adi32 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 3. Σπας τα μουτρα του οποιουδηποτε και το πιθανοτερο και τα δικα του
tolis_01 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Έχεις αλλάξει ήδη δύο ακριβά αμάξια (και καινούρια μάλιστα) και πας για το τρίτο επειδή...... σε πέρασε ένα corsa;;; Πόσο χρονών είσαι;;;
d3monhunter Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Έχεις αλλάξει ήδη δύο ακριβά αμάξια (και καινούρια μάλιστα) και πας για το τρίτο επειδή...... σε πέρασε ένα corsa;;; Πόσο χρονών είσαι;;; Ωπα ωπα δεν ειπα οτι θα παω για το τριτο, προτασεις ακουω που αφορουν τον συγκεκριμενο αμαξι.Απλα μου κανει λιγο εντυπωση τοσο μεγαλη διαφορα.Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με το 206 RC, αρκετα καλο και ειναι και ατμοσφαιρα που δεν βγαζει συχνα προβληματα σε σχεση με τα τουρμπατα.Βεβαια αυτα τα ηλεκτρικα, ειναι βασανο.Ειμαι 22 χρονων, αλλα συνησφαιρα (το σκοτωσα???) και εγω ετσι, απλα μην νομιζεις οτι κανω κουμαντο με τα λεφτα τον αλλον
eSATA Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 συνείσφαιρα (το σκοτωσα???) προσοχή κυκλοφορούν Nazis που κόβουν κεφάλια...
ikaruga24 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 και το πιθανοτερο και τα δικα του Λεπτομερειες
_BASSstarlet_ Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Αυτό τον καιρό, το OPC είναι το ονειρό μου. Όχι όμως στο πολυφορεμένο μπλε, αλλά σε κανένα διακριτικό λευκό. Και ούτε εγώ την έχω σε υπόληψη την OPEL.
kage Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 δεν ειναι το μοναδικο μικρο γρηγορο. υπαρχει και το mini s,ibiza cupra-fr. υπαρχει κ η λυση του leon-golf gt-scirocco οπου εδω τα προγραματα κανουν τα 140-219hp ειτε ειναι 1.400 ειτε 1.800. η αληθεια ειναι οτι το rc δεν κυκλοφορει και πολυ για να εχω γνωμη αλλα βλεπω 7.1s και αν ισχυει μαλλον τα παραλενε αν ανοιξες με μαμα opc
Rabican Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 παντως το τελευταιο Ibiza Cupra παταει ΚΑΙ απο σταση ΚΑΙ απο ρεπριζ το OPC... αποδεδειγμενα. φυσικα μιλαμε για μαμα και τα δυο.. το σιμπιζακι ειναι πιο ελαφρυ, κανει πιο γρηγορες αλλαγες (DSG7) ενω λογω του κομπρεσσορα χαμηλα ροπιαζει πιο γρηγορα..
billstamaniac Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 κοιτα αν θες αμαξι που εκτος απο τα ειναι για ευθεια χτυπα clio RS εχει λιγο παραπανω απο τα αλλα αλλα το στησιμο του δεν υπαρχει δεν το φτανει κανενα απο τα προηγουμενα
imr Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Εγω θα προτεινω ενα cupra Το dsg ειναι τρελη ευκολια και πατας οτιδηποτε με παρομοια ιποδυναμη-βαρος Μονο ''αρνητικο'' οτι λογω dsg δεν βελτιωνεται αρκετα με προγραμμα(εχει εναν περιορισμο στα 25 κιλα ροπης το dsg) αλλα παρα το οτι δεν θα φτασεις τα 30 κιλα ροπης που φτανουν τα manual το cupra ειναι πολυυ δυνατο (νομιζω κοντα στα 190 δυναμομετρημενο) Για το opc δεν ξερω τι παιζει απο βελτιωση, αν μπορει να ανεβει μονο με προγραμμα καμια 20ρια αλογα αξιοπιστα ισως να αξιζει Παντως το καλυτερο value σε αυτην την κατηγορια (ειδικα αν ισχυει ακομα το 10% της seat ειναι το cupra) Ειμουν ετοιμος να το παρω πριν μερικους μηνες αλλα τελικα εφυγα απο την κατηγορια mini
Rabican Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 το DSG φυσικα και δεν εχει προβλημα με τη ροπη. αυτο δεν ισχυει απο οσο ξερω.. τωρα, περα απο αυτο, το OPC εχει καποια θεματα αναφορικα με τη βελτιωση. σφυρηλατο μεν, αλλα με την τροφοδοσια οταν παιξει προγραμμα σκετο, υπαρχει θεμα..
d3monhunter Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 παντως το τελευταιο Ibiza Cupra παταει ΚΑΙ απο σταση ΚΑΙ απο ρεπριζ το OPC... αποδεδειγμενα. φυσικα μιλαμε για μαμα και τα δυο.. το σιμπιζακι ειναι πιο ελαφρυ, κανει πιο γρηγορες αλλαγες (DSG7) ενω λογω του κομπρεσσορα χαμηλα ροπιαζει πιο γρηγορα.. Το εχεις δει η στο ειπαν , το διαβασες?? To OPC ειναι 1203kgr ενω το Cupra 1172, δεν νομιζω οτι τα 30 κιλα κανουν τοση διαφορα. Οσο για την ροπη, ολα τα τουρμπατα χαμηλα ροπιαζουν, γι αυτο τα ατμοσφαιρικα δεν εχουν ελπιδα στις 'πρωτες',οσο και στην βελτιωση τους.Πολλα λεφτα για λιγα αλογα και δεν σου εγγυαται κανεις οτι θα δεις και τεραστια διαφορα στον δρομο.
imr Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 το DSG φυσικα και δεν εχει προβλημα με τη ροπη. αυτο δεν ισχυει απο οσο ξερω.. τωρα, περα απο αυτο, το OPC εχει καποια θεματα αναφορικα με τη βελτιωση. σφυρηλατο μεν, αλλα με την τροφοδοσια οταν παιξει προγραμμα σκετο, υπαρχει θεμα.. Το 7ρι dsg εχει περιορισμο στα 25κιλα ροπης Αντιθετα με το 6ρι που δεν ειχε καποιο προβλημα Αυτο βεβαια δεν ειναι προβλημα (Νομιζω ηδη εχουν βγει προγραμματα για πανω απο 25 κιλα ροπη ) Βεβαια το cupra ειναι ηδη πολυ δυνατο και για μενα δεν χρειαζετε βελτιωση, το παιρνεις και το κρατας οπως ειναι
Rabican Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 το OPC ανεβασμενο σε γεφυροπλαστιγγα εγραψε 1290 κιλα, με φουλ ντεποζιτο βενζινη.. αρα το ειδα.. τωρα, αυτο που λεω οτι ροπιαζει απο χαμηλα, εννοω οτι λογω κομπρεσσορα το Cupra εχει ροπη απο πιο χαμηλα σε σχεση με το OPC που ροπιαζει ελαφρως πιο ψηλα στο φασμα των στροφων (αφου δεν εχει κομπρεσσορα χαμηλα).
d3monhunter Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 τωρα, αυτο που λεω οτι ροπιαζει απο χαμηλα, εννοω οτι λογω κομπρεσσορα το Cupra εχει ροπη απο πιο χαμηλα σε σχεση με το OPC που ροπιαζει ελαφρως πιο ψηλα στο φασμα το στροφων (αφου δεν εχει κομπρεσσορα χαμηλα). +1 Δεν θα σου πω οχι, μιας και εισαι απο τα μερη μου κοντα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.