Προς το περιεχόμενο

Τέλη κυκλοφορίας


Freakster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Το θέμα είναι κατα πόσο το παλιό θα δουλευει ακόμα σωστά ώστε να ανταποκρίνεται στις τιμές του κατασκευαστή

Ναι έχεις δίκιο σ αυτό που λες. Απλά σκεφτόμουν πως οι ρύποι θα μετρούνταν «δυναμικά» (κάρτα ελέγχου καυσαερίων;).

Δημοσ.

Έχω ένα BMW E36 94' 1600cc και μου ήρθαν 184€ γιατί έχει γίνει εισαγωγή απο Γερμανία το 2006 :P

 

Και έχω και ένα BMW E28 87' 1800cc και θα μου έρθουν με 50€ αύξηση γιατί αυτό το είχα πάρει απο ΟΔΔΥ και είναι δηλωμένο 2004 :P

Δημοσ.

Τι πιο απλό και σωστό θα υπήρχε από το να υπολογίζονται τα τέλη με βάση την τιμή που δίνει ο κατασκευαστής για τους ρύπους

 

Τέλη(€) = Ρύποι * Σταθερά*(1+Παλαιότητα * 5% )

 

Αλλά είπαμε, πώς αλλιώς θα μας πιάσουν το κώλο

 

Όπως ανέφερε και κάποιος πιο πάνω όλα εξαρτώνται και από τη συντήρηση που κάνει κανείς στο αυτοκίνητο του. Οι ρύποι που δίνει ο κατασκευαστής ακόμα και αν τους προσαυξήσεις μέσω της παλαιότητας δεν είναι οι ίδιοι ανάμεσα σε δύο ίδια μοντέλα.

 

Αν υπήρχε κάποιο αξιόπιστο και αδιάφθορο σύστημα για την έκδοση κάρτας καυσαερίων τότε κάτι θα μπορούσε να γίνει.

 

Τέλος, τα επιπλέον κυβικά (ή και ιπποδύναμη στις ημέρες μας) αποτελούν κάποιο 'τεκμήριο' πολυτέλειας αν μπορώ να το πω έτσι. Δε μπορεί να χρεώνεται τα ίδια τέλη αυτός που έχει 1600άρι με αυτόν που κυκλοφορεί με SUV 3500cc...

Δημοσ.

αν δεν εχουν database για τα παλια μοντελα να σκεφτουν αλλους τροπους να εφαρμοσουν ενα μετρο. το να το βαφτιζουν "οικολογικο" και να το εφαρμοζουν τελειως εισπρακτικα, δεν εχει ουσια...

Δημοσ.
mini cooper 2002 1600κυβικά.180€

 

εσυ γιατι εχεις μειωση? (202ε ηταν για τα 1400-1800) αρα λογικα οπως κ εγω που εχω 1600 θα επρεπε να πληρωσεις 202 + 50 καραγκιοζιλικι

Δημοσ.

βασικα εχει σημασια ποτε εκδοθηκε η αδεια. αν το Mini Cooper ειναι μοντελο 2002 αλλα εισηχθη απο εξωτερικο και η αδεια εκδοθηκε μετα την 1/1/2005 το γλυτωνει το καραγκιοζιλικι (50€). ναι ναι ισχυει αυτο! φανταστικο ε?

Δημοσ.

Έλεος ρε.. Έχω saxo 1360cc 75 άλογα του 2003 και μου ήρθε 252. Και μια φίλη που έχει ένα Accent 1341cc του 2000 της ήρθε γύρω στα 130.. Πλάκα μας κάνουν;

 

Και τι λογική είναι αυτή του "Πάνε πάρε καινούριο"; Για ένα καινούριο μικρομεσαίο αυτοκίνητο, θες 15000 ευρώ πάνω κάτω, ακριβώς έναν χρόνο δουλειάς (και παραπάνω για 'μένα). Δηλαδή κάθε πέντε χρόνια θα δουλεύουμε έναν χρόνο για να αγοράζουμε αυτοκίνητο; Χώρια τα τέλη, ασφάλειες, σέρβις κτλ.. Ο μέσος Έλληνας μπορεί να βάζει στην άκρη 15000 κάθε πέντε χρόνια;

Δημοσ.
Έλεος ρε.. Έχω saxo 1360cc 75 άλογα του 2003 και μου ήρθε 252. Και μια φίλη που έχει ένα Accent 1341cc του 2000 της ήρθε γύρω στα 130.. Πλάκα μας κάνουν;

Και τι λογική είναι αυτή του "Πάνε πάρε καινούριο"; Για ένα καινούριο μικρομεσαίο αυτοκίνητο, θες 15000 ευρώ πάνω κάτω, ακριβώς έναν χρόνο δουλειάς (και παραπάνω για 'μένα). Δηλαδή κάθε πέντε χρόνια θα δουλεύουμε έναν χρόνο για να αγοράζουμε αυτοκίνητο; Χώρια τα τέλη, ασφάλειες, σέρβις κτλ.. Ο μέσος Έλληνας μπορεί να βάζει στην άκρη 15000 κάθε πέντε χρόνια;

 

τελειως οτι να΄ναι ειναι το συστημα...το δικο σου πιανεται στην κατηγορια 1400-1800 γιαυτο δινεις τοσα και το vts να ειχες με 140 αλογα τα ιδια θα εδινες....παρανοια....

Δημοσ.

αυτο το concept ισχυε απο παλια. το ΥΠΕΧΩΔΕ ειχε παρει τους κυβισμους απο ολα τα 14αρια 13αρια και ειχε παρει 1 κυβικο εκατοστο λιγοτερο απο το μικροτερο 14αρη κινητηρα ως οριο. ετσι ΟΛΑ τα 14αρια εμπαιναν στην κλιμακα 1.4-1.8. ενω μπορει με μολις 2-3 κυβικα λιγοτερα να κυκλοφορει ενα αμαξι στην κατηγορια 1.3!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...