kage Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 δεν επειλεγεις λαστιχο με το τι ακους. αλλα με το τι θελει για το αυτοκ.σου. πανω απ ολα κοιτας τον δεικτη ταχυτητας που προτεινε ο κατασκευαστης... μετα εφοσον δεν παιζουν λεφτα μπες εδω http://www.google.gr/search?hl=el&q=elastika&meta=&aq=f&oq= Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kebinB Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 τα T1R τα φοράω στο cooper και μου έχουν βγει αρκετά καλά. κρατηματα και νερό ειναι πολύ κομπλέ. στο λάστιχο φίλε μου ότι πληρώνεις παίρνεις αλλά σκέψου πρώτα και τις απαιτήσεις που έχεις απο το αυτοκίνητο. αν θες να γλιτώσεις λευτά τσίμπα απο εδώ λάστιχα http://www.camskill.co.uk/ έμπιστο site έχουν αγωράσει πολλοί μου το είχαν πρωτείνει στο bmw-motorsport forum. αγώρασα απο εκεί μια δυάδα toyo T1R 120€ με μεταφορικά και σε 5 μέρες σπίτι σου. πάντως δεν ξέρω ποιος σου τα είπε αυτά αλλά 4 διαφορετικά λάστιχα πρώτη φορά το βλέπω, θες κράξιμο (φιλικά στο λέω μην παρεξηγηθεις) δεν σκάνε ούτε σκίζονται τα λάστιχα για την πλάκα και μάλον δεν οδηγείς σωστά και κάνεις αρκετά καραγκιοζιλίκια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΠάρηςΓ Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Δυο φορες μου εχουν σκιστεί λαστιχα και σε ενα αλλο εχει μπει βίδα. Τη πρωτη φορα ειχα κάνει οντως καραγκιοζιλίκη και λογω χαμηλου προφίλ, την δευτερη πηγαινα με 30km/h αφρενάριστος και πάτησα μια λακουβα στη Κλεισθένους . Χωρις φρένο γκάζι τπτ. Μαλλον πάω για Michelin pilot exalto. Παραγγελία μεσω internet θα αργήσει και δεν θελω κατι τετοιο γιατι θελω να παω ενα ταξιδάκι.. Δυστυχως ειναι τεσσερα διαφοετικά... Continental premium contant (2005) Michelin energy (2001) Bridgestone Turanza ER300(2008) Falken ????(2007) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 αυτο το camskill με εχει σωσει και μενα. 4αδα ΤΟΥΟ Τ1 με 160 ευρω...?? ουαου!! εδω οι λαστιχαδες τα αγοραζουν 230 απο τον αντιπροσωπο... περαν αυτου, μετα απο δοκιμες σε διαφορα ελαστικα σε κορσα κατεληξα πως τα ΤΟΥΟ Τ1 ειναι εξαιρετικα. και ειχα δοκιμασει Pirelli P7, Continental Eco Contact, Bridgestone Potenza RE720, Fulda Carat Progresso... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΠάρηςΓ Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Εμενα δεν με συμφέρει παντως απο οτι ειδα για τα exalto... 278.13 Euro βγαίνει η τετράδα απο camel Εδω τα βρισκω 300 με τοποθετηση + ευθυγράμιση η 280 χωρις ευθυγράμιση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kebinB Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2009 2άδα φίλε μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΠάρηςΓ Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Τελικά μπηκαν michelin exalto! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parsifal Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Με γεια και καλά χιλιόμετρα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Moderators Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Ενιωσες καμια διαφορα στο πατημα του αυτοκινητου? Μεγεια και απο μενα! Και μη τα σκισεις κι αυτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΠάρηςΓ Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2009 Εχω δει διαφορά... Μου ειπε ο μαστορας πάντως οτι οι ζαντες μου ειναι (γτπ) και οτι θελουν ολες ισιωμα.... Οσο το ειχε ο πατερας μου καθε τοσο πηγαινε ζαντα για ισιωμα.. Σκεφτομαι καποια στιγμη να τις αλλάξω αν ειναι γιατι πόσες φορές πια να ισιώσουν!; Τεσπα. Σε μικρες ταχύτητες πολυ μικρή διαφορά. Σε μεγάλες ταχυτητες ειδα μεγαλη διαφορά .. Στριβω πιο ευκολα ενω παλαιότερα επρεπε να στριψω πιο πολυ το τιμονι. Προτιμούσα να οδηγώ σε γραμμές οσο το δυνατον μικρότερη κλίση.Απο χτες που τα εβαλα εχουν ηδη κανει 200 km. Καμια σχεση παντως.. Ειδικα στην παραλιακή πήγαινε τελεια. Και κατα την εκκίνιση δεν εχει σπινιάρει ποτέ και ξεκινα πολυ ομαλά ενω πριν κατι πήγαινε στραβά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 στρωστα λιγακι τα λαστιχα προτου αρχισεις τις καγκουριες (μην το παρεις προσωπικα! ολοι κανουμε!!!! κι εγω!). εννοω αστα για 300-400 χλμ να πατησουν καλα και μετα ζορισε τα!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΠάρηςΓ Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Καγκουριές του είδους; Παντως κανενα σπινιάρισμα ,ουτε χειροφρενο και προσεχω πολυ στις λακουβες παω σαν κατι τυπους που αποφευγουν ψυχαναγκαστηκα καθε λακουβα. Αν και εχτες στην Λαυρίου εφτασα κοντα στα 200km/h και το τιμονι ηταν πολυ μαλακο γενικά πάνω απο τα 130κμ/η δε ξερω τι φταίει.. Αλλα απο κρατήματα ειναι πολυ καλά ... Στριβει το αμάξι ευκολα ενω πριν σαν να γλιστρούσε καπως.... Εκοβα παρα πολυ το τιμονι για να στρίψει. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:58 ---------- Απο την αλλη εχει δεικτη ταχυτητας V. 240km/h Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SGP Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2009 Πάνω από τα 130χλμ/ώρα αρχίζει το μπροστά να σηκώνεται από τις αεροδυναμικές αντιστάσεις, για αυτό αλαφρώνει και ο τιμόνης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sak-attack Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2010 καλησπερα!!θελω να αλλαξω λαστοιχα σε ενα πεζο ραλι που εχω 195/45/15 παο συχνα στα χιονια οποτε θελω κατι ενδιαμεσο..αν ειναι μαλακο πολι θα το κοβει η αλυσιδα αν ειναι πολι σκληρο στην βροχη δεν θα ειναι καλο..μου ειπαν μια μεσι λυση ειναι τα (ντανλοπ) περιμενο κ τοις δικεσας γνωμες..ευχαριστο!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clockwork Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Καγκουριές του είδους;Παντως κανενα σπινιάρισμα ,ουτε χειροφρενο και προσεχω πολυ στις λακουβες παω σαν κατι τυπους που αποφευγουν ψυχαναγκαστηκα καθε λακουβα. Αν και εχτες στην Λαυρίου εφτασα κοντα στα 200km/h και το τιμονι ηταν πολυ μαλακο γενικά πάνω απο τα 130κμ/η δε ξερω τι φταίει.. Αλλα απο κρατήματα ειναι πολυ καλά ... Στριβει το αμάξι ευκολα ενω πριν σαν να γλιστρούσε καπως.... Εκοβα παρα πολυ το τιμονι για να στρίψει. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:58 ---------- Απο την αλλη εχει δεικτη ταχυτητας V. 240km/h μπραβο!! σου ευχομαι τα 200km/h να τα κανεις 240! εχεις καινουργια λαστιχα να μην τα "τεσταρεις"? ΣΗΜ1. μη νομιζεις οτι θα πιστεψει κανεις οτι το συγκεκριμενο 1400αρη πηγε 200... ΣΗΜ2. αυτα που λες "πριν το εστρηβα πιο πολυ το τιμονι και τωρα οχι" μου ακουγονται αστεια...χαχαχα (γελαω) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.