Locke_John Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 καλησπερα, γραφω για να πω την δικια μου πικρη πλεον εμπειρια απο toshiba laptop. σε μηχανημα 3ετίας, παρουσιαστηκε προβλημα μαλλον στην μητρικη.Ενω τηλεφωνικα και με email ειχα επικοινωνησει και ενημερωσει για το προβλημα,(ακομα ηταν εντος εγγυησης) ειχα κρατησει το μηχανημα γτ μου ηταν απαραιτητο καθημερινα κ το προβλημα παρουσιαζοταν αραια και που).Υποψιν, ειχα πληρωσει 180 ευρω αν θυμαμαι καλα για επεκταση εγγυησης απο 1 σε 3 χρονια. Τελικα, την ημερα ληξης της εγγυησης ξαναπαρουσιαστηκε το προβλημα.τηλεφωνησα αμεσως στο service toshiba (ideal) ενημερωσα κ τους ειπα να το στειλω για επισκευη.Μου ειπαν οτι θα ληφθει εκτος εγγυησης γτ θα καταχωρηθει ως βλαΒΗ στο συστημα τους την επομενη εργασιμη. επισης με ενημερωσαν οτι ο ελεγχος κοστιζει 20 ευρω, ανεξαρτητως ζημιας. τελος παντων, αναγκαστικα το εστειλα με acs (δικα τους εξοδα) την περασμενη Δευτερα πρωι.Το πηρα πισω ΠΑρασκευη απογευμα, ανεπισκευαστο με courier κ πληρωσα 20 ευρω για το τπτ. ΑΜφιβαλλω καν (σχεδον σιγουρος) αν μπηκαν στον κοπο να το ξεβιδωσουν/ ελεγξουν. Το κορυφαιο ειναι οτι παρατηρησα πως εσπασαν και τα 2 κλιπς που κουμπωνει η οθονη στο κυριως laptop οταν κατεβαζουμε την οθονη !! τραγικοι ? εχω το τηλεφωνο και ονομα μιας απο τις κοπελες απ το service οποτε απλα θα ξεσπασω τηλεφωνικα επανω της. εννοειται ποτε πλεον δεν αγοραζω toshiba laptop.(ps το μηχανημα το ξεβιδωσα μονος, το καθαρισα με σπρει αερα και φαινεται να εχει συνελθει.μακαριιι !!!) πριν 3 χρονια σε ολα τα forums προτειναν toshiba για το υποδειγματικο service. πλεον με εχασαν απο πελατη. μετακινηθηκα κ παρηγγειλα ήδη το επομενο DELL λαπτοπ μου. (ας ειναι κ χειροτερο απ το αντιστοιχο TOshiba, απ οτι διαβαζω θα εχω καλυτερη εξυπηρετηση αν χρειαστει).
isay Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Κενά κενά κενα Αφού είδες ότι είχε πρόβλημα και στο παρουσίαζε τακτικά, γιατί περίμενες την τελευταία μέρα για να τους πάρεις τηλέφωνο. Μου θυμίζεις τις ουρές για τα τέλη κυκλοφορίας στις 29-31 Δεκεμβρίου ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ. Δε σου είπανε βλάβη και κόστος αποκατάστασης; Απλά στο στείλανε πίσω; Κανένα τηλέφωνο; Ούτε ένα χαρτί με δελτίο βλάβης στο κουτί δεν υπήρχε; Απίθανο το βλέπω. Κάτι λείπει. Τα 20 ευρώ δεν ήταν "extra". Σε ενημέρωσαν από πριν για αυτό. Για τα σπασμένα κλιπς που αναφέρεις, έπρεπε να πάρεις τηλέφωνο και να ζητήσεις επισκευή της ζημιάς, όχι να πάρεις να βρίσεις μια τηλεφωνήτρια. Δεν εργάζομαι στην Toshiba, απλά είμαι σκεπτόμενος καταναλωτής. Αν θεωρείς ότι έχεις αδικηθεί (όχι ότι δε σου κάνανε τα χατήρια) μπορείς να κάνεις επώνυμη καταγγελία και όχι δυσφήμιση.
Dark_Sage Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Κενά κενά κεναΑφού είδες ότι είχε πρόβλημα και στο παρουσίαζε τακτικά, γιατί περίμενες την τελευταία μέρα για να τους πάρεις τηλέφωνο. Μου θυμίζεις τις ουρές για τα τέλη κυκλοφορίας στις 29-31 Δεκεμβρίου ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ. Δε σου είπανε βλάβη και κόστος αποκατάστασης; Απλά στο στείλανε πίσω; Κανένα τηλέφωνο; Ούτε ένα χαρτί με δελτίο βλάβης στο κουτί δεν υπήρχε; Απίθανο το βλέπω. Κάτι λείπει. Τα 20 ευρώ δεν ήταν "extra". Σε ενημέρωσαν από πριν για αυτό. Για τα σπασμένα κλιπς που αναφέρεις, έπρεπε να πάρεις τηλέφωνο και να ζητήσεις επισκευή της ζημιάς, όχι να πάρεις να βρίσεις μια τηλεφωνήτρια. Δεν εργάζομαι στην Toshiba, απλά είμαι σκεπτόμενος καταναλωτής. Αν θεωρείς ότι έχεις αδικηθεί (όχι ότι δε σου κάνανε τα χατήρια) μπορείς να κάνεις επώνυμη καταγγελία και όχι δυσφήμιση. πολυ σωστα τα λες ηταν ακριβως οι σκεψεις που εκανα οταν διαβαζα το κείμενο του topic-starter
kinq1 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Το λάπτοπ έχει πρόβλημα και περιμένεις να λήξει η εγγύηση για να το πάς για επισκευή? Παράλογο? Συνήθως βλάβες στο motherboard και στην οθόνη δεν αξίζουν να επισκευαστούν εκτός εγγύησης.
Locke_John Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 ενταξει παιδια, ισως ειμαι λιγο υπερβολικος.ξαναλεω οτι το προβλημα παρουσιαζοταν σπανιοτατα, και με format σε wind.7 νομιζα οτι θα λυθει.(για 3 εβδομαδες δεν ειχε παρουσιαστει). Επισης, ειχα μιλησει τηλεφωνικα, ειχα καταχωρησει την βλαβη με σειριακο αριθμό, και σε δεκαδες email με αναλυτικες ερωτησεις και περιγραφη προβληματος ποτε δνε πηρα απαντηση. επισης, δεν εβρισα καμια τηλεφωνητρια ακομα, απλα νευριασμενος αυριο θα ενημερωσω για τα σπασμενα κλιπ.. για κοστος βλαβης ενημερωθηκα τηλεφωνικα οτι ειναι στα 520 ευρω.(αλλαγη μητρικης και πληκτρολογιου).δεν ελαβα κανενα χαρτι αναφορας βλαβης η εργασιας που εγινε. καμια δυσφημιση, απλα προσωπικα δεν εμεινα ικανοποιημενος ιδιατερα απ το service.
shodan Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Τώρα τελευταία δεν μας τα λέει καλά το service της εν λόγω εταιρείας. Μηχανήματα επιστρέφουν ανεπισκεύαστα, καμία ή ελειπής ενημέρωση για την πορεία/κόστος επισκευής και πολλές φορές αρκετά μεγάλος χρόνος επισκευής. Τέλος παρόλο που νόμιζα πως έχουν ανταλλακτικά/είδη για αντικατάσταση εδώ τελικά έκανα λάθος. Γίνεται παραγγελία από Γερμανία. Όσο αφορά το θέμα του φίλου που ξεκίνησε το παρόν τόπικ έχω να πω μόνο πως έπρεπε να το στείλει όταν διαπίστωσε πως είχε κάποιο πρόβλημα.
Locke_John Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Τώρα τελευταία δεν μας τα λέει καλά το service της εν λόγω εταιρείας. Μηχανήματα επιστρέφουν ανεπισκεύαστα, καμία ή ελειπής ενημέρωση για την πορεία/κόστος επισκευής και πολλές φορές αρκετά μεγάλος χρόνος επισκευής. Τέλος παρόλο που νόμιζα πως έχουν ανταλλακτικά/είδη για αντικατάσταση εδώ τελικά έκανα λάθος. Γίνεται παραγγελία από Γερμανία. Όσο αφορά το θέμα του φίλου που ξεκίνησε το παρόν τόπικ έχω να πω μόνο πως έπρεπε να το στείλει όταν διαπίστωσε πως είχε κάποιο πρόβλημα. αυτα ακριβως εννοουσα κ εγω που αναφερεις στην αρχή .(μου το επεστρεψαν ανεπισκευαστο/χωρις καν διαγνωση προβληματος, ελειπης ενημερωση (το οτι κατι δε παει καλα με την μητρικη το ειχα καταλαβει κ μονος μου,απλα μου ειπαν τιμη για νεα μητικη),βεβαια μου επεστραφη μετα απο 5 ημέρες(γρηγορο διαστημα , οκ)..(επισης, το εστειλα με μπαταρια φορτιμσενη στο 55% κ επεστραφη με μπαταρια στο 53%. πιστευω το πολυ πολυ να το ενεργοποιησαν κ συντομα το εκλεισαν.επισης, ειχα ξεσυνδεσει το ενσωματωμενο πληκτρολογιο του, και ουτε αυτο δεν συνεδεσαν παλι στην μητρικη). το εχω 3 χρονια, χωρις προβληματα, και μπορω να πω πως εχει ηδη βγαλει τα λεφτα του.(ανοιχτό συνεχη 24ωρα). το προβλημα που παρουσιασε, ισως το ελυσα μονος μου σημερα. απλα μου φανηκε τραγικο να τους το στελνω σε αριστη κατασταση εξωτερικα, και να μου επιστρεφεται με σπασμενα 2 κλιπ. οντως επρεπε να το στειλω εγκαιρα εντος εγγυησης, ομως ανθρωποι ειμαστε, λαθη κανουμε. \\ ουτε εγω καταστραφηκα, ουτε και η toshiba θα καταστραφει χανοντας με πιθανον απο πελάτη.απλα νομιζω οτι οταν καποιος πληρωνει 1200 ευρω + 150 ευρω για επεκτασεις εγγυησης, καλο ειναι να εχει βέλτιστη αντιμετωπιση.μακαρι να κρατησει καιρό ακομα το μηχανημα. αυτά.
isay Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 ...Μηχανήματα επιστρέφουν ανεπισκεύαστα, καμία ή ελειπής ενημέρωση για την πορεία/κόστος επισκευής και πολλές φορές αρκετά μεγάλος χρόνος επισκευής. ... Μιλάς από δικό σου περιστατικό ή για το πρόβλημα του lolo_john; Τον ενημέρωσαν ότι το κόστος επισκευής (μητρική και πληκτρολόγιο) είναι 520 ευρώ όπως γράφει παραπάνω.
GoldenEye Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 αυτα ακριβως εννοουσα κ εγω που αναφερεις στην αρχή .(μου το επεστρεψαν ανεπισκευαστο/χωρις καν διαγνωση προβληματος, ελειπης ενημερωση (το οτι κατι δε παει καλα με την μητρικη το ειχα καταλαβει κ μονος μου,απλα μου ειπαν τιμη για νεα μητικη),βεβαια μου επεστραφη μετα απο 5 ημέρες(γρηγορο διαστημα , οκ)..(επισης, το εστειλα με μπαταρια φορτιμσενη στο 55% κ επεστραφη με μπαταρια στο 53%. πιστευω το πολυ πολυ να το ενεργοποιησαν κ συντομα το εκλεισαν.επισης, ειχα ξεσυνδεσει το ενσωματωμενο πληκτρολογιο του, και ουτε αυτο δεν συνεδεσαν παλι στην μητρικη). το εχω 3 χρονια, χωρις προβληματα, και μπορω να πω πως εχει ηδη βγαλει τα λεφτα του.(ανοιχτό συνεχη 24ωρα). το προβλημα που παρουσιασε, ισως το ελυσα μονος μου σημερα. απλα μου φανηκε τραγικο να τους το στελνω σε αριστη κατασταση εξωτερικα, και να μου επιστρεφεται με σπασμενα 2 κλιπ. οντως επρεπε να το στειλω εγκαιρα εντος εγγυησης, ομως ανθρωποι ειμαστε, λαθη κανουμε. \\ ουτε εγω καταστραφηκα, ουτε και η toshiba θα καταστραφει χανοντας με πιθανον απο πελάτη.απλα νομιζω οτι οταν καποιος πληρωνει 1200 ευρω + 150 ευρω για επεκτασεις εγγυησης, καλο ειναι να εχει βέλτιστη αντιμετωπιση.μακαρι να κρατησει καιρό ακομα το μηχανημα. αυτά. στο παραπανω κειμενο δεν λες ουτε μοντελο ουτε ημερομηνιες για τα γεγονοτα ουτε πιο ηταν το προβλημα ακριβως ουτε με ποιον μιλησες. επισης λες οτι ειχες ξεσυνδεσει το πληκτρολογιο. δεν φοβηθηκες μηπως χασεις την εγγυηση επειδη εβαλες χερι; μπορεις να ανεβασεις φωτο απο τα σπασμενα κλιπ; ειμαι σιγουρος οτι μαλλον ειναι θεμα της ACS που ειναι πραγματικα για τα πανηγυρια. αληθεια με τι το ειχες στειλει με τσαντα με κουτι με σακουλα; τωρα σχετικα για την ενημερωση συνηθως αυτο λενε κοστος και ανταλλακτικο δεν λενε κατι αλλο απο οσο ξερω. τελος μου φαινεται απιστευτο να εχεις προνοησει να πληρωσεις για επεκταση εγγυησης και να το στελνεις εκπροθεσμα (οχι οτι δεν συμβαινει αν υπαρχει σοβαρος λογος). επισης γνωριζω περιπτωση που δεχθηκαν λαπτοπ 2 μερες μετα την ληξη της εγγυησης για θεμα που ειχε βεβαια αναφερθει τηλεφωνικα 1 μερα πριν την ληξη της εγγυησης. καλα ξεμπερδεματα και ψυχραιμια πανω απ ολα
Locke_John Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 στο παραπανω κειμενο δεν λες ουτε μοντελο ουτε ημερομηνιες για τα γεγονοτα ουτε πιο ηταν το προβλημα ακριβως ουτε με ποιον μιλησες. επισης λες οτι ειχες ξεσυνδεσει το πληκτρολογιο. δεν φοβηθηκες μηπως χασεις την εγγυηση επειδη εβαλες χερι;μπορεις να ανεβασεις φωτο απο τα σπασμενα κλιπ; ειμαι σιγουρος οτι μαλλον ειναι θεμα της ACS που ειναι πραγματικα για τα πανηγυρια. αληθεια με τι το ειχες στειλει με τσαντα με κουτι με σακουλα; τωρα σχετικα για την ενημερωση συνηθως αυτο λενε κοστος και ανταλλακτικο δεν λενε κατι αλλο απο οσο ξερω. τελος μου φαινεται απιστευτο να εχεις προνοησει να πληρωσεις για επεκταση εγγυησης και να το στελνεις εκπροθεσμα (οχι οτι δεν συμβαινει αν υπαρχει σοβαρος λογος). επισης γνωριζω περιπτωση που δεχθηκαν λαπτοπ 2 μερες μετα την ληξη της εγγυησης για θεμα που ειχε βεβαια αναφερθει τηλεφωνικα 1 μερα πριν την ληξη της εγγυησης. καλα ξεμπερδεματα και ψυχραιμια πανω απ ολα Τα εχω αναφερει ολα αναλυτικα σε αλλο topic του insomnia.(http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=2998732#post2998732). Περιληπτικα, μιλαω για το toshiba A100-906 που εμφανιζε μονο του συνεχόμενους χαρακτηρες 0000000, σε οποιονδηποτε txt editor.(πχ γραμμη διευθυνσεων mozilla, word, txt, κτλ)....Διαπιστωμενο και με εξωτερικά usb πληκτρολόγια,/(για αυτο και αποσυνδεσα το ενσωματωμενο του πληκτρολογιο, αφου ειχε ηδη λειξει η εγγυηση για να δω μήπως εφταιγε το ενσωματωμενο πληκτρολογιο του laptop , αλλα το προβλημα ξαναπαροσυσιαστηκε συνδέοντας εξωτερικο πληκτρολόγιο). Απο toshiba, τηλεφωνικα μου είπαν ότι πρόκειται για χαλασμένη motherboard και αν θελω να τους το στείλω.Η επικοινωνια εγινε τουλαχιστον 2 εβδομαδες πριν λήξει η εγγυηση, και καταχώρησαν το serial numb. του μηχανηματος.επισης ειχα εξηγήσει το θέμα με email αλλά καμία απάντηση. Ωστόσο, επειδη το προβλημα εμφανιζόταν σπάνια, και χρειαζόμουν καθημερινα το laptop δοκιμασα απλα format σε win7 , bios update, και νομιζα οτι λυθηκε το θεμα.ΞΑναπαρουσιαστηκε την ημερα ληξης εγγυησης, τηλεφωνικά μου ειπαν οτι θα ληφθει εκτος εγγυησης, αλλά αναγκαστικά τους το εστειλα για έλεγχο. Τυλιγμενο σε πολλες στρωσεις απο αυτο το πλαστικο με φυσαλιδες το έστειλα, και μου επεστραφη σε κουτι της toshiba, επίσης τυλιγμενο με χαρτί και πολύ πλαστικό. Δεν μπορω να γνωριζω που και πως εσπασαν τα κλιπς, αλλα είναι εκνευριστικό. Τελος παντων, δοκιμασα μονος μου το ξαναάνοιξα, και με ενα απο αυτα τα σπρει αερα, καθαρισα καπως το εσωτερικο του. Συνδεσα και το πληκτρολογιο, και ολα φαινεται να λειτουργουν οκ τωρα. (3 μερες). Ελπίζω να ήταν κατι τόσο απλό οπως στατικός ηλεκτρισμός το πρόβλημα, τι να πω δεν ξέρω. απλα δε καταλαβαινω πως το εμφάνιζε μόνο σε ενα συγκεκριμνεο πλήκτρο. ας θεωρήσουμε το θέμα λήξαν. Ευχαριστώ.
GoldenEye Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Τα εχω αναφερει ολα αναλυτικα σε αλλο topic του insomnia.(http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=2998732#post2998732).Περιληπτικα, μιλαω για το toshiba A100-906 που εμφανιζε μονο του συνεχόμενους χαρακτηρες 0000000, σε οποιονδηποτε txt editor.(πχ γραμμη διευθυνσεων mozilla, word, txt, κτλ)....Διαπιστωμενο και με εξωτερικά usb πληκτρολόγια,/(για αυτο και αποσυνδεσα το ενσωματωμενο του πληκτρολογιο, αφου ειχε ηδη λειξει η εγγυηση για να δω μήπως εφταιγε το ενσωματωμενο πληκτρολογιο του laptop , αλλα το προβλημα ξαναπαροσυσιαστηκε συνδέοντας εξωτερικο πληκτρολόγιο). Απο toshiba, τηλεφωνικα μου είπαν ότι πρόκειται για χαλασμένη motherboard και αν θελω να τους το στείλω.Η επικοινωνια εγινε τουλαχιστον 2 εβδομαδες πριν λήξει η εγγυηση, και καταχώρησαν το serial numb. του μηχανηματος.επισης ειχα εξηγήσει το θέμα με email αλλά καμία απάντηση. Ωστόσο, επειδη το προβλημα εμφανιζόταν σπάνια, και χρειαζόμουν καθημερινα το laptop δοκιμασα απλα format σε win7 , bios update, και νομιζα οτι λυθηκε το θεμα.ΞΑναπαρουσιαστηκε την ημερα ληξης εγγυησης, τηλεφωνικά μου ειπαν οτι θα ληφθει εκτος εγγυησης, αλλά αναγκαστικά τους το εστειλα για έλεγχο. Τυλιγμενο σε πολλες στρωσεις απο αυτο το πλαστικο με φυσαλιδες το έστειλα, και μου επεστραφη σε κουτι της toshiba, επίσης τυλιγμενο με χαρτί και πολύ πλαστικό. Δεν μπορω να γνωριζω που και πως εσπασαν τα κλιπς, αλλα είναι εκνευριστικό. Τελος παντων, δοκιμασα μονος μου το ξαναάνοιξα, και με ενα απο αυτα τα σπρει αερα, καθαρισα καπως το εσωτερικο του. Συνδεσα και το πληκτρολογιο, και ολα φαινεται να λειτουργουν οκ τωρα. (3 μερες). Ελπίζω να ήταν κατι τόσο απλό οπως στατικός ηλεκτρισμός το πρόβλημα, τι να πω δεν ξέρω. απλα δε καταλαβαινω πως το εμφάνιζε μόνο σε ενα συγκεκριμνεο πλήκτρο. ας θεωρήσουμε το θέμα λήξαν. Ευχαριστώ. εμενα μου εκανε ακριβως το ιδιο μια φορα που καθαρισα το πληκτρολογιο με οινοπνευμα οπου καπου μου ξεφυγε λιγο παραπανω και μετα για 2-3 μερες το j ηταν μονιμα on. βεβαια μετα εξαφανιστηκε το προβλημα αφου εβγαλα το πληκτρο και στεγνωσα καλα το πληκτρολογιο.
Locke_John Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 εμενα μου εκανε ακριβως το ιδιο μια φορα που καθαρισα το πληκτρολογιο με οινοπνευμα οπου καπου μου ξεφυγε λιγο παραπανω και μετα για 2-3 μερες το j ηταν μονιμα on. βεβαια μετα εξαφανιστηκε το προβλημα αφου εβγαλα το πληκτρο και στεγνωσα καλα το πληκτρολογιο. Α ναι? οπότε κατι παρομοιο μπορει να ειχε και το δικο μου πιστευω, γτ κατα καιρους το καθαριζω το πληκτρολόγιο...ΜΑκαρι. ενταξει, ήταν λιγο υπερβολικο το αρχικό μου post, ισως και άδικο αν τελικά ευθύνεται η acs.Εγω πάντως, δε μπορω να ξέρω ποιός ευθύνεται, και εκνευριζομαι που πλεον το laptop δεν κουμπωνει στην οθόνη. Αν τελικα διορθωθηκε και αντεξει κανα χρόνο ακόμα, οκ, θα παραμεινω ενθερμος υποστηρικτής της TOshiba. ευχαριστω για τις γνώμες .
Prof_Chaos Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 η μόνη αντιπροσωπεία που αξίζει αυτη την στιγμή είναι της sony και αυτό γιατι τα στέλνει Βέλγιο..που να δείτε χρεώσεις login για hp καθαρή ληστεία..
GoldenEye Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2009 Α ναι? οπότε κατι παρομοιο μπορει να ειχε και το δικο μου πιστευω, γτ κατα καιρους το καθαριζω το πληκτρολόγιο...ΜΑκαρι. ενταξει, ήταν λιγο υπερβολικο το αρχικό μου post, ισως και άδικο αν τελικά ευθύνεται η acs.Εγω πάντως, δε μπορω να ξέρω ποιός ευθύνεται, και εκνευριζομαι που πλεον το laptop δεν κουμπωνει στην οθόνη. Αν τελικα διορθωθηκε και αντεξει κανα χρόνο ακόμα, οκ, θα παραμεινω ενθερμος υποστηρικτής της TOshiba. ευχαριστω για τις γνώμες . προσοχη στο καθαρισμα μονο με ηλεκτρικη σκουπα πεπιεσμενο αερα και πολυ ελαφρα νωτισμενο με οινοπνευμα πανακι. το service της toshiba απ οσο ξερω ειναι υποδειγματικο, κατι που δεν ισχυει και για την acs. επισης τα toshiba ειναι απο τα λιγα λαπτοπ που ζουν για πολυ καιρο και μετα το περας της εγγυησης.
gatoulis Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 επισης τα toshiba ειναι απο τα λιγα λαπτοπ που ζουν για πολυ καιρο και μετα το περας της εγγυησης. Δηλαδή τα φτήνουν όλα μετά απο κανα 2 χρόνια??
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.