Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αν η τάση πέσει κάτω από 13v (ας πούμε 12,8), πως ακριβώς θα καταφέρει να δώσει ρεύμα μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία η οποία έχει τάση 12,6v? Κάτι δεν μας λες καλά, μάλλον η τάση στο κύκλωμα πρέπει να πέσει πολύ πιο χαμηλά από όσο λες.

12,6 είναι μία πλήρως φορτισμένη μπαταρία η οποία έχει μείνει για κάποιες ώρες εκτός φορτιστή.

Αμέσως μόλις κόψεις τη φόρτιση η τάση θα είναι λίγο πάνω απο 13 Volt και θα πέφτει σιγα σιγά. Αυτό είναι το επιφανειακό φορτίο. Γι αυτό θεωρώ ώς όριο τα 13 Volt και όχι τα 12,6

21 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Εγώ πάντως έχω διαπιστώσει στην πράξη ότι σε κίνηση στην πόλη η μπαταρία συμπληρώνει το ενεργειακό ισοζύγιο του ηλεκτρικού συστήματος συνεχώς.

Αν και δέν προτείνεται για διάφορους λόγους, αν το αυτοκίνητο έχει πάρει μπρός μπορείς μετά να αποσυνδέσεις τη μπαταρία και το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά. Ο εναλλάκτης παρέχει όση ενέργεια χρειάζεται για όλα τα ηλεκτρικά φορτία.

Τώρα, αν είναι στο ρελαντί και ανάψεις κάποιο μεγάλο φορτίο, πχ την πίσω αντίσταση του τζαμιού, μπορεί να σβήσει. Αλλά αν κρατάς το γκάζι έστω και λίγο πάνω απο το ρελαντί δέν υπάρχει πρόβλημα.

Το ηλεκτρικό τιμόνι δέν νομίζω οτι κάνει κάποια διαφορά, δέν έχει τόσο μεγάλη κατανάλωση.

  • Like 3
  • Απαντ. 189
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fubar.gr είπε

12,6 είναι μία πλήρως φορτισμένη μπαταρία η οποία έχει μείνει για κάποιες ώρες εκτός φορτιστή.

Αμέσως μόλις κόψεις τη φόρτιση η τάση θα είναι λίγο πάνω απο 13 Volt και θα πέφτει σιγα σιγά. Αυτό είναι το επιφανειακό φορτίο. Γι αυτό θεωρώ ώς όριο τα 13 Volt και όχι τα 12,6

Το 13 και κάτι - όπως πολύ σωστά έγραψες - είναι επιφανειακό (ή πιο σωστά πλασματικό), είναι απλά τάση και θα διατηρηθεί για ώρα ΜΟΝΟ εφόσον η μπαταρία δεν χρειαστεί να δώσει κάποιο φορτίο. Αν δώσει οποιοδήποτε φορτίο, όσο μικρό ναι να είναι, έστω και στιγμιαία, τότε αμέσως μετά σε κατάσταση ηρεμίας δεν πρόκειται να μετρήσεις πάνω από 12,6v. Άσχετα με το τι εσύ θεωρείς ως όριο η μπαταρία ΔΕΝ μπορεί να δώσει ρεύμα αν η τάση του κυκλώματος δεν πέσει αρκετά πιο κάτω από τα 12,6v, όπως έχω ξαναγράψει το ρεύμα δεν πάει πουθενά αν δεν υπάρχει διαφορά δυναμικού.

16 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Αν και δέν προτείνεται για διάφορους λόγους, αν το αυτοκίνητο έχει πάρει μπρός μπορείς μετά να αποσυνδέσεις τη μπαταρία και το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά. Ο εναλλάκτης παρέχει όση ενέργεια χρειάζεται για όλα τα ηλεκτρικά φορτία.

Τώρα, αν είναι στο ρελαντί και ανάψεις κάποιο μεγάλο φορτίο, πχ την πίσω αντίσταση του τζαμιού, μπορεί να σβήσει. Αλλά αν κρατάς το γκάζι έστω και λίγο πάνω απο το ρελαντί δέν υπάρχει πρόβλημα.

Το ηλεκτρικό τιμόνι δέν νομίζω οτι κάνει κάποια διαφορά, δέν έχει τόσο μεγάλη κατανάλωση.

Αυτό στα bold το επαναλαμβάνεις ξανά και ξανά, χωρίς όμως να το τεκμηριώνεις με κάποιο σοβαρό επιχείρημα, όλα αυτά που γράφεις δεν είναι τίποτα άλλο από υποθέσεις.

Το φορτίο της αντίστασης του πίσω τζαμιού - αν και δεν είναι τόσο μεγάλο όσο νομίζεις, είναι αρκετά μικρότερο από αυτό του ηλεκτρικού τιμονιού - όντως θα κάνει τον κινητήρα να σβήσει, το λίγο γκάζι όμως πάνω από το ρελαντί μην νομίζεις ότι θα κάνει το αλτενέιτορ να δώσει 10 φορές παραπάνω ρεύμα, και πάλι κάποιο μεγάλο φορτίο θα ρίξει τόσο πολύ την τάση του κυκλώματος ώστε να επηρεαστεί το ρεύμα της ανάφλεξης και να σβήσει.

Όταν στρίβεις το τιμόνι η μόνη περίπτωση που η μπαταρία δεν θα συνεισφέρει (άρα και δεν θα εκφορτιστεί καθόλου) είναι όταν ο κινητήρας στροφάρει με πάνω από 2.000 σαλ, κάτι που δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ σε ένα ταξί που λειτουργεί κυρίως μέσα στην πόλη.

Για τελευταία φορά, αυτό που περιγράφω το έχω δει στην πράξη, σε αντίθεση με σένα που οι ισχυρισμοί σου βασίζονται σε προτάσεις που ξεκινάνε με "μπορεί" και "δεν νομίζω".

  • Sad 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Έχω δει και γι αυτό δεν τις έχω προτιμήσει, αλλά φαντάζομαι σταδιακά θα πέσουν...

Πάντως οι φήμες λένε οτι είναι αρκετά καλύτερες από τις AGM αλλά δεν ξέρω μήπως είναι απλά φήμες!

Δές εδώ ποιές είναι οι εφαρμογές τους: https://en.wikipedia.org/wiki/VRLA_battery#Applications

Εν συντομία όπου χρειάζεται αντοχή σε κραδασμούς, υπερβολικό κρύο, κλειστούς χώρους κτλ.

Στο 99,9% των αυτοκινήτων οι απλές μπαταρίες αρκούν.

Δέν υπάρχει πρόβλεψη να πέσουν οι τιμές.

Δημοσ.

Μια κι έγινε λόγος για τις GEL, κάπου κάποτε διάβασα  ότι επειδή οι GEL 

 έχουν ιδιότυπη φόρτιση, αν ο κατασκευαστής του οχήματος έχει προβλέψει 

χρήση μπαταρίας GEL, τότε μπορείς να βάλεις είτε GEL, είτε AGM , αν προτείνει

 AGM τότε μόνον AGM. Δεν γνωρίζω αν ισχύει γιατί σε φίλο που αντικατέστησε τη μπαταρία

 με GEL (σε scooter όμως) πριν κάτι μήνες, δεν του παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα (ακόμα).

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το 13 και κάτι - όπως πολύ σωστά έγραψες - είναι επιφανειακό (ή πιο σωστά πλασματικό), είναι απλά τάση και θα διατηρηθεί για ώρα ΜΟΝΟ εφόσον η μπαταρία δεν χρειαστεί να δώσει κάποιο φορτίο. Αν δώσει οποιοδήποτε φορτίο, όσο μικρό ναι να είναι, έστω και στιγμιαία, τότε αμέσως μετά σε κατάσταση ηρεμίας δεν πρόκειται να μετρήσεις πάνω από 12,6v. Άσχετα με το τι εσύ θεωρείς ως όριο η μπαταρία ΔΕΝ μπορεί να δώσει ρεύμα αν η τάση του κυκλώματος δεν πέσει αρκετά πιο κάτω από τα 12,6v, όπως έχω ξαναγράψει το ρεύμα δεν πάει πουθενά αν δεν υπάρχει διαφορά δυναμικού.

Το φορτίο αυτό είναι επιφανειακό αλλά όχι εικονικό. Μπορείς να τροφοδοτήσεις μικρά φορτία και η τάση δέν θα πέσει ακαριαία στα 12,6 όπως λές. Και όταν αποσυνδεθεί το φορτίο η τάση θα αυξηθεί.

Αν η τάση στο αυτοκίνητο πέσει στα 12,6 ή και πιό κάτω, σημαίνει και οτι ο εναλλάκτης είναι εντελώς νεκρός και δέν συνεισφέρει καθόλου, αλλά και οτι εκείνη τη χρονική στιγμή υπάρχει μεγάλο ηλεκτρικό φορτίο στο κύκλωμα.

38 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτό στα bold το επαναλαμβάνεις ξανά και ξανά, χωρίς όμως να το τεκμηριώνεις με κάποιο σοβαρό επιχείρημα, όλα αυτά που γράφεις δεν είναι τίποτα άλλο από υποθέσεις.

Δέν επιχειρηματολογώ. Αυτό που γράφω πολύ απλά είναι η πραγματικότητα. Θέλεις να ανεβάσω βίντεο οπου θα οδηγώ το αυτοκίνητο μου με βγαλμένη μπαταρία για να πειστείς?

 

40 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όταν στρίβεις το τιμόνι η μόνη περίπτωση που η μπαταρία δεν θα συνεισφέρει (άρα και δεν θα εκφορτιστεί καθόλου) είναι όταν ο κινητήρας στροφάρει με πάνω από 2.000 σαλ, κάτι που δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ σε ένα ταξί που λειτουργεί κυρίως μέσα στην πόλη.

Προφανώς και δέν χρειάζεται να στροφάρεις στο θεό το diesel για να δουλέψει ο εναλλάκτης. Πολύ απλά, έχουν διαφορετικής διαμέτρου τροχαλία ωστε να λειτουργούν με τις ίδιες στροφές σε χαμηλότερες στροφές κινητήρα.

 

 

 

Δημοσ.

Πράγματι. η μπαταριά, έχει ενεργό ρόλο στη τροφοδοσία ηλεκτρικού φορτίου στο αυτοκίνητο κατά τη φάση λειτουργίας του. όχι όμως επειδή το δυναμό δε μπορεί να αποδώσει το ζητούμενο ρεύμα που ζητάει το αυτοκίνητο, ακόμα και σε πλήρες φορτίο. Αλλα ο ρόλος της μπαταρίας πια, είναι να λειτουργεί σαν σταθεροποιητης, ή γείωση προστατευοντας τα κυκλώματα του αυτοκίνητου, δίνοντας ή παίρνοντας ρεύμα και όχι ως επιπλέον βοήθεια στο δυναμό. 

Σε περίπτωση, που δε μπορεί το δυναμό να καλύψει μια αυξημένη ζήτηση σε ρεύμα, ο αυτόματος  ανεβάζει τις στροφές του κινητήρα, ακόμα και στο ρελαντί.(το παρατηρεις, οταν βαζεις ερκοντισιον ή στρίβεις το τιμόνι μέχρι τα στοπ της κρεμαγιερας η αναβει το βεντιλατερ ή ακομα και αν αναψεις τους προβολεις.) και οχι, δε χρειαζεται να στροφαρει το αμαξι στις 2000κ για να αποδωσει τα μεγιστα το δυναμο. 100-150 στροφες πανω απο το ρελαντι, αρκουν.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Το φορτίο αυτό είναι επιφανειακό αλλά όχι εικονικό. Μπορείς να τροφοδοτήσεις μικρά φορτία και η τάση δέν θα πέσει ακαριαία στα 12,6 όπως λές. Και όταν αποσυνδεθεί το φορτίο η τάση θα αυξηθεί.

Μάλλον ήμουν υπερβολικός πριν που έγραψα "Αν δώσει οποιοδήποτε φορτίο, όσο μικρό ναι να είναι", αν δώσει ένα μικρό φορτίο για λίγο το ρεύμα που θα χάσει θα είναι αμελητέο σε σχέση με τη χωρητικότητα της, και όντως δεν θα πέσει η τάση στα 12,6v. Αν όμως δώσεις κάποιο σοβαρό φορτίο των ας πούμε 50A για λίγο, τότε όχι μόνο θα πέσει στα 12,6 αλλά και ίσως πιο κάτω.

8 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Αν η τάση στο αυτοκίνητο πέσει στα 12,6 ή και πιό κάτω, σημαίνει και οτι ο εναλλάκτης είναι εντελώς νεκρός και δέν συνεισφέρει καθόλου, αλλά και οτι εκείνη τη χρονική στιγμή υπάρχει μεγάλο ηλεκτρικό φορτίο στο κύκλωμα.

Άλλος ένας ισχυρισμός χωρίς καμία απολύτως βάση.

8 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Δέν επιχειρηματολογώ. Αυτό που γράφω πολύ απλά είναι η πραγματικότητα.

Αυτό ακριβώς είναι και μένα το point μου, πως δεν επιχειρηματολογείς, "ο γάιδαρος πετάει και δεν σηκώνω κουβέντα επειδή είναι η πραγματικότητα".

8 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Θέλεις να ανεβάσω βίντεο οπου θα οδηγώ το αυτοκίνητο μου με βγαλμένη μπαταρία για να πειστείς?

Όχι γιατί δεν έχει κανένα απολύτως νόημα, η μπαταρία παίζει ενεργό ρόλο στην σταθεροποίηση της τάσης συνεπώς το κύκλωμα δεν θα λειτουργεί σωστά, άσε που έτσι μπορεί να πάθουν ζημιά τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου σου.

8 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Προφανώς και δέν χρειάζεται να στροφάρεις στο θεό το diesel για να δουλέψει ο εναλλάκτης. Πολύ απλά, έχουν διαφορετικής διαμέτρου τροχαλία ωστε να λειτουργούν με τις ίδιες στροφές σε χαμηλότερες στροφές κινητήρα.

Δεν θυμάμαι να έγραψα κάπου πως "χρειάζεται να στροφάρεις στο θεό το diesel για να δουλέψει ο εναλλάκτης", δεν χρειάζεται να το πας ούτε στις 5.000 ούτε στον κόφτη, 2.000 σαλ έγραψα για να αποδώσει τη μέγιστη ισχύ, το ίδιο ακριβώς που είχες γράψει και εσύ μερικά post πιο πριν

Όσο για το τελευταίο που γράφεις ίσως και να είναι έτσι, ίσως ο εναλλάκτης στα diesel να αποδίδει τα μέγιστα σε ελαφρώς χαμηλότερες στροφές από ότι στα βενζινοκίνητα, αλλά και πάλι οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα στα diesel είναι χαμηλότερες.

51 λεπτά πριν, kostaskalamatas είπε

και οχι, δε χρειαζεται να στροφαρει το αμαξι στις 2000κ για να αποδωσει τα μεγιστα το δυναμο. 100-150 στροφες πανω απο το ρελαντι, αρκουν.

Το δικό μου αυτοκίνητο (βενζίνη) έχει ρελαντί στις 750 σαλ, πιστεύεις πως στις 850 με 900 ο εναλλάκτης (και όχι το δυναμό) αποδίδει τα μέγιστα? Ούτε για αστείο.

Κάπου είχα διαβάσει πως στα σύγχρονα αυτοκίνητα οι εναλλάκτες αποδίδουν το 80% της ισχύος τους περίπου στις 2.000 σαλ,

Δημοσ.
Στις 16/5/2020 στις 9:11 ΜΜ, Joshua21 είπε

Άλλος ένας ισχυρισμός χωρίς καμία απολύτως βάση.

Δέν έχω καταλάβει με τί ακριβώς διαφωνείς?

Παρεπιπτώντος, με νεκρό εναλλάκτη το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργεί για πάρα πολύ ώρα, μόνο με την μπαταρία. Το σύστημα ανάφλεξης έχει μικρή κατανάλωση και συνέχίζει να λειτουργεί ακόμα και αν πέσει η μπαταρία στα 9 volt. Μπορεί το καντράν να τα παίξει και οι δείκτες να χορεύουν απο τη χαμηλή τάση, αλλά ο κινητήρας να λειτουργεί κανονικά.

 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Δέν έχω καταλάβει με τί ακριβώς διαφωνείς?

Τα έχω γράψει αναλυτικά και με λεπτομέρειες, μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις.

26 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Παρεπιπτώντος, με νεκρό εναλλάκτη το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργεί για πάρα πολύ ώρα, μόνο με την μπαταρία. Το σύστημα ανάφλεξης έχει μικρή κατανάλωση και συνέχίζει να λειτουργεί ακόμα και αν πέσει η μπαταρία στα 9 volt. Μπορεί το καντράν να τα παίξει και οι δείκτες να χορεύουν απο τη χαμηλή τάση, αλλά ο κινητήρας να λειτουργεί κανονικά.

Εφόσον ο εναλλάκτης όντως είναι νεκρός (μηδενική παραγωγή ρεύματος) τότε φυσικά και το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να δουλεύει μέχρι να αδειάσει η μπαταρία. Θα σβήσει όμως πολύ πριν η τάση της πέσει στα 9v,  επειδή μια εντελώς άδεια μπαταρία δεν είναι ικανή να δώσει κανένα φορτίο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Τα έχω γράψει αναλυτικά και με λεπτομέρειες, μάλλον δεν θέλεις να καταλάβεις.

Έγραφες οτι στις 2000 στροφές αν στρίψεις το τιμόνι και η μπαταρία είναι άδεια θα σβήσει ο κινητήρας, κάτι που φυσικά δέν ισχεί.

Ο εναλλάκτης μπορεί ταυτόχρονα και να φορτίζει μία εντελώς άδεια μπαταρία και να τροφοδοτεί και όλα τα υπόλοιπα φορτία του αυτοκινήτου.

Στις 16/5/2020 στις 9:11 ΜΜ, Joshua21 είπε

Το δικό μου αυτοκίνητο (βενζίνη) έχει ρελαντί στις 750 σαλ, πιστεύεις πως στις 850 με 900 ο εναλλάκτης (και όχι το δυναμό) αποδίδει τα μέγιστα? Ούτε για αστείο.

Κάπου είχα διαβάσει πως στα σύγχρονα αυτοκίνητα οι εναλλάκτες αποδίδουν το 80% της ισχύος τους περίπου στις 2.000 σαλ,

Όντως ισχύει αυτό, αλλά είναι 2000 στροφές του εναλλάκτη, όχι του κινητήρα.

Η σχέση στροφών κινητήρα-εναλλάκτη είναι συνήθως 1 προς 2.5 με 3, δηλαδή ο εναλλάκτης περιστρέφεται 2.5 με 3 φορές πιό γρήγορα απο τον κινητήρα.

Στο ρελαντί των 750 στροφών ο εναλλάκτης περιστρέφεται με 1875 - 2100 στροφές.

Επίσης η σχέση των στροφών με την απόδοση δέν είναι γραμμική.

Ίσα ίσα, οι εναλλάκτες δέν θέλουν υψηλές στροφές κινητήρα, κάποιοι έχουν μονόδρομο συμπλέκτη ενσωματωμένο στην τροχαλία που τον απεμπλέκει στις υψηλές στροφές.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Έγραφες οτι στις 2000 στροφές αν στρίψεις το τιμόνι και η μπαταρία είναι άδεια θα σβήσει ο κινητήρας, κάτι που φυσικά δέν ισχεί.

 

31 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Ο εναλλάκτης μπορεί ταυτόχρονα και να φορτίζει μία εντελώς άδεια μπαταρία και να τροφοδοτεί και όλα τα υπόλοιπα φορτία του αυτοκινήτου.

 

32 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Όντως ισχύει αυτό, αλλά είναι 2000 στροφές του εναλλάκτη, όχι του κινητήρα.

Από ισχυρισμούς καλά πας, από τεκμηρίωση όμως όπως πάντα τίποτα.

Αν βρεις επιχειρήματα τα ξαναλέμε.

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 11/5/2020 στις 6:38 ΜΜ, compubile είπε

Πρόσφατα αντικατέστησα μία Banner φυσικά και πάλι με Banner (τις οποίες χρησιμοποιώ τα τελευταία χρόνια σε ΙΧ και εταιρικά αυτοκίνητα). Η διάρκεια ζωής της ήταν 7 χρόνια και 4 μήνες

Ειχα μπαταρια Banner σε honda civic 7 χρονια. Δεν ειχα κανενα θεμα. Τωρα εχω Varta. Μεχρι στιγμης οκ,αλλα νομιζω οτι επομενη αλλαγη μπαταριας θα ειναι Hankook.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο  ορος  AGM   χρησιμοποιειται   απο  αρκετους   κατασκευαστες  τελευταια   εντελως  

παραπλανητικα. Οι   πραγματικες   AGM   μπαταριες   ειναι   100-200%  πιο   ακριβες.

Και   φυσικα   εχουν   αλλες   προδιαγραφες   φορτισης.

Χρησιμοποιω   στο   σκαφος   8   μπαταριες   "βαθεως  κυκλου εκφορτισης"  105ΑΗ

και  διαπιστωσα   οτι   υπαρχει   κεντρικος   περιστροφικος   διακοπτης  με   3  θεσεις

AGM-GEL-STANDARD  αναλογα   με  τον   τυπο   μπαταριας  που   τοποθετεις.

Η  διαφορα   ειναι   στον  πιο  ηπιο   τροπο  φορτισης  απ  οσο   εμαθα.

Οι   "κανονικες"   εχουν   170   ευρω   και   κρατανε   περιπου   5  χρονια 

ενω   οι  αναλογες   AGM  350-400   ευρω!  και   κρατανε   8+.

Παλια   υπηρχαν   καποιες   ODYSSEY   που   ειχαν  γραπτη   εγγυηση   10  χρονων!

ΥΓ.Οι  μπαταριες   πρωτης   τοποθετησης   εχουν  τεραστια   διαφορα   απο  τις  υπολοιπες.

Η  πρωτη  μπος   στον   σκαραβαιο   του   πατερα   μου  κρατησε  11   χρονια!

Και   ειχε   δυναμο  και  οχι   εναλλακτη   για  οσους   θυμουνται  και   ηξεραν  την

διαφορα.

Αυτο   συμβαινει   σε   πολλες  συσκευες   με   μπαταρια.

Καποια   στιγμη   ειχα   παει   στο  σερβις   της   SEIKO   και   ζητησα   μπαταρια   πρωτης

τοποθετησης   για   να   μην  τρεχω   καθε   2  χρονια.

Με   κοιταξε   ο  κος  Καλλιγερης   και  γελασε   λεγοντας   μου....

"Δεν   υπαρχουν   στο  εμποριο   αυτες   αλλα   και   να   υπηρχαν   θα   στοιχιζαν

30-40   ευρω   και   οχι   7"

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/5/2020 στις 8:19 ΜΜ, kostaskalamatas είπε

και οχι, δε χρειαζεται να στροφαρει το αμαξι στις 2000κ για να αποδωσει τα μεγιστα το δυναμο. 100-150 στροφες πανω απο το ρελαντι, αρκουν.

Λάθος είσαι.

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Μετά σπο όλα αυτά τι μπαταρία να βάλω ; Έχω bmw x1 diesel και η μπαταρία είναι 80 ah 800 Α. Η εργοστασιακή κράτησε 6 χρόνια και η bosch S5 A11 μόνο 4 χρόνια κ 4 μήνες. Άρα; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...