the_end Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι συζητάτε. ο DarkOrion σχολιάζει θεωρητική απόδοση κινητήρων που λογικά δεν αφορά κανέναν εφόσον έχουμε τις μετρημένες ρεπρίζ σε πολλά περιοδικά. κι έχουμε κι ένα διάγραμμα το οποίο α)δεν είναι για fiesta (όχι 1.2 και 1.4 τουλάχιστον) και β)μάλλον είναι δυναμομέτρηση του ίδιου κινητήρα(άγνωστο ποιου) σε original και βελτιωμένη μορφή. επανάληψη για τον op. πάρε ένα περιοδικό και δες ρεπρίζ και των δυο μοντέλων που σε ενδιαφέρουν.
DarkOrion Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Το ένα είναι ατμοσφαιρικό και το άλλο με turbo στα ίδια κυβικά. Άγνωστο ποιός κινητήρας. Καλύτερα να κάνει ένα test-drive, να δει τι του αρέσει περισσότερο. Ένα αυτοκίνητο δν είναι μόνο αλογα. Όσο για τα υπόλοιπα, τα έγραψα για να εξηγήσω γιατί μερικά πράγματα που ειπώθηκαν πιο πριν είναι λάθος. Όχι ότι στον τοπικ starter θα κάνουν διαφορά.
the_end Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Το ένα είναι ατμοσφαιρικό και το άλλο με turbo στα ίδια κυβικά. Άγνωστο ποιός κινητήρας. όχι ότι έχει σημασία αλλά δεν το νομίζω, η καμπύλη είναι πανομοιότυπη απλά μετατοπισμένη προς τα πάνω. ακόμα και σήμερα (...) οι καμπύλες turbo και na έχουν διαφορές. εκτός κι αν το λέει πουθενά και δεν το είδα οπότε πάσο. whatever Καλύτερα να κάνει ένα test-drive, να δει τι του αρέσει περισσότερο. Ένα αυτοκίνητο δν είναι μόνο αλογα. Όσο για τα υπόλοιπα, τα έγραψα για να εξηγήσω γιατί μερικά πράγματα που ειπώθηκαν πιο πριν είναι λάθος. Όχι ότι στον τοπικ starter θα κάνουν διαφορά. +1 στο ζουμί της υπόθεσης.
Rabican Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 γενικα παντως εγω δινω μεγαλυτερη βαση στη ροπη. προτιμω να εχω 5-10 αλογα λιγοτερα αλλα με 3-4 κιλα ροπης παραπανω. να το θεσω αλλιως: προτιμω το 1.4ΤSi με τα 122-125 αλογα απο το 1.6ΝΑ της ΤΟΥΟΤΑ με τα 124 αλογα. μπορει σε αποδοση να ειναι πανομοιοτυπα, αν συγκρινεις διαγραμματα ροπης ομως, θα δεις μεγαλες διαφορες.
DarkOrion Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 όχι ότι έχει σημασία αλλά δεν το νομίζω, η καμπύλη είναι πανομοιότυπη απλά μετατοπισμένη προς τα πάνω. ακόμα και σήμερα (...) οι καμπύλες turbo και na έχουν διαφορές. εκτός κι αν το λέει πουθενά και δεν το είδα οπότε πάσο. whatever Στα χαμηλά, που η τουρμπίνα δεν 'γυρνάει' λόγω χαμηλής ενέργειας καυσαερίων, δεν ανεβαίνει το Boost pressure. Οι τιμές ροπής και ισχύος είναι σχεδόν ίδιες στα χαμηλά, και αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι στα χαμηλά οi 2 κινητήρες συμπεριφέρονται το ίδιο. Στα ψηλά, υπάρχει Boost pressure και ανεβαίνει η ροπή και η ισχύς τους t/c σε σχέση με τον na.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Ωραια αυτα που λετε/λεμε, αλλα πού ειναι ο giostau, οεο?
johnnyestia Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Σε αυτό που ρωτάει ο φίλος που άνοιξε το θρέντ, 15 άλογα διαφορά στην μέγιστη ισχύ δεν λένε τίποτα απολύτως. Αυτό με τα πολλά άλογα ψηλά μπορεί να είναι ψόφιο χαμηλά και στον δρόμο να σου δίνει την αίσθηση πως είναι πιο αργό. Αν βρεις τα διαγράμματα ισχύος να τα βάλεις εδώ θα μπορούμε να σε βοηθήσουμε καλύτερα.
billstamaniac Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 για μενα χτυπα κανα 1,2Τ κ εισαι κομπλε
giostau Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 μάλιστα... απ' ότι κατάλαβα μόνο με test drive θα καταλάβω... αν και για να είμαι ειλικρινής, μάλλον προς το μικρό πάω... κυρίως λόγο κόστους... ευχαριστώ πάντως για την ιδιαίτερα μεγάλη ανάλυση!
_BASSstarlet_ Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Μιλάμε για σχεδόν 20% μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Είναι δυνατόν να μην υπάρχει διαφορά, και μάλιστα αξιοσημείωτη;
Voodooman Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Μιλάμε για σχεδόν 20% μεγαλύτερη ιπποδύναμη.Είναι δυνατόν να μην υπάρχει διαφορά, και μάλιστα αξιοσημείωτη; Είπαμε, υπάρχει διαφορά και είναι ορατή από κάποιον υποψιασμένο. Το 20% που λες βέβαια δεν λέει και όλη την αλήθεια, γιατί τελικά μιλάμε για 15 ίππους. Η διαφόρά δεν είναι τεράστια, ούτε και αδιάφορη. Και επειδή και οι 80 ίπποι δεν είναι αμελητέα ποσότητα, ιδίως σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, νομίζω ότι μόνο το test drive θα δώσει την λύση. Βέβαια, για να κάνω και εγώ μία πρόταση, χτύπα κανα 5.000cc με διπλά τούρμπο και είσαι κομπλέ.
nickolas Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2009 Είπαμε, υπάρχει διαφορά και είναι ορατή από κάποιον υποψιασμένο. Το 20% που λες βέβαια δεν λέει και όλη την αλήθεια, γιατί τελικά μιλάμε για 15 ίππους. Η διαφόρά δεν είναι τεράστια, ούτε και αδιάφορη.Και επειδή και οι 80 ίπποι δεν είναι αμελητέα ποσότητα, ιδίως σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, νομίζω ότι μόνο το test drive θα δώσει την λύση. Βέβαια, για να κάνω και εγώ μία πρόταση, χτύπα κανα 5.000cc με διπλά τούρμπο και είσαι κομπλέ. To ~20% λέει όλη την αλήθεια! 15 άλογα επιπλέον σε μια Ferrari πρέπει να είσαι Σουμάχερ για να τα καταλάβεις, σε ένα μικρό αυτοκίνητο όμως 80 ίππων μπορούν να το καταλάβουν σχεδόν όλοι! Γενικά λένε πως μπορούμε να αντιληφθούμε, διαφορές 10% σε ιπποδύναμη και πάνω.
Voodooman Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2009 To ~20% λέει όλη την αλήθεια! 15 άλογα επιπλέον σε μια Ferrari πρέπει να είσαι Σουμάχερ για να τα καταλάβεις, σε ένα μικρό αυτοκίνητο όμως 80 ίππων μπορούν να το καταλάβουν σχεδόν όλοι!Γενικά λένε πως μπορούμε να αντιληφθούμε, διαφορές 10% σε ιπποδύναμη και πάνω. 20% δεν σημαίνει 15 άλογα!!! Σε έναν κινητήρα με απόδοση 50 ίππων, το 20% είναι άλλοι 10, το όλον 60. Μικρό το κέρδος. Σε έναν κινητήρα 500 ίππων, το +20% σημαίνει άλλα 100, σύνολο 600. Εκεί όλο και κάτι καταλαβαίνεις. Λες ότι όλοι μπορούμε να αντιληφθούμε διαφορές στην ιπποδύναμη από το +10% και πάνω. Δηλαδή μπορείς να ξεχωρίσεις ένα αυτοκίνητο με 55 ίππους από ένα με 61; Εγώ δεν νομίζω ότι μπορώ σίγουρα.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2009 5 ίπποι μπορεί να είναι και το <<κόψιμο>> από το air condition.
nickolas Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2009 5 ίπποι μπορεί να είναι και το <<κόψιμο>> από το air condition. ...το οποίο σε ένα Ματίζ εκ πείρας λέω πως το καταλαβαίνεις πολύ έντονα! Ακόμα και στο φρενάρισμα, μιας και το αμάξι είναι πανάλαφρο και ανοίγοντας το κλιματιστικό φρενάρει πιο έντονα αφήνοντας το γκάζι! λολ! Voodooman, το κέρδος είναι σχετικό. Είμαι σίγουρος πως μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά ανάμεσα σε 486 και Pentium. Aυτή η διαφορά βέβαια αντιστοιχεί σε υπερχρονισμό κατά λίγες δεκάδες Mhz σε μια σύγχρονη CPU που αποκλείεται να την καταλάβεις ως "αίσθηση".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.