isay Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 ...Για να παω παραπέρα, τα περισσότερα μικρομάγαζα της επαρχίας και περιφερειακά της Αθήνας κάνουν αυτη τη δουλειά ηδη, αν εξαιρέσω βεβαια τα αρώματα και τις ...μπριζόλες. [/size][/color][/color][/size]Αυτοι στην αγορά λέγονται "αεριτζήδες", δηλαδη γεμίζουν μια βιτρίνα με 1-2 χιλ ευρω το πολυ και πουλάνε "αερα". Φτιάχνουν μια virtual λίστα προιόντων, μπαινει ο πελατης και αγοράζει απο το φυλλάδιο ή "στο μιλητό", μετα γινεται τηλεφωνική παραγγελία στον προμηθευτή. Το τι ακριβως θα πουλαει ο καθε "αεριτζής" ειναι αδιάφορο, απο λαμπάκια χριστουγέννων μέχρι υπολογιστές, κι απο σακουλες για σκούπες μέχρι home cinema. ... Για να πετυχεις καλες τιμές αγοράς και μάλιστα 20-30-40% κάτω απο τις τιμές των υπολοίπων χονδρικώς πρεπει να παρεις μεγαλο στοκ και να δώσεις μετρητά και να εγγυηθείς τις μη-επιστροφές στον εισαγωγέα (δεν σε ειδα δε σε ξέρω) και ενδεχομένως να προωθήσεις τις επιστροφές/ελλατωματικά/refurbished του εισαγωγέα. Αυτα ισχυουν για τις κατω-απο-το-τραπεζι συμφωνίες, εκει οπου θα πετύχεις το -40% αλλιως σε εφαγε η αρκούδα. Ναι, τα ηλεκτρονικά εχουν τεράστιο κέρδος αλλα αυτο μένει στον εισαγωγέα, οχι στον λιανέμπορο! ... Ελπιζω να έριξα λιγο φως σχετικά με την λειτουργία της αγοράς ... Δε θέλω να σχολιάσω για το καινούργιο μαγαζί γιατί προτιμώ τη λογική "άσε τους άλλους να δοκιμάσουν πρώτα και βλέπουμε", αλλά οι δυο παράγραφοι που άφησα παραπάνω είναι σχολείο για αυτούς που θέλουν να μάθουν κόλπα του εμπορίου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
o_magazatoras Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Λοιπον ύστερα απο 3 ημέρες και μετα τις διορθώσεις που έκαναν αμεσα, το κατάστημα συνεχίζει να μου δινει την εντύπωση Telemarketing outlet. Δεν ειναι μονο η αστοχία στο ειδος που διάλεξαν να προωθήσουν που δηλώνει ασοβαρότητα. Αυτη τη στιγμή ειναι 66% gadget store και 33% hondos center, τα υπόλοιπα περι συγκρισεων με amazon ειναι ατυχή ευφυολογήματα. Για μενα ειναι αδυνατο, το υπογράφω, να υπαρξει στην Ελλαδα κατάστημα που θα μπορει να διαχειρισθει με επιτυχία την προώθηση εμπορευμάτων απο πολλους κλάδους και πολλούς εισαγωγείς ταυτόχρονα. Θα κυμαίνεται πάντα στην μετριότητα, ειτε σε θέμα τιμων ειτε σε θέμα στοκ ειτε σε θέμα αμεσης παράδοσης, ειτε.. ειτε.. Οι λόγοι ειναι πολλοι και δεν εξαρτώνται απο το κατάστημα ουτε την καλή θέληση ή τα χρήματα του επενδυτη. Χρειάζεται στόκ που προφανως δεν υπάρχει γιατι πρεπει να παγωσει μετρητο και να πληρωθει αποθηκευτικός χωρος. Χρειάζονται καλοπληρωμενοι υπάλληλοι με τεράστιο ευρος γνώσεων απο κάλτσες μέχρι αεροπλάνο που λεει ο λόγος. Χρειάζεται ενα τελεια οργανωμένο κεντρο επιστροφής και αλλαγων, εδω δηλαδη που πασχουν και τα μεγάλα καταστήματα που ειδικεύονται μονο σε 2-3 κατηγορίες ειδων. Σε καιρό κρίσης, μιλαμε για ακατόρθωτα πράγματα. Για να παω παραπέρα, τα περισσότερα μικρομάγαζα της επαρχίας και περιφερειακά της Αθήνας κάνουν αυτη τη δουλειά ηδη, αν εξαιρέσω βεβαια τα αρώματα και τις ...μπριζόλες. Αυτοι στην αγορά λέγονται "αεριτζήδες", δηλαδη γεμίζουν μια βιτρίνα με 1-2 χιλ ευρω το πολυ και πουλάνε "αερα". Φτιάχνουν μια virtual λίστα προιόντων, μπαινει ο πελατης και αγοράζει απο το φυλλάδιο ή "στο μιλητό", μετα γινεται τηλεφωνική παραγγελία στον προμηθευτή. Το τι ακριβως θα πουλαει ο καθε "αεριτζής" ειναι αδιάφορο, απο λαμπάκια χριστουγέννων μέχρι υπολογιστές, κι απο σακουλες για σκούπες μέχρι home cinema. Τα μειονεκτήματα της συγκεκριμένης προσέγγισης ειναι πολλά. 1ον δεν βλέπεις το προιον, 2ον τις περισσότερες φορες δεν δέχονται επιστροφές με τον ενα ή τον αλλο τρόπο, 3ον οι τιμες που πετυχαίνουν δεν ειναι παντα καλες, 4ον τα προιοντα μια στις τρεις φορες δεν υπαρχουν στον προμηθευτή ή ακομα χειρότερα υπάρχουν σε μεγαλύτερη τιμη οποτε την χρεώνεται ο πελάτης, 5ον η παραλαβή καθυστερεί βασανιστικά. Το μοναδικό πλεονέκτημα ειναι οτι στην Αετοράχη που δεν υπάρχει πολυκατάστημα , οι ντοπιοι κανουν τη δουλεια τους. Προσθέτω: Για να πετυχεις καλες τιμές αγοράς και μάλιστα 20-30-40% κάτω απο τις τιμές των υπολοίπων χονδρικώς πρεπει να παρεις μεγαλο στοκ και να δώσεις μετρητά και να εγγυηθείς τις μη-επιστροφές στον εισαγωγέα (δεν σε ειδα δε σε ξέρω) και ενδεχομένως να προωθήσεις τις επιστροφές/ελλατωματικά/refurbished του εισαγωγέα. Αυτα ισχυουν για τις κατω-απο-το-τραπεζι συμφωνίες, εκει οπου θα πετύχεις το -40% αλλιως σε εφαγε η αρκούδα. Ναι, τα ηλεκτρονικά εχουν τεράστιο κέρδος αλλα αυτο μένει στον εισαγωγέα, οχι στον λιανέμπορο! Κατα τα φαινόμενα, η διαφορά του συγκεκριμένου "αεριτζή" (προς το παρον ειναι ακριβως αυτο) ειναι οτι θα κρατά σχετικά μικρή λιστα και ενα μικρο αλλα εγγυημένο στοκ σε σταθερή τιμη. Τιποτε περισσότερο δυστυχως γιατι οπως δείχνει βασίζεται σε πελάτες που δουλεύουν με το συστημα "χτυπάω οτι κινείται κι αν δε δουλευει το πεταω, φτανει να λεω οτι το πήρα φτηνα και να κοκορεύομαι στο γραφειο". Κανενα πρόβλημα και μ'αυτο αλλα φοβαμαι πως οι μεγάλες αλυσίδες με τις προσφορές και τη φυσική εδρα εχουν ηδη ξεζουμισει τις πιστωτικές αυτου του target group, οποτε θα μεινει παλι σε εμας τους σκεπτομενους αγοραστες η "ευθύνη" να καλύψουμε τα λειτουργικά εξοδα της εταιρίας , ειτε αποδεχόμενοι εγγυήσεις που δεν θα ανταποκρίνονται, ειτε ξεστοκάροντας σαβούρα παλαιότερης τεχνολογίας είτε αγοραζοντας σε τιμες +30% απο το Μ.Ο. λιανικής. Ελπιζω να έριξα λιγο φως σχετικά με την λειτουργία της αγοράς , συγνώμη και παλι για το χώρο. Παρακαλω οποιος θελει να απαντήσει σοβαρά, ας διαβάσει ολο το κειμενο να μην κουράζουμε τους υπόλοιπους με επεξηγήσεις ή διαπληκτισμούς. Ένα up από μένα,έτσι έχουν τα πράματα. Το πραγματικό εμπόριο καθορίζεται απο τους κανόνες εμπορίου, το υπουργείο ανάπτυξης και την Ελληνική νομοθεσία, οχι απο αμερικλανικές μανατζεριές και "4 χρυσους κανόνες". Εγω προσθεσα πληροφορίες για μια αλλη πραγματική διάσταση, τις κατω-απο-το-τραπέζι συμφωνίες και τους αγραφους νόμους που καθορίζουν την αγορά, αν και ουσιαστικά δεν (απο)κάλυψα ουτε το 10%.. Πραγματικά οποιος εχει ιδέα απο καταστήματα ή εχει δικό του μαγαζι εχει κατανοήσει ακριβως οτι γράφω, ειναι καθημερινές συζητήσεις αυτα τα πράγματα. Κανενα νεοκοπο κατάστημα δεν εχει εφευρει την επιταγη που δεν σφραγίζεται , την αποθήκη που δεν κοστίζει και τον υπαλληλο που δουλευει 18ωρες χωρις να πληρώνεται.p κι ένα δεύτερο up,με την επισήμανση ότι αυτό που boldάρησα είναι η ευχή μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kingofgreece Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Φιλε μου ολοι εχουν ματάκια και βλεπουν τι απαντησα και το επίπεδο της συζήτησης που προτείνει ο καθενας μας. Αν θελεις διάλεξε κάποιον αλλο για την καθημερινή σου προσωπική αντιπαράθεση. Δεν ειναι οτι ξαφνιάστηκα κιολας... Το πραγματικό εμπόριο καθορίζεται απο τους κανόνες εμπορίου, το υπουργείο ανάπτυξης και την Ελληνική νομοθεσία, οχι απο αμερικλανικές μανατζεριές και "4 χρυσους κανόνες". Εγω προσθεσα πληροφορίες για μια αλλη πραγματική διάσταση, τις κατω-απο-το-τραπέζι συμφωνίες και τους αγραφους νόμους που καθορίζουν την αγορά, αν και ουσιαστικά δεν (απο)κάλυψα ουτε το 10%.. Πραγματικά οποιος εχει ιδέα απο καταστήματα ή εχει δικό του μαγαζι εχει κατανοήσει ακριβως οτι γράφω, ειναι καθημερινές συζητήσεις αυτα τα πράγματα. Κανενα νεοκοπο κατάστημα δεν εχει εφευρει την επιταγη που δεν σφραγίζεται , την αποθήκη που δεν κοστίζει και τον υπαλληλο που δουλευει 18ωρες χωρις να πληρώνεται. Αν εγινε κι αυτο, μακαρι! Θα ζητήσω δημοσιως συγνώμη. Το plus4u το ανέφερες γιατι δεν ειναι στην κατηγορία "αεριτζήδες"; ΟοοοοK! :lol: Άλλος ένας κλασσικός Έλληνας που τα ξέρει όλα.. Εμενα με ενόχλησε αυτό: Ελπιζω να έριξα λιγο φως σχετικά με την λειτουργία της αγοράς Να σου στείλω τα δίδακτρα σπίτι δάσκαλε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pigeon Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Άλλος ένας κλασσικός Έλληνας που τα ξέρει όλα.. (...)Να σου στείλω τα δίδακτρα σπίτι δάσκαλε? Σταμάτα το trolling εγινες κουραστικός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Ελπιζω να έριξα λιγο φως σχετικά με την λειτουργία της αγοράς Τσιμπησες και απο μενα το Thumbs Up αλλα οσο και να προσπαθω να αποδεχτω τις καλες προθεσεις σου αυτο που εκανα Quote ειναι too much ακομα και για εμενα! Υπαρχουν ατομα εδω μεσα που ξερουν πολυ περισσοτερα απο οσα νομιζεις για το πως δουλευουν οι επιχειρησεις τοσο στον τομεα των ηλεκτρονικων ειδων και οχι μονο,αλλα προσφερουν κατι οταν χρειαζεται και στο υφος που χρειαζεται. Αλλωστε ενα Forum ειμαστε αυτος που θα βρισεις σημερα ειναι αυτος που θα συμφωνησεις μαζι του αυριο και θα αρχισετε την πλακα. Στο λεω γιατι σε αντιστοιχο θεμα που ειχε να κανει με το Eshop πριν περιπου 1 χρονο (Μου διαφευγει το link γιατι εφαγε lock) ειδες χρηστες να βγαζουν ολην την σοφια και εμπειρια τους ,χρηστες που μπορει απλα να κανανε χαβαλε και να πεταγανε σωστα πραγματα με ακομψο τροπο σε αλλα threads να γινονται οι καλυτεροι οικονομικοι αναλυτες. Καποιοι εδω μεσα συμμετειχαν σε αυτην την κουβεντα,αλλα παλιες καλες εποχες.. το επίπεδο της συζήτησης που προτείνει ο καθενας μας. Και εγω μπορει να λεω πχ ποσο μου αρεσουν τα στρουμφακια(btw τα σιχαινομαι) και μολις μου πει καποιος τι λες ρε;Να τον αρχισω στα:Σας παρακαλω κυριε δεν σας επιτρεπω και με πιο δικαιωμα κλπ κλπ. Μην περιμενεις παντα απαντησεις στο ιδιο υφος που ρωτας,και μην θεωρεις οτι το υφος ειναι γνωμονας για να καταλαβουμε ποτε καποιος λεει μπουρδες ή οχι.. Κιπ απ δε γκουντ γουορκ μαη φρενντ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 πολυς καυγας ρε μαγκες για ενα online μαγαζι sorry αλλα αδυνατω να πιστεψω οτι ολα αυτα γινονται απλα για να ενημερωσετε τον κοσμο για την παγιδα η μη του πραγματος (μιλαω για τους ενθερμους και απο τις 2 πλευρες) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pigeon Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Τουλάχιστον για μένα million_voices να εισαι σίγουρος οτι δεν εχω κανενα συμφέρον, μπορω να σε βεβαιώσω με οποιον τρόπο σκεφτεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
o_magazatoras Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Εγώ πολύ θάθελα να τους τα παίρνω,αλλά ό,τι αγοράζω το πληρώνω,γμτ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Τουλάχιστον για μένα million_voices να εισαι σίγουρος οτι δεν εχω κανενα συμφέρον, μπορω να σε βεβαιώσω με οποιον τρόπο σκεφτεις νταξει ο king το παλικαρι δεν το κρυβει οτι ειναι φανμποης (το λιγοτερο) κανα 2 μαγαζιων αλλα ποσταρει inside πληροφοριες και καλες προσφορες κατα καιρους (ειναι και εφοριακος και το κανουμε και λιγο γαργαρα) εσυ μην αγχωνεσαι ,αν οι τιμες το after sales και γενικοτερα η συναλλαγη ειναι καλη θα το τιμησουμε,διαφορετικα στον Καιαδα this is Sparta:lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pigeon Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Υπαρχουν ατομα εδω μεσα που ξερουν πολυ περισσοτερα απο οσα νομιζεις για το πως δουλευουν οι επιχειρησεις τοσο στον τομεα των ηλεκτρονικων ειδων και οχι μονο,αλλα προσφερουν κατι οταν χρειαζεται και στο υφος που χρειαζεται. Ευχαριστω για το Thumbs up. Εχω κι εγω κάποια εμπειρία επι του θέματος μη στεναχωριέσαι Αν κάποιος ξέρει περισσότερα για τη λειτουργία της αγοράς ας ερθει να μας τα πει, το ενα δεν αποκλείει το αλλο, σωστα; Προς το παρον εγω εγραψα πέντε λόγια και καλο ειναι να βγαίνουν πραγματα στο φως για να εκτιμά ο κόσμος τις καλες προσπάθειες των καταστημάτων και να μαυρίζει τις αρπαχτες.. Για να βάλω ενα αλλο θέμα: Q. Τι πρέπει να κάνω αν διαπιστώσω πως υπάρχει πρόβλημα στην παραγγελία μου κατά την παραλαβή; Προς αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα θα πρέπει να μην δεχτείτε την παραλαβή των προϊόντων από τον courier. Επίσης θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα στο 800-11-43848 για να ενημερωθείτε για τη διαδικασία. Σε περίπτωση που διαπιστώσατε πρόβλημα μετά την παραλαβή και αφού έχετε ανοίξει την συσκευασία, θα πρέπει να κρατήσετε τα υλικά συσκευασίας (σε άριστη κατάσταση) και να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα άμεσα στο 800-11-43848. Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον: Επικοινωνήσατε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 800-11-43848. Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής. Αυτο που εχω σε bold, πως θα το ελεγξεις; Υπαρχει ειδική συμφωνια με την Γ.Τ. ; Οσες φορες εχω παραλάβει απο Γ.Τ. ο μαγκας το κρατάει σφιχτα στα χέρια λες και ειναι βομβα.. Επίσης: Q: Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν; Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός του διαστήματος των 7 εργάσιμων ημερών στο 800-11-43848. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνεται με πίστωση λογαριασμού σας που θα γνωστοποιήσετε στην GETITNOW.GR. Αυτα που εχω σε bold παλι, καταργείται το "14 ημερες", καταργείται το "dead on arrival", καταργείται το "επιστροφη γιατι με πιάνει φαγούρα". Και γιατι 30 ημέρες valeur;;; Χμμ..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
katcos Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Q: Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν; Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. .....Και γιατι 30 ημέρες valeur;;; Χμμ..... -Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπερδεύονται ενώ ο νόμος είναι σαφής: Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. -Επίσης: Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία του προηγούμενου εδαφίου αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους. ... και όχι από την ημερομηνία αγοράς όπως λανθασμένα αναγράφουν. -Για το 30 μέρες όμως ξεμπερδεύονται και συμμορφώνονται στον ίδιο νόμο : Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Για τους περίεργους και ανυπόμονους. Αύριο ΠΕΜΠΤΗ έχει καμερούλα SONY PSP-3000 :lol::lol: link Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ArisG88 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Τι εχει;;; Χαχαχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kingofgreece Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Για τους περίεργους και ανυπόμονους. Αύριο ΠΕΜΠΤΗ έχει καμερούλα SONY PSP-3000 link looooooooool Εντάξει είναι κι αυτοί το κάτι άλλο, όσο και αν θες να δείξεις συμπαθείa για το καινούργιο site! Φαντάσου να έχει ένα Sony PSP στα 89 όμως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2009 Xaxaxa στην φωτο του υπερσυνδεσμου εχει μια olympus Fe κατι και στο βιντεο ειναι ενας τυπας με την φωτογραφικη στο χερι και το Review ειναι για το PSP και μολις πατησεις να δεις το βιντεο σου βγαζει την κωλονια.. Whatever! Θελω Καλομοιρα με εσωρουχα στις παρουσιασεις προιοντων ΤΩΡΑ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.