antonl Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2009 Το θέμα είναι κατα πόσο το παλιό θα δουλευει ακόμα σωστά ώστε να ανταποκρίνεται στις τιμές του κατασκευαστή Ναι έχεις δίκιο σ αυτό που λες. Απλά σκεφτόμουν πως οι ρύποι θα μετρούνταν «δυναμικά» (κάρτα ελέγχου καυσαερίων.
chiderboy Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2009 Φαντάσου τι κλεψιά θα επεφτε...χαχαχαχα
minarokeftes Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2009 Έχω ένα BMW E36 94' 1600cc και μου ήρθαν 184€ γιατί έχει γίνει εισαγωγή απο Γερμανία το 2006 Και έχω και ένα BMW E28 87' 1800cc και θα μου έρθουν με 50€ αύξηση γιατί αυτό το είχα πάρει απο ΟΔΔΥ και είναι δηλωμένο 2004
tzotzo Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2009 να κανουμε μια οργανωση να μην πληρωνουμε τελη. πως κανανε δλδ με τα διοδια.
xpapias Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Τι πιο απλό και σωστό θα υπήρχε από το να υπολογίζονται τα τέλη με βάση την τιμή που δίνει ο κατασκευαστής για τους ρύπους Τέλη(€) = Ρύποι * Σταθερά*(1+Παλαιότητα * 5% ) Αλλά είπαμε, πώς αλλιώς θα μας πιάσουν το κώλο Όπως ανέφερε και κάποιος πιο πάνω όλα εξαρτώνται και από τη συντήρηση που κάνει κανείς στο αυτοκίνητο του. Οι ρύποι που δίνει ο κατασκευαστής ακόμα και αν τους προσαυξήσεις μέσω της παλαιότητας δεν είναι οι ίδιοι ανάμεσα σε δύο ίδια μοντέλα. Αν υπήρχε κάποιο αξιόπιστο και αδιάφθορο σύστημα για την έκδοση κάρτας καυσαερίων τότε κάτι θα μπορούσε να γίνει. Τέλος, τα επιπλέον κυβικά (ή και ιπποδύναμη στις ημέρες μας) αποτελούν κάποιο 'τεκμήριο' πολυτέλειας αν μπορώ να το πω έτσι. Δε μπορεί να χρεώνεται τα ίδια τέλη αυτός που έχει 1600άρι με αυτόν που κυκλοφορεί με SUV 3500cc...
_BASSstarlet_ Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Για πολύ παλιά μοντέλα όμως, δεν υπάρχουν καν πίνακες και στοιχεία.
tzotzo Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 με την εκτακτη εισφορα,που βγηκε αντισυνταγματικη τι παιζει?
Rabican Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 αν δεν εχουν database για τα παλια μοντελα να σκεφτουν αλλους τροπους να εφαρμοσουν ενα μετρο. το να το βαφτιζουν "οικολογικο" και να το εφαρμοζουν τελειως εισπρακτικα, δεν εχει ουσια...
elvisjedi Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 mini cooper 2002 1600κυβικά.180€ εσυ γιατι εχεις μειωση? (202ε ηταν για τα 1400-1800) αρα λογικα οπως κ εγω που εχω 1600 θα επρεπε να πληρωσεις 202 + 50 καραγκιοζιλικι
Rabican Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2009 βασικα εχει σημασια ποτε εκδοθηκε η αδεια. αν το Mini Cooper ειναι μοντελο 2002 αλλα εισηχθη απο εξωτερικο και η αδεια εκδοθηκε μετα την 1/1/2005 το γλυτωνει το καραγκιοζιλικι (50€). ναι ναι ισχυει αυτο! φανταστικο ε?
Par1s* Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Έλεος ρε.. Έχω saxo 1360cc 75 άλογα του 2003 και μου ήρθε 252. Και μια φίλη που έχει ένα Accent 1341cc του 2000 της ήρθε γύρω στα 130.. Πλάκα μας κάνουν; Και τι λογική είναι αυτή του "Πάνε πάρε καινούριο"; Για ένα καινούριο μικρομεσαίο αυτοκίνητο, θες 15000 ευρώ πάνω κάτω, ακριβώς έναν χρόνο δουλειάς (και παραπάνω για 'μένα). Δηλαδή κάθε πέντε χρόνια θα δουλεύουμε έναν χρόνο για να αγοράζουμε αυτοκίνητο; Χώρια τα τέλη, ασφάλειες, σέρβις κτλ.. Ο μέσος Έλληνας μπορεί να βάζει στην άκρη 15000 κάθε πέντε χρόνια;
elvisjedi Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Έλεος ρε.. Έχω saxo 1360cc 75 άλογα του 2003 και μου ήρθε 252. Και μια φίλη που έχει ένα Accent 1341cc του 2000 της ήρθε γύρω στα 130.. Πλάκα μας κάνουν;Και τι λογική είναι αυτή του "Πάνε πάρε καινούριο"; Για ένα καινούριο μικρομεσαίο αυτοκίνητο, θες 15000 ευρώ πάνω κάτω, ακριβώς έναν χρόνο δουλειάς (και παραπάνω για 'μένα). Δηλαδή κάθε πέντε χρόνια θα δουλεύουμε έναν χρόνο για να αγοράζουμε αυτοκίνητο; Χώρια τα τέλη, ασφάλειες, σέρβις κτλ.. Ο μέσος Έλληνας μπορεί να βάζει στην άκρη 15000 κάθε πέντε χρόνια; τελειως οτι να΄ναι ειναι το συστημα...το δικο σου πιανεται στην κατηγορια 1400-1800 γιαυτο δινεις τοσα και το vts να ειχες με 140 αλογα τα ιδια θα εδινες....παρανοια....
Rabican Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 αυτο το concept ισχυε απο παλια. το ΥΠΕΧΩΔΕ ειχε παρει τους κυβισμους απο ολα τα 14αρια 13αρια και ειχε παρει 1 κυβικο εκατοστο λιγοτερο απο το μικροτερο 14αρη κινητηρα ως οριο. ετσι ΟΛΑ τα 14αρια εμπαιναν στην κλιμακα 1.4-1.8. ενω μπορει με μολις 2-3 κυβικα λιγοτερα να κυκλοφορει ενα αμαξι στην κατηγορια 1.3!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.