Προς το περιεχόμενο

Opel Corsa OPC


d3monhunter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Έχεις αλλάξει ήδη δύο ακριβά αμάξια (και καινούρια μάλιστα) και πας για το τρίτο επειδή...... σε πέρασε ένα corsa;;; Πόσο χρονών είσαι;;;

Δημοσ.
Έχεις αλλάξει ήδη δύο ακριβά αμάξια (και καινούρια μάλιστα) και πας για το τρίτο επειδή...... σε πέρασε ένα corsa;;; Πόσο χρονών είσαι;;;

 

Ωπα ωπα δεν ειπα οτι θα παω για το τριτο, προτασεις ακουω που αφορουν τον συγκεκριμενο αμαξι.Απλα μου κανει λιγο εντυπωση τοσο μεγαλη διαφορα.Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με το 206 RC, αρκετα καλο και ειναι και ατμοσφαιρα που δεν βγαζει συχνα προβληματα σε σχεση με τα τουρμπατα.Βεβαια αυτα τα ηλεκτρικα, ειναι βασανο.Ειμαι 22 χρονων, αλλα συνησφαιρα (το σκοτωσα???) και εγω ετσι, απλα μην νομιζεις οτι κανω κουμαντο με τα λεφτα τον αλλον :-)

Δημοσ.

Αυτό τον καιρό, το OPC είναι το ονειρό μου.

Όχι όμως στο πολυφορεμένο μπλε, αλλά σε κανένα διακριτικό λευκό.

Και ούτε εγώ την έχω σε υπόληψη την OPEL.

Δημοσ.

δεν ειναι το μοναδικο μικρο γρηγορο.

υπαρχει και το mini s,ibiza cupra-fr.

υπαρχει κ η λυση του leon-golf gt-scirocco οπου εδω τα προγραματα κανουν τα 140-219hp ειτε ειναι 1.400 ειτε 1.800.

η αληθεια ειναι οτι το rc δεν κυκλοφορει και πολυ για να εχω γνωμη αλλα βλεπω 7.1s και αν ισχυει μαλλον τα παραλενε αν ανοιξες με μαμα opc

Δημοσ.

παντως το τελευταιο Ibiza Cupra παταει ΚΑΙ απο σταση ΚΑΙ απο ρεπριζ το OPC... αποδεδειγμενα. φυσικα μιλαμε για μαμα και τα δυο..

 

το σιμπιζακι ειναι πιο ελαφρυ, κανει πιο γρηγορες αλλαγες (DSG7) ενω λογω του κομπρεσσορα χαμηλα ροπιαζει πιο γρηγορα..

Δημοσ.

κοιτα αν θες αμαξι που εκτος απο τα ειναι για ευθεια χτυπα clio RS εχει λιγο παραπανω απο τα αλλα αλλα το στησιμο του δεν υπαρχει δεν το φτανει κανενα απο τα προηγουμενα

Δημοσ.

Εγω θα προτεινω ενα cupra

 

Το dsg ειναι τρελη ευκολια και πατας οτιδηποτε με παρομοια ιποδυναμη-βαρος

 

Μονο ''αρνητικο'' οτι λογω dsg δεν βελτιωνεται αρκετα με προγραμμα(εχει εναν περιορισμο στα 25 κιλα ροπης το dsg) αλλα παρα το οτι δεν θα φτασεις τα 30 κιλα ροπης που φτανουν τα manual το cupra ειναι πολυυ δυνατο (νομιζω κοντα στα 190 δυναμομετρημενο)

 

Για το opc δεν ξερω τι παιζει απο βελτιωση, αν μπορει να ανεβει μονο με προγραμμα καμια 20ρια αλογα αξιοπιστα ισως να αξιζει

 

 

Παντως το καλυτερο value σε αυτην την κατηγορια (ειδικα αν ισχυει ακομα το 10% της seat ειναι το cupra)

 

Ειμουν ετοιμος να το παρω πριν μερικους μηνες αλλα τελικα εφυγα απο την κατηγορια mini

Δημοσ.

το DSG φυσικα και δεν εχει προβλημα με τη ροπη. αυτο δεν ισχυει απο οσο ξερω.. τωρα, περα απο αυτο, το OPC εχει καποια θεματα αναφορικα με τη βελτιωση. σφυρηλατο μεν, αλλα με την τροφοδοσια οταν παιξει προγραμμα σκετο, υπαρχει θεμα..

Δημοσ.
παντως το τελευταιο Ibiza Cupra παταει ΚΑΙ απο σταση ΚΑΙ απο ρεπριζ το OPC... αποδεδειγμενα. φυσικα μιλαμε για μαμα και τα δυο..

 

το σιμπιζακι ειναι πιο ελαφρυ, κανει πιο γρηγορες αλλαγες (DSG7) ενω λογω του κομπρεσσορα χαμηλα ροπιαζει πιο γρηγορα..

 

Το εχεις δει η στο ειπαν , το διαβασες?? To OPC ειναι 1203kgr ενω το Cupra 1172, δεν νομιζω οτι τα 30 κιλα κανουν τοση διαφορα.

Οσο για την ροπη, ολα τα τουρμπατα χαμηλα ροπιαζουν, γι αυτο τα ατμοσφαιρικα δεν εχουν ελπιδα στις 'πρωτες',οσο και στην βελτιωση τους.Πολλα λεφτα για λιγα αλογα και δεν σου εγγυαται κανεις οτι θα δεις και τεραστια διαφορα στον δρομο.

Δημοσ.
το DSG φυσικα και δεν εχει προβλημα με τη ροπη. αυτο δεν ισχυει απο οσο ξερω.. τωρα, περα απο αυτο, το OPC εχει καποια θεματα αναφορικα με τη βελτιωση. σφυρηλατο μεν, αλλα με την τροφοδοσια οταν παιξει προγραμμα σκετο, υπαρχει θεμα..

 

Το 7ρι dsg εχει περιορισμο στα 25κιλα ροπης

 

Αντιθετα με το 6ρι που δεν ειχε καποιο προβλημα

 

Αυτο βεβαια δεν ειναι προβλημα (Νομιζω ηδη εχουν βγει προγραμματα για πανω απο 25 κιλα ροπη )

 

Βεβαια το cupra ειναι ηδη πολυ δυνατο και για μενα δεν χρειαζετε βελτιωση, το παιρνεις και το κρατας οπως ειναι

Δημοσ.

το OPC ανεβασμενο σε γεφυροπλαστιγγα εγραψε 1290 κιλα, με φουλ ντεποζιτο βενζινη.. αρα το ειδα..

τωρα, αυτο που λεω οτι ροπιαζει απο χαμηλα, εννοω οτι λογω κομπρεσσορα το Cupra εχει ροπη απο πιο χαμηλα σε σχεση με το OPC που ροπιαζει ελαφρως πιο ψηλα στο φασμα των στροφων (αφου δεν εχει κομπρεσσορα χαμηλα).

Δημοσ.
τωρα, αυτο που λεω οτι ροπιαζει απο χαμηλα, εννοω οτι λογω κομπρεσσορα το Cupra εχει ροπη απο πιο χαμηλα σε σχεση με το OPC που ροπιαζει ελαφρως πιο ψηλα στο φασμα το στροφων (αφου δεν εχει κομπρεσσορα χαμηλα).

 

+1 Δεν θα σου πω οχι, μιας και εισαι απο τα μερη μου κοντα :-D

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...