niksakl Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Θα γράψω κάποια πραγματάκια όχι μόνο για να καταγραφεί μια ακόμα άποψη, αλλά μπας και κάποιοι αρχίσουν να κατανοούν τι συμβαίνει πραγματικά. Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους η ιστορία με τα "πνευματικά δικαιώματα" / "αμοιβή κόπου καλλιτεχνών" και διάφορα άλλα επιχειρήματα είναι απλά ΦΟΥΜΑΡΑ και "νομιμοποιούν" το ότι ο καταναλωτής γδύνεται κανονικότατα. Κατ' αρχάς, τα τελευταία χρόνια ο υψηλότερα αμειβόμενος έλληνας καλλιτέχνης είχε λαμβάνειν 500δρχ από κάθε δίσκο του που βρισκόταν στο εμπόριο με τιμή 5000+δρχ. Αυτή η πληρωμή είναι το ρεκόρ στην εγχώρια αγορά. Δυστυχώς, σήμερα οι περισσότεροι καλλιτέχνες (και δεν μιλάω για παρτάλια-δημιουργήματα της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ του μαρκετινγκ, αλλά για τους καλλιτέχνες) γνωρίζετε πως πληρώνονται από τις δισκογραφικές? Μα.... σε είδος! Όχι αυτό που νομίζετε. Απλά τους δίδεται ένας χ αριθμός αντιτύπων της δουλειάς τους να τον πουλήσουν οι ίδιοι σε χώρους που πραγματοποιούν συναυλίες και να κρατήσουν τα έσοδα. Τώρα, για το αν η μουσική βιομηχανία νοσεί... αφήστε με να σας αναφέρω μερικά στοιχεία. Οι εταιρίες έχουν μεγάλα κέρδη. τέλος. Τους νομιμοποιεί να φέρονται έτσι σε μουσικούς (γνωρίζω προσωπικά μουσικούς παγκοσμίου κλάσης, καθηγητές σε μουσικά πανεπιστήμια της Ευρώπης που...φυσικά περιμένουν να εισπράξουν πουλώντας ο ίδιος τα δισκάκια τους!). Αν αναρωτιέστε γιατί παρ' όλα αυτά οι εν λόγω μουσικοί βγάζουν cd... η απάντηση είναι απλά και μόνο για 1)την ανάγκη το έργο τους να υπάρχει κάπου καταγεγραμμένο 2) για... το βιογραφικό τους! τέλος. Ο μουσικός επιβιώνει σήμερα από τις εμφανίσεις του και την εκπαίδευση, όχι από τους δίσκους. Ακόμα και να διπλασιαστούν οι πωλήσεις, πάλι έτσι θα ζει. τέλος. Μην αρχίσει η επιχειρηματολογία για τα ονόματα με συμβόλαια εκατομμυρίων ή ότι αν κάποιος αξίζει πραγματικά κτλ θα τα πάρει τελικά κτλ... απλά δεν στέκει. Τα μεγάλα (πραγματικά μεγάλα) ονόματα με μεγάλα συμβόλαια λειτουργούν απλά σαν "κράχτες". το λέω έτσι απλά για να μην κάθομαι και εξηγώ πολλά πολλά-ακούγεται υπεραπλουστευμένο, αλλά έτσι είναι. Το ότι τα "ονόματα" και σταρ σήμερα πάνε και έρχονται δεν είναι τυχαίο. Ούτε εξυπηρετεί τις ανάγκες της τέχνης ή του κοινού. Κάνουν παιδιά "σταρ" μέσα σε μια βραδιά. Μέχρι να αρχίσει ν έχει απαιτήσεις, έχει "θαφτεί" από την ίδια εταιρία που το ανέδειξε. Η εταιρία σε χρόνο 0 έχει αναδείξει τον αντικαταστάτη του. Ο προηγούμενος έχει ήδη περάσει στην αφάνεια and the story goes on...η δισκογραφική εισπράττει σε σταθερούς ρυθμούς, ενώ τα έξοδά της είναι απόλυτα προϋπολογισμένα με την παραπάνω μέθοδο. αν πάει ποτέ να ξεφύγει το πράμα, η λύση είναι αυτή που περιγράφεται από πάνω. Ο μόνος τρόπος να στηρίξετε ένα μουσικό είναι με δωρεές και με αγορά εισιτηρίων στις συναυλίες του. Η αμοιβές τους σε νυχτερινά κέντρα και τα μαθήματα που κάνουν (ιδιαίτερα ή ωδεία) είναι ο τρόπος που επιβιώνουν. Φυσικά δεν αναφέρομαι στη Βίσση και τον Ρέμο... Το ίδιο συμβαίνει και στον κινηματογράφο. Τώρα για τους αντιρρησίες και αυτούς που εύλογα ίσως με αμφισβητήσουν: Έχω οργανώσει/μαρκετάρει αρκετές δεκάδες συναυλίες/θεατρικές παραστάσεις/εμφανίσεις "επωνύμων" κτλ σε Ελλάδα και εξωτερικό. Υπήρξα στέλεχος εταιρίας στο εξωτερικό αναλαμβάνοντας τη διαχείριση/ανάδειξη/προώθηση "προφίλ" μουσικών/ηθοποιών/τραγουδιστών/celebrities. Συνεργάστηκα με τεράστιες εταιρίες/κανάλια/ραδιόφωνα κτλ για να πετύχουν τους στόχους που ανωτέρω περιγράφονται. Έχω συνεργαστεί με ηθοποιούς/τραγουδιστές/celebrities σε υψηλότατο επίπεδο (άνθρωποι με πολυετή καριέρα στο διεθνές σταρ-σύστεμ) για τους ίδιους ακριβώς λόγους. Σήμερα είμαι καθηγητής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης διδάσκοντας συναφές αντικείμενο. Αυτά δεν τα λέω για να προβληθώ ή να διεκδικήσω το αλάνθαστο, απλά για να γίνω ίσως πιστευτός πως ξέρω τι λέω. Δεν θέλω να ξεκινήσω τεράστιες συζητήσεις,βαριέμαι να αναλύω πολύ πολύ τα πράματα, απλά ελπίζω κάποιοι να ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΝ γενικότερα και τίποτα παραπάνω. ας σχηματίσει ο καθένας τη γνώμη του και ας πράξει ανάλογα ΥΠΕΥΘΥΝΑ. Ακόμα, να αποσαφηνιστεί πως σωστό είναι πως με την πειρατεία πεθαίνει η μουσική βιομηχανία. Απλά, οι μουσικοί δεν είναι μέρος της βιομηχανίας αυτής!Η πειρατεία προβληματίζει μόνο αυτούς που έκαναν την μουσική...βιομηχανία! Πιστέψτε με υπάρχουν πολλοί τρόποι για να λυθεί το πρόβλημα, ικανοποιώντας το κοινό και τους μουσικούς... όμως δε θα ικανοποιούσε με τίποτα τη βιομηχανία! Συγνώμη αν το κείμενό μου είναι μπερδεμένο/έχει ορθογραφικά λάθη/συντακτικά κτλ, αλλά βιάζομαι και δε μπορώ να κάθομαι να γράφω πολλά πολλά... απλά ψάξτε το λιγάκι πριν πάρετε οποιαδήποτε θέση και κάντε το υπεύθυνα. Ούτε για τσαμπουκά ή να γλιτώσετε 15 Ε να αντιγράφετε/κατεβάζετε, ούτε για να σώσετε/στηρίξετε τους μουσικούς να αγοράζετε. Παρ'τε όλοι μια υπεύθυνη θέση μετά από σκέψη και κάντε το σε κάθε θέμα της ζωής σας. Συγνώμη για την έκταση. Φιλικά.
nitro912gr Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Όσο πιο γρήγορα κατανοήσουμε ότι το copyright είναι το μεγαλύτερο νταβατζιλίκι τόσο καλύτερα για όλους. Ως τότε keep on torrenting!!! Τόσα ξέρεις τόσα λες, και προφανώς η δουλειά σου δεν έχει καμία σχέση με πνευματικά δικαιώματα, για αυτό και δε σε νοιάζει. Άλλο πράγμα το νταβατζιλίκι από τις δισκογραφικές που τσακίζει μουσόφιλους και καλλιτέχνες, και άλλο πράγμα τα πνευματικά δικαιώματα.
isay Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 ...Δυστυχώς, σήμερα οι περισσότεροι καλλιτέχνες (και δεν μιλάω για παρτάλια-δημιουργήματα της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ του μαρκετινγκ, αλλά για τους καλλιτέχνες) γνωρίζετε πως πληρώνονται από τις δισκογραφικές? Μα.... σε είδος! Όχι αυτό που νομίζετε. Απλά τους δίδεται ένας χ αριθμός αντιτύπων της δουλειάς τους να τον πουλήσουν οι ίδιοι σε χώρους που πραγματοποιούν συναυλίες και να κρατήσουν τα έσοδα.... Τραγικό! Βέβαια όταν βλέπω τα σπίτια και τα τζίπ μερικών τραγουδιάριδων τα παίρνω στο κρανίο, αλλά αυτοί είναι η εξαίρεση Ακόμα, να αποσαφηνιστεί πως σωστό είναι πως με την πειρατεία πεθαίνει η μουσική βιομηχανία. Απλά, οι μουσικοί δεν είναι μέρος της βιομηχανίας αυτής!Η πειρατεία προβληματίζει μόνο αυτούς που έκαναν την μουσική...βιομηχανία! ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ!
nikosgalis Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που αναφέρεις, αλλά θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση, όσον αφορά τα δικά μου posts. Δεν έχω σκοπό να υπερασπιστω τη μουσική βιομηχανία ή τον Bill Gates. Αυτό που θέλω να καταδικάσω είναι: 1. ο μηδενισμός των "πνευματικών δικαιωμάτων". Ναι κάποιος που κόπιασε, είτε ένα χρόνο είτε μια ζωή, δικαιούται σεβασμό της δουλειάς του 2. η θέση "αφού νομίζω/κρίνω ότι είναι ακριβό, δικαιούμαι να το κατεβάσω πειρατικά". Για μένα, καμιά προσωπική κρίση δεν μπορεί να νομιμοποιήσει την ... παρανομία.
Beholder Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Τι παει να πει 'πνευματικα' δικαιωματα ρε παιδια;Για μενα ειναι μια παραλογη 'εφευρεση'.Και το οτι καποιοι καταφεραν να την κανουν νομιμη αυτη την 'εφευρεση' δεν σημαινει οτι ειναι και ηθικη,σωστη,δικαιη.Εξακολουθω να μην καταλαβαινω την ιδιαιτεροτητα της...'πνευματικης' εργασιας! Οι μεγαλες εταιρειες εβγαλαν τα ματακια τους με τα χερακια τους απο την απληστια τους και μονο.Αφου βεβαια καποιες απο αυτες (π.χ. microsoft) 'χρησιμοποιησαν' τις...κοπιες για να εδραιωθουν στον χωρο.Αυτο ειναι κοινο μυστικο. Και ξαναλεω οτι βεβαιως να αμοιβονται οι δημιουργοι και ολοι οσοι εχουν δουλεψει και κοπιασει αλλα οχι απο μια και μονο δουλεια τους να ζουν ολη τους την ζωη. Επισης δεν ειναι το ιδιο πουλαω κατι που δεν μου ανηκει με το μοιραζω αυτο το κατι αφιλοκερδως.Οι τυποι που στηνουν τα site και κονομανε απο διαφημισεις δεν ειναι το ιδιο με τον...απλο/μεσο χρηστη. Τελος επαναλαμβανω οτι υπαρχουν πιο σοβαρα θεματα να αντιμετωπισουμε σαν χωρα αλλα και σαν παγκοσμια κοινοτητα απο το θεμα της...'πειρατειας'. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:57 ---------- Με ποια ακριβώς τρόπο θα πρέπει να πληρωθεί ο κόπος μια φορά;πχ είδα μια ταινία cinema, αγόρασα ένα CD, πλήρωσα για κάποιο software. Πώς μπορεί να εφαρμοστεί αυτό που λες στις περιπτώσεις π αναφέρω; Αυτο που θελω να πω ειναι οτι μου μοιαζει παραλογο να κανει ενας ηθοποιος ή σκηνοθετης μια ταινια και καθε φορα που παιζεται στην τηλεοραση να τα κονομαει επι δεκαετιες ενω εχει δουλεψει μια φορα.Το ιδιο και με τον τραγουδιστη ή συνθετη που με ενα τραγουδι που παιζεται στο ραδιοφωνο τα κονομανε επι δεκαετιες. Εσενα δηλαδη σου κανει σωστο αυτο;Γιατι για μενα ειναι παραλογο. Αν ειναι ετσι ας φτιαξω και εγω ενα τραπεζι/σαλονι/αυτοκινητο/ρουχο/σπιτι ή οτι αλλο θες και να με πληρωνεις εφ'ορου ζωης καθε φορα το χρησιμοποιεις!Για να τα κανω αυτα θα εχω χρησιμοποιησει και το...πνευμα/μυαλο μου αρα μπορω να ζητησω 'πνευματικα' δικαιωματα! Ετσι ολοι οι ανθρωποι θα εκαναν ενα μονο πραγμα στην ζωη τους και θα...ζουσαν απο αυτο και μονο! Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
isay Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2009 Τι παει να πει 'πνευματικα' δικαιωματα ρε παιδια;Για μενα ειναι μια παραλογη 'εφευρεση'.Και το οτι καποιοι καταφεραν να την κανουν νομιμη αυτη την 'εφευρεση' δεν σημαινει οτι ειναι και ηθικη,σωστη,δικαιη.Εξακολουθω να μην καταλαβαινω την ιδιαιτεροτητα της...'πνευματικης' εργασιας! Ελπίζω να καταλαβαίνω λάθος για το νόημα των γραπτών σου. Δηλαδή για σένα υπάρχει μόνο η χειρωνακτική εργασία; Παραλληλισμός: Χτίζω ένα σπίτι (χειρωνακτική εργασία) και βάζω μέσα νοικάρη και έχω απόσβεση και κέρδος. Γράφω ένα βιβλίο (πνευματική εργασία), πουλάω το περιεχόμενο του βιβλίου και έχω κέρδη από τις αγορές. Παραλληλισμός "χωρίς πνευματικά δικαιώματα": Χτίζω ένα σπίτι και χωρίς τη θέληση μου, οποιοσδήποτε μπαίνει και μένει μέσα Γράφω ένα βιβλίο και ηλεκτρονικά αντίγραφα είναι διαθέσιμα στον οποιοδήποτε, χωρίς τη συγκατάθεση μου. EDIT: Συμπλήρωσες το δεύτερο κομμάτι. Στα λόγια μου έρχεσαι με το παράδειγμα του σπιτιού
Heatspreader Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δεν καταλαβαίνω γιατί λέμε συνέχεια ότι είναι σαβούρες αυτά που βγάζουν... Γιατί τα κατεβάζουμε τότε, αφού είναι σαβούρες!? Τα κατεβάζουμε χωρίς δικαιολογία, επειδή μπορούμε... Αν εγώ σου προσφέρω κάτι τσάμπα (internet) εσύ θα πεις δεν το παίρνω? Αφού μπορείς να το έχεις τσάμπα το κατεβάζεις, γιατί να το αγοράσεις? Και όσοι λένε, γιατί δεν κλέβεις τι τράπεζα τότε, να πω ότι δεν τη κλέβω γιατί θα με πιάσουν... Ποιος δεν θα την έκλεβε? Έξω έχει πέσει πείνα... Αφρική είμαστε! Τι, επειδή έχουμε τη TV και τα περιοδικά που πουλάνε Glamουριά είμαστε μια χαρά?
Beholder Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Ελπίζω να καταλαβαίνω λάθος για το νόημα των γραπτών σου. Δηλαδή για σένα υπάρχει μόνο η χειρωνακτική εργασία; Παραλληλισμός: Χτίζω ένα σπίτι (χειρωνακτική εργασία) και βάζω μέσα νοικάρη και έχω απόσβεση και κέρδος. EDIT: Συμπλήρωσες το δεύτερο κομμάτι. Στα λόγια μου έρχεσαι με το παράδειγμα του σπιτιού Γράφω ένα βιβλίο (πνευματική εργασία), πουλάω το περιεχόμενο του βιβλίου και έχω κέρδη από τις αγορές. Παραλληλισμός "χωρίς πνευματικά δικαιώματα": Χτίζω ένα σπίτι και χωρίς τη θέληση μου, οποιοσδήποτε μπαίνει και μένει μέσα Γράφω ένα βιβλίο και ηλεκτρονικά αντίγραφα είναι διαθέσιμα στον οποιοδήποτε, χωρίς τη συγκατάθεση μου. Κοιτα,αυτο που λεω ειναι το εξης: Ο αρχιτεκτων που θα κανει τα σχεδια για το σπιτι που χρησιμοποιησα στο παραδειγμα κανει πνευματικη εργασια ΑΛΛΑ δεν σου ζηταει 'πνευματικα' δικαιωματα. Ο καθηγητης/δασκαλος σου,κανει πνευματικη εργασια ΑΛΛΑ δεν σου ζηταει χρηματα εφ'ορου ζωης για οσα σου εμαθε.Πανω σε αυτα στηριζομαι και λεω οτι ειναι παραλογισμος ολη αυτη η ιστορια. Θα μπορουσα να δωσω κι αλλα παραδειγματα αλλα ελπιζω να εγινα κατανοητος.
antonl Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Αυτο που θελω να πω ειναι οτι μου μοιαζει παραλογο να κανει ενας ηθοποιος ή σκηνοθετης μια ταινια και καθε φορα που παιζεται στην τηλεοραση να τα κονομαει επι δεκαετιες ενω εχει δουλεψει μια φορα.Το ιδιο και με τον τραγουδιστη ή συνθετη που με ενα τραγουδι που παιζεται στο ραδιοφωνο τα κονομανε επι δεκαετιες. Εσενα δηλαδη σου κανει σωστο αυτο;Γιατι για μενα ειναι παραλογο. Αν ειναι ετσι ας φτιαξω και εγω ενα τραπεζι/σαλονι/αυτοκινητο/ρουχο/σπιτι ή οτι αλλο θες και να με πληρωνεις εφ'ορου ζωης καθε φορα το χρησιμοποιεις!Για να τα κανω αυτα θα εχω χρησιμοποιησει και το...πνευμα/μυαλο μου αρα μπορω να ζητησω 'πνευματικα' δικαιωματα! Ετσι ολοι οι ανθρωποι θα εκαναν ενα μονο πραγμα στην ζωη τους και θα...ζουσαν απο αυτο και μονο! Ελπιζω να εγινα κατανοητος. ΟΚ τώρα έγινες κατανοητός Είσαι βέβαιος ότι ισχύει αυτό; Δηλ. κάθε φορά που παίζεται ένα τραγούδι του Χ καλλιτέχνη στο ραδιόφωνο, μπαίνουν Υ χρήματα στην τσέπη του; Δηλ. αν μια μέρα ένα σταθμός το αναμεταδώσει 10 φορές, ο καλλιτέχνης (ή η δισκογραφική του) θα πάρει 10*Υ ευρώ για κείνη τη μέρα απ τον σταθμό; Δεν το γνωρίζω αλλά θεωρούσα πως είτε πρέπει να πληρωθεί εφάπαξ κάποιο ποσό (για το CD ή/και τα δικαιώματα αναμετάδοσής του - χώρια απ κάποιο «πάγιο» που πρέπει να πληρώνει ο σταθμός για την αναπαραγωγή cpyrighted μουσικής γενικότερα). Επίσης, δε νομίζω κάθε φορά που κάνεις boot στα windows να πληρώνεις τη microsoft.
Beholder Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Ισως να μην ισχυει για ολους antonl.Εξαρταται και απο τι συμφωνια εχει κανει ο καθε ηθοποιος,τραγουδιστης,σκηνοθετης,συνθετης κτλ. Ισχυει γενικα παντως.Σιγουρα για τις ταινιες.Τωρα για το ραδιοφωνο ισως τα λεφτα αυτα να τα παιρνει η δισκογραφικη και οχι ο τραγουδιστης.Αναλογα με το συμβολαιο.
Alex_gr Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Μου κάνει εντύπωση που συνεχώς αναφέρουν την καραμέλα των διαφυγόντων κερδών από την πειρατεία τη στιγμή που χωρίς την πειρατεία ΔΕΝ θα στηριζόταν ολόκληρη η βιομηχανία hardware και γενικότερα των ηλεκτρονικών.Ίσως να φαίνεται εκ πρώτης όψης οξύμωρο αλλά χωρίς την πρόσβαση σε πειρατικά παιχνίδια,μουσική,ταινίες Hi Definition κλπ,κλπ οι πωλήσεις καρτών γραφικών,υπολογιστών με αυξημένες επεξεργαστικές δυνατότητες,οι οθόνες HD , τηλεοράσεις HD ,home cinema και κάθε λογής ηλεκτρονικό αγαθό θα είχε τις ίδιες άραγε πωλήσεις όσο στις μέρες μας? Όχι τίποτα άλλο δηλαδή,να δω όταν και εαν μπλοκάρουν τη λεγόμενη παραοικονομία της φαντασίας τους και σταματήσει ο κόσμος να ψωνίζει τα ηλεκτρονικά "αγαθά" που μας πλασάρουν , να δώ την ανάπτυξή τους.Να δώ επίσης που θα βάλουν τις οπτικές τους ίνες που μας πιπιλάνε κάτι χρόνια τώρα όταν τους γυρίσουμε την πλάτη (ή μας κόψουν την πρόσβαση σε τέτοιο "υλικό"). Γιατί το να πληρώνει κάποιος 100Mbps ταχύτητα για να σερφάρει απλά στο νετ το θεωρώ την υπέρτατη βλακεία. Και μην ακούσω καμία κοτσάνα περί videoconference σε HD ποιότητα. Θα βάλω τα γέλια.... Από εμάς ζούνε.Τα παράσιτα είναι αυτοί που δεν ξέρουν τι ζητάνε και έχουν τρελάνει τον κοσμάκη για να σηκώσουν τους τζίρους τους και να γεμίσουν την τσέπη τους.Τους δίνουμε ψωμί.Ας κόψουν το χέρι που τους ταίζει να δώ τι θα φάνε μετά.... +1 Το οπτικοακουστικό υλικό να πέσει τώρα 80% κάτω και όλη η αλυσίδα της καλλιτεχνομαλακίας να κερδίζει λιγότερα. Άντε γιατι το έχουνε ξεχέσει. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 22:42 ---------- Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που αναφέρεις, αλλά θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση, όσον αφορά τα δικά μου posts.Δεν έχω σκοπό να υπερασπιστω τη μουσική βιομηχανία ή τον Bill Gates. Αυτό που θέλω να καταδικάσω είναι: 1. ο μηδενισμός των "πνευματικών δικαιωμάτων". Ναι κάποιος που κόπιασε, είτε ένα χρόνο είτε μια ζωή, δικαιούται σεβασμό της δουλειάς του 2. η θέση "αφού νομίζω/κρίνω ότι είναι ακριβό, δικαιούμαι να το κατεβάσω πειρατικά". Για μένα, καμιά προσωπική κρίση δεν μπορεί να νομιμοποιήσει την ... παρανομία. Αυτά πες τα στον υπάλληλο των 500 το μήνα ή στον άνεργο με τα 3 πτυχία
johny_sketo Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Ένα τραγούδι που κατά την γνώμη μου περιγράφη την όλη κατάσταση από ένα συγκρότημα που την μουσική του την έχει ανεβάσει στο inet και την κατέβάζει όποιος θέλει δωρεάν. http://www.last.fm/music/Toxica+Apovlita/_/Katevase+To!?autostart
skrats Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Το ...έτσελον βλέπει τους πάντες... να θυμάστε Η κεβέρνηση κάνει πόλεμο στην διαφθορά... αυξάνει φόρους απο τα ποτά, τα καύσιμα, τα τέλη κυκλοφορίας μέχρι τις αντικειμένικές και τον φόρο κάθε τετραγωνικού! Πολεμάει την ...φοροδιαφυγή και τα μπόνους. Πολεμάει την "πειρατεία" γιατί την έμαθε και η κουτσή μαρία και κατεβάζει εμ πι θρι... και τορρεντσ... και πλέον σταμάτησε να πάει να τα σκάει στα δισκάδικα ... γιατί υπάρχει κρίση και δέν πάνε πολλοί φραγκάτοι στα νυχτερινά κέντρα... κάθε Σ.Κ. Το οτι πολεμάνε τους Ελληνικούς ιστοχώρους είναι προφανές! Γιατί απο εκεί που το ήξεραν πέντε-δέκα- εκατό σε όλη την Ελλάδα... τώρα τα έμαθαν όλοι... και όπου όλοι μαζί και οι scouter των εταιρειών προστασίας... Ναι έιναι παράνομο... γιατί είναι ελεύθερα προσιτό... δέν έχει αντίτιμο. Τα ΠΑΝΤΑ θα μας πουλάνε σε λίγο... θα ακριβύνουν ΟΛΑ ακόμα ... και το ΝΕΡΟ και ο ΑΕΡΑΣ. Ο Οργουελ δέν είναι πλέον φανταστικός... αρχίζει να γίνεται πραγματικός... Λεφτά σε λίγους, γνώσεις σε λίγους, δύναμη σε λίγους... οι υπόλοιποι φόρο φόρο φόρο... και ... καμμιά ελευθερία.
ixthy Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Έχει σκεφτεί κανείς οι ISPs για πιο λόγο τσιμπάνε τα ωραία λεφτάκια μας κάθε μήνα; Για να συντηρούν γραμμές και DSLAMs και να διευρύνουν το infrastructure τους; Όλοι όσοι βάλανε ADSLs, ειδικά αυτές με το μεγάλο bandwidth, τις έβαλαν για να καταβάζουν μεγάλο όγκο δεδομένων! Μη μου πείτε ότι σε κάθε σπίτι που υπάρχει και μια ADSL υπάρχει και ένα ερευνητικό ινστιτούτο!!! :lol: Ο νοών νοείτω...!!! Υ.Γ. Άσε που ακόμα κι έτσι, αυτές οι γραμμές είναι οι πλέον ακατάλληλες για ερευνητικά εργαστήρια!!!
kukukali Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2009 Ακουσα αποψεις για κοστολογηση του στυλ...εγω τοσο κοστολογω τη δουλεια μου Αληθεια γιατι δεν συμβαινει το αντιστροφο; Γιατι να μην μου επιστρεφουν τα χρηματα που ξοδεψα σε μια μουφα ταινια που ειδα και δεν μου αρεσε;(βρειτε μου ειλικρινα ποια ταινια τα 2 τελευταια χρονια σας αρεσε) Γιατι να μην μου επιστρεφουν τα χρηματα σε ενα cd μουσικης που ηταν μαπα; Υποψη οτι το κοστος σε καθε ενα απο αυτα ειναι 10 ευρω το 1/3 του ημερομισθιου Ακριβως γιαυτο που φανταζεστε...βαζουν και τη χασουρα μεσα! Για ποιο λογο η επεμβαση ενος καρδιοχειρουργου (που σωζει τη ζωη ενος ανθρωπου) να μην κοστιζει 40 εκατομυρια δολλαρια οσο η αμοιβη του Tom Cruze για μια ταινια; Ποιος δημιουργει αυτες τις υπεραξιες και ποσο αυθαιρετα μπαινουν!
Προτεινόμενες αναρτήσεις