Προς το περιεχόμενο

www.smartcomputer.com.gr (e-shop): αξιόπιστο;


BritGreek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά. Πρόκειται να αγοράσω ένα λάπτοπ από τη smart computer και επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί τους για να ρωτήσω την τιμή και διαθεσιμότητα. Το πρωί είχε 1076 ευρώ και μετά το τηλεφώνημά μου το εν λόγω λάπτοπ είχε 1095 ευρώ. Τηλεφώνησα ξανά για να ρωτήσω το λόγο και μου απάντησαν ότι έγινε αλλαγή της τιμής από την αποθήκη τους (προμηθευτής).

 

Το δέχτηκα και τους ζήτησα να έχουν για μενα το λάπτοπ την Παρασκευή το πρωί, δίνοντας τα στοιχεία μου (όνομα και τηλέφωνο), για να περάσω να το πληρώσω μετρητοίς (δεν προσφέρουν δόσεις) και να το παραλάβω. Μου τηλεφώνησαν ξανά μετά από λίγες ώρες και μου είπαν ότι πρέπει να καταθέσω σε λογαριασμό τους (όχι εταιρείας, αλλά με το όνοματεπώνυμο κάποιου, προφανώς του ιδιοκτήτη) ελάχιστη προκαταβολή 200 ευρώ, για να μου τον φέρουν, ή να περάσω από το κατάστημά τους στο Βύρωνα για να τους αφήσω προκαταβολή. Εκείνοι όμως, δεν θα μου παραδώσουν το λάπτοπ την ίδια ημέρα, αλλά την επόμενη, αποκλείοντας την πιθανότητα να τον έχω την ίδια μερα, παρόλο που θα πάω ο ίδιος. Αιτιολόγησαν αυτό το αίτημά τους λέγοντας ότι είναι μεγάλο το ποσό.

 

Θα ήθελα να μάθω αν έχει αγοράσει κανείς από μαγαζί αυτό, για να ξέρω να θα είναι ασφαλή τα χρήματά μου, και αναρωτιέμαι αν αυτό είναι ο κανόνας για παραγγελία με παράλαβή στο χώρο κάποιου καταστήματος.

 

Δεν αγοράζω από Πλαίσιο και Multirama γιατί τον έχουν πολύ πιο ακριβά, +100 ευρώ.

 

Το θέμα είναι ότι πρέπει να έχω τον υπολογιστή μέχρι την Παρασκευή, λόγω δουλειάς και αυτοί δεσμεύονται να μου τον φέρουν.

 

Παρακαλώ τα φώτα σας. Ξεκαθαρίζω ότι δεν τους ξέρω και δεν τους κατηγορώ για κάτι. Απλά ζητάω πληροφορίες γιατί αμφιβάλλω για τη διαδικασία αγοράς.

 

Όλες μου επιλογές συγκεντρωμένες είναι οι εξής:

 

http://www.skroutz.gr/s/95910/Toshiba-Satellite-A500-1C0.html

Δημοσ.
Γεια χαρά. Πρόκειται να αγοράσω ένα λάπτοπ από τη smart computer και επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί τους για να ρωτήσω την τιμή και διαθεσιμότητα. Το πρωί είχε 1076 ευρώ και μετά το τηλεφώνημά μου το εν λόγω λάπτοπ είχε 1095 ευρώ. Τηλεφώνησα ξανά για να ρωτήσω το λόγο και μου απάντησαν ότι έγινε αλλαγή της τιμής από την αποθήκη τους (προμηθευτής).

Απλά λάβανε άλλη τιμή από την προμηθευτή (λογικά η ideal) και δεν είχανε ενημερώσει τον ιστοτόπο τους. Αυτό δεν είναι κάτι το τραγικό αν και για μένα μετρά αρνητικά. Η εξήγηση φαίνεται παρακάτω.

 

Το δέχτηκα και τους ζήτησα να έχουν για μενα το λάπτοπ την Παρασκευή το πρωί, δίνοντας τα στοιχεία μου (όνομα και τηλέφωνο), για να περάσω να το πληρώσω μετρητοίς (δεν προσφέρουν δόσεις) και να το παραλάβω. Μου τηλεφώνησαν ξανά μετά από λίγες ώρες και μου είπαν ότι πρέπει να καταθέσω σε λογαριασμό τους (όχι εταιρείας, αλλά με το όνοματεπώνυμο κάποιου, προφανώς του ιδιοκτήτη) ελάχιστη προκαταβολή 200 ευρώ, για να μου τον φέρουν, ή να περάσω από το κατάστημά τους στο Βύρωνα για να τους αφήσω προκαταβολή. Εκείνοι όμως, δεν θα μου παραδώσουν το λάπτοπ την ίδια ημέρα, αλλά την επόμενη, αποκλείοντας την πιθανότητα να τον έχω την ίδια μερα, παρόλο που θα πάω ο ίδιος. Αιτιολόγησαν αυτό το αίτημά τους λέγοντας ότι είναι μεγάλο το ποσό.

Είναι πολύ απλά τα πράγματα. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ετοιμοπαράδοτο. Άμα το παραγγείλεις, θα πάνε να το πάρουν από την ideal και θα στο παραδώσουν (λογικά) εντός 1-2 ημερών. Σου ζητάνε προκαταβολή για να σε δέσουν κάτι που στο χώρο του εμπορίου συνηθίζεται. Αυτοί θα το αγοράσουν από την ideal οπότε αν εσύ αλλάξεις γνώμη στο ενδιάμεσο, να μην τους μείνει στα χέρια. Ειδικά σε καιρούς που το ρευστό "σπανίζει" καταλαβαίνω τέτοιες κινήσεις.

 

 

Θα ήθελα να μάθω αν έχει αγοράσει κανείς από μαγαζί αυτό, για να ξέρω να θα είναι ασφαλή τα χρήματά μου, και αναρωτιέμαι αν αυτό είναι ο κανόνας για παραγγελία με παραλαβή στο χώρο κάποιου καταστήματος.

Άμα πάρεις απόδειξη με σφραγίδα και υπογραφές, δε χάνεις τίποτα. Δεν υπάρχει κανόνας. Είναι θέμα εμπορίου. Υπάρχουν και τα δυο, αλλά οταν αγοράζεις κάτι ακριβό, σχεδόν ποτέ δεν είναι ετοιμοπαράδοτο. Στο κάτω κάτω ο τρόπος που λειτουργούν φαίνεται στην ιστοσελίδα τους ( ΟΡΟΙ ). Είναι ξεκάθαροι οι άνθρωποι.

 

Δεν αγοράζω από Πλαίσιο και Multirama γιατί τον έχουν πολύ πιο ακριβά, +100 ευρώ.

Τώρα μπορείς να καταλάβεις γιατί είναι πιο ακριβά. Το μηχάνημα είναι εκεί, πληρώνεις άτοκες δόσεις (έχει μπει κάτι παραπάνω στην τιμή έτσι κι αλλιώς) και έχει και δωρεάν αποστολή (είναι πληρωμένη βέβαια). Δεν χρειάζεται να πας εκεί 2-3 φορές και να χάνεις μεροκάματα.

 

Το θέμα είναι ότι πρέπει να έχω τον υπολογιστή μέχρι την Παρασκευή, λόγω δουλειάς και αυτοί δεσμεύονται να μου τον φέρουν.

Στο ελληνικό εμπόριο δεν εμπιστεύομαι τους χρόνους παράδοσης, ειδικά όταν ήδη έχω δώσει τα χρήματα μου.

 

Παρακαλώ τα φώτα σας. Ξεκαθαρίζω ότι δεν τους ξέρω και δεν τους κατηγορώ για κάτι. Απλά ζητάω πληροφορίες γιατί αμφιβάλλω για τη διαδικασία αγοράς.

Φίλε μου, αν κατάλαβα καλά, έχεις σκοπό να πάς να παραλάβεις το μηχάνημα από το μαγαζί (ευκαιρία να το κοιτάξεις κιόλας). Εγώ τι θα έκανα στη θέση σου; Τι μέρα που θα πήγαινα να το πάρω θα έπαιρνα τηλέφωνο τα καταστήματα και θα ρωτούσα:

-Το τάδε μοντέλο το έχετε ετοιμοπαράδοτο, σφραγισμένο και σε αυτή την τιμή; Μπορείτε να το επιβεβαιώσετε;

Ο πρώτος που θα μου έλεγε ναι, θα του έλεγα ότι το όνομα μου είναι έτσι, το κινητό μου είναι αυτό και ξεκινάω να έρθω να το πάρω. Παρακαλώ κρατήστε το για τις επόμενες χ ώρες (υπολόγισε το χρόνο που θα πας). Πας, το κοιτάς, το πληρώνεις και φεύγεις. Στην Αθήνα είσαι, έλεος. Αν ήσουν σε κανένα χωριό ή σε καμία μικρή πόλη να δούμε αν αξίζει το μαγαζί.

Δημοσ.

Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου.

 

Όμως, στους όρους που αναφέρεις δεν γίνεται καμία αναφορά για προκαταβολή για παραλαβή από το κατάστημα, έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ, εκτός αν εννοούν να πληρώσει κάποιος με πιστωτική online και να παραλάβει από το κατάστημα.

 

Ακόμα και με αντικαταβολή, υποτίθεται ότι πληρώνεις τον άνθρωπο που θα σου φέρει την παραγγελία σου. Εκεί δεν ισχύει η προκαταβολή, ή το καταλαβαίνω λάθος;

 

Τελικά δεν θα αγοράσω από εκεί. Αλλά ούτε και από μεγάλο κατάστημα, για προσωπικούς μου λόγους. Ήμουν πελάτης ενός από αυτά για πολλά χρόνια -μέχρι και πριν από λίγες ημέρες, και από εμένα έχουν εισπράξει χιλιάδες ευρώ και δραχμές. Τον πελάτη πρέπει να τον προσέχεις και να μην τον θεωρείς δεδομένο. Τι να τις κάνω τις άτοκες δόσεις ή τα ετοιμοπαράδοτα, όταν είναι ένα προϊόν 150 ευρώ ακριβότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό ή αν με αφήσεις ξεκρέμαστο όταν σε χρειαστώ;

 

Δεν αμφισβητώ τη φερεγγυότητα του εν λόγω καταστήματος, ούτε των μεγάλων,καθώς θεωρώ ότι μεμονωμένα πρόσωπα δεν χαρακτηρίζουν το σύνολο μιας εταιρείας και την ιστορία της.

 

Απλά θεωρώ ότι θα ταλαιπωρηθώ χωρίς λόγο για αυτονόητα πράγματα, όταν μπορώ να το κάνω με άλλο τρόπο. Ας είναι καλά το skroutz.

 

Να περνάς καλά.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα. Τυχαία ενώ πληκτρολόγισα στο google την ονομασία του συγκεκριμένου καταστήματος θέλοντας να μπώ να βρώ τροφοδοτικό για λαπτοπ παλιό, και έχοντας κάνει στο παρελθόν άλλη μια αγορά απο το κατάστημα αυτο, θα ήθελα να σε ενημερώσω φίλε μου οτι στην πρώτη μου επικοινωνία με το κατάστημα μου ζητήθηκε κι εμένα προκαταβολή, την οποία και κατέβαλα σε τραπεζικό λογαριασμό..Την έστειλα μετα με μαιλ και με πηραν πίσω και για επιβαιβέωση. Τελικώς όλα καλά. την επομένη το παρέλαβα και μάλιστα είχα και δώρο τσαντούλα. Θεωρώ πλέον οτι είναι αρκετά αξιόπιστο μαγαζί , ειδικά αν θεωρήσει κάποιος και οτι μιλάμε και για ένα μικρό μαγαζάκι το οποίο έχει πολύ καλές τιμές.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...