Προς το περιεχόμενο

Τρελη απορια σχετικα με βενζινη!


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε αλανια να ρωτησω κατι. Εδω και χρονια οποτε βαζω βενζινη και τους λεω να το γεμισουν, ολο το ποσο που πληρωνω ειτε ειναι στρογγυλο, ειτε ληγει σε 5. Τι παιζει;

 

B):mrgreen:

Δημοσ.
Ρε αλανια να ρωτησω κατι. Εδω και χρονια οποτε βαζω βενζινη και τους λεω να το γεμισουν, ολο το ποσο που πληρωνω ειτε ειναι στρογγυλο, ειτε ληγει σε 5. Τι παιζει;

 

B):mrgreen:

 

Σου βάζουν τόσο ώστε να γίνει στρογγυλό. Μπορεί να σταματάει στα 48 ευρώ, αλλά χωράνε κι άλλα 2.

  • Moderators
Δημοσ.

Ακριβως. Εστω οτι σταματαει αυτοματα στο 30,3 ευρω. Ε το πατανε λιγο ακομα και βαζει μεχρι το στρογγυλο 32.

Δημοσ.

Ε λογικά έχει κάποια παπαριά που μετράει την αντίσταση ροής, άλλο να τσοντάρεις στον αέρα και άλλο στο ζουμί.

 

Η παραπάνω φράση μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε διαφορετικό κόντεξτ.

Δημοσ.

Δε λέει αυτό ρε, δεν εννοεί πως σταματάει "όταν του χω πει 30 λίτρα/ 20 ευρώ". Πως σταματάει στο "φούλαρέ το" εννοεί.

Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος στο ντεπόζιτο υπάρχει κάτι σαν βαλβίδα αναθυμιάσεων. Στο σχεδόν ανώτατο σημείο στάθμης αυτή ανοίγει και με κάποιο τρόπο που δεν γνωρίζω η αντλία κλείνει. Ωστόσο υπάρχει περιθώριο να μπεί και άλλη ΒΕΡΤΖΙΝΑ :P

 

Θυμάμαι σε ένα παλιό NIVA που είχαμε είχε χαλάσει η βαλβίδα και αμέσως έπεφτε η αντλία και ο βενζινάς έπρεπε να το κρατάει με το χέρι κάθε φορά μέχρι να γεμήσει να ούμε!

Δημοσ.
Στο σχεδόν ανώτατο σημείο στάθμης αυτή ανοίγει και με κάποιο τρόπο που δεν γνωρίζω η αντλία κλείνει

 

Ήρθε ο ειδικός..! Το πιστόλι της αντλίας στο μεταλικό σολήνα που έχει μπροστά (αυτός που μπαίνει στην τρύπα του αυτοκινήτου εννοώ:P) έχει και έναν μικρότερο αν το παρατηρίσετε μέσα του, στο κάτω μέρος, με τρύπα διαμέτρου 2-3 χιλιοστά ο οποίος καθώς βγαίνει η βενζίνη κάνει αναρόφιση με μηχανισμό που είναι μέσα στο πιστόλι..

Κατά τη διάρκεια γεμίσματος ρουφάει αέρα.. όταν φτάσει η βενζίνη στην τρυπούλα αυτή και δεν μπορέσει να ρουφίξει αέρα σταματάει (και κάνει και έναν ήχο..).

Και δεν έχει σχέση με βαλβίδες του αυτοκινήτου σωλινάκια κλπ κλπ γι αυτό και δουλεύει και σε παπάκια πχ ή σε δοχεία ακάμα πιο απλά..

Κάποιες φορές που προσπαθεί ο βενζινας να βάλει και όλο του σταματάει είναι γιατί ή το έχει βάλει στραβά ή έξω έξω ή είναι στραβή η τρύπα και γενικά κάπου πιτσιλάει η βενζίνη και μπαίνει στην τρυπούλα που προανέφερα και έτσι σταματάει συνέχια..!

Δημοσ.
Αν δεν κάνω λάθος στο ντεπόζιτο υπάρχει κάτι σαν βαλβίδα αναθυμιάσεων. Στο σχεδόν ανώτατο σημείο στάθμης αυτή ανοίγει και με κάποιο τρόπο που δεν γνωρίζω η αντλία κλείνει. Ωστόσο υπάρχει περιθώριο να μπεί και άλλη ΒΕΡΤΖΙΝΑ :P

 

Θυμάμαι σε ένα παλιό NIVA που είχαμε είχε χαλάσει η βαλβίδα και αμέσως έπεφτε η αντλία και ο βενζινάς έπρεπε να το κρατάει με το χέρι κάθε φορά μέχρι να γεμήσει να ούμε!

 

ακριβώς το ίδιο είχε πάθει και το δικό μας το lada niva...

Δημοσ.

και ολες οι καναδεζες του ταγματος οταν ημουν φανταρος. καθομουνα σαν τον μα..κα απο πανω πατωντας το πιστολι

Δημοσ.
Ήρθε ο ειδικός..! Κατά τη διάρκεια ρουφάει :X.. όταν φτάσει στην τρυπούλα αυτή και δεν μπορέσει να ρουφίξει :X σταματάει (και κάνει και έναν ήχο..).

 

Κάποιες φορές που προσπαθεί ο :X να βάλει και όλο του σταματάει είναι γιατί ή το έχει βάλει στραβά ή έξω έξω ή είναι στραβή η τρύπα και γενικά κάπου πιτσιλάει :X και μπαίνει στην τρυπούλα που προανέφερα και έτσι σταματάει συνέχια..!

:-DΦαίνεται ότι ξεχάσατε το πλήκτρο Caps Lock ενεργοποιημένo

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...