Προς το περιεχόμενο

Getitnow.gr


antnatal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι σε νοιάζει ρε φίλε;Δικό σου είναι το μαγαζί;

Άμα δηλαδή αύριο βγάλουνε προσφορά μπριζόλες πως θα σου φανεί;

Ένα σοβαρό μαγαζί πρέπει να ειδικεύεται σε ένα είδος..Άμα είναι να πουλάνε οτι τους ξεμένει τότε πάει..

 

Δηλαδή το Amazon ξαναλέω για σένα ΔΕΝ είναι σοβαρό μαγαζί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Τι σε νοιάζει ρε φίλε;Δικό σου είναι το μαγαζί;

Άμα δηλαδή αύριο βγάλουνε προσφορά μπριζόλες πως θα σου φανεί;

Ένα σοβαρό μαγαζί πρέπει να ειδικεύεται σε ένα είδος..Άμα είναι να πουλάνε οτι τους ξεμένει τότε πάει..

 

Aυτό είναι η άποψή σου, δεν είναι θέσφατο ούτε ο ορισμός του σοβαρού μαγαζιού περιλαμβάνει ρήτρα αποκλειστικότητας "το σοβαρό μαγαζί ειδικεύεται σε ένα είδος". Αναφέρθηκε παραπάνω ως παράδειγμα το amazon που ξεκίνησε από βιβλία και έφτασε να πουλάει [ame=http://www.amazon.com/grocery-breakfast-foods-snacks-organic/b/ref=sa_menu_gro7?ie=UTF8&node=16310101&pf_rd_p=328655101&pf_rd_s=left-nav-1&pf_rd_t=101&pf_rd_i=507846&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=0B9C1XRJ3Z309R1A0TTX]ακόμη και τρόφιμα[/ame].

 

Γενικά, προξενεί αλγιεινή εντύπωση η επιθετικότητα και η άρνηση που εκδηλώνουν συγκεκριμένα μέλη για το κατάστημα. Ορισμένοι (όπως το μέλος pigeon, για παράδειγμα) γκρίνιαξαν, δικαίως, για την αρχική προχειρότητα στο site. Αλλά κάποιοι άλλοι, μονίμως διαφωνούντες και μονίμως αντιρρησίες, βάζουν τα δικά τους κριτήρια για το σοβαρό μαγαζί, προσπαθώντας να μας αποτρέψουν από το να πέσουμε στην "παγίδα".

 

Ευχαριστούμε, ξέρουμε να ψωνίζουμε. Χαλαρώστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή το Amazon ξαναλέω για σένα ΔΕΝ είναι σοβαρό μαγαζί?

 

Μα είναι δυνατον να συγκρίνεις το amazon με το get;

Το Amazon είναι τόσα χρόνια στο χώρο του βιβλίου έχει εκατομμύρια βιβλία και είπε να ανοιχτεί και σε μερικά ακόμη είδη..

 

Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα μαγαζί που άνοιξε πριν 3 μέρες,δεν έχει κανένα προίον πέρα απο τις προσφορές, δε μας έχει πει τι θα πουλάει και σπασμοδικά βγάζει κάποιες προσφορές σε ότι έχουν στοκάρει..Και εκεί που είχε φωτογραφικές μηχανές μας πετάει μια κολόνια..Αν αυτό εσύ το λες σοβαρό μαγαζί...Εμένα μου θυμίζει κάτι χαρμάνηδες που σε πλησιάζουν στο δρόμο και σου πουλάνε κολόνιες,κινητά,ρολόγια κτλ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σε νοιάζει ρε φίλε;Δικό σου είναι το μαγαζί;

Άμα δηλαδή αύριο βγάλουνε προσφορά μπριζόλες πως θα σου φανεί;

Ένα σοβαρό μαγαζί πρέπει να ειδικεύεται σε ένα είδος..Άμα είναι να πουλάνε ότι τους ξεμένει τότε πάει..

 

Εντάξει όχι και μπριζόλες!

Δε θα έπρεπε να σε πειράζει το τι πουλάει, μπορεί να πουλάει οτιδήποτε.

Εμείς θέλουμε καλές τιμές, συνέπεια και εξυπηρέτηση! Αν τα έχει αυτά καλώς το :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
[...]

 

Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα μαγαζί που άνοιξε πριν 3 μέρες,δεν έχει κανένα προίον πέρα απο τις προσφορές, δε μας έχει πει τι θα πουλάει και σπασμοδικά βγάζει κάποιες προσφορές σε ότι έχουν στοκάρει.. [...]

 

http://www.squidoo.com/onedealaday

Τα'χεις υπ' όψιν σου; Εάν όχι, μάθε ότι υπάρχουν μαγαζιά που κάνουν έτσι δουλειά. Δεν είναι κακό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.squidoo.com/onedealaday

Τα'χεις υπ' όψιν σου; Εάν όχι, μάθε ότι υπάρχουν μαγαζιά που κάνουν έτσι δουλειά. Δεν είναι κακό...

 

Εγώ είμαι συντηρητικός και το θεωρώ κακό..

Γιατί αυτή η τακτική σε κάνει να αγοράζεις ότι υπάρχει σε προσφορά και όχι ότι πραγματικά χρειάζεσαι.

Το άρωμα για παράδειγμα μπορεί κάποιος να το αγοράσει γιατί είναι σε προφορά και θα κερδίσει χ ευρώ και όχι επειδή το έχει μυρίσει και του αρέσει.

 

Βέβαια στο site τους ας κάνουν και ας γράφουν ότι θέλουν εδώ όμως είναι το αγαπημένο μας forum και δεν αντέχω να υπάρχει τόση διαφημιση(υποβοηθούμενη απο κάποιους!!!) για ένα ανύπαρκτο κατάστημα επειδή πούλησε μια φωτογραφική μηχανή 20 ευρώ φτηνότερα..Ήδη έφτασε 12 σελίδες το θέμα..

Ας βγάλουν 30 προιόντα να τα πουλήσουν φτηνότερα απο τον ανταγωνισμό να τους παραδεχτώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είμαι συντηρητικός και το θεωρώ κακό..

Γιατί αυτή η τακτική σε κάνει να αγοράζεις ότι υπάρχει σε προσφορά και όχι ότι πραγματικά χρειάζεσαι....

 

 

Μεγάλη κουβέντα είπες τώρα και μπορεί να μιλάμε μέρες σε ένα topic για αυτό...

 

Αν και στο παραπάνω που λες συμφωνώ , στο forum λέει :Βρήκατε μια πραγματική προσφορά ηλεκτρονικού είδους σε κάποιο κατάστημα (ηλεκτρονικό ή μη) ; Αναφέρετε το σε αυτό το forum

 

Οπότε με βάση αυτό , μια τιμή +20% από την χαμηλότερη του skroutz δεν παύει να είναι προσφορά ...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το να συγκρινουμε το amazon που εχει φτασει να δεχεται 5.4 εκατομμυρια παραγγελιες σε μια μερα, να κανει αποστολη 3.9 εκατομμυριων πακετων σε μια μερα με αυτο το ερασιτεχνικο μαγαζακι (δεν το λεω υποτιμητικα, αυτο μας εδειξε τουλαχιστον σε πρωτη φαση οτι ειναι) ειναι τουλαχιστον αστειο!

Αλλο 3.9 εκατομμμυρια πακετα και αλλο 3.9 πακετα αφου οπως λενε και στο site καθε μερα "προλαβετε γιατι ο αριθμος ειναι περιορισμενος".

Ειναι σαν να λεμε "ΟΚ το carrefour (ετσι γραφεται φιλε Katcos ;) ) πουλαει φετα! Γιατι να μην πουλανε και τα περιπτερα;"

 

Κανενα επιθετικο χαρακτηρα δεν εχει το μηνυμα μου προς την προσπαθεια για να μην παρεξηγηθω, χαρηκα οταν ακουσα οτι ειναι σωστοι στην δουλεια τους (ασχετα που πρεπει να ακουσουμε και αλλους να το λενε γιατι ΜΟΝΟ 1 περιπτωση δεν ειναι αξιοπιστο στατιστικα δειγμα) και ευχομαι να παει καλα και να αλλαξουμε γνωμη, να το δουμε σαν μια αξιοπιστη εναλλακτικη λυση!

(Αν και νομιζω οτι ειναι παροδικο; Εορταστικη "αρπαχτη"; Καπου διαβασαμε οτι θα λειτουργησει απο 14-12-09 μεχρι 10-1-2010; Κανω λαθος; )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να συγκρινουμε το amazon που εχει φτασει να δεχεται 5.4 εκατομμυρια παραγγελιες σε μια μερα, να κανει αποστολη 3.9 εκατομμυριων πακετων σε μια μερα με αυτο το ερασιτεχνικο μαγαζακι (δεν το λεω υποτιμητικα, αυτο μας εδειξε τουλαχιστον σε πρωτη φαση οτι ειναι) ειναι τουλαχιστον αστειο!

Αλλο 3.9 εκατομμμυρια πακετα και αλλο 3.9 πακετα αφου οπως λενε και στο site καθε μερα "προλαβετε γιατι ο αριθμος ειναι περιορισμενος".

Ειναι σαν να λεμε "ΟΚ το carrefour (ετσι γραφεται φιλε Katcos ;) ) πουλαει φετα γιατι να μην πουλανε και τα περιπτερα;"

 

Κανενα επιθετικο χαρακτηρα δεν εχει το μηνυμα μου προς την προσπαθεια για να μην παρεξηγηθω, χαρηκα οταν ακουσα οτι ειναι σωστοι στην δουλεια τους (ασχετα που πρεπει να ακουσουμε και αλλους να το λενε γιατι ΜΟΝΟ 1 περιπτωση δεν ειναι αξιοπιστο στατιστικα δειγμα) και ευχομαι να παει καλα και να αλλαξουμε γνωμη, να το δουμε σαν μια αξιοπιστη εναλλακτικη λυση!

(Αν και νομιζω οτι ειναι παροδικο; Εορταστικη "αρπαχτη"; Καπου διαβασαμε οτι θα λειτουργησει απο 14-12-09 μεχρι 10-1-2010; Κανω λαθος; )

 

Προς Θεού δεν σύγκρινα ποτε το Amazon με το Getitnow.gr δεν θα πρέπει να διαβάζεις μεμονωμένα τα posts φιλε. Απλά αναφέρθηκα στην σχέση μεταξύ ποικιλίας προϊόντων και σοβαρότητας που αναφέρθηκε παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

 

Γμτ, τα γαλλικά μου ήταν πάντα άθλια :lol:

 

 

Δεν εχει καμια σημασια, τα Ελληνικα σου ειναι μια χαρα καθως και τα οσα γραφεις παντα.

Humor ηταν, ο μονος λογος που το εγραψα ηταν γιατι εισαι απο τους λιγους που εχω διαθεση να "πειραξω" εδω μεσα.

Και τα λεω δημοσια αυτα γιατι οταν ειναι να χρειαζονται "κουβαδες" για κατι που λες, το λες με pm - οταν τα εννοεις τα λες δημοσια.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:29 ----------

 

Προς Θεού δεν σύγκρινα ποτε το Amazon με το Getitnow.gr δεν θα πρέπει να διαβάζεις μεμονωμένα τα posts φιλε. Απλά αναφέρθηκα στην σχέση μεταξύ ποικιλίας προϊόντων και σοβαρότητας που αναφέρθηκε παραπάνω.

 

Δεν διαβασα τιποτα μεμονωμενα. Ποτε δεν το κανω αν και ειναι συνηθεια πολλων.

 

Αν ειχες διαβασει προσεκτικα οσα λεω δεν θα απαντουσες κατι τετοιο: Λες ακριβως αυτο που τονισα με το παραδειγμα carrefour - περιπτερου. Ποια ποικιλια εχει το getitnow που πουλαει ενα πραγμα την ημερα;;;; Το περιπτερο εχει τρομερη ποικιλια οποτε θα ηταν πιο αντιπροσωπευτικο να συγκρινω το carrefour με εναν παγκο πχ που πουλαει κασκολ σημαιες και καπελακια. Φαντασου την φετα διπλα σε αυτα...;

 

Και δεν απευθυνομουν σε σενα προσωπικα οταν μιλησα για την συγκριση amazon-get. Απλα το ειπες πρωτος και νομισες οτι υπονοουσα εσενα. Οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον ύστερα απο 3 ημέρες και μετα τις διορθώσεις που έκαναν αμεσα, το κατάστημα συνεχίζει να μου δινει την εντύπωση Telemarketing outlet. Δεν ειναι μονο η αστοχία στο ειδος που διάλεξαν να προωθήσουν που δηλώνει ασοβαρότητα. Αυτη τη στιγμή ειναι 66% gadget store και 33% hondos center, τα υπόλοιπα περι συγκρισεων με amazon ειναι ατυχή ευφυολογήματα.

 

Για μενα ειναι αδυνατο, το υπογράφω, να υπαρξει στην Ελλαδα κατάστημα που θα μπορει να διαχειρισθει με επιτυχία την προώθηση εμπορευμάτων απο πολλους κλάδους και πολλούς εισαγωγείς ταυτόχρονα. Θα κυμαίνεται πάντα στην μετριότητα, ειτε σε θέμα τιμων ειτε σε θέμα στοκ ειτε σε θέμα αμεσης παράδοσης, ειτε.. ειτε..

 

Οι λόγοι ειναι πολλοι και δεν εξαρτώνται απο το κατάστημα ουτε την καλή θέληση ή τα χρήματα του επενδυτη. Χρειάζεται στόκ που προφανως δεν υπάρχει γιατι πρεπει να παγωσει μετρητο και να πληρωθει αποθηκευτικός χωρος. Χρειάζονται καλοπληρωμενοι υπάλληλοι με τεράστιο ευρος γνώσεων απο κάλτσες μέχρι αεροπλάνο που λεει ο λόγος. Χρειάζεται ενα τελεια οργανωμένο κεντρο επιστροφής και αλλαγων, εδω δηλαδη που πασχουν και τα μεγάλα καταστήματα που ειδικεύονται μονο σε 2-3 κατηγορίες ειδων. Σε καιρό κρίσης, μιλαμε για ακατόρθωτα πράγματα.

Για να παω παραπέρα, τα περισσότερα μικρομάγαζα της επαρχίας και περιφερειακά της Αθήνας κάνουν αυτη τη δουλειά ηδη, αν εξαιρέσω βεβαια τα αρώματα και τις ...μπριζόλες. Αυτοι στην αγορά λέγονται "αεριτζήδες", δηλαδη γεμίζουν μια βιτρίνα με 1-2 χιλ ευρω το πολυ και πουλάνε "αερα". Φτιάχνουν μια virtual λίστα προιόντων, μπαινει ο πελατης και αγοράζει απο το φυλλάδιο ή "στο μιλητό", μετα γινεται τηλεφωνική παραγγελία στον προμηθευτή. Το τι ακριβως θα πουλαει ο καθε "αεριτζής" ειναι αδιάφορο, απο λαμπάκια χριστουγέννων μέχρι υπολογιστές, κι απο σακουλες για σκούπες μέχρι home cinema.

 

Τα μειονεκτήματα της συγκεκριμένης προσέγγισης ειναι πολλά. 1ον δεν βλέπεις το προιον, 2ον τις περισσότερες φορες δεν δέχονται επιστροφές με τον ενα ή τον αλλο τρόπο, 3ον οι τιμες που πετυχαίνουν δεν ειναι παντα καλες, 4ον τα προιοντα μια στις τρεις φορες δεν υπαρχουν στον προμηθευτή ή ακομα χειρότερα υπάρχουν σε μεγαλύτερη τιμη οποτε την χρεώνεται ο πελάτης, 5ον η παραλαβή καθυστερεί βασανιστικά. Το μοναδικό πλεονέκτημα ειναι οτι στην Αετοράχη που δεν υπάρχει πολυκατάστημα , οι ντοπιοι κανουν τη δουλεια τους. Προσθέτω: Για να πετυχεις καλες τιμές αγοράς και μάλιστα 20-30-40% κάτω απο τις τιμές των υπολοίπων χονδρικώς πρεπει να παρεις μεγαλο στοκ και να δώσεις μετρητά και να εγγυηθείς τις μη-επιστροφές στον εισαγωγέα (δεν σε ειδα δε σε ξέρω) και ενδεχομένως να προωθήσεις τις επιστροφές/ελλατωματικά/refurbished του εισαγωγέα. Αυτα ισχυουν για τις κατω-απο-το-τραπεζι συμφωνίες, εκει οπου θα πετύχεις το -40% αλλιως σε εφαγε η αρκούδα. Ναι, τα ηλεκτρονικά εχουν τεράστιο κέρδος αλλα αυτο μένει στον εισαγωγέα, οχι στον λιανέμπορο!

 

Κατα τα φαινόμενα, η διαφορά του συγκεκριμένου "αεριτζή" (προς το παρον ειναι ακριβως αυτο) ειναι οτι θα κρατά σχετικά μικρή λιστα και ενα μικρο αλλα εγγυημένο στοκ σε σταθερή τιμη. Τιποτε περισσότερο δυστυχως γιατι οπως δείχνει βασίζεται σε πελάτες που δουλεύουν με το συστημα "χτυπάω οτι κινείται κι αν δε δουλευει το πεταω, φτανει να λεω οτι το πήρα φτηνα και να κοκορεύομαι στο γραφειο". Κανενα πρόβλημα και μ'αυτο αλλα φοβαμαι πως οι μεγάλες αλυσίδες με τις προσφορές και τη φυσική εδρα εχουν ηδη ξεζουμισει τις πιστωτικές αυτου του target group, οποτε θα μεινει παλι σε εμας τους σκεπτομενους αγοραστες η "ευθύνη" να καλύψουμε τα λειτουργικά εξοδα της εταιρίας , ειτε αποδεχόμενοι εγγυήσεις που δεν θα ανταποκρίνονται, ειτε ξεστοκάροντας σαβούρα παλαιότερης τεχνολογίας είτε αγοραζοντας σε τιμες +30% απο το Μ.Ο. λιανικής. :P

 

Ελπιζω να έριξα λιγο φως σχετικά με την λειτουργία της αγοράς , συγνώμη και παλι για το χώρο. Παρακαλω οποιος θελει να απαντήσει σοβαρά, ας διαβάσει ολο το κειμενο να μην κουράζουμε τους υπόλοιπους με επεξηγήσεις ή διαπληκτισμούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον ύστερα απο 3 ημέρες και μετα τις διορθώσεις που έκαναν αμεσα, το κατάστημα συνεχίζει να μου δινει την εντύπωση Telemarketing outlet. Δεν ειναι μονο η αστοχία στο ειδος που διάλεξαν να προωθήσουν που δηλώνει ασοβαρότητα. Αυτη τη στιγμή ειναι 66% gadget store και 33% hondos center, τα υπόλοιπα περι συγκρισεων με amazon ειναι ατυχή ευφυολογήματα.

 

Για μενα ειναι αδυνατο, το υπογράφω, να υπαρξει στην Ελλαδα κατάστημα που θα μπορει να διαχειρισθει με επιτυχία την προώθηση εμπορευμάτων απο πολλους κλάδους και πολλούς εισαγωγείς ταυτόχρονα. Θα κυμαίνεται πάντα στην μετριότητα, ειτε σε θέμα τιμων ειτε σε θέμα στοκ ειτε σε θέμα αμεσης παράδοσης, ειτε.. ειτε..

 

Οι λόγοι ειναι πολλοι και δεν εξαρτώνται απο το κατάστημα ουτε την καλή θέληση ή τα χρήματα του επενδυτη. Χρειάζεται στόκ που προφανως δεν υπάρχει γιατι πρεπει να παγωσει μετρητο και να πληρωθει αποθηκευτικός χωρος. Χρειάζονται καλοπληρωμενοι υπάλληλοι με τεράστιο ευρος γνώσεων απο κάλτσες μέχρι αεροπλάνο που λεει ο λόγος. Χρειάζεται ενα τελεια οργανωμένο κεντρο επιστροφής και αλλαγων, εδω δηλαδη που πασχουν και τα μεγάλα καταστήματα που ειδικεύονται μονο σε 2-3 κατηγορίες ειδων. Σε καιρό κρίσης, μιλαμε για ακατόρθωτα πράγματα.

Για να παω παραπέρα, τα περισσότερα μικρομάγαζα της επαρχίας και περιφερειακά της Αθήνας κάνουν αυτη τη δουλειά ηδη, αν εξαιρέσω βεβαια τα αρώματα και τις ...μπριζόλες. Αυτοι στην αγορά λέγονται "αεριτζήδες", δηλαδη γεμίζουν μια βιτρίνα με 1-2 χιλ ευρω το πολυ και πουλάνε "αερα". Φτιάχνουν μια virtual λίστα προιόντων, μπαινει ο πελατης και αγοράζει απο το φυλλάδιο ή "στο μιλητό", μετα γινεται τηλεφωνική παραγγελία στον προμηθευτή. Το τι ακριβως θα πουλαει ο καθε "αεριτζής" ειναι αδιάφορο, απο λαμπάκια χριστουγέννων μέχρι υπολογιστές, κι απο σακουλες για σκούπες μέχρι home cinema.

 

Τα μειονεκτήματα της συγκεκριμένης προσέγγισης ειναι πολλά. 1ον δεν βλέπεις το προιον, 2ον τις περισσότερες φορες δεν δέχονται επιστροφές με τον ενα ή τον αλλο τρόπο, 3ον οι τιμες που πετυχαίνουν δεν ειναι παντα καλες, 4ον τα προιοντα μια στις τρεις φορες δεν υπαρχουν στον προμηθευτή ή ακομα χειρότερα υπάρχουν σε μεγαλύτερη τιμη οποτε την χρεώνεται ο πελάτης, 5ον η παραλαβή καθυστερεί βασανιστικά. Το μοναδικό πλεονέκτημα ειναι οτι στην Αετοράχη που δεν υπάρχει πολυκατάστημα , οι ντοπιοι κανουν τη δουλεια τους. Προσθέτω: Για να πετυχεις καλες τιμές αγοράς και μάλιστα 20-30-40% κάτω απο τις τιμές των υπολοίπων χονδρικώς πρεπει να παρεις μεγαλο στοκ και να δώσεις μετρητά και να εγγυηθείς τις μη-επιστροφές στον εισαγωγέα (δεν σε ειδα δε σε ξέρω) και ενδεχομένως να προωθήσεις τις επιστροφές/ελλατωματικά/refurbished του εισαγωγέα. Αυτα ισχυουν για τις κατω-απο-το-τραπεζι συμφωνίες, εκει οπου θα πετύχεις το -40% αλλιως σε εφαγε η αρκούδα. Ναι, τα ηλεκτρονικά εχουν τεράστιο κέρδος αλλα αυτο μένει στον εισαγωγέα, οχι στον λιανέμπορο!

 

Κατα τα φαινόμενα, η διαφορά του συγκεκριμένου "αεριτζή" (προς το παρον ειναι ακριβως αυτο) ειναι οτι θα κρατά σχετικά μικρή λιστα και ενα μικρο αλλα εγγυημένο στοκ σε σταθερή τιμη. Τιποτε περισσότερο δυστυχως γιατι οπως δείχνει βασίζεται σε πελάτες που δουλεύουν με το συστημα "χτυπάω οτι κινείται κι αν δε δουλευει το πεταω, φτανει να λεω οτι το πήρα φτηνα και να κοκορεύομαι στο γραφειο". Κανενα πρόβλημα και μ'αυτο αλλα φοβαμαι πως οι μεγάλες αλυσίδες με τις προσφορές και τη φυσική εδρα εχουν ηδη ξεζουμισει τις πιστωτικές αυτου του target group, οποτε θα μεινει παλι σε εμας τους σκεπτομενους αγοραστες η "ευθύνη" να καλύψουμε τα λειτουργικά εξοδα της εταιρίας , ειτε αποδεχόμενοι εγγυήσεις που δεν θα ανταποκρίνονται, ειτε ξεστοκάροντας σαβούρα παλαιότερης τεχνολογίας είτε αγοραζοντας σε τιμες +30% απο το Μ.Ο. λιανικής. :P

 

Ελπιζω να έριξα λιγο φως σχετικά με την λειτουργία της αγοράς , συγνώμη και παλι για το χώρο. Παρακαλω οποιος θελει να απαντήσει σοβαρά, ας διαβάσει ολο το κειμενο να μην κουράζουμε τους υπόλοιπους με επεξηγήσεις ή διαπληκτισμούς.

 

Και ποιός είσαι εσύ που έριξές και φώς στα περι αγοράς?

 

Γιάτι να σε πάρω στα σοβαρά με αυτά που λες?

 

Είναι λάθος η εκφρασή σου φίλε, απλά είπες την γνώμη σου και καλά έκανες. Τώρα, εσυ κατηγορείς ένα κατάστημα πριν καν ακόμα rollάρει. Στην τελική δεν άκουσα και κανένα να είχε προβλημα με το κατάστημα σε παράδοση-τιμή-ποιότητα-παραλαβή (4 παράγοντες που ορίζουν τις αγορές μέσω διαδικτύου). 3-4 αντίθετα καταστροφολογίτε 2 μέρες τώρα χωρίς ίχνος επιείκιας στα οποια λάθει η παραλείψεις αναφέρθηκαν.

 

Α το plus4u.gr μάλλον δεν το ξερείς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποιός είσαι εσύ που έριξές και φώς στα περι αγοράς? Γιάτι να σε πάρω στα σοβαρά με αυτά που λες?

 

Φιλε μου ολοι εχουν ματάκια και βλεπουν τι απαντησα και το επίπεδο της συζήτησης που προτείνει ο καθενας μας. Αν θελεις διάλεξε κάποιον αλλο για την καθημερινή σου προσωπική αντιπαράθεση. Δεν ειναι οτι ξαφνιάστηκα κιολας... :-(

 

Το πραγματικό εμπόριο καθορίζεται απο τους κανόνες εμπορίου, το υπουργείο ανάπτυξης και την Ελληνική νομοθεσία, οχι απο αμερικλανικές μανατζεριές και "4 χρυσους κανόνες". Εγω προσθεσα πληροφορίες για μια αλλη πραγματική διάσταση, τις κατω-απο-το-τραπέζι συμφωνίες και τους αγραφους νόμους που καθορίζουν την αγορά, αν και ουσιαστικά δεν (απο)κάλυψα ουτε το 10%.. Πραγματικά οποιος εχει ιδέα απο καταστήματα ή εχει δικό του μαγαζι εχει κατανοήσει ακριβως οτι γράφω, ειναι καθημερινές συζητήσεις αυτα τα πράγματα. Κανενα νεοκοπο κατάστημα δεν εχει εφευρει την επιταγη που δεν σφραγίζεται , την αποθήκη που δεν κοστίζει και τον υπαλληλο που δουλευει 18ωρες χωρις να πληρώνεται. Αν εγινε κι αυτο, μακαρι! Θα ζητήσω δημοσιως συγνώμη. :rolleyes:

 

Το plus4u το ανέφερες γιατι δεν ειναι στην κατηγορία "αεριτζήδες"; ΟοοοοK! :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...