artshadows Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 ΕΙχα παρει κατι ηχεια HEercules σταματησαν να παιζουν και τα εστειλα Νακα αντιπροσωπεια με πηραν τηλ και μου λενε δεν με καλυπτει η εγγυηση που ειναι 2χρονια γιατι χαλασε ενα σταδιο εισοδο-εξοδου που εχει 6μηνες μονο.τι να κανω να το αφησω ετσι;
StavrosD Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Τα ηχεία είναι περίεργο θέμα όσον αφορά την εγγύηση. Η εγγύηση τα καλύπτει εφόσον λειτουργούν στις ονομαστικές προδιαγραφές. Αν είχες πάντα τα ηχεία στο τέρμα ενώ τερματίζανε ή αν η κάρτα ήχου σου δίνει μεγαλύτερη τάση εξόδου από την ονομαστική τάση εισόδου των ηχείων, τότε η ευθύνη είναι δική σου. Αν όχι η ευθύνη είναι του κατασκευαστή. Το πρόβλημα με τα ηχεία είναι ότι δεν υπάρχει εύκολος τρόπος ούτε εσύ να αποδείξεις ότι δεν έφταιγες ούτε ο κατασκευαστής ότι δεν ήταν ελαττωματικό.
liopyr Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Η 6μηνη εγγύση δεν ισχύει για κανένα προϊόν ή μέρος αυτού. Οπότε, δεν ισχύουν και όσα ισχυρίζονται.
artshadows Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 δεν αντεχω αλλο στο τελος θα κραταω οτι μου χαλαει και θα πηγαινω κανα ταξιδακι ευρωπη να αφηνω εκει εδω με εχουν τρελανει
caution Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Η 6μηνη εγγύση δεν ισχύει για κανένα προϊόν ή μέρος αυτού.Οπότε, δεν ισχύουν και όσα ισχυρίζονται. Ότι είπε ο liopyr, +1! Μην τρώτε το παραμύθι, ρίχνουν άδεια μπας και ψαρώσεις...
artshadows Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 με παιρνουν και μου λενε οτι θα μουν κανουν μια καλυτερη τιμη να τα ξαναγορασω..... τα αποφασισα λοιπον να τους κανω καταγγελια τους στελνω email να μου απαντησουν γραπτως τι εχουν τα ηχεια και τι θα κανουν και μετα τους παιρνω και τηλ να τους ενημερωσω για το email......... Kαι μετα με παιρνουν τηλ οτι τα ηχεια επισκευαστηκαν εντος εγγυησης! I hope not to be continued......
pcos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 oτι να 'ναι. λένε αν πιάσει, αν τσινήσει ο πελάτης ας τα φτιάξουμε. βεβαια που να ξέρεις τι παίχτηκε τώρα. θυμήθηκα μια αληθινή ιστορία παλιά σε ένα χωριο όπου ο καφετζής χρέωνε σε κάθε λογαριασμό ένα A.Π. οποτε όταν πήγε ένας καινούργιος πελάτης από άλλο χωριο και ρώτησε τι είναι αυτό, του λέει ο καφετζής, "σημαίνει "Αν Πιάσει". αφού ρώτησες λοιπόν μην το πληρώσεις γιατί δεν έπιασε"
Yperaspisths Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 ΕΙχα παρει κατι ηχεια HEercules σταματησαν να παιζουν και τα εστειλα Νακα αντιπροσωπεια με πηραν τηλ και μου λενε δεν με καλυπτει η εγγυηση που ειναι 2χρονια γιατι χαλασε ενα σταδιο εισοδο-εξοδου που εχει 6μηνες μονο.τι να κανω να το αφησω ετσι; Σωθηκες. Οι ανθρωποι ειναι μεγαλοι λαλακες. Ειχα αγορασει κατι sennheiser ακουστικα και μου χαλασε το ενα ηχειο. Το πηγα στον Νακα και μου ελεγε οτι το εβαλα σε τεραστιο ενισχυτη και το εκαψα. Η πραγματικοτητα ειναι οτι τα ακουστικα επαιξαν μονο στο laptop. Αν τα ηχεια δεν τα αγορασες απο τον Νακα τοτε μην περιμενεις να βρεις ακρη. Αν τα αγορασες απο τον Νακακλεφτη τοτε μπορει να βρεις ακρη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.