Προς το περιεχόμενο

Και τώρα καλούμαι να πληρώσω 338€ λογαριασμό στη Vodafone...


SpyrosR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι το ήθελα και έφυγα από την Cosmote. Για φθηνότερα πήγα, και τώρα χαίρομαι. :-)

 

Η ιστορία έχει ως εξής: πείθω την κοπέλα μου να μπει στο πρόγραμμα TOP 5 με SMS (στο οποίο ήμουν κι εγώ) το οποίο δίνει 2,500 λεπτά + μηνύματα προς 5 επιλεγμένους αριθμούς. Εγώ στους αριθμούς αυτούς είχα περασμένο το προηγούμενό της νούμερο (What's Up), στο οποίο φυσικά όλα ήταν δωρεάν. Καλά ως εδώ. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν πήγα σε μαγαζί Vodafone να αλλάξω τους επιλεγμένους αριθμούς, ώστε να περιλάβω τον καινούριο.

 

Πρώτη μέρα: «έχει πρόβλημα το σύστημα...». Δεύτερη μέρα, το ίδιο. Τρίτη το ίδιο. Σε διαφορετικά Vodafone shops πάντοτε. Περνάει ο καιρός. Συνεχίζονται οι προσπάθειες, πιο αραιά όμως.

 

Εν τέλει, ένα μήνα (και παραπάνω) μετά κάνω την τελευταία δοκιμή: «έχει πρόβλημα το σύστημα...». Πρωτότυπο. Την επόμενη μέρα έρχεται λογαριασμός 338€, μιας και ο αριθμός δεν ήταν πλέον δωρεάν για μένα, παρά τις προσπάθειές μου.

 

Τι μπορώ να κάνω τώρα; Προφανώς και δεν έχω καμία διάθεση να πληρώσω, μιας και αυτό το ποσό προέκυψε από αδυναμία τους να μου προσφέρουν συμφωνημένη υπηρεσία.

 

Ποιες είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνω; Δεδομένο είναι πως αν τελικά τα πληρώσω... θα είναι και τα τελευταία που παίρνει από μένα η εταιρεία. Μαζί με τα τέλη διακοπής πριν τη λήξη του 12-μηνου.

Δημοσ.

Ποιες είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνω; Δεδομένο είναι πως αν τελικά τα πληρώσω... θα είναι και τα τελευταία που παίρνει από μένα η εταιρεία. Μαζί με τα τέλη διακοπής πριν τη λήξη του 12-μηνου.

 

Επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone. Αν δεν αποδώσει, γραπτή επικοινωνία με την Vodafone. Κατόπιν κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ.

 

Ειδικά τα τέλη διακοπής δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να τα δώσεις!!!

Δημοσ.

ρε φιλε και εσυ αφου ηξερες πως δεν εχει ενεργοποιηθει η υπηρεσια τι το φουσκωνες;

ας εκανες την φασαρια πριν, πιο λογικο θα ηταν

Δημοσ.

Δε φούσκωσα κάτι. Είναι η κανονική χρήση του κινητού μου, όπως κάθε φορά. Με τη διαφορά ότι "ανέβηκε" ο λογαριασμός διότι η Vodafone δε μου προσέφερε τις υπηρεσίες που έχουμε συμφωνήσει (και υπογράψει).

 

Και δε νομίζω να είμαι εγώ ο υπόλογος εδώ, επειδή δε κατσάδιασα πριν. Τι να κάνω και σε ποιον; Στους υπαλλήλους; :P

 

Προχωράω λοιπόν σε σύνταξη καταγγελίας προς τη Vodafone και βλέπουμε. Αν δεν αποδώσει κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ. Κι αν πάλι δε γίνει τίποτα, απειλές για διακοπή περί των 5-6 συνδέσεων... :-(

Δημοσ.

το φουσκωσες φιλε μου γιατι ενω δεν ειχε ενεργοποιηθει η υπηρεσια που ηθελες εν γνωση σου,μιλουσες σαν να ειχε ενεργοποιηθει (ποσοτητα χρονου).

φυσικα και δεν εισαι υπολογος εσυ,αλλα μπορουσες να ειχες αποφυγει ολη αυτη την κατασταση,αν περιμενες να ενεργοποιηεθι η υπηρεσια σου πρωτα.

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι δε γινόταν να ενεργοποιηθεί επειδή είχαν πρόβλημα... δεν ήταν αργοπορία. Δε γινόταν καθόλου, δε προχωρούσε το αίτημα.

 

Δε μου είπαν "ξέρεις, σε 10 μέρες θα 'σαι οκ" κι εγώ τους έγραψα. Είναι σα να μου ζητάς να μη χρησιμοποιώ το κινητό γενικά...

 

Τέλος πάντων, τι τα συζητάμε τώρα.

 

Έγραψα την καταγγελία περιλαμβάνοντας το αίτημα, αύριο πρωί ταχυδρομώ συστημένο στη Vodafone. Άμα δε γίνει τίποτα βλέπουμε... αν και μάλλον για ΕΕΤΤ το κόβω να καταλήγει δυστυχώς.

 

:-(

Δημοσ.

ενω το ξερες οτι δεν ειχες ενεργοποιηθη εσυ εκανεσ χρηση 2500 λεπτα χρησης και θες να μην πληρωσεις?απο τι στιγμη που εβλεπες οτι το συστημα δεν σε αφηνε κατευθειαν τηλεφωνο στην εξυπηρετηση να δεις τι γινεται.οχι λες δεν μαμιεται εγω θα το κανω κ μετα θα ζητησω τα ρεστα.καμια εταιρια δεν δινει τιποτα τσαμπα.πουθενα στο κοσμο.κ εγω εχω κοσμοτε κ κιου.νοοτροπια του ελληνα ξανα

Δημοσ.

Έχουμε νεότερα...

 

Απ' ότι φαίνεται μάλλον δεν είχα τη... «νοοτροπία του Έλληνα». Με κάλεσαν εχθές από τη Vodafone παραδεχόμενοι το πρόβλημα και μου ζήτησαν τους πέντε αριθμούς για το TOP5 με τους οποίους θα αντικαθιστούσα τους παλιούς, ώστε να ξαναγίνει η τιμολόγηση βάση αυτών.

 

Εδώ να σημειώσω πως ο (ευγενικότατος ομολογουμένως και πολύ εξυπηρετικός) άνθρωπος που με κάλεσε ήταν από το λογιστήριο -υποθέτω- ή κάτι αντίστοιχο, και δε μπορούσε να κάνει αυτός την αλλαγή των αριθμών... μόνο την ανατιμολόγηση...

 

Sent from my iPhone using Insomnia.app

Δημοσ.

Δηλαδη το προβλημα σου λυθηκε και θα σου ακυρωσουνε τον φουσκωμενο λογαριασμο. Καταλαβαμε σωστα;

Εαν ειναι ετσι μπραβο τους (που εκαναν την δουλεια τους σωστα)

Δημοσ.

Μια συμβουλη απο μένα γιατί μου είχε τύχει κάτι αντίστοιχο αλλά με την μόνη διαφορά ότι δεν συνέχισα να κάνω την ίδια χρήση για να αποφύγω φουσκωμένο λογαριασμό...

 

Κάλεσα 13830 και η κοπελα που με εξυπηρέτησε (πάρα πολύ ευγενική) μου είχε επιβεβαιώσει το πρόβλημα με τα καταστηματα και μου κράτησε η ίδια την αλλαγή των αριθμών με ηχογράφηση της κλησης! Οπότε και την αλλαγή μου έκανα (εστω και καθυστερημένα γιατί πήγαινα σαν και εσένα ξανά και ξανά σε καταστηματα) και έγινε ηχογράφηση για διασφάλιση μου για τους αριθμούς που έδωσα...

 

Αρα με λίγα λόγια όταν έχουμε οποιοδήποτε πρόβλημα καλούμε τμήμα εξυπηρετησης πελατών....

 

ΥΓ. Ααα και κάτι άλλο γιατί μου είχε τύχει μια άλλη περίπτωση με πιστωτικό.... θα κάνει περίπου δυο μήνες στο λέω γιατί σίγουρα θα καθυστερήσει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...