Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα εγκατάστασης wireless router linksys CISCO WAG54G2

christomar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά,

έχω σύνδεση HOL δίοδος εδώ και 3 χρόνια και στον κανονικό μου υπολογιστή χρησιμοποιώ το modem Fritzbox που μου είχε δώσει η HOL για να συνδέομαι στο internet. Πρόσφατα αγόρασα laptop και πήρα και το inksys CISCO WAG54G2 για να μπορέσω να συνδεθώ ασύρματα με αυτό στο λάπτοπ μου.

Έχω όμως πρόβλημα με την εγκατάσταση καθώς είμαι εντελώς άσχετος μ'αυτά..

Λογικά απ'ό,τι μου είπαν θα πρέπει αρχικά να πάω στο localhost του router. Οπότε αφού συνδέω με το lan καλώδιο τον router και το λάπτοπ, πάω στο http://192.168.1.1, βάζω τα στοιχεία του admin και μπαίνω μέσα.

Η αλήθεια είναι ότι επειδή δεν καταλαβαίνω και πολλά αφήνω όλες τις ρυθμίσεις όπως είναι και απλά σαν στοιχεία λογαριασμού της σύνδεσης βάζω τα στοιχεία που μου έχει δώσει η HOL, username: [email protected] και password: το password μου

πατάω save changes.

Μετά πάω και στην καρτέλα του Wireless Connection, το κάνω enable. Κάνω επανεκκίνηση το laptop, βάζω το cd εγκατάστασης, φτάνω μέχρι το σημείο που μου ζητάει όνομα χρήστη και κωδικό που μου έχουν δωθεί απ'τον ISP provider..βάζω τα ίδια στοιχεία που έβαλα και στον localhost του router, δηλαδή username: [email protected] και password: το password μου και μου λέει ότι δε βρίσκει σύνδεση στο internet....

αν μπορεί κάποιος να μου πει τι δεν κάνω σωστά θα το εκτιμούσα πολύ!

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Το πιθανοτερο να μη το πετυχες φιλε μου ειναι γιατι μαλλον εκανες ολα μαζι και ταυτοχρονα.

πηγαινε στο 192.168.1.1 και...

VPI: 8

VCI: 35

pppoe/llc

username: αυτο που εχεις

pass: αυτο που εχεις και πατα save....

... περιμενε κανα-2 λεπτα και δες αν εχεις ιντερνετ

Δημοσ.

οτι γραφει εδω

http://www.forthnet.gr/templates/supportPosting.aspx?c=10009447

αλλα με τις παρακατω αλλαγες.πανω πανω pppoe .αντι για g.dmt Το αφηνεις Multimode kai apλα username,password hol.και δες και για firmware update.αφου μπεις νετ μετα πας