσω στο μαγαζί τους.

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εγώ θα επερνα 2 μπράβους και θα τους έβαζα να τους σπάσουν στο ξύλο.:devil:

μάλον η μητρική ήταν μεταχειρισμένη και βγήκε off

και πάνε να την φορτώσουν σε εσένα

εγώ αυτό βλεπω .

δυστυχώς δεν έχω εμπιρεια από το e-shop για να βοηθήσω...:-(

 

άσε εγώ χτες στο plaisio περίμενα 40 λεπτά στο service για ενα κινιτο (μονο για να δει οτι η οθονη δεν αναβει)

ειχαν μονο εναν υπαλιλο!!

ασε που κανονικά θα το επερνα σήμερα

Δημοσ.

Καπου εχω δει αντιστοιχο θρεαδ (ισως στο adslgr) με το μαγαζακι το eshop, που ειχανε πει στον πελατη ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο πραγμα (στραβωμενα πινς) και αρνουνταν να καλυψουν την μητρικη. Το εχουν βρει τωρα και το λενε....

 

Ειναι τοσα πολλα τα θρεαδς με παραπονα για το eshop που εχει χαθει η μπαλα.... μακρια και αγαπημενα απο αυτους.

Δημοσ.
Ποιος στράβωσε τα pin?

Την παρέδωσες χωρίς κουμπωμένη CPU?

 

Η cpu ήταν αγορασμένη απο πλαίσιο και έκρινα σκόπιμο να τη βγάλω και να τους πάω πακεταρισμένη τη μητρική. Και τις 2 φορές ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε εξέτασε πολύ προσεκτικά τη μητρική και επέμεινε στο να κοιτάει τα pins. Και τις δύο φορές δεν είδε τίποτα στραβό. Επίσης τη πρώτη φορά που την είχα πάει, είχε φύγει με τη μητρική για κανα 5λεπτο. Πιστεύω πως την πήγε σε τεχνικό για έναν οπτικό έλεγχο. Και τότε δεν είχε διαπιστώσει κανένα οπτικό πρόβλημα.

 

Είμαι πολύ περίεργος πως θεωρούν ότι μπορεί να στράβωσα τα pins. Και το ακόμη πιο κρίσιμο ερώτημα είναι αν θεωρούν πως η μητρική δεν δουλευει επειδή είναι στραβωμένα τα pins.

Δημοσ.

Απο την στιγμη που την δεχτηκαν και εκαναν και οπτικο ελεγχο ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να λενε οτι στραβωσαν τα pins, και φυσικα να κατηγορουν εσενα. Εγω στην θεση σου θα ειχα στειλει εξωδικο στο καπακι, οχι για τα λεφτα, αλλα γιατι οσο τους αφηνουμε τοσο θα νομιζουν οτι θα μας γ....ε χωρις να λεμε τιποτα

Δημοσ.

Μου έχουν πει ακριβώς το ίδιο σε μία mobo που είχε πρόβλημα.Μάλλον τα στραβώνουν αυτοί:P

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 04:11 ----------

 

Καπου εχω δει αντιστοιχο θρεαδ (ισως στο adslgr) με το μαγαζακι το eshop, που ειχανε πει στον πελατη ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο πραγμα (στραβωμενα πινς) και αρνουνταν να καλυψουν την μητρικη. Το εχουν βρει τωρα και το λενε....

 

Ειναι τοσα πολλα τα θρεαδς με παραπονα για το eshop που εχει χαθει η μπαλα.... μακρια και αγαπημενα απο αυτους.

 

Για μένα θα λές...(τώρα είδα το post σου)

Δημοσ.

τιποτα φιλε...απλα συνεχισε να επιμενεις και να τους πριζεις μονο ετσι θα βγαλεις ακρη.Προσωπικα ειχα προβλημα με σκληρο οπου ειχαν το θρασος να μου πουν οτι τον "ειχα σπασει".Απαιτησα να το δω με τα ιδια μου τα ματια και στην κυριολεξια ελλειπε ολοκληρο κομματι.

Αφου τους ξεχεσα κυριολεκτικος (καταστημα γαλατσιου) τους κατεστησα σαφες οτι δεν υπαρχει περιπτωση να χασω 90 ευρω.. αποτελεσμα? πιστωτικο καθως δεν υπηρχε ο ιδιος σκληρος πια και απεκτησα πραγματα αξιας 90 ευρω που δε τα χρειαζομουν πραγματικα.

 

Απλα ξεμπερδεψα με τους κυριους και πισω δε γυρνω (αν και χρονια πελατης).Ας ειναι καλα το skroutz..

 

υ.γ Η ολη υποθεση μου εφαγε πλακα-πλακα 1 μηνα και πανω απο 8 τηλεφωνηματα απο τα οποια ακομα θα με καλεσουν "το συντομοτερο δυνατον".ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΡΟΪΔΙΑ

Δημοσ.

Το ίδιο έπαθε και ένας φίλος μου από το e-shop. Αγόρασε μία κάρτα γραφικών και ξαφνικά άρχισε να του βγάζει artifacts. Σημειωτέων το PC το είχε παραγγείλει ολοκληρωμένο από το e-shop και δεν είχε κάνει ο ίδιος την συναρμολόγηση. Την έβγαλε προσεκτικά από το tower και την έστειλε στο service για έλεγχο. Μετά από μερικές μέρες του είπαν ότι ναι είναι χαλασμένη η κάρτα αλλά δεν μπορεί να καλυφτεί από εγγύηση γιατί " ένα τσιπάκι στην κάρτα πάνω είναι σπασμένο ¨ . Λες και αυτός φταίει που του δώσανε κάρτα με σπασμένο τσιπάκι.Άσε που μπορεί να το σπάσανε οι ίδιοι στο service. Μάλλον το e-shop έχεο την ίδια πολιτική στο service σε όλους ώστε να μην καλύπτει με εγγύηση κανέναν.........κρίμα και έχει καλές τιμές και pre-sales......γιατί όμως να μην έχει και καλό after-sales........Ξέρει κανείς αν τα λεφτά για ένα χαλασμένο προιόν που καλύπτεται από την εγγύηση τα δίνει το κατάστημα ή η εταιρία που το προμηθεύει? Αν ισχύει το 2ο γιατί κάνουν τέτοιες απατεωνιές? Δεν το καταλαβαίνουν ότι σήμερα με το internet να μας ενημερώνει χάνουν πελάτες?

Δημοσ.

Ηθικό δίδαγμα: φωτογραφία της μητρικής πάνω στο τραπέζι τη στιγμή της παράδοσης στο κατάστημα προς έλεγχο.

 

Προφανώς έχουν βρει το καινούργιο κόλπο τώρα...

Δημοσ.
Ηθικό δίδαγμα: φωτογραφία της μητρικής πάνω στο τραπέζι τη στιγμή της παράδοσης στο κατάστημα προς έλεγχο.

 

Προφανώς έχουν βρει το καινούργιο κόλπο τώρα...

 

ή καλύτερα μια αξονική τομογραφία για να πιάσει και τις κάρτες που είναι κάθετα στην M/B. :lol:

 

Καλά το κολπάκι τους με τα στραβωμένα pins εντελώς απαράδεκτο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλά που μου το είπατε

θα αγόραζα hdd από το e-shop

-1 πελάτης (και συνεχίζουμε)

εγώ πάντως στο πλαίσιο (μαλον την δευτέρα θα πάρω το κινητό μου)

το παραδέχτηκε ότι ήταν ελαττωματικό :-D

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 10:52 ----------

 

τιποτα φιλε...απλα συνεχισε να επιμενεις και να τους πριζεις μονο ετσι θα βγαλεις ακρη.Προσωπικα ειχα προβλημα με σκληρο οπου ειχαν το θρασος να μου πουν οτι τον "ειχα σπασει".Απαιτησα να το δω με τα ιδια μου τα ματια και στην κυριολεξια ελλειπε ολοκληρο κομματι.

Αφου τους ξεχεσα κυριολεκτικος (καταστημα γαλατσιου) τους κατεστησα σαφες οτι δεν υπαρχει περιπτωση να χασω 90 ευρω.. αποτελεσμα? πιστωτικο καθως δεν υπηρχε ο ιδιος σκληρος πια και απεκτησα πραγματα αξιας 90 ευρω που δε τα χρειαζομουν πραγματικα.

 

Απλα ξεμπερδεψα με τους κυριους και πισω δε γυρνω (αν και χρονια πελατης).Ας ειναι καλα το skroutz..

 

υ.γ Η ολη υποθεση μου εφαγε πλακα-πλακα 1 μηνα και πανω απο 8 τηλεφωνηματα απο τα οποια ακομα θα με καλεσουν "το συντομοτερο δυνατον".ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΡΟΪΔΙΑ

 

ο youri geller to εξαφάνισε .

 

:devil:

:lol:

 

 

 

 

Ποιος στράβωσε τα pin?

Την παρέδωσες χωρίς κουμπωμένη CPU?

 

και τα pin ο youri geller τα λύγισε

:rolleyes:

 

μήπως τα πήγατε το Σάββατο που είναι και το show ?

Επεξ/σία από hackerw32
Δημοσ.

Αν μένεις Αθήνα, γιατί δεν πας απ'ευθείας στην αντιπροσωπία; Γιατί μπλέκετε με ερασιτέχνες πωλητές που προφανώς δεν κατέχουν από hardware;

Δημοσ.
Αν μένεις Αθήνα, γιατί δεν πας απ'ευθείας στην αντιπροσωπία; Γιατί μπλέκετε με ερασιτέχνες πωλητές που προφανώς δεν κατέχουν από hardware;

 

Γιατί έχω την εντύπωση πως δεν υπάρχει κεντρική αντιπροσωπεία και πως το e-shop κάνει τις εισαγωγές μόνο του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...